Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Albilosha είπε

Καταλαβαινεις ποσο εχει κουρασει το θεμα οταν σε ειδηση για αλλη μια γκαφα της Χ εταιριας βλεπεις μονο 70 σχολια.

Η δικη μου γνωμη παντως ειναι πως απλα ενα  προγραμμα αντικαταστασης δεν θα μου αρκουσε.

Η αντικατασταση ειναι το αυτονοητο.Δεν θα επρεπε να δινουν το κατι παραπανω πχ ενα μεγαλυτερο δισκο , ετσι για την ταλεπωρια του αγοραστη που εδωσε  πολλα χρηματα για να παρει το προιον τους ;

Σου δίνει νέο προϊόν , κάτι είναι και αυτό ....

Επεξ/σία από korakios
  • Απαντ. 133
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Tsakalos! είπε

Και ποιος σου ειπε οτι χανει την πιστοποιηση IP68 μετα απο σερβις τα apple? επειδη το πε καποιος Insomniac ?.. 

 

Μη σου πω ότι τα refubrished παιρνουν πιστοποίηση ip69.Μονο της apple όμως.Στα υπόλοιπα μπαίνει νερο

  • Like 1
Δημοσ.

Μα εδώ μας λένε κάθε φορά ότι όταν αγοράζουν Apple, αγοράζουν ποιότητα. Τι δεν είναι έτσι; Μα αφού.... τι δεν είναι ότι πληρώνεις παίρνεις; 

  • Like 4
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Plapoutas είπε

Μα εδώ μας λένε κάθε φορά ότι όταν αγοράζουν Apple, αγοράζουν ποιότητα. Τι δεν είναι έτσι; Μα αφού.... τι δεν είναι ότι πληρώνεις παίρνεις; 

... και το τσαλεντζερ ελατωμα ειχε βγαλει...

 

Δημοσ.

Θα γυρίσει και θα "πει" η apple με τον τρόπο της, ότι αυτό είναι αποτέλεσμα των "χαμηλών" τιμών της και ότι αν θέλετε απροβλημάτιστο κινητό/tablet θα πρέπει να πραγματικά να βάζετε βαθιά το χέρι στην τσέπη....... και......του διπλανού σας...

  • Super Moderators
Δημοσ.

7 σελίδες και δεν είδα ακόμη κανέναν κάτοχο Χ με πρόβλημα... Μα τι γίνεται επιτέλους, τι μας κρύβουν? 😎

Και για να πούμε και κάτι σοβαρό: "The program covers affected iPhone X devices for 3 years after the first retail sale of the unit."

Αυτό είναι κάτι πάρα πολύ καλό για κάποιον που θα του παρουσιαστεί πρόβλημα μετά τη λήξη της εγγύησης γιατί θα έχει δωρεάν επισκευή. 

PS: Αν υπάρχει κάποιος με πρόβλημα σε iphone X ή macbook pro, μπορεί να έρθει στο Apple club για να συζητήσουμε σοβαρά, μιας κι εδώ θα χαθεί μέσα στον "πόνο" των συγγενών. :)

 

  • Like 2
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Tsakalos! είπε

... και το τσαλεντζερ ελατωμα ειχε βγαλει...

Μετά την εξομοίωση με Ferrari, Lamborghini περάσαμε στο τσαλεντζερ.

  • Like 1
Δημοσ.

Από τις έξι σελίδες του θέματος που γκρινιάζετε (λιγότερες κι από το Huawei), οι μισές είναι από εσάς που λέτε την ίδια καραμέλα πως δε σχολιάζουμε άλλες εταιρείες. 

Και δεν υπήρχε λόγος να γράψεις αυτά που έγραψες Bill με το Mac επταετίας. Είχαμε ήδη προβλέψει τι θα γράψεις. 

  • Like 4
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, billdanos είπε

7 σελίδες και δεν είδα ακόμη κανέναν κάτοχο Χ με πρόβλημα... Μα τι γίνεται επιτέλους, τι μας κρύβουν? 😎

Και για να πούμε και κάτι σοβαρό: "The program covers affected iPhone X devices for 3 years after the first retail sale of the unit."

Αυτό είναι κάτι πάρα πολύ καλό για κάποιον που θα του παρουσιαστεί πρόβλημα μετά τη λήξη της εγγύησης γιατί θα έχει δωρεάν επισκευή. 

PS: Αν υπάρχει κάποιος με πρόβλημα σε iphone X ή macbook pro, μπορεί να έρθει στο Apple club για να συζητήσουμε σοβαρά, μιας κι εδώ θα χαθεί μέσα στον "πόνο" των συγγενών. :)

Το παμε και πρίν. Αφου δεν σου ετυχε, δεν υπάρχει. Και μην αρχίζεις flame χρησιμοποιόντας εφρασεις όπως πόνος, συγγενείς και άλλα όμορφα. Κάζο σας κανουμε και μάλιστα καντάρια. 

  • Like 3
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, billdanos είπε

7 σελίδες και δεν είδα ακόμη κανέναν κάτοχο Χ με πρόβλημα... Μα τι γίνεται επιτέλους, τι μας κρύβουν? 😎

Και για να πούμε και κάτι σοβαρό: "The program covers affected iPhone X devices for 3 years after the first retail sale of the unit."

Αυτό είναι κάτι πάρα πολύ καλό για κάποιον που θα του παρουσιαστεί πρόβλημα μετά τη λήξη της εγγύησης γιατί θα έχει δωρεάν επισκευή. 

PS: Αν υπάρχει κάποιος με πρόβλημα σε iphone X ή macbook pro, μπορεί να έρθει στο Apple club για να συζητήσουμε σοβαρά, μιας κι εδώ θα χαθεί μέσα στον "πόνο" των συγγενών. :)

Οσοι έχουν  πρόβλημα δεν το λένε καν για να μη στιγματίστουν.Η είναι το φυσικό φαινόμενο όλα τα προβληματικά προϊόντα της apple να πουλιούνται σε άλλες χώρες εκτός Ελλάδος μιας και ποτέ κανένας δεν έχει αναφέρει το παραμικρό πρόβλημα και αφού δεν το χει αναφέρει κανένας μάλλον θα είναι επιστημονικη φαντασια των hates για να χτυπήσουν αυτή την ποιοτική εταιρεία.Το γεγονός ότι υποστηρίζει συσκευές τριετίας είναι προς τιμήν της μιας και το ανέφερες καθώς και ότι θα αποζημιωθούν όσοι την έχουν ήδη αντικαταστήσει.

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Arkin είπε

Πως να αισθάνονται άραγε οι χρήστες που έδωσαν 3 μισθούς και χάνουν τα δεδομένα τους και έχουν ένα σωρό προβλήματα? Ποιότητα από τα lidl στην κυριολεξία. 

ότι ακριβώς και οι υπόλοιποι της Νοκια της Σάμσουνγκ και των άλλων ευαγή ιδρυμάτων 

13 ώρες πριν, Miaou7 είπε

Αγοραζω hardware προηγουμενης γενιας σε τιμες επομενης γενιας, με περιορισμενες δυνατοτητες και οχι απολυτη ελευθερια στο software, για να εχω τελεια εμπειρια χρησης, ασφαλεια και αξιοπιστια.... Oh wait..

ο πελάτης έχει πάντα δίκιο 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, billdanos είπε

7 σελίδες και δεν είδα ακόμη κανέναν κάτοχο Χ με πρόβλημα... Μα τι γίνεται επιτέλους, τι μας κρύβουν? 😎

Και για να πούμε και κάτι σοβαρό: "The program covers affected iPhone X devices for 3 years after the first retail sale of the unit."

Αυτό είναι κάτι πάρα πολύ καλό για κάποιον που θα του παρουσιαστεί πρόβλημα μετά τη λήξη της εγγύησης γιατί θα έχει δωρεάν επισκευή. 

PS: Αν υπάρχει κάποιος με πρόβλημα σε iphone X ή macbook pro, μπορεί να έρθει στο Apple club για να συζητήσουμε σοβαρά, μιας κι εδώ θα χαθεί μέσα στον "πόνο" των συγγενών. :)

Η εταιρια παραδεχεται το προβλημα.

Ο billfanos εχει αλλη αποψη.

Φερνει ως επιχειρημα για αλλη μια φορα το "ποσα ατομα εδω εχουν θεμα" γιατι οπως ειναι ευρεως γνωστο αν οι 30-40 κατοχοι apple συσκευων του νηματος δεν εχουν πεοβλημα, τοτε απλα το προβλημα δεν υπαρχει.

Τσαμπα αντικατασταση κανει το μαγαζι , μεγαλη χαρη τους.

2 ώρες πριν, korakios είπε

Σου δίνει νέο προϊόν , κάτι είναι και αυτό ....

Δεν σου δινει κατι , το αγορασες και μαλιστα ταλεπωρηθηκες.

  • Like 3
Δημοσ.
14 ώρες πριν, Arkin είπε

Πως να αισθάνονται άραγε οι χρήστες που έδωσαν 3 μισθούς και χάνουν τα δεδομένα τους και έχουν ένα σωρό προβλήματα? Ποιότητα από τα lidl στην κυριολεξία. 

Καλύτερα απο αυτούς που κινδύνευαν να χάσουν και το χέρι τους μαζί με τα δεδομένα.. (samsung note 7 σαν να θυμάμαι)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, billdanos είπε

7 σελίδες και δεν είδα ακόμη κανέναν κάτοχο Χ με πρόβλημα... Μα τι γίνεται επιτέλους, τι μας κρύβουν? 😎

Και για να πούμε και κάτι σοβαρό: "The program covers affected iPhone X devices for 3 years after the first retail sale of the unit."

Αυτό είναι κάτι πάρα πολύ καλό για κάποιον που θα του παρουσιαστεί πρόβλημα μετά τη λήξη της εγγύησης γιατί θα έχει δωρεάν επισκευή. 

PS: Αν υπάρχει κάποιος με πρόβλημα σε iphone X ή macbook pro, μπορεί να έρθει στο Apple club για να συζητήσουμε σοβαρά, μιας κι εδώ θα χαθεί μέσα στον "πόνο" των συγγενών. :)

σωστά τα λες, έπρεπε πρώτα η Apple  να συμβουλευτεί το insomnia πριν βγάλει ανακοίνωση ότι υπάρχει πρόβλημα

ρε τι τρολιες διαβάζουμε πάλι

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...