MAXRI Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Καλησπέρα αγόρασα (μάλλον δυστυχως) προ μιας εβδομάδας το νέο iPhone xs και ήδη αντιμετωπιζω διαρκώς προβλήματα ακουστικοτητας με το σήμα του τηλέφωνο κατά τη διάρκεια κλησεων..τουτ’εστιν δεν με άκουει ο συνομιλητής η με ακούει με παρεμβολές.. έχετε ακούσει κάτι παρόμοιο η ξέρετε που μπορεί να οφείλεται; Ευχαριστω εκ των προτέρων
filip123go Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Το γυρίζεις πίσω στο μαγαζί που το πήρες. Και κακώς το κράτησες τόσες μέρες.
saruman123 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 33 λεπτά πριν, MAXRI είπε Καλησπέρα αγόρασα (μάλλον δυστυχως) προ μιας εβδομάδας το νέο iPhone xs και ήδη αντιμετωπιζω διαρκώς προβλήματα ακουστικοτητας με το σήμα του τηλέφωνο κατά τη διάρκεια κλησεων..τουτ’εστιν δεν με άκουει ο συνομιλητής η με ακούει με παρεμβολές.. έχετε ακούσει κάτι παρόμοιο η ξέρετε που μπορεί να οφείλεται; Ευχαριστω εκ των προτέρων 1
MAXRI Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 @filip123go έχεις δίκιο πήγα και μου λένε ότι πρέπει να το ελέγξουν για να διαπιστώσουν το πρόβλημα κ αυτοί που σημαίνει άνοιγμα του κινητού μόλις μιας εβδομάδας..τι μου προτείνεις να κάνω ;
saruman123 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Χρησιμοποίησε το DOA. Αλλιώς αν σου κάνουν νερά στο συνήγορο του καταναλωτή. Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου 2018 από saruman123
SeNNinhA Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, MAXRI είπε @filip123go έχεις δίκιο πήγα και μου λένε ότι πρέπει να το ελέγξουν για να διαπιστώσουν το πρόβλημα κ αυτοί που σημαίνει άνοιγμα του κινητού μόλις μιας εβδομάδας..τι μου προτείνεις να κάνω ; Δεν χρειαζεται να ανοιχθει για να διαπιστωθει το προβλημα...
filip123go Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, MAXRI είπε @filip123go έχεις δίκιο πήγα και μου λένε ότι πρέπει να το ελέγξουν για να διαπιστώσουν το πρόβλημα κ αυτοί που σημαίνει άνοιγμα του κινητού μόλις μιας εβδομάδας..τι μου προτείνεις να κάνω ; Το να το ελέγξουν και αυτοί σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει άνοιγμα του κινητού.! Αλλά πρέπει να διαπιστώσουν το πρόβλημα. Οπότε θα κάνουν καμια 10ρια κλήσεις μεταξύ τους για να το επιβεβαιώσουν. Το λογικό είναι , μόλις διαπιστωθεί το πρόβλημα εσύ να πάρεις καινούρια συσκευή και η ελαττωματική να φύγει αντιπροσωπεία.
MAXRI Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Μου είπανε ότι θα ελεγχθεί μέσω κλήσεων μεταξύ τους και αλλαγής δικών τους καρτών sim. Και αν διαπιστωθεί οντως πρόβλημα τότε θα πρέπει να ανοίξουν την συσκευή για να δουν αν ευθύνομαι εγώ εξαιτίας υγρασίας η άλλων προβλημάτων που δημιουργήθηκαν λόγω κακής χρήσης.. Όντως αυτή είναι η διαδικασία ; Παιδιά και άλλη μια ερώτηση μιας που σας βρήκα εδώ..αυτό το σάιτ που αναρτήθηκε παραπάνω που αναφέρει ότι όντως το μοντέλο iPhone Xs παρουσιάζει τέτοιο πρόβλημα δεν σημαίνει ότι και αντικατάσταση να γίνει και να μου δώσουν καινούριο δεν θα λυθεί το πρόβλημα επειδή είναι θέμα μοντέλου κ όχι συσκευής;
SeNNinhA Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 45 λεπτά πριν, MAXRI είπε Μου είπανε ότι θα ελεγχθεί μέσω κλήσεων μεταξύ τους και αλλαγής δικών τους καρτών sim. Και αν διαπιστωθεί οντως πρόβλημα τότε θα πρέπει να ανοίξουν την συσκευή για να δουν αν ευθύνομαι εγώ εξαιτίας υγρασίας η άλλων προβλημάτων που δημιουργήθηκαν λόγω κακής χρήσης.. Όντως αυτή είναι η διαδικασία ; Παιδιά και άλλη μια ερώτηση μιας που σας βρήκα εδώ..αυτό το σάιτ που αναρτήθηκε παραπάνω που αναφέρει ότι όντως το μοντέλο iPhone Xs παρουσιάζει τέτοιο πρόβλημα δεν σημαίνει ότι και αντικατάσταση να γίνει και να μου δώσουν καινούριο δεν θα λυθεί το πρόβλημα επειδή είναι θέμα μοντέλου κ όχι συσκευής; Εαν ειναι γενικο το προβλημα ή προβλημα κατασκευης ορισμενης παρτιδας τηλεφωνων (πιο πιθανο) τοτε αναμενεται ανακλιση συσκευων μεσω ΙΜΕΙ και αλλαγη τους με αλλη παρτιδα. Σε καθε περιπτωση αφου αναγνωριστει το προβλημα ή δικαιουσαι αλλαγη καθε φορα ή δικαιουσαι να παρεις τα χρηματα σου πισω. Λιγο ταλαιπωρια αλλα χαμενος δεν θα βγεις. Φροντιζε να κανεις συχνα backup ωστε να μην χασεις τιποτε σε νεα αλλαγη. Στο iPhone αλλωστε ειναι πανευκολο
MAXRI Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Μια τελευταία ερώτηση παιδιά μου οι υπάλληλοι από το istorm μου λένε ότι αντικατάσταση προβλέπεται μόνο αν είναι θέμα hardware κ όχι software..επειδή είμαι κάπως άσχετη από αυτά σε ποια κατηγορία εντάσσεται η έλλειψη σήματος;
SeNNinhA Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, MAXRI είπε Μια τελευταία ερώτηση παιδιά μου οι υπάλληλοι από το istorm μου λένε ότι αντικατάσταση προβλέπεται μόνο αν είναι θέμα hardware κ όχι software..επειδή είμαι κάπως άσχετη από αυτά σε ποια κατηγορία εντάσσεται η έλλειψη σήματος; Λογικα hardware. Αλλα δεν το βλεπεις και εσυ λογικο αυτο που σου ειπαν; Σε καθε περιπτωση συμφωνα με την Ευρωπαικη και Ελληνικη νομοθεσια εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης επιστρεφοντας το προιον και παιρνοντας τα λεφτα σου πισω εαν το προιον δεν μπορει να εκπληρωσει αυτα για τα οποια ειναι σχεδιασμενο ή αυτα τα οποια διαφημιζει οτι κανει. Οποτε ειτε λογω hardware ειτε λογω software εχεις δικαιωμα να το επιστρεψεις εαν δεν σου λυσουν το προβλημα. Επεξ/σία 13 Νοεμβρίου 2018 από SeNNinhA
MAXRI Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, SeNNinhA είπε Λογικα hardware. Αλλα δεν το βλεπεις και εσυ λογικο αυτο που σου ειπαν; Σε καθε περιπτωση συμφωνα με την Ευρωπαικη και Ελληνικη νομοθεσια εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης επιστρεφοντας το προιον και παιρνοντας τα λεφτα σου πισω εαν το προιον δεν μπορει να επληρωσει αυτα για τα οποια ειναι σχεδιασμενο ή αυτα τα οποια διαφημιζει οτι κανει. Οποτε ειτε λογω hardware ειτε λογω software εχεις δικαιωμα να το επιστρεψεις εαν δεν σου λυσουν το προβλημα. Ναι έχεις απόλυτο δίκιο σε ευχαριστω πολύ..
saruman123 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Οι μέρες τρέχουν και πρέπει να κάνεις κάτι άμεσα γιατί μετά θα σου πουν πέρασαν οι μέρες και μετά άντε να βρεις το δίκιο σου.
MAXRI Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Το γνωστό κατάστημα I storm δεν εντοπίζει το πρόβλημα..κάνουν συνεχόμενες κλήσεις μεταξύ τους εντός του καταστήματος και δεν βρίσκουν τίποτα προφανώς λόγω αριστης Ποιότητας σηματος στο κέντρο της πόλεως. Απο οτι έμαθα το πρόβλημα οφείλεται στην χαμηλή λήψη σήματος απο τν κεραία του συγκεκριμένουμοντέλου..Αν δεν διαπιστωθεί πρόβλημα δν το αλλάζουν.. Γνωρίζετε τι άλλο μπορώ να κανω; Και πως να τους το αποδείξω;
Pseudonumo Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 Περίμενε την apple να βγάλει ειδική οδηγία για το πώς να κρατάς το κινητό, γιατί λογικά χρησιμοποιείς πολύ την παλάμη σου και δεν έχει σήμα 😋 .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα