Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα σε ολους. Πριν απο λιγο καιρο, τελη 2017, ειχα αγορασει μια τηλεοραση 55" sharp η οποια επαιζε κανονικα ηχο dts σε ταινιες που τις επαιζε μεσω σκληρου δισκου συνδεδεμενου επανω της. Μαλιστα το εγραφε και απεξω το κουτι της αλλα και στο ταμπελακι στο καταστημα που την ειχαν προς πωληση.

Μετα απο ενα update σε firmware που της εκανα μεσα απο τις ρυθμισεις της, update το οποιο σε κανενα σημειο δεν ελεγε τι πραγματα θα αναβαθμισει, σταματησε η υποστηριξη dts φορμα ηχου.

Οταν την αγορασα, ενα απο τα πραγματα που κοιταξα ηταν αυτο, να παιζει ο ηχος dts. Αρα ουσιαστικα ειναι σαν να ερχεται εκ των υστερων η εταιρια και να αφαιρει απο το προιον που εχω αγορασει μια λειτουργια που για εμενα ειναι παρα πολυ σημαντικη, λειτουργια την οποια εγω εχω πληρωσει.

Κατα ποσο κατι τετοιο ειναι θεμιτο και κατα ποσο μπορει καποιος να το κυνηγησει?Γιατι σε επικοινωνια με την επισημη αντιπροσωπεια της sharp στην Ελλαδα μου ειπαν οτι ουτε firmware downgrade μπορουν να κανουν αλλα και ουτε αναγνωριζουν το 'προβλημα' που δημιουργηθηκε σε εμενα μετα το update.

Γνωριζει κανεις κατι?

Ευχαριστω.

Δημοσ.

Είχα κι εγώ μια Sharp που το έκανε αυτό μετά από το firmware update. Τελικά είχε γυρίσει τα settings σε normal κι έπρεπε από κάπου να διαλέξω ξανά DTS. Το κοίταξες αυτό (sound settings);

Δημοσ.

Πρέπει να καλύπτεται στο "το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενο χαρακτηριστικά". Αν δεν το βρεις στο μενού, μίλα με ΓΓΚ.

  • Like 1
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, Sheogorath είπε

Πρέπει να καλύπτεται στο "το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενο χαρακτηριστικά". Αν δεν το βρεις στο μενού, μίλα με ΓΓΚ.

Ωραιος!!!Ευχαριστω!

Θα κανω οτι ενεργειες μπορω και θα ξανα στειλω εδω να πω τι εγινε.

  • Like 1
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Χαιεεται κ παλι.επανερχομαι για να ρωτησω κατι ακομα.

Αφου δεν βρηκα καμια ακρη με την αντιπροσωπεια,ο υπευθυνος για απαντηση μου ειπε η microsoft υποστηριζει τα windows xp ακομα?οχι αρα γτ να υποστηριξουμε κ εμεις με dts την τηλεοραση που αγορασα εγω πριν 1 χρονο!αυτο του φανηκε λογικο.τοσο ανιδεος ειναι.

Εκανα καταγγελια και στην γενικη γραμματεια του καταναλωτη για εξαπατηση αλλα κ στον συνηγορο του καταναλωτη.

Επειδη δεν εχω ξανα ασχοληθει με το να απευθυνθω σε αυτους τους 2 φορεις.μπορει να μου πει καποιος τι ακολουθει?εννοω απλα περιμενω ενημερωση απο εκεινους?και τι χρονικο διαστημα να περιμενω?

Σας ευχαριστω και παλι.

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, murcielago580 είπε

Χαιεεται κ παλι.επανερχομαι για να ρωτησω κατι ακομα.

Αφου δεν βρηκα καμια ακρη με την αντιπροσωπεια,ο υπευθυνος για απαντηση μου ειπε η microsoft υποστηριζει τα windows xp ακομα?οχι αρα γτ να υποστηριξουμε κ εμεις με dts την τηλεοραση που αγορασα εγω πριν 1 χρονο!αυτο του φανηκε λογικο.τοσο ανιδεος ειναι.

Εκανα καταγγελια και στην γενικη γραμματεια του καταναλωτη για εξαπατηση αλλα κ στον συνηγορο του καταναλωτη.

Επειδη δεν εχω ξανα ασχοληθει με το να απευθυνθω σε αυτους τους 2 φορεις.μπορει να μου πει καποιος τι ακολουθει?εννοω απλα περιμενω ενημερωση απο εκεινους?και τι χρονικο διαστημα να περιμενω?

Σας ευχαριστω και παλι.

Σε πρώτη φάση από που αγόρασες την τηλεόραση; Έχεις ψαχτεί και δεν γίνεται με κανέναν τρόπο πλέον να υποστηριχτεί το dts? Έχει εγγύηση η τηλεόραση;

  • Like 1
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, murcielago580 είπε

Χαιεεται κ παλι.επανερχομαι για να ρωτησω κατι ακομα.

Αφου δεν βρηκα καμια ακρη με την αντιπροσωπεια,ο υπευθυνος για απαντηση μου ειπε η microsoft υποστηριζει τα windows xp ακομα?οχι αρα γτ να υποστηριξουμε κ εμεις με dts την τηλεοραση που αγορασα εγω πριν 1 χρονο!αυτο του φανηκε λογικο.τοσο ανιδεος ειναι.

Εκανα καταγγελια και στην γενικη γραμματεια του καταναλωτη για εξαπατηση αλλα κ στον συνηγορο του καταναλωτη.

Επειδη δεν εχω ξανα ασχοληθει με το να απευθυνθω σε αυτους τους 2 φορεις.μπορει να μου πει καποιος τι ακολουθει?εννοω απλα περιμενω ενημερωση απο εκεινους?και τι χρονικο διαστημα να περιμενω?

Σας ευχαριστω και παλι.

να υπολογιζεις κανενα μηνα περιπου, δεν θα σε παρει κανεις τηλεφωνο, θα ερθει η αποφαση στο σπιτι σου ταχυδρομικως, ισως οταν παει η κοινωποιηση εκει που την εχεις κανει να σε παρει τηλεφωνο ο αποδεκτης της καταγγελιας.

  • Like 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, TzortzisJosh είπε

Σε πρώτη φάση από που αγόρασες την τηλεόραση; Έχεις ψαχτεί και δεν γίνεται με κανέναν τρόπο πλέον να υποστηριχτεί το dts? Έχει εγγύηση η τηλεόραση;

Η τηλεοραση εννοειται πως εχει εγγυηση.αγορα 19/12/2017.εχει αλλους 11 μηνες.το θεμα ειναι οτι το προβλημα προεκυψε ενα μηνα μετα και ακομα και τοτε δεν εκαναν τπτ.που ανετα θα μπορουσαν να την αλλαζαν με ενα μοντελο με παλαιοτερο firmware.

Η τηλεοραση αγοραστηκε απο you.gr.

Με τπτ δεν παιζει dts!εχω δοκιμασει τα παντα.και η επισημη απαντηση τους ειναι οτι επαψε η sharp να συνεργαζεται με την εταιρεια που εχει τα δικαιωματα του dts οποτε και το κοβουν απο ολα τα παλιαμοντελα με αναβαθμιση λογισμικου!αν ειναι δυνατον.και σαν παραδειγμα ο υπευθυνος μου ανεφερε αυτο με τα windows xp που ειπα παραπανω.κοροιδια κανονικη.

manoskot και απο τους 2 φορεις?και μετα επιλεγω αναλογα με την κοινοποιηση αν θα παω δικαστικα?καποιο προστιμο βαζουν αυτοι οι 2 φορεις?νομιζω μονο η γγκ?η κανω λαθος?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, murcielago580 είπε

Η τηλεοραση εννοειται πως εχει εγγυηση.αγορα 19/12/2017.εχει αλλους 11 μηνες.το θεμα ειναι οτι το προβλημα προεκυψε ενα μηνα μετα και ακομα και τοτε δεν εκαναν τπτ.που ανετα θα μπορουσαν να την αλλαζαν με ενα μοντελο με παλαιοτερο firmware.

Η τηλεοραση αγοραστηκε απο you.gr.

Με τπτ δεν παιζει dts!εχω δοκιμασει τα παντα.και η επισημη απαντηση τους ειναι οτι επαψε η sharp να συνεργαζεται με την εταιρεια που εχει τα δικαιωματα του dts οποτε και το κοβουν απο ολα τα παλιαμοντελα με αναβαθμιση λογισμικου!αν ειναι δυνατον.και σαν παραδειγμα ο υπευθυνος μου ανεφερε αυτο με τα windows xp που ειπα παραπανω.κοροιδια κανονικη.

manoskot και απο τους 2 φορεις?και μετα επιλεγω αναλογα με την κοινοποιηση αν θα παω δικαστικα?καποιο προστιμο βαζουν αυτοι οι 2 φορεις?νομιζω μονο η γγκ?η κανω λαθος?

εγω στον συνηγορο του καταναλωτη ειχα κανει και απερριφθει η καταγγελια μου που ζητουσα αντικατασταση τηλεορασης αντι αντικατασταση οθονης, βασει καποιον νομων που καλυπταν την εταιρεια. αν δικαιωθεις, πιστευω οτι θα στην αλλαξουν. το οτι δεν παιζει, μπορει να ωφειλεται στο οτι η εταιρεια δεν πληρωσε τα δικαιωματα για τον ηχο dts, σε αυτη την περιπτωση δεν ξερω τι γινεται.

Επεξ/σία από manoskost
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παίρνεις σε αρχικό στάδιο τηλέφωνο στην You.gr. Αναφέρεις λεπτομερειακώς το περιστατικό, προτίμησε να μιλήσεις με κάποιο προϊστάμενο, εάν είναι εφικτό. Εφόσον τους περιγράψεις το πρόβλημα, ζήτα να το επιστρέψεις και είτε να πάρεις πιστωτικό είτε τα χρήματά σου πίσω. Επικαλέσου το δικαίωμα του καταναλωτή που ανέφερε παραπάνω ο Sheogorath πως το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, πως πρόκειται εμφανέστατα για λειτουργικό ελάττωμα, η επίσημη αντιπροσωπεία αρνείται να αποδεκτεί το πρόβλημα και να σε βοηθήσει, απαιτείς επισκευή/αντικατάσταση/αποζημίωση για το προϊόν. Ορθολογικά, η You θα πρέπει να επικοινωνήσει με την Sharp και να διευθετήσει το πρόβλημα, εντός λίγων ημερών.

Κάνε αυτά και βλέπουμε.

Πάντα με ευγένεια, χωρίς απειλές, όμορφα και ωραία διεκδικείς τα δικαιώματά σου. Περιμένουμε απάντηση :)

Επεξ/σία από TzortzisJosh
  • Like 2
Δημοσ.

Μολις το εκανα και αυτο.μιλησα με το you και ειπαν θα δουν τι μπορει να γινει και θα με ειδοποιησουν.θα ενημερωσω για οτι νεοτερο.

Σας ευχαριστω ολους!

  • Like 2
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα και παλι.μετα απο την καταγγελια σε γενικη γραμματεια καταναλωτη αλλα κ σε συνηγορο του καταναλωτη βγηκε ακρη.ενω οσο κ να μιλησα με την astra service επισημο service της sharp αλλα και με το καταστημα you.gr δεν μπορεσα να κανω κατι, με το που ασχοληθηκαν οι 2 παραπανω φορεις με πηραν τηλ απο το service της τηλεορασης και μου ειπαν:

'Τελικα τα κεντρικα της sharp στην ευρωπη εδωσαν εντολη για αντικατασταση της τηλεορασης' ετσι ηρθε κουριερ παρελαβε την παλια και εγω ειχα επιλογη να ζητησω επιστροφη χρηματων η να παρω κατι αλλο απο το you.gr.

Επελεξα μια lg παλι 55" και μαλιστα οσα χρηματα περισσεψαν εγινε επιστροφη στο λογαριασμο μου.

Σας ευχαριστω ολους για τη βοηθεια αλλα και για οσες συμβουλες δωσατε.

Τελικα αν δεν κυνηγησεις κατι δεν βγαζεις ακρη.

Μενει η ατακα του υπευθυνου 'καλα η microsoft υποστηριζει τα windows xp?οχι αρα κ η sharp εχει δικαιωμα να μην υποστηριζεις ολες τις λειτουργιες που ειχε αρχικα η τηλεοραση'. Η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα...

Επεξ/σία από murcielago580
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, murcielago580 είπε

Καλησπερα και παλι.μετα απο την καταγγελια σε γενικη γραμματεια καταναλωτη αλλα κ σε συνηγορο του καταναλωτη βγηκε ακρη.ενω οσο κ να μιλησα με την astra service επισημο service της sharp αλλα και με το καταστημα you.gr δεν μπορεσα να κανω κατι, με το που ασχοληθηκαν οι 2 παραπανω φορεις με πηραν τηλ απο το service της τηλεορασης και μου ειπαν:

'Τελικα τα κεντρικα της sharp στην ευρωπη εδωσαν εντολη για αντικατασταση της τηλεορασης' ετσι ηρθε κουριερ παρελαβε την παλια και εγω ειχα επιλογη να ζητησω επιστροφη χρηματων η να παρω κατι αλλο απο το you.gr.

Επελεξα μια lg παλι 55" και μαλιστα οσα χρηματα περισσεψαν εγινε επιστροφη στο λογαριασμο μου.

Σας ευχαριστω ολους για τη βοηθεια αλλα και για οσες συμβουλες δωσατε.

Τελικα αν δεν κυνηγησεις κατι δεν βγαζεις ακρη.

Μενει η ατακα του υπευθυνου 'καλα η microsoft υποστηριζει τα windows xp?οχι αρα κ η sharp εχει δικαιωμα να μην υποστηριζεις ολες τις λειτουργιες που ειχε αρχικα η τηλεοραση'. Η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα...

Μπράβο που δεν τα παράτησες. Στην θέση σου δεν θα ξανα αγόραζα από το ίδιο κατάστημα, εφόσον δεν με εξυπηρέτησαν και δεν με βοήθησαν. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...