567agdop Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Καλησπερα παιδια.Εδω και δυο μηνες και σε καθημερινη βαση μετα τις 7 το απογευμα και τα Σαββατοκυριακα μετα τις 5 εως περιπου στις 12 το βραδυ βλέπω οτι υπαρχει έλλειψη bandwidth με αποτελεσμα να μην στριμαρει τιποτα και ειναι λογικο αφου η ταχυτητα στο streaming οχι στο ιντερνετ πεφτει κατω απο τα 2 Μbps.Με την τεχνικη υποστηριξη που μιλαω εδω και 1 μηνα δεν εχουν δωσει λυση και ολο λενε οτι το παρακολουθουν και θα επικοινωνησουν μαζι μου και απο οτι καταλαβα προσπαθουν να κερδισουν χρονο διχως να κανουν κατι για να λυθει το θεμα.
567agdop Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 το προβλημα ειναι οτι υπαρχει συμβολαιο αλλα αν δεν βρεθει λυση συντομα θα προχωρησω σε καταγγελια της συμβασης αζημιως
567agdop Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Ακριβως εκει ειναι το προβλημα αλλα μονο στην wind συμβαινει αυτο σε τοσο μεγαλο βαθμο.Απο κει και περα εφοσον τους πληρωνω ειναι προβλημα της wind να το λυσει και αν δεν το κανει συντομα θα τους χαιρετησω
geod30 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, donblunts είπε Τις ώρες αιχμής βουλιάζει το dslam. αν βούλιαζε θα γκρίνιαζαν άλλοι 80 συδρομητές που θα βρίσκονταν στην ίδια κάρτα ή ο γειτονικός του για ίδιο πρόβλημα. πιο πολλές πιθανότητες να πιάνει επαγωγική τάση στο KV ή να ανοίγει καμια λάμπα φθορίου κοντά στο καλώδιό του παρά αυτό. ωστόσο καταγγελία σύμβασης και άλλαξε πάροχο φιλικά
NikosKallithea Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, geod30 είπε θα γκρίνιαζαν άλλοι 80 συδρομητές Μονο 80; γκρινιάζουν αλλα γκρίνια γκρίνια χωρις αποτέλεσμα, απλα το συνήθισαν.
geod30 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 τόσοι μοιράζονται το ίδιο εύρος σε μια κάρτα.
donblunts Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, geod30 είπε αν βούλιαζε θα γκρίνιαζαν άλλοι 80 συδρομητές που θα βρίσκονταν στην ίδια κάρτα ή ο γειτονικός του για ίδιο πρόβλημα. πιο πολλές πιθανότητες να πιάνει επαγωγική τάση στο KV ή να ανοίγει καμια λάμπα φθορίου κοντά στο καλώδιό του παρά αυτό. ωστόσο καταγγελία σύμβασης και άλλαξε πάροχο φιλικά Συμφωνώ! Όμως δεν μπορείς να ξέρεις τι γίνεται, πόσοι και ποιοι κάνουνε παράπονα.. Εφόσον όμως ο TS λέει οτι γίνεται συστηματικά.. Κάτι παίζει. Όπως και να'χει... Γιατί WIND ρε φίλε;
isay Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, 567agdop είπε το προβλημα ειναι οτι υπαρχει συμβολαιο αλλα αν δεν βρεθει λυση συντομα θα προχωρησω σε καταγγελια της συμβασης αζημιως Είναι μπουκωμένο το dslam και γονατιζει και η μονη λύση ειναι να φέρουν κι αλλη γραμμή για να μοιράσουν το φορτο, πράγμα ακριβό και με ειδικές διαδικασίες. Αν τώρα η ώρα "έναρξης και λήξης του προβληματος" ειναι σταθερή (π.χ. 19-24 και 17-24) κάθε ημερα τοτε κάποια αλλη συσκευή στο σπιτι/πολυκατοικια σου δημιουργεί παρασιτα και πρεπει πρωτα να κοιτάξεις εκει. Αν όμως μια μερα ξεκινα στις 7, την αλλη στις 9, την αλλη καθολου, κλπ τοτε ειναι dslam Η καταγγελία της συμβασης δε στέκει γιατί σου παρέχουν υπηρεσίες και η μονη σου διεξοδος ειναι να παρακολουθεις τις ανακοινωσεις τους και αν βγάλουν ανακοινωση οτι αλλαζει η υπηρεσία, εχεις 30 ημερες να αποχωρήσεις χωρις προστιμο. Στα υποψη οτι οι ανακοινωσεις ειναι θαμμένες στο site και συνήθως βγαινουν τελευταία στιγμή (δηλαδη στις 31 ημέρες) ώστε να ελαχιστοποιήσουν τις διαρροές. Επισης εχε στα υποψη οτι την αιτηση αποχώρησης θα στην καθυστεηρουν ετσι κι αλλιως εως 30 ημερες για να μη σου πιστώσουν το αρχικό διπλό πάγιο που ειχες πλήρωσει. Welcome to Wind's world, οπου οι τιμές ειναι χαμηλότερες και οι πελάτες ειναι χαρουμενοι μέχρι να προκύψει προβλημα και να πρέπει να βρεθεί λύση. 19 λεπτά πριν, geod30 είπε αν βούλιαζε θα γκρίνιαζαν άλλοι 80 συδρομητές που θα βρίσκονταν στην ίδια κάρτα ή ο γειτονικός του για ίδιο πρόβλημα. ... Ο κάθε πάροχος ξέρει ακριβώς τι γινεται με τη ζητηση στο traffic γιατί υπάρχει συνεχές monitoring, απλά αλλοι επιλέγουν να αυξάνουν αυτο το περιθώριο και αλλοι να παιζουν στα ορια (για λογους κοστους). Επισης οι περισσοτεροι χρηστες internet στην πράξη δεν ξερουν και δεν καταλαβαινουν τα προβληματα με την ταχυτητα τους. Είχα γνωστό που ενω η περιοχη του επιανε 16-18 αυτος έπαιζε με 3-4 αλλά δεν το ειχε καταλάβει, για πολλούς μηνες. 1
geod30 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 στατιστικά δεν θεωρώ ότι μπουκώνει το dslam διότι όλοι σχεδόν παίζουν με συγκεκριμένο προφίλ για να καλύπτουν το bandwith της κάρτας-Α/Κ- κεντρικού πόλης και πάει λέγοντας.ή λειτουργεί σωστά το όριο ή έχει επαφή με +/-8 για 3Μ ή πρόβλημα όλη η κάρτα..όταν δημιουργούνται νέα όρια,δεν "πέφτουν" τα ήδη υπάρχοντα. Δεν γνωρίζω τί γίνεται με τη καταγγελία σύμβασης και αν μπορεί να την ακυρώσει,οπότε το μόνο που του μένει,είναι να πρήξει να γίνει έλεγχος browsing στο Α/Κ ώρες που κολλάει.
isay Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλα τα λες αλλα δεν ξερω αν εγινα κατανοητός. Ο πάροχος δεν πολλαπλάσιαζει του χρηστες με το bandwidth και στηνει τις υποδομες, αλλά παρακολουθει το traffic και αν φτάσει στα ορια κινει διαδικασίες. Εστω περιοχη με 100 χρήστες με μεσο bandwidth 15. O πάροχος δε φροντιζει να εχει διαθεσιμα 100*15=1500 (επιτηδες δε βαζω μοναδες για αποφυγη μπερδεματος) αλλά στατιστικά ξέρει οτι τις ώρες αιχμής χρειάζεται περιπου 650, οποτε νοικιαζει γραμμή απο οτε (ή βαζει δική της) για 900 (περιθώριο 250) δηλαδη μεσο μεσο 9 ανα χρηστη (εκ των οποιων αυτοι που κάνουν streaming πιανουν κανονικα το 15 απο το περισσευμα αυτων που απλα σερφαρουν και δε χρειαζονται πανω απο 2-3). Μετα απο χ μήνες λόγω προσφοράς-ζητησης εχει 150 χρήστες οποτε το traffic τις ωρες αιχμης ειναι 1350, νουμερο μεγαλυτερο απο τα 900, οποτε για να εχουν ολοι ιντερνετ το 9/χρήστη γίνεται 900/150=6/χρηστη. Αυτος που απλα σερφαρει δεν θα το καταλαβει, ενω αυτος που streaμαρει θα το νοιωσει εντονα στο πετσι του. Ο παροχος αυτα τα νουμερα τα ξερει up to second. Εκει τώρα ο πάροχος εχει δυο επιλογες, ειτε να βάλει/νοικιασει κι αλλη γραμμη/traffic και να πάει στα 1400 (πράγμα ακριβό) ή απλά να κάνει τον κινεζο μεχρι να δει τους πελάτες να αραιώνουν σημαντικα. Η wind συνηθως κάνει το δευτερο. Το προβλημα ειναι κοινο σε ολους τους παροχους σε πυκνοκατοικημένες περιοχές Το προβλημα της ταχυτητας ειναι εμφανες σε χρηστες που ξέρουν να το δουν και συνηθως σταγγίζουν τη γραμμή τους (π.χ. οι παραπάνω ρουφανε συνεχώς 13-14) και τις ώρες αιχμής βλεπουν κάτι 6αρια. Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2018 από isay 1
l337 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μιας και αναφέρθηκε από ορισμένους νωρίτερα δεν τίθεται θέμα να μπαίνει κάτι σε λειτουργία και να επηρεάζει τη γραμμή σου μιας και κάτι τέτοιο θα οδηγούσε σε crosstalk, πτώσεις του snr margin και disconnects. Το πρόβλημα σου, ως φαίνεται, είναι πως το dslam έχει "πιτάρει". Επεξ/σία 16 Νοεμβρίου 2018 από l337
geod30 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 με την ίδια λογική,σε Α/Κ τα οποία δραστηριοποιούνται επιχειρήσεις/εταιρίες κατά το διάστημα 8πμ-6μμ δεν θα έπρεπε να ανοίγει ούτε google. Συμφωνώ με τον isay,και αυξάνουν/χαμηλώνουν το bandwith όλοι οι πάροχοι,αλλά ο TS μιλάει με την εξυπηρέτηση εδώ και 2 μήνες,τόσο χαζοί είναι και δεν βλέπουν το τραφικ της κάρτας? γιατί αν δίνει μέγιστα 150-200kbps στο όριό του και δεν το βλέπουν,να βάλουν λουκέτο καλύτερα.απ'όσο ξέρω το ελάχιστο έχουν 800kbps σε άκρο πελάτη. anyway,εδώ υπάρχουν άτομα που ανεβάζουν box,κατεβάζουν torrent και σου λένε μου βγάζει error στο speedtest ... το μόνο που μπορεί να κάνει:download από ftp τοπικά πρωί k βράδυ με printscreen clients από router+processes pc,να τα στείλει στο τεχνικό τμήμα&να πρήξει στο τηλέφωνο για να το διορθώσουν,όπου και ότι και να είναι.
567agdop Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Με την wind τελικα δεν μπορεις να βρεις ακρη αλλα λεει ο ενας και αλλα ο αλλος.Με πηρε εχθες ενας τεχνικος και προσπαθουσε να με πειση οτι επειδη η ταχυτητα στο ιντερνετ κατα τις ωρες που υπαρχει το προβλημα ειναι καλη που οντως ειναι τους το εχω αναφερι εξ αρχης τους το ειπε και ο τεχνικος τους που ηρθε στον χωρο μου και πηρε μετρησεις και κλειδωνω γυρω στα 10-11 δεν πρεπει να υπαρχει προβλημα και στο streaming πραγμα που φυσικα δεν συμβαινει.Μετα προσπαθουσε να με πειση οτι τις ωρες που αντιμετωπιζω το προβλημα επειδη ειναι ωρες αιχμης το εχουν ολες οι εταιριες και ολοι οι συνδρομητες σε αυτον τον βαθμο που το εχω εγω δηλαδη δεν στριμαρει τιποτα.Για το θεμα πιταρισματος του dslam και ελεγχο στο Α/Κ ειπε οτι δεν υπαρχει τετοιο θεμα και αν υπηρχε θα τον ειχαν ενημερωσει και θα το γνωριζε?? με αλλα λογια να αγαπιομαστε Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2018 από 567agdop
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα