NT1G Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, dchatz είπε Διαβάστε λίγο. Σε παγκοσμιο επίπεδο δε μιλάνε τα συμφέροντα. Παντα θα βρίσκεται κάποιος εκτός συμφερόντων. Το πρόβλημα του υδρογόνου είναι ο λογος ενέργεια προς αποθηκευτικό όγκο. Μια δεξαμενή καθαρου υδρογόνου πρεπει να είναι μεγαλύτερη απο το αυτοκίνητο για να δώσει μια πρακτική αυτονομία. Για αυτό ψαχνοντσι τεχνολογίες τύπου κυψέλες υδρογόνου οπου η αποθήκευση γίνεται με τη μορφή καταλυτών κλπ. Αναφορά σε κείμενο The Toyota Mirai has two hydrogen tanks... The tanks store hydrogen at 700 bar. The tanks have a combined weight 87,5 kg and 5 kg capacity. The Mirai refueling takes between 3 and 5 minutes, and Toyota expected a total range of 480 km (300 miles) on a full tank. Under the United States Environmental Protection Agency (EPA) cycle, the 2016 model year Mirai has a total range of 502 km (312 mi) on a full tank... 🤔 1
basilis_k6 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 το μεγάλο πρόβλημα ειναι ο έτερος χρήστης. τώρα δεν έχει βενζίνη πας και βάζεις. Αύριο που θα μπεις στο αμάξι και η γυναικά θα στο έχει αφήσει στο 8% χαμήλ μπατάρ και θα πρέπει να πας δουλειά να δεις πλάκα που δεν θα χει. 1
adi32 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Ακούγεται ότι το νέο μοντέλο θα λέγεται Πινόκιο 1
Mesqal Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Αμα δε βγαλει η apple ηλεκτροκινητο, δεν ψωνιζω τιποτες. 1
BadIronTree Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, nikcrf είπε Βασικά πολύ καλήτερο το υδρογόνο αλλά μάλλον υπάρχουν συμφέροντα. Υδρογόνο θα ήταν καλύτερα το 70 ... τώρα το έχασε το τρένο... δεν υπαρχει χρόνος να φτιάξουν όλες τις υποδομες από την αρχή...
dchatz Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, NT1G είπε 🤔 Συστοιχία κυψελων υδρογόνου λέει. Όχι καθαρό υδρογόνο. Οι κυψέλες με κάποιον καταλύτη είναι η μορφή πρακτικής αποθήκευσης που ψάχνουν οι εταιρείες αλλά νομιζω ο καταλύτης είναι πολύ ακριβός. Το ψάχνω όμως. Το σίγουρο είναι οτι δεν μιλάμε για καθαρό υδρογόνο που καιγεται
BadIronTree Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Τα αυτοκίνητα, τρένα, πλοία κλπ, θα γεμίζουν υδρογόνο. Όχι ρεύμα. Αντικατάσταση των υδρογονανθράκων κίνησης ουσιαστικά είναι, με την διαφορά ότι εκτός από τις ΜΕΚ, μπορεί να "καεί" και σε fuel cells και να βγάλει ηλ. ρεύμα απ ευθείας. αντί να παράγουμε ρεύμα για να το καταναλώνουμε για να ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ υδρογόνο... είναι καλύτερα να το βάζουμε απευθείας στις μπαταρίες και τέλος... 1
NT1G Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, dchatz είπε Συστοιχία κυψελων υδρογόνου λέει. Όχι καθαρό υδρογόνο. Οι κυψέλες με κάποιον καταλύτη είναι η μορφή πρακτικής αποθήκευσης που ψάχνουν οι εταιρείες αλλά νομίζω ο καταλύτης είναι πολύ ακριβός. Το ψάχνω όμως. Το σίγουρο είναι οτι δεν μιλάμε για καθαρό υδρογόνο που καιγεται Ελπίζω να έχεις καταλάβει ότι το υδρογόνο που πάει στις κυψέλες για να κάτι ό,τι είναι να κάνει, έρχεται από 2 μπουκάλες που βρίσκονται μέσα στο αμάξι. Και περιέχουν 100 % καθαρό υδρογόνο υπό πίεση. Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2018 από NT1G
Whargoul Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 33 λεπτά πριν, dchatz είπε Διαβάστε λίγο. Σε παγκοσμιο επίπεδο δε μιλάνε τα συμφέροντα. Παντα θα βρίσκεται κάποιος εκτός συμφερόντων. Το πρόβλημα του υδρογόνου είναι ο λογος ενέργεια προς αποθηκευτικό όγκο. Μια δεξαμενή καθαρου υδρογόνου πρεπει να είναι μεγαλύτερη απο το αυτοκίνητο για να δώσει μια πρακτική αυτονομία. Για αυτό ψαχνοντσι τεχνολογίες τύπου κυψέλες υδρογόνου οπου η αποθήκευση γίνεται με τη μορφή καταλυτών κλπ. ????? Το Hyundai Nexo έχει αυτονομία 800km, και δεν βλέπω να κουβαλά μαζί του κανά καρότσι με υδρογόνο! 12 λεπτά πριν, BadIronTree είπε αντί να παράγουμε ρεύμα για να το καταναλώνουμε για να ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ υδρογόνο... είναι καλύτερα να το βάζουμε απευθείας στις μπαταρίες και τέλος... Δεν πάει έτσι γιατί α) το υδρογόνο δεν παράγεται μόνο από ρεύμα, Β) δεν παράγεται μόνο από το ρεύμα που έχεις στη διάθεση σου για να φορτίσεις μπαταρίες. Το υδρογόνο αποθηκεύεται και μεταφέρετε. Μπορείς να το παράγεις από ανεμογεννήτριες στην μέση του Ωκεανού. Μπορείς να το παράγεις και να το φυλάξεις όταν τα αιολικά πάρκα δουλεύουν στο max και να το χρησιμοποιήσεις όταν και όποτε εσύ θέλεις. Γ) μπορείς να το παράγεις από το περίσσιο ρεύμα που έχεις σαν στρατηγικό buffer αντί να το καις ή να ανεβάζεις νερά και διάφορα τέτοια. + έχει άλλα πλεονεκτήματα όπως πχ ο γρήγορος ανεφοδιασμός σε 3-5 λεπτά, η ανεξαρτησία από το ηλ. δίκτυο σε περιόδους καταστροφών, ουσιαστικά το ανάποδο κιόλας, σε περιόδους καταστροφών μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα αμάξια σαν γεννήτριες για απεριόριστο χρονικό διάστημα κλπ κλπ, μπορείς να τα ενσωματώσεις και σαν γεννήτριες σε microgrids κλπ κλπ
dchatz Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, NT1G είπε Ελπίζω να έχεις καταλάβει ότι το υδρογόνο που πάει στις κυψέλες για να κάτι ό,τι είναι να κάνει, έρχεται από 2 μπουκάλες που βρίσκονται μέσα στο αμάξι. Και περιέχουν 100 % καθαρό υδρογόνο υπό πίεση. Ναι αλλά δεν έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης υδρογόνου αλλά μπαταρία και ηλεκτροκινητήρα. Οποτε κάτι άλλο παίζει. Απ όσο κατάλαβα το υδρονογο με τις κυψέλες παράγει ρεύμα που φορτίζει τη μπαταρία που κινεί τον ηλεκτροκινητήρα. Και το Hyundai nexo ηλεκτροκινητήρα έχει. Βασικά δε μιλάμε για καύση υδρογόνου, δείτε το. Μιλάμε για παραγωγη ηλεκτρισμού απο υδρογόνο μέσω καταλύτη. Αρα μπλέκει και άλλο στοιχείο στη μεση Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2018 από dchatz
NT1G Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, dchatz είπε Ναι αλλά δεν έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης υδρογόνου αλλά μπαταρία και ηλεκτροκινητήρα. Οποτε κάτι άλλο παίζει. Απ όσο κατάλαβα το υδρονογο με τις κυψέλες παράγει ρεύμα που φορτίζει τη μπαταρία που κινεί τον ηλεκτροκινητήρα. Το υδρογόνο με τις κυψέλες παράγει ρεύμα που το στέλνει στον ηλεκτροκινητήρα ή/και στην μπαταρία. Ο ηλεκτροκινητήρας παίρνει ρεύμα και από την μπαταρία και από τις κυψέλες. Κυρίως από τις κυψέλες.
Whargoul Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, dchatz είπε Ναι αλλά δεν έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης υδρογόνου αλλά μπαταρία και ηλεκτροκινητήρα. Οποτε κάτι άλλο παίζει. Απ όσο κατάλαβα το υδρονογο με τις κυψέλες παράγει ρεύμα που φορτίζει τη μπαταρία που κινεί τον ηλεκτροκινητήρα. Η μπαταρία είναι μικρή. 1.5kWh, παρόμοια με του Prius. Δεν παρέχει την ενέργεια κίνησης. Είναι συμπληρωματική σε περιόδους που θέλεις άμεση ενέργεια γιατί τα fuel cells έχουν ένα lag και για απόκτηση ενέργειας με regenerative braking.
dchatz Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Πρέπει να διαβάσω για την τεχνολογία των κυψελών υδρογόνου γιατί δε τη θυμάμαι. Υπάρχουν θέματα απ όσο θυμάμαι με τον καταλύτη, ποσο κοστίζει, κάθε ποτε θέλει αλλαγή κλπ. Πάντως το υδρογόνο δεν το έφαγαν τσ συμφέροντα. Αυτό ήθελα να πω. Η τεχνολογία δε βρέθηκε για να γίνει εφικτή η χρηση. Το υδρονογο και η ευκολία παραγωγης του θα ηταν τέλειο σαν καύσιμο αλλά η αποθήκευση του σε ρεζερβουάρ δε γινόταν. Στις κυψέλες δε δουλεύει ως καύσιμο αλλά ως ενα απο τα στοιχεια μιας χημικής αντιδρασης. Το άλλο στοιχεί δεν είναι το άφθονο οξυγόνο αλλά κάποιο άλλο πολύ πιο δύσκολο στην παραγωγη και στο κοστος του. Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2018 από dchatz
Whargoul Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, dchatz είπε Πρέπει να διαβάσω για την τεχνολογία των κυψελών υδρογόνου γιατί δε τη θυμάμαι. Υπάρχουν θέματα απ όσο θυμάμαι με τον καταλύτη, ποσο κοστίζει, κάθε ποτε θέλει αλλαγή κλπ. Πάντως το υδρογόνο δεν το έφαγαν τσ συμφέροντα. Αυτό ήθελα να πω. Η τεχνολογία δε βρέθηκε για να γίνει εφικτή η χρηση. Είναι εφικτή εδώ και καιρό. Κυκλοφορούν ήδη εμπορικά μοντέλα. Toyota Mirai, Hyundai Nexo, Honda Clarity, + λεωφορεία + τρένα. Αυτό που λες με τον καταλύτη είναι μέσα στο fuel cell (χημικός καταλύτης όχι καταλύτης σαν αυτούς στα αμάξια), και είναι κατασκευασμένος από πλατίνα, γι αυτό και είναι ακριβά. Αλλά έχουν βγει τεχνολογίες που τον περιόρισαν αρκετά, + θα περιοριστεί ακόμα περισσότερο μέχρι την 2η γενιά fuel cell το 2020. Το πρόβλημα σήμερα είναι κυρίως το κόστος των Fuel cells και ο ανεφοδιασμός, και όχι η τεχνολογία. 11 λεπτά πριν, dchatz είπε Το υδρονογο και η ευκολία παραγωγης του θα ηταν τέλειο σαν καύσιμο αλλά η αποθήκευση του σε ρεζερβουάρ δε γινόταν. Στις κυψέλες δε δουλεύει ως καύσιμο αλλά ως ενα απο τα στοιχεια μιας χημικής αντιδρασης. Το άλλο στοιχεί δεν είναι το άφθονο οξυγόνο αλλά κάποιο άλλο πολύ πιο δύσκολο στην παραγωγη και στο κοστος του. Η αποθήκευση όντως ήταν πρόβλημα, αλλά λύθηκε με την χρήση σύγχρονων υλικών. Δεν υπάρχει άλλο στοιχείο. Είναι υδρογόνο + οξυγόνο στην παρουσία καταλύτη (πλατίνα) και παραγωγή νερού σαν αποτέλεσμα. Το αντίθετο της ηλεκτρόλυσης. Το όλο θέμα από δω και πέρα είναι να βελτιωθεί η γεωμετρία για να χρειάζεσαι λιγότερη πλατίνα, ή να αντικατασταθεί η πλατίνα με κάποιον άλλο καταλύτη. Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2018 από Whargoul 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα