Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με την επόμενη γενιά των παιχνιδοκονσολών να διακρίνεται στον ορίζοντα, η Microsoft Studios έχει αρχίσει να καταστρώνει τα σχέδια της, μέσα στα οποία βρίσκονται και οι εξαγορές στούντιο υψηλού προφίλ όπως της Obsidian Entertainment που βρίσκεται πίσω από το Fallout: New Vegas και της inXile Entertainment που βρίσκεται πίσω από το Wasteland 2.

Οι προσθήκες των εταιρειών Obsidian Entertainment και inXile Entertainment στο «χαρτοφυλάκιο» των developers της Microsoft Studios σηματοδοτεί δύο από τις πιο τρανές εξαγορές της, ειδικά όταν μάλιστα πραγματοποιούνται ταυτόχρονα.

Η Obsidian είναι υπεύθυνη για τα Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords, South Park: The Stick of Truth και τη σειρά Pillars of Eternity και η inXile με τη σειρά της βρίσκεται πίσω από τα Fantastic Contraption και Torment: Tides of Numenera καθώς και από το επερχόμενο Wasteland 3, που κατάφερε να συγκεντρώσει περισσότερα από $3 εκατομμύρια κατά τη διάρκεια πληθοποριστικής εκστρατείας στην πλατφόρμα Fig το 2016.

Μεταξύ των δύο εταιρειών υπάρχει πλούσια ιστορία μάλιστα, καθώς τα δύο στούντιο αποτελούν «προϊόντα» της φυγής developers από το «ορίτζιναλ» στούντιο πίσω από τη σειρά Fallout, την Interplay. Οι δύο εταιρείες έχουν συμφωνήσει να μοιράζονται εργαλεία και τεχνολογία μεταξύ τους, με την Obsidian μάλιστα να βοηθάει την inXile (του founder της Interplay, Brian Fargo) στην ανάπτυξη του Wasteland 2.

«Αν και έχουν κοινή κληρονομιά, οι δύο δημιουργικές ομάδες στις εταιρείες Obsidian και inXile είναι πολύ διαφορετικές», διαβάζουμε στο δελτίου τύπου της Microsoft που συνεχίζει: "Θα συνεχίσουν να λειτουργούν αυτόνομα, φέρνοντας όμως τα μοναδικά τους ταλέντα, την πνευματική ιδιοκτησία τους (IP) και τη τεχνογνωσία τους στην Microsoft Studios, καθώς δημιουργούν νέες εμπειρίες RPG για τους gamers και τους φίλους μας".

2.jpg.a7702804a5bf35b498f4f83bbcfdecc2.jpg

Η Microsoft Studios έχει «υπό τη σκέπη της» ήδη έντεκα σε αριθμό εταιρείες βίντεο παιχνιδιών στις Ηνωμένες Πολιτείες, στον Καναδά και στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων των 343 Industries (Halo), Ninja Theory (Hellblade), του κατασκευαστή του Minecraft, Mojang και της Compulsion Games (Happy Few House). H Microsoft Studios ανακοίνωσε τον Ιούνιο ότι απέκτησε πέντε νέες εταιρείες, όπως τις Undead Labs (State of Decay) και Playground Games (Forza Horizon).

Όταν λάνσαρε το Xbox One το 2013, πολλοί επέκριναν την Microsoft επειδή δεν είχε αρκετά αποκλειστικά παιχνίδια στην πλατφόρμα της, γεγονός που ενδεχομένως βοήθησε το PlayStation 4 να έχει τον πρώτο λόγο –όσον αφορά στις πωλήσεις- στην αγορά. Με τις νέες κονσόλες που έρχονται από το 2020, η Microsoft δεν θέλει να αφήσει πολλά περιθώρια στη Sony. Φημολογείται το τμήμα Xbox έχει στα σκαριά δύο κονσόλες, με τη μία από αυτές να είναι κατασκευασμένη ειδικά για streaming. 

Engadget


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το μόνο που κρατάω από το άρθρο είναι το λήμμα "πληθοποριστική". 

Ρισπέκτ. 

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 8
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 minutes ago, Vassilis_24 said:

Η Ninja Theory, από τότε που την πήρε η Microsoft έκανε τίποτα σοβαρό;

Implying ότι είχε κάνει κάτι σοβαρό πριν την πάρει η MS... 

Edit: Γράψε λάθος, νόμιζα ότι το Hellblade βγήκε μετά την εξαγορά της. 

Επεξ/σία από Malthador
  • Super Moderators
Δημοσ.

Είναι πολλαπλά στενάχωρη η είδηση:

Πρώτον, μιλάμε για studio τα οποία προέκυψαν επειδή οι άνθρωποι που τα έστησαν "προδόθηκαν" (εντός ή εκτός εισαγωγικών) από μεγάλες εταιρίες και ήθελαν να δημιουργήσουν κάτι δικό τους.

Δεύτερον, μιλάμε για studio που έπαιξαν χοντρά (σε σημείο υπερβολής, και κοιτάζω εσένα, Φάργκο, με τα εκρηκτικά λουκάνικα και τις ταφόπλακες που γέμισες το Wasteland 2) το χαρτί των ανάλγητων παραγωγών που δεν συλλαμβάνουν το όραμα του δημιουργού, τον περιορίζουν κτλ.

Τρίτον, η inXile αυτή τη στιγμή έχει εκατομμύρια από ανθρώπους που τη στήριξαν ακριβώς για να μην πάει σε παραγωγούς μεγάλους. Τίθεται, δηλαδή, τουλάχιστον ηθικό ζήτημα.

Πρόβλεψή μου είναι πως σε 2-3 χρόνια πάλι κάποιοι θα φύγουν, "πνιγμένοι" από τις απαιτήσεις της MS που δεν τους καταλαβαίνει πόσο καλλιτέχνες είναι και φταίει για τα πάντα, από το δάκο μέχρι τη μουχρίτσα, και πάλι θα στραφούν στον κόσμο στο στυλ "στηρίξτε μας", και αυτό που έκαναν τώρα θα στοιχίσει.

Ήδη δοκιμάζεται άσχημα το μοντέλο του crowdfunding (ειδικά με κάτι επικές λαμογιές τύπου Clang!) αν συμπεριφέρονται έτσι στούντιο που μάζεψαν εκατομμύρια, τι να πουν κάποιοι άλλοι.

  • Like 7
Δημοσ.

7 studio συνολικα, που εξαγορασε φέτος. Επειδή ο κόσμος ζητάει έντανα αποκλειστικότητες.

Xbox owner, αλλά γενικά διαφωνώ με τις αποκλειστικότητες. Τουλάχιστον τα δίνει και pc. Σε αντίθεση με Sony.

  • Like 3
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Vassilis_24 είπε

Η Ninja Theory, από τότε που την πήρε η Microsoft έκανε τίποτα σοβαρό;

Σαν τι να κανει ακριβως; Δεν εχουν περασει ουτε εξι μηνες απο την αποκτηση του στουντιο;

  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.

Μονο θα θα θα θα θα θα θα θα....

Περνανε τα χρονια και τπτ

Θα ρθει στο επομενο event να μας πει οτι πηρε κι αλλα στουντιο

Χεστηκαμε

  • Sad 1
  • Moderators
Δημοσ.
3 minutes ago, Snoob said:

Τρίτον, η inXile αυτή τη στιγμή έχει εκατομμύρια από ανθρώπους που τη στήριξαν ακριβώς για να μην πάει σε παραγωγούς μεγάλους. Τίθεται, δηλαδή, τουλάχιστον ηθικό ζήτημα.

Ακούγεται εδώ και καιρό πάντως ότι η inXile πάει για φούντο. Οπότε ναι, υπάρχει και το ηθικό του θέματος από πίσω, αλλά είναι δύσκολος καιρός για πρίγκιπες.

Κατά τ' άλλα συμφωνώ, η MS έχει δείξει το πρόσωπό της πολλές φορές, θα περίμενα από άτομα που τα έσπασαν με το σύστημα να μην επιστρέψουν σε κολοσσό. Oh, well...

 

1 minute ago, Retromaniac said:

Σε αντίθεση με Sony.

 

Η Sony σκότωσε ολόκληρο το τμήμα των laptop της προκειμένου να μην έχει τα Windows και XBOX divisions στα πόδια της και περιμένεις να δώσει τα exclusives της σε πισί; Καλό.

  • Confused 1
Δημοσ.

Ετοιμάζει τεράστιο "ντού" στόν χώρο του gaming γενικά και ιδιαίτερα με τις υπηρεσίες που έχει ανακοινώσει και την επερχόμενη γενιά,απο εταιρίες τα έχει πάρει παραμάζωμα όλα με πραγματικά τεράστιες αγορές στούντιο και developers,μένει να δούμε βέβαια κατά πόσο θα αξιοποιήσει όλο αυτό το δυναμικό.

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Malthador είπε

Η Sony σκότωσε ολόκληρο το τμήμα των laptop της προκειμένου να μην έχει τα Windows και XBOX divisions στα πόδια της και περιμένεις να δώσει τα exclusives της σε πισί; Καλό.

Δεν νομίζω να φάνηκε πουθενά κάτι οτι πιστεύω κάτι τέτοιο, απλά το αναφέρω :P

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό που με χαλάει βασικά είναι ότι θα ήθελα ανάμειξη της Obsidian σε ένα ακόμα Fallout (το New vegas τα έσπαγε imo). Τώρα μάλλον αποκλειεται. 

Μα πως άντεξαν, με όλα τα ανταλλάγματα του κόσμου, να αποχωριστούν αυτον το τυπα;

32671F30-5D29-46B8-9BAC-7BC3BFF7C28A.jpeg.8eef7c5626f9d553e51db56d258d2bfe.jpeg

 

 

 

31 λεπτά πριν, Malthador είπε

Implying ότι είχε κάνει κάτι σοβαρό πριν την πάρει η MS... 

Edit: Γράψε λάθος, νόμιζα ότι το Hellblade βγήκε μετά την εξαγορά της. 

Επέτρεψε μου να μην συμφωνήσω dude, πέρα απο Hellblade, και τα Enslaved & DMC ήταν πολυ αξιόλογα games από την Ninja Theory...

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...