stafaf Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, jonnis44gt είπε Kαλο ειναι να υπαρχουνε επιλογες στα ηλεκτρο...για να πεσουνε οι τιμες ..εγω βεβαια ακουω ηλεκτρικο αυυτοκινητο και ξενερωνω αλλα οκ....βεβαια εγω πιστευω οτι το μελλον δεν ειναι τα ηλεκτρικα αλλα αλλη συζητηση αυτη..... Μαζί σου. Δε θέλουμε να οδηγούμε αυτοκίνητα που ακούγονται σαν ηλεκτρικές σκούπες ρε!
dchatz Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, Whargoul είπε Είναι εφικτή εδώ και καιρό. Κυκλοφορούν ήδη εμπορικά μοντέλα. Toyota Mirai, Hyundai Nexo, Honda Clarity, + λεωφορεία + τρένα. Αυτό που λες με τον καταλύτη είναι μέσα στο fuel cell (χημικός καταλύτης όχι καταλύτης σαν αυτούς στα αμάξια), και είναι κατασκευασμένος από πλατίνα, γι αυτό και είναι ακριβά. Αλλά έχουν βγει τεχνολογίες που τον περιόρισαν αρκετά, + θα περιοριστεί ακόμα περισσότερο μέχρι την 2η γενιά fuel cell το 2020. Το πρόβλημα σήμερα είναι κυρίως το κόστος των Fuel cells και ο ανεφοδιασμός, και όχι η τεχνολογία. Φίλε μου η τεχνολογία για φθηνους καταλύτες που δε βρέθηκε ακόμα φταίει. Το ίδιο θέμα είχαν και έχουν ως ενα βαθμο οι μπαταρίες λιθίου. Ακριβές και χαλάνε. Χρειάζεται κάτι άλλο να βρεθεί για να γίνει το μπουμ στην ηλεκτροκίνηση. Επαναλαμβάνω, το υδρονογο είναι τζετ ως καύσιμο για εσωτερική καύση αλλά με μικρο λογο ενέργεια ανα όγκο. Οποτε άντι για εσωτερική καύση ψαχνονται άλλοι τρόποι για ρεύμα με κυψέλες. Η τεχνολογία υπάρχει αλλά δεν είναι ακόμα ώριμη για μαζική χρηση. Θες κόστος υλικών; Οτι είναι. Δε φταίνε όμως τα συμφέροντα.
Whargoul Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, dchatz είπε Φίλε μου η τεχνολογία για φθηνους καταλύτες που δε βρέθηκε ακόμα φταίει. Το ίδιο θέμα είχαν και έχουν ως ενα βαθμο οι μπαταρίες λιθίου. Ακριβές και χαλάνε. Χρειάζεται κάτι άλλο να βρεθεί για να γίνει το μπουμ στην ηλεκτροκίνηση. Επαναλαμβάνω, το υδρονογο είναι τζετ ως καύσιμο για εσωτερική καύση αλλά με μικρο λογο ενέργεια ανα όγκο. Οποτε άντι για εσωτερική καύση ψαχνονται άλλοι τρόποι για ρεύμα με κυψέλες. Η τεχνολογία υπάρχει αλλά δεν είναι ακόμα ώριμη για μαζική χρηση. Θες κόστος υλικών; Οτι είναι. Δε φταίνε όμως τα συμφέροντα. Το αντίθετο. Για εσωτερική καύση δεν έχει τίποτα το ιδιαίτερο εκτός από την παραγωγή CO2. Εκτός αυτού μόνο προβλήματα έχει για αυτό και δεν κινείται προς τα κει η χρήση του στα αμάξια. Για θέρμανση σε λέβητα είναι άλλο θέμα. Το μικρή ενέργεια ανά όγκο δεν ισχύει γιατί απλά δεν το αποθηκεύεις σε πίεση 1atm. Στα 700bar φυλάγεται. δλδ συμπιέζεται ενεργειακά 700 φορές! Είτε το κάψεις σε κυψέλες, είτε σε ICE, η αποθήκευση ενεργειακά δεν αλλάζει. Την ίδια μπουκάλα θα μεταφέρεις μαζί σου. Ποιο μίλησε για συμφέροντα btw? Συμφέροντα υπάρχουν παντού. Ονόμασε το πετρέλαιο, κοβάλτιο, κατασκευαστές μπαταριών, πάροχοι ηλ. ρεύματος, πάροχοι υδρογόνου κλπ κλπ.
