Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
23 ώρες πριν, Gennaios είπε

ωραία τα ηλεκτρικά και ειν το μέλλον προφανώς καθώς οι πόροι τελειώνουν(τους ξεφτιλίσει το ανθρώπινο ηδος δν άφησε στάλα) αλλά η Ελλάδα θα ειν πίσω σε αυτά πάντα..

Πρώτον πόροι υπάρχουν ,δεν είναι τυχαίο ότι γίνεται στη αν.μεσογειο στα μέρη μας ,επιπλέον κάνε μια έρευνα για το σχιστολιθικό πετρέλαιο που παίζει με πόρους τεράστιους για 300 χρόνια αποθέματα ,επιπλέον δεν είδα την Ελλάδα να μένει πίσω σε αγορά καταναλωτικών ειδών τύπου αυτοκίνησης και δικύκλων νέας γενιάς κάθε φορά  ,smartwatches ,smartphone,tablet ,laptop κλπ κλπ . Μια χαρά οι περισσότεροι έχουν προσαρμόσει τον τρόπο ζωής τους με την ψηφιακή τεχνολογία .... εξάλλου ούτε τώρα παράγουμε ψηφιακή τεχνολογία ούτε πριν το κάναμε και ούτε θα το κάνουμε ,αλλά παραταύτα με νέας γενιάς κινητά είμαστε όλοι .....πίσω είμαστε σε παραγωγή υψηλής τεχνολογίας σαφώς ,αλλά όχι και στην κατανάλωση όπως συμβαίνει και σε άλλες χώρες που δεν παράγουν ....τα της παραγωγής βέβαια είναι άλλο θεμα που χρήζει ανάλυσης αλλά δεν ταιριάζει σε αυτό το νήμα .

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, georgetsl είπε

Πρώτον πόροι υπάρχουν ,δεν είναι τυχαίο ότι γίνεται στη αν.μεσογειο στα μέρη μας ,επιπλέον κάνε μια έρευνα για το σχιστολιθικό πετρέλαιο που παίζει με πόρους τεράστιους για 300 χρόνια αποθέματα ,επιπλέον δεν είδα την Ελλάδα να μένει πίσω σε αγορά καταναλωτικών ειδών τύπου αυτοκίνησης και δικύκλων νέας γενιάς κάθε φορά  ,smartwatches ,smartphone,tablet ,laptop κλπ κλπ . Μια χαρά οι περισσότεροι έχουν προσαρμόσει τον τρόπο ζωής τους με την ψηφιακή τεχνολογία .... εξάλλου ούτε τώρα παράγουμε ψηφιακή τεχνολογία ούτε πριν το κάναμε και ούτε θα το κάνουμε ,αλλά παραταύτα με νέας γενιάς κινητά είμαστε όλοι .....πίσω είμαστε σε παραγωγή υψηλής τεχνολογίας σαφώς ,αλλά όχι και στην κατανάλωση όπως συμβαίνει και σε άλλες χώρες που δεν παράγουν ....τα της παραγωγής βέβαια είναι άλλο θεμα που χρήζει ανάλυσης αλλά δεν ταιριάζει σε αυτό το νήμα .

οι ποροι υπαρχουν αλλα δν ειν πολλοι!καποια στιγμη θα τελειωσουν!δν νμζω να λενε οτι οι ποροι τελειωνουν χωρις λογο ουτως η αλλος στις πολυεθνικες κλπ δν τους συμφερει να τελειωσουν γτ υπαρχουν απιστευτα κερδοι!και ολοι ξερουμε οτι σιγα σιγα οι τιμες θα φτασουν λογο αυτης της "δικαιολογιας" πες το οπως θες οτι τελειωνουν στα υψη!οχι μονο αυτο αλλα και για το περιβαλλον ειν η μονη λυση και μην ακουσω για τις μπαταριες..!και ο λιγνιτης δν θα ειν εδω για παντα!

Δημοσ.

Δύσκολο να πιστέψω σε αυτήν την τιμή, όπως είπε παραπάνω κάποιος και τα μικρά είναι ακριβά. 

Κάποτε οι VW έβγαζε οχήματα για τον λαό, όχι πλέον.

Πέρα από όλα αυτά όμως , αν θέλω 1 ώρα για φόρτιση  δεν παίζει, μεγάλο μειονέκτημα της ελεκτροκίνησης.

Δημοσ.

δεν ηξερα ότι ακομα παιζουν σεναρια για υδρογονο..ειχε βγαλει ένα η Honda πριν λιγα χρονια αν δε κανω λαθος?

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Neymar είπε

δεν ηξερα ότι ακομα παιζουν σεναρια για υδρογονο..ειχε βγαλει ένα η Honda πριν λιγα χρονια αν δε κανω λαθος?

 

Βγάζαν περί το 2012, εκδόσεις με υδρογόνο, που ουσιαστικά ήταν μετατροπές σε υπάρχουσες γκάμες. Πολύ μικρά νούμερα έτσι για δοκιμή (Hyundai, Honda κλπ). Τώρα βγαίνουν σοβαρές προτάσεις σε πλατφόρμες κατασκευασμένες για υδρογόνο. Toyota Mirai -2014, Honda Clarity - 2016, Hyundai Nexo -2018, Mercedes GLC F-Cell - 2019, και αναμένονται το 2020 κυκλοφορίες από τη Audi, Lexus και KIA. 

  • Like 1
Δημοσ.

Αμα δε μαρσαρει στο φαναρι τι να το κανεις στην Ελλαδα? Απατο θα παει. 

Περα απο το φτηνο χιουμορακι. Αυτη η πιθανη ηρεμια να οδηγεις οπως και οι γυρω και να μην ακουγονται μοτερ και εξατμησεις ειναι δελεαστικοτατη. Και σε σταση και εν κινησει.

:)

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, georgep71 είπε

Αμα δε μαρσαρει στο φαναρι τι να το κανεις στην Ελλαδα? Απατο θα παει. 

Περα απο το φτηνο χιουμορακι. Αυτη η πιθανη ηρεμια να οδηγεις οπως και οι γυρω και να μην ακουγονται μοτερ και εξατμησεις ειναι δελεαστικοτατη. Και σε σταση και εν κινησει.

:)

Ίσως όμως κι επικίνδυνη, ειδικά για τους πεζούς.

Πάντως όσον αφορά την υδρογονοκίνηση, υπάρχει και η ομάδα του Πέτρου Ζωγράφου (μπορείτε να διαβάσετε και να δείτε σχετικά βίντεο στο zougla.gr) αν κι έχω πολύ καιρό να ακούσω νέα. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, duckino είπε

Ίσως όμως κι επικίνδυνη, ειδικά για τους πεζούς.

Πάντως όσον αφορά την υδρογονοκίνηση, υπάρχει και η ομάδα του Πέτρου Ζωγράφου (μπορείτε να διαβάσετε και να δείτε σχετικά βίντεο στο zougla.gr) αν κι έχω πολύ καιρό να ακούσω νέα. 

πες μου οτι τρολαρεις απλα. ακόμα υπάρχει κόσμος που ασχολείται με τον απατεώνα του Μάκη?

Δημοσ.

Ρε παιδιά όπως και να το κάνουμε το πετρέλαιο είναι πεπερασμένο και θα τελειώσει. Όσον αφορά τις μπαταρίες υπάρχουν τεχνολογίες σε πρώιμα στάδια, προφανώς, που μπορούν να ανταγωνιστούν την βενζίνη αρκετά καλά [1]. Γενικότερα για το υδρογόνο όπως είπε και ένα παλικάρι πιο πάνω δείτε εδώ. Τέλος, από το όσο έψαξα το θέμα για την πτυχιακή μου καταλήγω στο συμπέρασμα ότι η βέλτιστη λύση για ένα ηλεκτρικό όχημα - κυρίως αυτοκίνητο -  είναι κυψέλες υδρογόνου σε συνδυασμό με υπερπυκνωτές λόγω της ικανότητας τους να δώσουν και να πάρουν μεγάλα ποσά ενέργεια όταν χρειαστεί [2].

 

[1] https://en.wikipedia.org/wiki/Metal–air_electrochemical_cell

[2] https://en.wikipedia.org/wiki/Supercapacitor#Specific_energy_and_specific_power

Δημοσ.
Στις 12/11/2018 στις 9:56 ΠΜ, EuphangeL είπε

Trollάρεις, έτσι; Έχεις πηγή που υπάρχουν άτομα τα οποία υποστηρίζουν αυτό το πράγμα;

Μίλησε με κοινούς ανθρώπους και όχι vw fans (που υποθέτω πως είσαι) να σου πουν τα απίστευτα θέματα που έχουν με τα vw τους. 

  • 5 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...