Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 87
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν κάποιος από Θεσσαλονίκη δεν τον θέλει ας στείλει ένα μήνυμα

 

Επεξ/σία από petros37
Δημοσ.
3 ώρες πριν, petros37 είπε

Αν κάποιος από Θεσσαλονίκη δεν τον θέλει ας στείλει ένα μήνυμα

 

3 ώρες πριν, Orgios είπε

Και γω απο θεσσαλονικη αν καποιος το μετανιωσε :)

Μιληστε με τον @kazumio

Ειναι απο Θεσσαλονικη και ειχε ενα διαθεσιμο. Δεν ξερω εαν εξακολουθει να ειναι διαθεσιμος βεβαια

Δημοσ.
1 ώρα πριν, SeNNinhA είπε

Μιληστε με τον @kazumio

Ειναι απο Θεσσαλονικη και ειχε ενα διαθεσιμο. Δεν ξερω εαν εξακολουθει να ειναι διαθεσιμος βεβαια

Δωθηκε 

Ευχαριστώ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με έχει τρελάνει το Πλαίσιο με αυτή τη παραγγελία...

...την είχα υποβάλει στις 18Νοέμβρη (κυριακή), για τον δίσκο του θέματος μαζί με 3-4 τετράδια για να συμπληρωθεί το ποσό για ατελή αποστολή και πλήρωσα με Paypal....και την ακύρωσα και γραπτώς και προφορικώς τη Δευτέρα, 19 Νοέμβρη το μεσημέρι.

Καθώς δεν έβλεπα μήνυμα επιστροφής χρημάτων από Paypal επικοινώνησα ξανά τη Τετάρτη, και μού είπαν ότι θα επιλυθεί εντός της ημέρας...το ίδιο και τη Πέμπτη και τη Παρασκευή και το Σάββατο....

Το Σάββατο στις 24 Νοε μού είπαν τελικά ότι για κάποιο λόγο δεν είχε συμπληρωθεί μια φόρμα για την αποστολής του αιτήματος ακύρωσης στο λογιστικό τμήμα...αρχικά είπαν πως θα γινόταν εντός της ημέρας, ύστερα πως θα γίνει τη Δευτέρα.

Σήμερα, αφού είχε πάει μεσημέρι, πήρα εγώ τηλέφωνο και ακόμη δεν είχε γίνει αυτή η περίφημη αποστολή της φόρμας ακύρωσης...μιλάω με μια υπάλληλο, μού λέει θα γίνει άμεσα επιστροφή όλου του ποσού...

Μετά από καμίά ώρα βλέπω επιστροφή 79.90€, αντί του πλήρους ποσού των 85,86€....ξαναπαίρνω τηλέφωνο την ίδια υπάλληλο και μου λέει πως βλέπει πως προχώρησε κανονικά η παραγγελία για τα τετράδια! και με προωθεί σε ένα άλλο τμήμα για διευκρίνιση...

...εκεί μού λένε ότι υποτίθεται παρέλαβα τα τετράδια τη Τρίτη, στις 20 Νοεμβρίου!!

Τη ρωτάω από πού το συμπεραίνει αυτό, γιατί θα πρέπει να υπάρχει μια σειρά εγγράφων που να πιστοποιεί κάτι τέτοιο...πχ
- έγγραφο κίνησης για την αποστολή/μεταφορά,
- απόδειξη που να περιλαμβάνει μόνο τα τετράδια
- και αποδεικτικό παράδοσης με την δική μου υπογραφή επάνω...

...μούγκα η υπάλληλος, μού λέει κλείστε και θα σας ξανακαλέσω εγώ...άκρα του τάφου σιωπή...

Ξανακαλώ τώρα εγώ, εξηγώ πάλι σε νέα υπάλληλο τί έχει γίνει, περιμένω πάλι τηλέφωνο...

Τί κωλοχανείο έχει γίνει πια αυτό το μαγαζί; Με το τελευταίο κινεζομάγαζο έχω πιο ορθή επικοινωνια και καλύτερη εξυπηρέτηση...ποτέ ξανά...πού να είχα μπλέξει και με κάρτες και να μου λέγανε ότι μπορεί να καθυστερήσει κανά 15ήμερο η επιστροφή και τέτοιες μπούρδες, ιδέα δεν θα είχα...
 

Επεξ/σία από vgiozo
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, JeZus είπε

https://www.amazon.co.uk/Seagate-Portable-External-Creative-Photography/dp/B01M058Q39?ref_=Oct_DLandingS_PC_0b421ae1_NA&smid=A3P5ROKL5A1OLE&th=1

OUT OF STOCK ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙΣ ΤΙΜΗ ΑΛΛΑ ΑΝΑΜΕΝΕΙΣ; 5ΤΒ 108Ε

Ναι Τσίζους αλλά είσαι λίγο offtopic.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Λοιπόν παρήγγειλα κι εγώ τον δίσκο του θέματος στις 18/11 και 5 λεπτά αργότερα ένα mouse γράφοντας  στα σχόλια της 2ης παραγγελίας να τις συγχωνεύσουν και να επιστρέψουν τα χρήματα των μεταφορικών. Έστειλα και μήνυμα μέσω της online φόρμας τους περί τούτου.

Το επόμενο πρωί τους πήρα και τηλ. με το που άνοιγαν (στις 09.00). Με τα πολλά αφού προσπαθεί ο υπάλληλος να κρατήσει ότι μπορεί(από καθόλου επιστροφή σε 1*3€) , συμφωνεί σε πλήρη επιστροφή των μεταφορικών (2*3€). Αυτά στις 19/11.

Στις 20/11 με ξαναπήρε ο ίδιος υπάλληλος. Κάτι ψέλλισε ότι θα γίνει μερική επιστροφή 1*3€, του απαντώ δε το δέχομαι αυτό και του έκλεισε (;) η γραμμή. Ξαναπήρε μετά από 5 λεπτά και έκλεισε με το καλησπέρα!!

Όλες αυτές τις μέρες δεν είδα καμία επιστροφή εκ μέρους τους και περίμενα τη σημερινή μέρα για να τους ξαναπάρω. Πάλι ξανά από την αρχή το παραμύθι. Τώρα μου είπε η υπάλληλος ότι έγινε μπέρδεμα γιατί είχα 2 λογαριασμούς (ο 2ος αντί για hotmail.com - hotmail.cow !! :P ), ότι θα ενώσει τις παραγγελίες και θα παραλάβω σύντομα (έχω παραλάβει από τις 19/11),  ότι έκανα λάθος που δεν επικοινώνησα μαζί τους (!!).

Αφού δε δεχόμουν (ευγενικά πάντως) αυτά που μου έλεγε, μου πρόσφερε πιστωτικό 6€.

Αρνούμαι το πιστωτικό και μου απαντά το κορυφαίο "Δεν είναι πιστωτικό, είναι επιστροφή χρημάτων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο Πλαίσιο και δε λήγει ποτέ".

Αφού συγκρατώ τα γέλια μου , αρνούμαι εκ νέου και ζητώ το όνομα της. Απαντά να ρωτήσει τον υπεύθυνο, με καλεί 5 λεπτά αργότερα ανακοινώνοντας μου πλήρη επιστροφή των μεταφορικών εντός 2 ημερών και ότι έχει κρατήσει τα στοιχεία μου για να με ενημερώσει.

Για να δούμε..

Με πολύ θέρμη παλεύει το πλαίσιο για τα 3ευρα... Πέρα από αυτή τη διάθεση τους, πρέπει να πάσχει ολίγον και το σύστημα τους, με τα λάθη, τα κλεισίματα γραμμών ή να ακούω να πατιούνται πλήκτρα από μέρους τους.

 

 

Επεξ/σία από Diinekis21
Δημοσ.

Μάλλον έχασαν τα αυγά και τα πασχαλια εκει στο  πλαίσιο με τόσες παραγγελίες αυτές τις μέρες!

Έκανα μια παραγγελία την Πέμπτη, πληρωμή με αντικαταβολή, για την οποία με ενημέρωσαν ότι θα παραλαμβανα σήμερα. Χθες (Κυριακή!!!) με πήραν τηλέφωνο από μια μεταφορική και μου έφεραν την παραγγελία σπίτι, πλήρωσα και όλα οκ! Σήμερα το πρωί μου έστειλαν μήνυμα από το πλαίσιο ότι θα παραλάβω την παραγγελία σήμερα με άλλη μεταφορική από αυτή που μου ήρθε χθες! Στις 15:30 χτύπησε το κουδούνι και ήταν ο υπάλληλος της δεύτερης μεταφορικής με την παραγγελία.......τι φάση; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, xxaris είπε

Μάλλον έχασαν τα αυγά και τα πασχαλια εκει στο  πλαίσιο με τόσες παραγγελίες αυτές τις μέρες!

Έκανα μια παραγγελία την Πέμπτη, πληρωμή με αντικαταβολή, για την οποία με ενημέρωσαν ότι θα παραλαμβανα σήμερα. Χθες (Κυριακή!!!) με πήραν τηλέφωνο από μια μεταφορική και μου έφεραν την παραγγελία σπίτι, πλήρωσα και όλα οκ! Σήμερα το πρωί μου έστειλαν μήνυμα από το πλαίσιο ότι θα παραλάβω την παραγγελία σήμερα με άλλη μεταφορική από αυτή που μου ήρθε χθες! Στις 15:30 χτύπησε το κουδούνι και ήταν ο υπάλληλος της δεύτερης μεταφορικής με την παραγγελία.......τι φάση; 

Αχαχαχαχα αλήθεια τώρα; Παίζει να είσαι ο κωλόφαρδος πελάτης της χρονιάς... 

Edit: “Πληρωμή με αντικαταβολή” γράψε λάθος... νόμιζα ότι πλήρωσες ηλεκτρονικά... 😂

Επεξ/σία από koooleeek
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...