Psyber Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Θα καίει βενζίνη και ο ιδιοκτήτης δε θα το ξέρει. Μετά το σκάνδαλο δεν είναι να τους εμπιστεύεσαι για τίποτα. Και είναι ιδιοκτήτης vw.
oldnew Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Το υδρογόνο αν και φαινεται η τέλεια λύση (και ίσως με την εξέλιξη της τεχνολογίας κάποια στιγμή γίνει), για την ωρα έχει κάποια μειονεκτήματα που ενώ φαίνονται όχι ιδιαιτέρα σημαντικά στην πράξη (ακόμα) ειναι. Πχ έβλεπα ένα ντοκιμαντέρ που έδειχνε το κόστος παραγωγής υδρογόνου. Κάτω απο προϋποθέσεις μπορεί να πέσει πολύ και να γίνει συμφέρον, όμως ειναι εντελώς απαραίτητο ητε να το συμπιεσεις πολύ για μεταφορα/αποθηκευση, ητε να το έχεις σε εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες. Το τελευταίο θέλει τόσο ισχυρά ψυγεία και τόσο ρεύμα, που το ξεχνάμε. Αυτό που έχει επικρατήσει ειναι η συμπιεση, πολύ μεγάλη παλι. Οκ μπορεί να βρέθηκαν τα υλικά να φτιάξεις δεξαμενές που αντέχουν. Το κόστος σήμερα όμως για να το συμπιεσεις 700 φορές ειναι απλα οικονομικά μη ανεκτο..Ισως αύριο κάποιος βρει μια τεχνολογία φθηνή να το κάνει αυτό και το ηλεκτρικο αυτοκίνητο πάει στα αζήτητα. Μέχρι σήμερα δε βρήκαν πάντως. Χτυπήστε στο YouTube και θα σας βγαλει ένα σωρό βίντεο για τα προβλήματα της υδρογονοκινησης. Και φυσικα δεν ειναι το μονο. Ακομα και οι δεξαμενες τοσο στα αμαξια οσο και κυριως στα υδρογοναδικα ειναι εν δυναμη βομβα με τρομερη ισχυ. Τα βενζιναδικα ειναι μεσα σε πολεις , κοντα σε σχολεια κλπ. Ακομα και η αποθηκευση εχει θεματα. Στην πραξη χανεις υδρογονο οσο καθεται. Αρα δεν υπαρχουν συμφεροντα που δεν προχωρησε. Εκει που μπορουσε να προχωρησει προχωρησε. 3 1
Whargoul Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, oldnew είπε Το υδρογόνο αν και φαινεται η τέλεια λύση (και ίσως με την εξέλιξη της τεχνολογίας κάποια στιγμή γίνει), για την ωρα έχει κάποια μειονεκτήματα που ενώ φαίνονται όχι ιδιαιτέρα σημαντικά στην πράξη (ακόμα) ειναι. Πχ έβλεπα ένα ντοκιμαντέρ που έδειχνε το κόστος παραγωγής υδρογόνου. Κάτω απο προϋποθέσεις μπορεί να πέσει πολύ και να γίνει συμφέρον, όμως ειναι εντελώς απαραίτητο ητε να το συμπιεσεις πολύ για μεταφορα/αποθηκευση, ητε να το έχεις σε εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες. Το τελευταίο θέλει τόσο ισχυρά ψυγεία και τόσο ρεύμα, που το ξεχνάμε. Αυτό που έχει επικρατήσει ειναι η συμπιεση, πολύ μεγάλη παλι. Οκ μπορεί να βρέθηκαν τα υλικά να φτιάξεις δεξαμενές που αντέχουν. Το κόστος σήμερα όμως για να το συμπιεσεις 700 φορές ειναι απλα οικονομικά μη ανεκτο..Ισως αύριο κάποιος βρει μια τεχνολογία φθηνή να το κάνει αυτό και το ηλεκτρικο αυτοκίνητο πάει στα αζήτητα. Μέχρι σήμερα δε βρήκαν πάντως. Χτυπήστε στο YouTube και θα σας βγαλει ένα σωρό βίντεο για τα προβλήματα της υδρογονοκινησης. Και φυσικα δεν ειναι το μονο. Ακομα και οι δεξαμενες τοσο στα αμαξια οσο και κυριως στα υδρογοναδικα ειναι εν δυναμη βομβα με τρομερη ισχυ. Τα βενζιναδικα ειναι μεσα σε πολεις , κοντα σε σχολεια κλπ. Ακομα και η αποθηκευση εχει θεματα. Στην πραξη χανεις υδρογονο οσο καθεται. Αρα δεν υπαρχουν συμφεροντα που δεν προχωρησε. Εκει που μπορουσε να προχωρησει προχωρησε. Σοβαρά, που τα διαβάζετε όλα αυτά?? Ούτε η συμπίεση, ούτε η υγροποίηση έχουν πρόβλημα. Κατ αρχήν υπάρχουν ήδη "βενζινάδικα" που παράγουν, φυλάγουν, συμπιέζουν και η τιμή του υδρογόνου είναι πιο φθηνή από το να γεμίσεις το αμάξι βενζίνη! Υπάρχουν και οικιακοί σταθμοί για να παράγεις υδρογόνο και να γεμίζεις το αμάξι στο σπίτι. Η υγροποίηση δεν χρησιμοποιεί ψυγεία. Με συμπιεστές δουλεύει και η απόδοση του σε μικρή κλίμακα κιόλας είναι >85%. + υπάρχουν και άλλες μορφές αποθήκευσης υδρογόνου όπως πχ Αμμωνία. Η αποθήκευση υγρού υδρογόνου, ηλίου, αζώτου κλπ, γίνεται σε Dewar που δεν χρειάζονται ούτε ρεύμα για να δουλέψουν ούτε τίποτα. Είναι vacuum insulated θερμός. Όσο για την μποτίλια - βόμβα, απλά δες το βίντεο στο spoiler από μποτίλια του Mirai, που την πυροβολάνε και δεν συγκινείται. Σε 1 λεπτό απλά αδειάζει και το υδρογόνο λόγω χαμηλής πυκνότητας διαφεύγει στα ανώτερα στρώματα της ατμόσφαιρας. Δεν μαζεύεται εκεί γύρω σαν την βενζίνη. Spoiler Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2018 από Whargoul 1
BELL Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Καλά είναι για να γελάς. Η VW που πουλάει το POLO 20k θα βρει τρόπο να πουλήσει ηλεκτρικό στα 24k. Α ρε κουφάλες φοβέρα θέλετε 2 1
TechnoState Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Ρε παιδιά ενδιαφέροντα τα όσα (τεκμηριωμένα) λέτε αλλά βλέπω ότι πάλι οι απόψεις διίστανται. Οπότε πολλοί παραμένουμε με ... περισσότερες απορίες! Να φέρουμε τον Μιχάλη Καλογεράκη να μας δείξει!!! Παρακολουθώντας τον λίγο στο youtube καταλαβαίνω, αν κ λίγο λάλας... γνωρίζει το know-how (βέβαια εν γνώσει του, κατοικεί σε ένα σπίτι σχεδόν τσάρ-μπομπ)
Feregorn Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 39 λεπτά πριν, TechnoState είπε Ρε παιδιά ενδιαφέροντα τα όσα (τεκμηριωμένα) λέτε αλλά βλέπω ότι πάλι οι απόψεις διίστανται. Οπότε πολλοί παραμένουμε με ... περισσότερες απορίες! Να φέρουμε τον Μιχάλη Καλογεράκη να μας δείξει!!! Παρακολουθώντας τον λίγο στο youtube καταλαβαίνω, αν κ λίγο λάλας... γνωρίζει το know-how (βέβαια εν γνώσει του, κατοικεί σε ένα σπίτι σχεδόν τσάρ-μπομπ) Οι απόψεις διίστανται γιατί κάποιοι γράφουν εμπεριστατωμένα με στοιχεία, βίντεο, κτλ και κάποιοι άλλοι γράφουν με ὀτι θυμούνται ότι διάβασαν κάποτε κάπου και χαίρονται... Hydrogen refueling stations υπάρχουν και σε Αγγλία btw...
likor Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Μετα το dieselgate ερχεται το electricgate. Μαλλον θα κλεβουν στην χωρητικότητα της μπαταριας με ειδικο λογισμικο.
Whargoul Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 47 λεπτά πριν, likor είπε Μετα το dieselgate ερχεται το electricgate. Μαλλον θα κλεβουν στην χωρητικότητα της μπαταριας με ειδικο λογισμικο. Αφού ετσι γίνεται. Ένα μέρος της ονομαστικής αξίας την μπαταρίας δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Μένει backup και απελευθερώνετε σιγά σιγά καθώς φθείρεται η μπαταρία, για να δείχνει ότι έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
likor Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Ηδη ενα μικρο jaguargate εχει δημιουργηθεί αναγκαζοντας την εταιρια να προβει σε δηλωσεις. The I-PACE has a nominal capacity of 90 kWh and the usable capacity is 84.7 kWh. Like the traction batteries in all electric vehicles and hybrids, the I-PACE’s pack cannot be charged to 100% or run down to a real 0% state of charge because this is detrimental to the cell’s state-of-health and therefore the battery pack’s performance and durability. https://cleantechnica.com/2018/11/05/jaguar-responds-to-criticism-about-i-pace-efficiency/
MCJO Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Παρά πολλά θα θα θα θα έχει αυτό το άρθρου .Τα ακούμε πολλά χρόνια. Έργα δεν βλέπουμε.
Whargoul Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, likor είπε Ηδη ενα μικρο jaguargate εχει δημιουργηθεί αναγκαζοντας την εταιρια να προβει σε δηλωσεις. The I-PACE has a nominal capacity of 90 kWh and the usable capacity is 84.7 kWh. Like the traction batteries in all electric vehicles and hybrids, the I-PACE’s pack cannot be charged to 100% or run down to a real 0% state of charge because this is detrimental to the cell’s state-of-health and therefore the battery pack’s performance and durability. https://cleantechnica.com/2018/11/05/jaguar-responds-to-criticism-about-i-pace-efficiency/ Δεν είναι Jaguargate. Έτσι κάνουν όλοι ανεξαιρέτως. Η χωρητικότητα που σου λένε είναι πόσες μπαταρίες (μετά από στρογγυλοποίηση ) υπάρχουν physically στο αμάξι αν το ξηλώσεις και μετρήσεις τα κελιά. Όχι πόσες μπορούν να γεμίσουν, ούτε πόσες kWh έχεις διαθέσιμες. Αναφορά σε κείμενο [...] long-time Tesla owner and battery tinkerer Jason Hughes was the first to bring up the fact that Tesla’s packs don’t always have the same capacity as advertised. He found that the 85 kWh battery pack actually only had a capacity of up to 81 kWh and ~77 kWh usable capacity.
EuphangeL Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 21 ώρες πριν, agamoi-thytai είπε Πάντως αρκετοί vw group οδηγοί λόγω των συχνών βλαβών πιστεύουν πως χιυν κρυφό λογισμικό που προκαλεί προβλήματα σε ηλεκτρικά και κ.α. Άνετα γίνεται πιστευτό. Trollάρεις, έτσι; Έχεις πηγή που υπάρχουν άτομα τα οποία υποστηρίζουν αυτό το πράγμα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα