ssd93 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Πρόσφατα παρακολούθησα μερικά βίντεο στα οποία αναφέρεται ότι το τρέχον διάστημα ένα game ( με μερικές εξαιρέσεις) μπορεί να χρησιμοποιήσει μέχρι 4cores/threads και πως η ύπαρξη παραπάνω πυρήνων ελάχιστα μπορεί να αυξήσει την απόδοση. Θα ήθελα πολύ την άποψη σας.
ilos Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 47 λεπτά πριν, ssd93 είπε Πρόσφατα παρακολούθησα μερικά βίντεο στα οποία αναφέρεται ότι το τρέχον διάστημα ένα game ( με μερικές εξαιρέσεις) μπορεί να χρησιμοποιήσει μέχρι 4cores/8threads και πως η ύπαρξη παραπάνω πυρήνων ελάχιστα μπορεί να αυξήσει την απόδοση. Θα ήθελα πολύ την άποψη σας. fixed.😎
ssd93 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Ναι αλλά αν ισχύει αυτό τότε ένας πχ. FX 8350 που έχω δεν θα έπρεπε να φτάνει σε 100% usage εφόσον έχει 8 threads. Άρα τι παίζει?
ilos Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Οι bulldozer είναι ιδιάζουσα περίπτωση. Καταρχάς είναι οχταπύρηνοι μόνο όσο αφορά την ALU στο integer κομμάτι. Σε FP operations έχουν τα μισά cores, ενώ έχουν και shared cache ανά 2 cores. Επίσης παίζει τεράστιο ρόλο το ipc και κατ'επέκταση το single thread performance. Οι FX σε σχέση με τους sandy bridge της intel υπολείπονταν πολύ σε αυτόν τον τομέα, οπότε δε μπορούσες να κάνεις άμεσες συγκρίσεις. Άλλα πράγματα που παίζουν και αυτά τον ρόλο τους είναι και το latency καθώς και η συχνότητα στις μνήμες. Σε γενικές γραμμές σήμερα χρειάζεσαι δυνατό single thread performance (επιπέδου haswell και πάνω) και 4cores/8threads ή 6+ cores για να μην έχεις θέματα για το 60ρι και να μην έχεις spikes στα frametimes. Αν όμως πας για extreme καταστάσεις πχ θες να πουσάρεις 200+ καρέ συνέχεια τότε θα χρειαστείς εκτός από μια κτηνώδη κάρτα γραφικών (2080ti) και cpu με το μεγαλύτερο STP που να μπορεί και να κλοκαριστεί σε υψηλές συχνότητες όπως πχ είναι οι 8700k,9900k. 4
ssd93 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Ωραίος φίλε με κάλυψες με το παραπάνω. Απορίες: FP operations ποιες διεργασίες είναι? To o/c δεν είναι ένας καλός έμμεσος τρόπος να αυξήσεις το STP, εκτός από ένα καλό ipc? Όσον αφορά τη συχνότητα στις μνήμες αν θυμάμαι καλά οι bulldozer υποστηρίζουν μέχρι και 1866Μhz, δεν είναι ικανοποιητικό?
pmav99 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) FP = Floating Point (κινητής υποδιαστολής στα ελληνικά) το οποίο πρακτικά σημαίνει δεκαδικούς αριθμούς, και λέω πρακτικά γιατί σε αριθμούς πολύ κοντά στο 0 και σε πολύ μεγάλους αριθμούς υπάρχουν διαφορές με την αριθμητική που κάναμε στο σχολείο αλλά δεν είναι του παρόντος. Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2018 από pmav99 2
ssd93 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Φίλε μου ευχαριστώ το διάβασα στο wikipedia όμως δεν κατάλαβα πρακτικά ποιες εφαρμογές επηρεάζει.
Sheogorath Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, ssd93 είπε Φίλε μου ευχαριστώ το διάβασα στο wikipedia όμως δεν κατάλαβα πρακτικά ποιες εφαρμογές επηρεάζει. Σχεδόν όλες.
ssd93 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 Άρα και το gaming προφανώς @Sheogorath ποια είναι η άποψη σου για το clockarisma των μνημών?
Sheogorath Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 10 ώρες πριν, ssd93 είπε Άρα και το gaming προφανώς @Sheogorath ποια είναι η άποψη σου για το clockarisma των μνημών? Όσο πιο ψηλά, τόσο πιο καλά, και από ένα σημείο και μετα δεν έχει ιδιαίτερο νόημα, καθώς άλλου βρίσκεται το πρόβλημα. Οι μνήμες πάντα θα είναι bottleneck σε σχέση με την cache.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα