Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 ώρες πριν, iYannis είπε

Πόσο ελεύθερο χώρο έχεις στο iPad σου?

Μπόλικα giga, δεν έχει να κάνει με τη χωρητικότητα... 

5 ώρες πριν, ignome4 είπε

Αν το πρόβλημα εντοπίζεται όταν η συσκευή ζορίζεται , ξεκάθαρα πρέπει να το πας ξανά για service και να γίνει ξανά αντικατάσταση 

Πώς όμως θα διαπιστώσουν το πρόβλημα αν δεν συμβεί και στο service αυτό που κάνει σε μένα;; 

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, vchristod84 είπε

Μπόλικα giga, δεν έχει να κάνει με τη χωρητικότητα... 

Πώς όμως θα διαπιστώσουν το πρόβλημα αν δεν συμβεί και στο service αυτό που κάνει σε μένα;; 

Είναι κάτι που θα φανεί στο διαγνωστικό έλεγχο. Επειδή σε καταλαβαίνω σου προτείνω να το πας στην Document, 90% θα το δεχτούν και θα σου δώσουν καινουρια συσκευή . Το service της infoquest δεν είναι και το καλύτερο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πιστεύω ότι η πολιτική αντικατάστασης-επισκευής Apple στην Ελλάδα από Reselers είναι ίδια επειδή ΟΛΟΙ έχουν να κάνουν με την infoQuest Επίσημο αντιπρόσωπο Apple στην Ελλάδα 

Δες εδώ 

Επεξ/σία από iYannis

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...