vchristod84 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 6 ώρες πριν, iYannis είπε Πόσο ελεύθερο χώρο έχεις στο iPad σου? Μπόλικα giga, δεν έχει να κάνει με τη χωρητικότητα... 5 ώρες πριν, ignome4 είπε Αν το πρόβλημα εντοπίζεται όταν η συσκευή ζορίζεται , ξεκάθαρα πρέπει να το πας ξανά για service και να γίνει ξανά αντικατάσταση Πώς όμως θα διαπιστώσουν το πρόβλημα αν δεν συμβεί και στο service αυτό που κάνει σε μένα;;
ignome4 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 29 λεπτά πριν, vchristod84 είπε Μπόλικα giga, δεν έχει να κάνει με τη χωρητικότητα... Πώς όμως θα διαπιστώσουν το πρόβλημα αν δεν συμβεί και στο service αυτό που κάνει σε μένα;; Είναι κάτι που θα φανεί στο διαγνωστικό έλεγχο. Επειδή σε καταλαβαίνω σου προτείνω να το πας στην Document, 90% θα το δεχτούν και θα σου δώσουν καινουρια συσκευή . Το service της infoquest δεν είναι και το καλύτερο
iYannis Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Πιστεύω ότι η πολιτική αντικατάστασης-επισκευής Apple στην Ελλάδα από Reselers είναι ίδια επειδή ΟΛΟΙ έχουν να κάνουν με την infoQuest Επίσημο αντιπρόσωπο Apple στην Ελλάδα Δες εδώ Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2018 από iYannis
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα