Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Κινεζική Alibaba έσπασε το ρεκόρ διαδικτυακών πωλήσεων στη διάρκεια μιας ημέρας που κατείχε η ίδια από πέρσι, πουλώντας προϊόντα αξίας 30.8 δισεκατομμυρίων σε 24 ώρες, ξεπερνώντας το περσινό ρεκόρ κατά 27%! 

Φυσικά δεν πρόκειται για οποιαδήποτε μέρα, αλλά για ένα ειδικό event που ονομάζεται “Global Shopping Festival” και ξεκινάει στις 11 Νοεμβρίου εδώ και μια δεκαετία. Διοργανωτής του GSF είναι η ίδια η Alibaba, οι τιμές των προϊόντων είναι φυσικά σε επίπεδα προσφοράς, ενώ το φεστιβάλ εμπλουτίζεται και από διάφορα happening που λαμβάνουν χώρα σε διάφορα σημεία της Κίνας και όχι μόνο. Φέτος, συμμετείχαν στο φεστιβάλ προσφορών 180000 μάρκες, ενώ οι συνολικές παραγγελίες έφτασαν το ένα δις. Για τη διαχείριση τόσο μεγάλου όγκου παραγγελιών, η Alibaba ενεργοποίησε χιλιάδες ρομποτικά συστήματα Quicktron της θυγατρικής της Cainiao, τα οποία είναι παρόμοια με τα Kiva της Amazon. H Cainiao είχε αναβαθμίσει τα συστήματά της καθώς περίμενε μεγάλη αύξηση στις παραγγελίες, ενώ χρησιμοποίησε μέχρι και δορυφόρους για να αυξήσει την αποδοτικότητα στις παραδόσεις των πακέτων. 

2018-1111-by-the-numbers-992x558.jpg.c7a52e66f3915b822d8085206ecbdf11.jpg

Τα νούμερα είναι πραγματικά ζαλιστικά, αφού το πρώτο δις ήρθε σε 85 δευτερόλεπτα ενώ τα πρώτα 10 δις δολάρια κατά την πρώτη ώρα. Για σύγκριση, η περσινή Black Friday έφτασε τα 5 δις δολάρια διαδικτυακών πωλήσεων. Το 40% των συνολικών πωλήσεων προήλθαν από διεθνείς brands, ενώ στους μεγάλους κερδισμένους συγκαταλέγονται οι Apple, Dyson, L’Oreal, Nestle, Kindle, Estee Lauder, Gap, Adidas, και Nike. 

To GSF είναι κατά βάση μια ωδή στον αχαλίνωτο καταναλωτισμό, και τα τελευταία χρόνια γνωρίζει σταθερή και εντυπωσιακή αύξηση. Η φετινή χρονιά ωστόσο ήταν ξεχωριστή για το λόγο της πρόσθετης φορολογίας που υπάρχει στην Αμερική για εισαγόμενα προϊόντα από την Κίνα, κάτι που φαίνεται πως δεν πτόησε τόσο τους καταναλωτές αφού οι τιμές των προϊόντων ήταν χαμηλότερες και τα περιθώρια κέρδους της Alibaba πιο περιορισμένα. Σε αυτό συνέβαλε και η πτώση του Κινεζικού γουέν έναντι του δολαρίου. 

Ο Daniel Zhang, CEO του Alibaba Group, δήλωσε: “Θα συνεχίσουμε να πρωτοπορούμε με νέες δράσεις, στοχεύοντας στην αλλαγή του τρόπου ζωής των ανθρώπων μέσω νέων τεχνολογιών και νέων επιχειρηματικών μοντέλων. Αυτή τη στιγμή, μόλις το 17.5% των αγορών προϊόντων στην Κίνα γίνονται διαδικτυακά, που σημαίνει ότι η προώθηση πρακτικών ψηφιοποίησης μέσω τέτοιων φεστιβάλ θα πρέπει να ενταθεί τα επόμενα χρόνια. Για όλες τις μάρκες που συμμετείχαν φέτος ενεργά, δεν το κάνανε τόσο για να πουλήσουν περισσότερα προϊόντα όσο για να προσφέρουν στον κόσμο μια μοναδική εμπειρία”. 

Engadget


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αα ρε Κινα που μας χρειάζεται... 

αυτα βλεπει η κυβερνηση και σε λιγο θα κατεβάσει τα τελωνειακά κριτήρια στα 2€

Επεξ/σία από mader
  • Confused 1
  • Sad 2
Δημοσ.

Έτσι εύχομαι να μας φεύγουν τα λεφτά από τα πορτοφόλια και να πηγαίνουν στον Αλί μπαμπά.

Ο θεός να τους δίνει χρόνια και κάτω η apple. 

Αρχίζω πόλεμο!!!

😀

Δημοσ.

να δώσουν και τα νούμερα με πόσα δισεκατομμύρια κινέζους κλπ εργαζόμενους που εκμεταλλεύτηκαν με μισθούς πείνας, συνθήκες εργασίας για να κάνουν τέτοιες πωλήσεις

  • Like 7
  • Confused 1
Δημοσ.

Βοήθησα και εγώ φέτος.  Βρήκα καλές τιμές για πράγματα που είχα βάλει στο μάτι εδώ και καιρό.  Όλα βέβαια μικρής αξίας.

Αν υπήρχε και τρόπος αποφυγής τελωνείου οι αγορές θα ήταν περισσότερες και φυσικά μεγαλύτερης αξίας.

 

Πρέπει όμως να βελτιωθεί το θέμα του ψαξίματος ανά τιμή.  Το ίδιο προϊόν μπορεί να το έχουν αρκετοί πωλητές και είναι μανούρα να ψάχνεις να βρεις την πιο συμφέρουσα τιμή.  Ειδικά με την απατεωνιά που κάνουν μερικοί που βάζουν τιμή από π.χ. "$5 έως $18" για να εμφανίζονται στην αρχή της λίστας και όταν μπεις στο προϊόν και το επιλέξεις η τιμή πάει στο θεό.

Και φυσικά στο θέμα της αποστολής που ο κάθε ένας στέλνει με διαφορετικό τρόπο. Και της επαφής με τον πωλητή καθώς και θέματα εγγυήσεων.

 

Παρόλα αυτά κάνει τρελές πωλήσεις.  Βάζει τα γυαλιά σε όλους τους υπόλοιπους.

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και πως να μην το σπάσει το ρεκόρ. Σήμερα το μεσημέρι έψαχνα multimedia display για το αμάξι και στο retail branch τους (aliexpress) είχε 300 ευρώ με μεταφορικά από τη γερμανική αποθήκη όταν ακριβώς το ίδιο στο Σκρουτζ και γενικά στα ελληνικά μαγαζιά κοστίζει 470. Ήτοι 57% ακριβότερο. 

Πρακτικά οι τύποι έχουν πιάσει αυτό ακριβώς που θέλουν οι Ασιάτες (δείτε τις σχεδόν χαοτικές λίστες στο site όπου κυριαρχούν εικόνες προϊόντων χωρίς τίτλους) αλλά πλέον και οι δυτικοί (αναλυτικοτατες περιγραφές ακόμα και στο τελευταίο ΟΕΜ προϊόν, ασύλληπτη ποικιλία, φτηνά μεταφορικά, αποθήκες σε Γερμανία, Ρωσία κλπ) 

Επεξ/σία από nzeppos
Δημοσ.

Την ίδια στιγμή το μεντια Μαρκτ φέρνει ότι ξεχασμένα βρει σε αποθήκες ευρωπαϊκών καταστημάτων  και τα πουλάει στο Μπλάκ φριντευ πιο ακριβά από τις άλλες μέρες.......

  • Like 9

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...