Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μόλις μου έσπασε η οθόνη του Xiaomi, 5 μήνες συσκευή το καταραμένο με θήκη έσπασε. Κόστος οθόνης στην Vodafone; 70,00-80,00€ καινούργιο πάει στα 170,00€ άντε με τιμολόγιο να μου βγει 130,00€

Να τολμήσω να κάνω την αλλαγή μόνος μου ή το πάω εκεί; Μήπως υπάρχει κάποιο φθηνότερο service?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, saruman123 είπε

24 ώρες σε μηχάνημα για να κολλήσει καλά η οθόνη με το frame; Όταν στον Κωτσόβολο πριν από 1 ώρα μου είπαν μέσα σε 60 λεπτά;

Το θέμα είναι θα μπει η ίδια οθόνη ή κάποια κατώτερη;

Το έβαλα κάτω το θέμα και δεν συμφέρει στο να αγοράσω καινούριο τηλέφωνο. 200,00€ κόστιζε πριν 5 μήνες, 160,00€ το πήρα με τιμολόγιο, τώρα η τιμή του είναι στα 160,00€ οπότε με τιμολόγιο θα μου βγει στα 130,00€

Να μιλούσαμε για παλιότερο τηλέφωνο να πω οκ, άλλα αν εξαιρέσουμε το σπάσιμο, είναι ολοκαίνουργιο.

Στον Κωτσόβολο γλυτώνω αναμονή, έτσι κι αλλιώς Vodafone για 10,00€ λιγότερα δεν θέλω να περιμένω 8 μέρες.

update: τους πήρα τηλ. εάν το στείλω Δευτέρα, το αργότερο μέχρι Πέμπτη το έχω στα χέρια μου στα 69 ευρώ με εργατικά, φπα, όλα.

Επεξ/σία από d4mage
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, d4mage είπε

 

update: τους πήρα τηλ. εάν το στείλω Δευτέρα, το αργότερο μέχρι Πέμπτη το έχω στα χέρια μου στα 69 ευρώ με εργατικά, φπα, όλα.

Μια χαρά.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, saruman123 είπε

Μια χαρά.

Είναι κάποιο επίσημο κατάστημα, εξουσιοδοτημένο service κλπ και χρησιμοποιεί το όνομα της Xiaomi; Ποιοι είναι αυτοί;

Δημοσ.

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Εξασφαλιστε οτι η επισκευη θα γινει απο καποιον που ειναι εξουσιοδοτημενος για κατι τετοιο εαν και εφοσον σας ενδιαφερει να συνεχιστει η εγγυηση σας. Τα πολυκαταστηματα αν και αναλαμβανουν να σας καλυψουν με αυτο το θεμα δεν ειναι παντα εξουσιοδοτημενα για κατι τετοιο και οι εγγυησεις παυουν να ισχυουν μετα την επισκευη απο το καταστημα που το αγορασατε και το αφησατε για επισκευη με καλη πιστη. Εχουν αναφερθει πολλες τετοιες περιπτωσεις. Εαν παλι δεν σας ενδιαφερει η περαιτερω ισχυς της εγγυσης τοτε κανενα προβλημα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Εξασφαλιστε οτι η επισκευη θα γινει απο καποιον που ειναι εξουσιοδοτημενος για κατι τετοιο εαν και εφοσον σας ενδιαφερει να συνεχιστει η εγγυηση σας. Τα πολυκαταστηματα αν και αναλαμβανουν να σας καλυψουν με αυτο το θεμα δεν ειναι παντα εξουσιοδοτημενα για κατι τετοιο και οι εγγυησεις παυουν να ισχυουν μετα την επισκευη απο το καταστημα που το αγορασατε και το αφησατε για επισκευη με καλη πιστη. Εχουν αναφερθει πολλες τετοιες περιπτωσεις. Εαν παλι δεν σας ενδιαφερει η περαιτερω ισχυς της εγγυσης τοτε κανενα προβλημα.

Έχεις κάποια άποψη για το συγκεκριμένο κατάστημα;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, d4mage είπε

Έχεις κάποια άποψη για το συγκεκριμένο κατάστημα;

Οχι. Απλα ειναι πολλα τα ατομα που την εχουν πατησει απο επισκευες των καταστηματων αγορας οι οποιες εγιναν εν αγνοια τους σε μη εξουσιοδοτημενα service και οταν χρειαστηκαν την αντιπροσωπεια τους εδωσε ακυρο. Απλα εαν ενδιαφερεσαι να εξακολουθησει να ισχυει η εγγυηση σου μετα την επισκευη τσεκαρε εαν θα γινει σε εξουσιοδοτημενο service. Αλλιως την ξεχνας.

Δημοσ.

Μετά από μια μικρή έρευνα για την αλλαγή της σπασμένης οθόνης κατέληξα στο xiaomirepair.gr λόγο τιμής. Έχετε κάποια ιδέα για το συγκεκριμένο κατάστημα; Γενικά είναι εξουσιοδοτημένα και χρησιμοποιούν το name της Xiaomi; Όπως και το Xiaomi-service.gr που αναφέρει στο site ότι είναι ανεξάρτητο service.

Δηλαδή στην Vodafone που ρώτησα άλλα στον Κωτσόβολο χάνω την εγγύηση, δεν υποτίθεται πως είναι OEM?

Δημοσ.

Στο site της Xiaomirepair αναφερεται ξεκαθαρα:

«Η XiaomiRepair ΔΕΝ είναι επίσημο service της Xiaomi Corp. και δεν συνδέεται μαζί της. Όλα τα λογότυπα και ονομασίες της Xiaomi Corp. Είναι ιδιοκτησίας της Xiaomi Corp.. Σε περίπτωση επισκευής της συσκευής σας από εμάς που είναι ακόμα εντός εγγύησης ακυρώνει την εγγύηση κατασκευαστή. Αν η συσκευή σας έχει υποστεί βλάβη με δική σας υπαιτιότητα (σπάσιμο, νερό, υγρό, μη επίσημη rom,κτλ) αυτομάτως ακυρώνεται και η εγγύηση κατασκευαστή.»

Το ιδιο λεει και στο site της Xiaomi-service.gr:

«Η Mi Repair ΔΕΝ είναι επίσημο service της Xiaomi Corp. και δεν συνδέεται μαζί της. Όλα τα λογότυπα και ονομασίες της Xiaomi Corp. Είναι ιδιοκτησίας της Xiaomi Corp.. Σε περίπτωση επισκευής της συσκευής σας από εμάς που είναι ακόμα εντός εγγύησης ακυρώνει την εγγύηση κατασκευαστή. Αν η συσκευή σας έχει υποστεί βλάβη με δική σας υπαιτιότητα (σπάσιμο, νερό, υγρό, μη επίσημη rom,κτλ) αυτομάτως ακυρώνεται και η εγγύηση κατασκευαστή.»

 

Στο τελευταιο κομματι βεβαια «Αν η συσκευή σας έχει υποστεί βλάβη με δική σας υπαιτιότητα (σπάσιμο, νερό, υγρό, μη επίσημη rom,κτλ) αυτομάτως ακυρώνεται και η εγγύηση κατασκευαστή» δεν θα συμφωνησω βεβαια διοτι η εγγυηση δεν ακυρωνεται για τα υπολοιπα μερη του κινητου αυτοματα.

Φυσικα το πιο απλο ειναι να ρωτησετε την ιδια την αντιπροσωπεια σχετικα με το θεμα επισκευης και εγγυησης.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, panos- είπε

Από που αγόρασες την συσκευή;

phonegallery

15 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Στο τελευταιο κομματι βεβαια «Αν η συσκευή σας έχει υποστεί βλάβη με δική σας υπαιτιότητα (σπάσιμο, νερό, υγρό, μη επίσημη rom,κτλ) αυτομάτως ακυρώνεται και η εγγύηση κατασκευαστή» δεν θα συμφωνησω βεβαια διοτι η εγγυηση δεν ακυρωνεται για τα υπολοιπα μερη του κινητου αυτοματα.

Φυσικα το πιο απλο ειναι να ρωτησετε την ιδια την αντιπροσωπεια σχετικα με το θεμα επισκευης και εγγυησης.

Μπάχαλο!

Σε ποια περίπτωση τελικά ακυρώνεται η εγγύηση της συσκευής; Σε οποιαδήποτε επισκευή συγκεκριμένου σημείου (πχ αλλαγή σπασμένης οθόνης) ή γενικά σε ολόκληρο το τηλέφωνο;

Από μαλακία κατόχου είναι εντελώς αυτονόητο να ακυρώνεται η εγγύηση, εάν όμως τρως Χ γενικά της εγγύησης ε υπάρχει θέμα!

Διότι εάν είναι μόνο της οθόνης τότε δεν με ενδιαφέρει επειδή παίρνω 1 χρόνο από το κατάστημα που θα κάνει την αλλαγή.

Αυτό που με σκάλωσε είναι το γεγονός πως χρειάζεται ένα 24ωρο για να κολλήσει καλά η οθόνη, όταν στα υπόλοιπα καταστήματα σου λένε μέσα σε 30 με 60 λεπτά έχεις φύγει.

Επεξ/σία από d4mage
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, d4mage είπε

phonegallery

Μπάχαλο!

Σε ποια περίπτωση τελικά ακυρώνεται η εγγύηση της συσκευής; Σε οποιαδήποτε επισκευή συγκεκριμένου σημείου (πχ αλλαγή σπασμένης οθόνης) ή γενικά σε ολόκληρο το τηλέφωνο;

Από μαλακία κατόχου είναι εντελώς αυτονόητο να ακυρώνεται η εγγύηση, εάν όμως τρως Χ γενικά της εγγύησης ε υπάρχει θέμα!

Διότι εάν είναι μόνο της οθόνης τότε δεν με ενδιαφέρει διότι παίρνω 1 χρόνο από το κατάστημα που θα κάνει την αλλαγή.

Κανονικα ισχυει η εγγυηση στα υπολοιπα μερη του κινητου που δεν εχουν πειραχθει λογω της ζημιας. Αλλα στην Ελλαδα οι αντιπροσωπειες προσπαθουν να ξεφυγουν και τις περισσοτερες φορες ακομη και για το παραμικρο αρνουνται την παροχη εγγυησης στο υπολοιπο τηλεφωνο. Αυτο φυσικα ειναι παρανομο αλλα για να βρεις το δικιο σου πρεπει να πας δικαστικως. Οποτε γι αυτο ειπα να ρωτησεις την αντιπροσωπεια για την πολιτικη της σχετικα με επισκευες και εγγυησεις.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SeNNinhA είπε

Κανονικα ισχυει η εγγυηση στα υπολοιπα μερη του κινητου που δεν εχουν πειραχθει λογω της ζημιας. Αλλα στην Ελλαδα οι αντιπροσωπειες προσπαθουν να ξεφυγουν και τις περισσοτερες φορες ακομη και για το παραμικρο αρνουνται την παροχη εγγυησης στο υπολοιπο τηλεφωνο. Αυτο φυσικα ειναι παρανομο αλλα για να βρεις το δικιο σου πρεπει να πας δικαστικως. Οποτε γι αυτο ειπα να ρωτησεις την αντιπροσωπεια για την πολιτικη της σχετικα με επισκευες και εγγυησεις.

Τι διάολο ρε γαμώτο για μια οθόνη ολόκληρη διαδικασία. Με τόσα Xiaomi κανείς δεν έχει άποψη εκτός εάν είμαι ο πρώτος που αλλάζει σπασμένη οθόνη😒

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, d4mage είπε

Μετά από μια μικρή έρευνα για την αλλαγή της σπασμένης οθόνης κατέληξα στο xiaomirepair.gr λόγο τιμής. Έχετε κάποια ιδέα για το συγκεκριμένο κατάστημα; Γενικά είναι εξουσιοδοτημένα και χρησιμοποιούν το name της Xiaomi; Όπως και το Xiaomi-service.gr που αναφέρει στο site ότι είναι ανεξάρτητο service.

Δηλαδή στην Vodafone που ρώτησα άλλα στον Κωτσόβολο χάνω την εγγύηση, δεν υποτίθεται πως είναι OEM?

Από την στιγμή που δεν το έχεις πάρει από επίσημο πωλητή δεν υπάρχει επίσημη εγγύηση της αντιπροσωπείας οπότε δεν μπορείς να το πας στην InfoQuest.

Αν το είχες πάρει από κάποιο Σκρουτζάδικο που έχει δικό του service με 2 χρόνια εγγύηση τότε θα το πήγαινες στο εκάστοτε κατάστημα για επισκευή.

Τώρα το phonegallery ξέρω ότι παρέχει 1 χρόνο εγγύηση χωρίς δικό του service.

Και μην ανοίγεις πολλά ποστ, ήδη έχεις ένα.

 

Επεξ/σία από saruman123
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...