Jethro Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Καλησπέρα! Επειδή άρχισα να χρησιμοποιώ το καλοριφέρ στο αυτοκίνητο λόγω καιρού διαπίστωσα ότι δίνει χλιαρό αέρα κσι όχι ζεστό προς καυτό όπως έπρεπε. Από τη στιγμή που λειτουργεί ο θερμοστάτης και η βαλβίδα ροής στο ψυγείο του καλοριφέρ, το πιο πιθανό είναι ότι έχει βουλώσει κάπου. Ξέρει κανείς που αναλαμβάνουν να ξεβουλωσουν; πριν φτάσω στην ακριβή λύση της αλλαγής του ψυγείου καλοριφέρ;
teddy71 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 Στο συνεργειο που κανεις σερβις το αυτοκινητο, πηγες να ρωτησεις για το θεμα σου? Αυτοι θα να σου πουν που ειναι το θεμα και πως θα αποκατασταθει.
Jethro Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 Αλλαγή ψυγείου καλοριφέρ λένε. Εγώ βλέπω σε φορουμ που τα ξεβουλώνουν απλα ψάχνω αν υπάρχει καποιος καλός γνώστης σε αυτό.
NT1G Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 🤔 Δεν νομίζω πολλοί να αλλάζουν το core σε τέτοιες περιπτώσεις. Πρώτα δοκιμάζουν να το καθαρίσουν με νερό κ.τ.λ. Π.χ. 3 1
Chris92 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 Δοκιμασε ειδικο καθαριστικο ψυγειων αυτοκινητου-παραφλου,αλλαγες εναλλαξ,λειτουργια ,αδειασμα εναλλαξ και πιθανον να ξεβουλωσει.Σε αντιστοιχη περιπτωση μου ελεγαν λυσιμο ταμπλο κλπ ,και εφοσον δεν ειχα να χασω κατι ,το δοκιμασα και λειτουργει αψογα 1
De@th L0rd Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 Καλό το βίντεο του Chrisfix, απλά στα περισσότερα οχήματα ειδικά τα καινούρια, δεν έχεις καθόλου πρόσβαση στο ψυγείο του καλοριφέρ... Και αν έχει χαλάσει πρέπει να ξηλώσεις όλο το ταμπλό με ότι αυτό συνεπάγεται. Ελάχιστοι μηχανικοί το κάνουν σωστά και είναι ακριβή εργασία επομένως οι περισσότεροι, ειδικά αν είναι Ελλάδα, το αφήνουν έτσι μέχρι να αλλάξουν αυτοκίνητο. Το καλύτερο πάντως είναι να κάνεις ένα flush το σύστημα ψύξης κάθε 3 χρόνια ώστε να διατηρείται καθαρό. 1
christopher0016 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, Jethro είπε Καλησπέρα! Επειδή άρχισα να χρησιμοποιώ το καλοριφέρ στο αυτοκίνητο λόγω καιρού διαπίστωσα ότι δίνει χλιαρό αέρα κσι όχι ζεστό προς καυτό όπως έπρεπε. Από τη στιγμή που λειτουργεί ο θερμοστάτης και η βαλβίδα ροής στο ψυγείο του καλοριφέρ, το πιο πιθανό είναι ότι έχει βουλώσει κάπου. Ξέρει κανείς που αναλαμβάνουν να ξεβουλωσουν; πριν φτάσω στην ακριβή λύση της αλλαγής του ψυγείου καλοριφέρ; υπαρχουν μερικες λυσεις για να την βγαλεις φτηνα μπορεις να το δουλεψεις σε υψηλες στροφες και θα ξεβουλωσει μονο του πχ σε οκταβια που μετα το καλοκαιρι εβαλα πρωτη φορα ζεστο διαπιστωσα οτι εβγαζε κρυο αερα ουτε καν χλιαρο , το δουλεψα σε υψηλες στροφες , και μετα απο γερο ξεμπουκωμα σε αττικη οδο , ξεβουλωσε για τα καλα . αλλος τροπος ειναι με λαστιχο βαζεις να τρεξει στην μια σωληνα του ψυγειου καλοριφερ. οπως δειχνει στο βιντεο αλλα χωρις αντλια. αμα πας τελικα σε αλλαγη ψυγειου μεγαλη προσοχη ποιος θα σου λυσει το ταμπλο. ΥΓ απορια στο χωριο σας heater core το λετε? Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2018 από christopher0016
Jethro Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 Βρήκα αυτό εδώ http://www.tsopelogiannis.gr/υπηρεσίες/τμήμα-καλοριφέρ Δεν είναι εύκολο να έχω πρόσβαση στις διαδρομές του καλοριφέρ. Πρέπει να λυθεί το μισό αυτοκίνητο για πρόσβαση τέρμα πίσω στο κινητήρα που είναι οι σωληνώσεις του καλοριφέρ. Εκτός αν βρω τους σωλήνες που καταλήγουν στο ψυγείο του αυτοκινήτου
De@th L0rd Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2018 9 ώρες πριν, Jethro είπε Βρήκα αυτό εδώ http://www.tsopelogiannis.gr/υπηρεσίες/τμήμα-καλοριφέρ Δεν είναι εύκολο να έχω πρόσβαση στις διαδρομές του καλοριφέρ. Πρέπει να λυθεί το μισό αυτοκίνητο για πρόσβαση τέρμα πίσω στο κινητήρα που είναι οι σωληνώσεις του καλοριφέρ. Εκτός αν βρω τους σωλήνες που καταλήγουν στο ψυγείο του αυτοκινήτου Διάβασε το παραπάνω ποστ μου. Καταρχάς τι μοντέλο/χρονολογία είναι;
paylidis Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) @Jethro επειδή αν δεν απατώμαι έχουμε σχεδόν ίδιο αυτοκίνητο δες αν : Α) από τη μεριά του συνοδηγού βγάζει ζεστό, Β) αν το βάλεις στη μαξ θερμοκρασία βγάζει από παντού ζεστό και Γ) με θερμοκρασία στο αυτόματο δες σε ποιους αεραγωγούς βγάζει ζεστό κ σε ποιους χλιαρό. Επεξ/σία 20 Νοεμβρίου 2018 από paylidis
Jethro Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Στις 20/11/2018 στις 2:20 ΜΜ, paylidis είπε @Jethro επειδή αν δεν απατώμαι έχουμε σχεδόν ίδιο αυτοκίνητο δες αν : Α) από τη μεριά του συνοδηγού βγάζει ζεστό, Β) αν το βάλεις στη μαξ θερμοκρασία βγάζει από παντού ζεστό και Γ) με θερμοκρασία στο αυτόματο δες σε ποιους αεραγωγούς βγάζει ζεστό κ σε ποιους χλιαρό. Βγάζει χλιαρό σε όλους τους αεραγωγούς ακόμα και στο auto ίδιο βγάζει και στο Μαξ.
paylidis Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Οκ τότε πιθανώς όντως να είναι βουλωμένο το είχε πάθει και σε εμένα (από τις εξυπνάδες της bmw που λέει μόνο νερό βρύσης και πυκνό αντιψυκτικο στο κύκλωμα). Να ξέρεις όμως ότι σε εμένα με διζωνικό κλίμα, μετά από κάποιο update στον εγκέφαλο, στη θέρμανση από τους αεραγωγούς βγάζει χλιαρό στη μεριά του οδηγού και ζεστό σε όλα τα υπόλοιπα. Για να βγάλει ζεστό από τον οδηγό πρέπει να το βάλεις στους 28 βαθμούς. It’s a feature λοιπόν από ότι ενημερώθηκα λοιπόν που την έβαλαν η Γερμανοί σε αυτό το update για να μειώσει το ενδεχόμενο να κοιμηθεί ο οδηγός στο τιμονι λόγω ζέστου αέρα στα μουτρα. Σε εσένα ένα καλό καθάρισμα του κυκλώματος με νερό κ αέρα λογικά θα λύσει το πρόβλημα, προς θεού μη λύσεις ταμπλω - έτσι είχα διορθώσει και τη δικό μου όταν το είχε κάνει πριν 2-3 χρόνια
De@th L0rd Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, paylidis είπε Οκ τότε πιθανώς όντως να είναι βουλωμένο το είχε πάθει και σε εμένα (από τις εξυπνάδες της bmw που λέει μόνο νερό βρύσης και πυκνό αντιψυκτικο στο κύκλωμα). Να ξέρεις όμως ότι σε εμένα με διζωνικό κλίμα, μετά από κάποιο update στον εγκέφαλο, στη θέρμανση από τους αεραγωγούς βγάζει χλιαρό στη μεριά του οδηγού και ζεστό σε όλα τα υπόλοιπα. Για να βγάλει ζεστό από τον οδηγό πρέπει να το βάλεις στους 28 βαθμούς. It’s a feature λοιπόν από ότι ενημερώθηκα λοιπόν που την έβαλαν η Γερμανοί σε αυτό το update για να μειώσει το ενδεχόμενο να κοιμηθεί ο οδηγός στο τιμονι λόγω ζέστου αέρα στα μουτρα. Σε εσένα ένα καλό καθάρισμα του κυκλώματος με νερό κ αέρα λογικά θα λύσει το πρόβλημα, προς θεού μη λύσεις ταμπλω - έτσι είχα διορθώσει και τη δικό μου όταν το είχε κάνει πριν 2-3 χρόνια Πάντως το τι δικαιολογίες βρίσκουν για να δικαιολογήσουν τα bug και τους ανίδεους προγραμματιστές που κάνουν πάντα σε outsourcing, είναι απίστευτοι.
paylidis Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, De@th L0rd είπε Πάντως το τι δικαιολογίες βρίσκουν για να δικαιολογήσουν τα bug και τους ανίδεους προγραμματιστές που κάνουν πάντα σε outsourcing, είναι απίστευτοι. Πολύ πιθανό. Κατά τα αλλά σα λογική δεν είναι τελειως λάθος. Πολλές φορές στο παρελθόν με αλλά αυτοκίνητα μου έχει έρθει υπνηλία από το ζεστό αέρα. Όποτε με αυτό που έχουν κάνει είτε από λάθος είτε ηθελημένα βολεύτηκα καθώς το αμάξι πιάνει τη θερμοκρασία που πρέπει και δε με χτυπάει καυτοσ Αέρας στο πρόσωπο. Στο φιναλε αν τον χρειαστώ το βάζω στο 28 κ ζεματάει από όλες τις μεριές
Jethro Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2018 Λοιπον...δεν ηταν βουλωμενο...ειχε κολλημενο θερμοστατη..αλλαξαμε θερμοστατη...παλι δεν βγαζει ...μου λενε τωρα οτι θα εχει καψει φαλντζα γιαυτο δεν βγαζει....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα