poulinos Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2004 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2004 exo ton controller tis lsi ultra wide scsi 160 kai otan xekinaei to pc mou afou mou bgalei bios version ktl ktl petaei ena the controller is malfanctioning.any ideas?ton dokimasa kai xoris scsi skliro alla to idio.einai pci - x alla pezei kai se pci kanoniko opos leei.kamia idea?ton petao apo to parathiro kai kleo kai ta lefta pou dosa gia to lvd kalodio?
gryllos_001 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2004 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2004 File mou o LSI Controller pou exeis doulepse mia xara se ena XW-8000 ths HP pou ton estisa kai doulevei mia xara. Oi epiloges pou exeis einai 2: 1) tsekare ton s ena allo PC mhpws k exeis asymvatothta me to chipset tou motherboard sou enanti tou chipset pou xrhsimopoiei o controller (den exw akousei gia asymvatotites alla de xaneis tpt na dokimaseis!) 2) Vale to teleftaio BIOS update sto Motherboard sou. Mborei na mi "milaei" swsta o PCI Controller me to SCSI gia kapoio logo 3) Dokimase na valeis MONO tou ton LSI panw sto Motherboard xwris alli PCI Karta konta tou mhpws k exeis kana conflict. an doulevei monos tou kala vaze mia mia tis ypoloipes PCI kartes pou exeis mexri na xsanaxeis provlima opote MHN xsanavaleis thn PCI karta pou den doulevei swsta mazi me ton controller 4) dokimase kai mbes http://www.pinnaclesys.com kai katevase mia mikri utility pou legetai "Pinnacle PCI Performance Enhancer". afto isws se swsei! 5) elegxse an o controller termatizei swsta (to termination tou LVD kalwdiou) 5) (an k den exw dei pote) psaxse gia BIOS updates tou LSI Controller sth xeiroterh an tpt den piasei ap ola afta phgaine ton controller apo kei pou ton phres kai pes tous ti symvainei na ston tsekaroun h/kai na ston allaxsoun! MHN APELPIZESAI! dokimase prwta ta proigoumena vimata! SCSI SCSI KAI PLANTAZI!!!
poulinos Δημοσ. 16 Μαρτίου 2004 Μέλος Δημοσ. 16 Μαρτίου 2004 afou pedeutika 2 ores katalava oti o lsi den pezei dioti exei asimbatotita me to raid pou exo.exo dio 80gb western digital jb se raid ston onboard promise kai o controler otan blepei to raid trooei kolima.an to apenergopoiiso pezei teleia.pantos thanxs gia to help.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.