Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

χαχαχα

Εμείς κύριε σας έχουμε βάλει ένα σωλήνα νερου 10Φ που θεωρητικά ειναι αρκετό για να κάνετε μπανιο, να πλένετε, να ποτιζετε, αλλά οτι δεν τρέχει νερό τις ώρες αιχμής ειναι κοινο προβλημα σε ολους. Να κάνετε μπανιο τα ξημερώματα!

Δημοσ.
1 ώρα πριν, isay είπε

χαχαχα

Εμείς κύριε σας έχουμε βάλει ένα σωλήνα νερου 10Φ που θεωρητικά ειναι αρκετό για να κάνετε μπανιο, να πλένετε, να ποτιζετε, αλλά οτι δεν τρέχει νερό τις ώρες αιχμής ειναι κοινο προβλημα σε ολους. Να κάνετε μπανιο τα ξημερώματα!

ετσι ακριβως φιλε μου και το πιο αστειο ακομη ειναι οτι μετα απο κανα πενταλεπτο που κλεισαμε την συνομιλια περιπου στις 11και μιση το βραδυ μου ερχεται ενα μηνυμα στο κινητο οτι η βλαβη επιλυθηκε απο την wind.Για κωμικοτραγικα πραγματα μιλαμε.Ενοειτε βεβαια οτι σημερα το πρωι ξαναπηρα τηλεφωνο και τους ειπα οτι δεν εχει λυθει τιποτα και ο υπαλληλος μου ειπε οτι θα το ξαναψαξουν

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και στην (ακριβότερη) Vodafone η ίδια περίπου κατάσταση επικρατεί στις περισσότερες περιοχές.. Παθών και μαθών..

Oπότε ή αναβαθμίζεις σε VDSL αν υπάρχει δυνατότητα ή πας Cosmote και πληρώνεις αναλόγως...

 

Επεξ/σία από prometheas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όχι πολύ σχετικό με το θέμα, αλλά για να μην ανοίγω νέο ας το γράψω εδώ. Στην wind μου αρνήθηκαν να μου μετατρέψουν το πρόγραμμα από double play basic σε wind double play plus!

Και δεν ήθελα να το κάνω με πονηρό σκοπό για να επεκτείνω και άλλους μήνες την προσφορά που έχω ως νέος χρήστης της wind, αλλά όσοι μήνες μου απέμειναν να πάω στο plus. Κάνω λίγες κλήσεις προς κινητά μη Wind και χρεώνονται τρελά αν δεν έχω τέτοιον χρόνο ομιλίας στο πάγιο (πχ τρεις κλήσεις 2 λεπτών=τρία ευρώ). Επίσης υπάρχει και η κλιμακωτή χρέωση όπου και 1 δευτερόλεπτο αν μιλήσεις ή ένα λεπτό σε μια κλήση θα χρεωθείς ένα λεπτό!

Για να δικαιολογηθούν κιόλας στην περίπτωση που έβρισκα έστω και ένα άτομο που του έκαναν αυτήν την εξυπηρέτηση (άρα άνιση μεταχείριση) μου ανέφερε ο υπάλληλος ότι "αυτήν την στιγμή δεν υπάρχουν διαθέσιμα ελεύθερα τέτοια προγράμματα για άτομα που είναι ήδη σε προσφορά..." και όχι ότι δεν γίνεται. Για να καταφέρω να πάρω αυτήν την απάντηση πέρασα πρώτα από κατάστημα της wind όπου με στείλαν μπαλάκι στην τηλεφωνική υπηρεσία της wind, γιατί ήμουν ήδη σε προσφορά. Από το τηλέφωνο μου είπαν να περιμένω, περίμενα 5 λεπτά για την τελική απάντηση μέχρι που κόπηκε η γραμμή ή μου κλείσαν το τηλέφωνο. Δεν με πήραν πίσω τηλέφωνο τα επόμενα 15 λεπτά, ξαναπήρα εγώ και περίμενα με το ρολόι 20 λεπτά αναμονή μέχρι που το έκλεισα, προφανώς έχουν αναγνώριση κλήσης! Η τηλεφωνική υπηρασία της wind χρεώνεται κιόλας 25 λεπτά η κλήση.

Σ' αυτούς που θα μου λέγαν ας πρόσεχα όταν υπέγραφα το συμβόλαιο, τυπικά θα έλεγα ότι είναι αναβάθμιση αυτό μου θέλω να κάνω γιατί θα πλήρωνα λίγο μεγαλύτερο πάγιο και επίσης αν τους έλεγα ότι ενδιαφέρομαι τώρα για πακέτο με τηλεόραση, θα με παίρναν αυτοί τηλέφωνο και όχι εγώ και σίγουρα θα μου άλλαζαν το συμβόλαιο και μάλλον θα μου δίναν και άλλους 24 μήνες προσφορά νέου χρήστη...

Επεξ/σία από Krusty

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...