voltmod Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Η VW, η κορυφαία σε πωλήσεις και η αρχική μάρκα του Ομίλου Volkswagen έχει βάλει στόχο να κυκλοφορήσει ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο με κόστος περίπου $23 χιλιάδων σύμφωνα με πηγές του Reuters. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι κατά περίπου $12 χιλιάδες οικονομικότερο του Model 3 της Tesla. Η VW θα μετατρέψει τρία από τα εργοστάσια που διατηρεί στη Γερμανία για να παράγει αυτοκίνητα με βάση την πλατφόρμα «MEB» (ή MEB entry σε πρώτο στάδιο), με αρχικό στόχο τα 200 χιλιάδες οχήματα. Η πλατφόρμα MEB (Modular Electric Drive Matrix) χρησιμοποιείται για την παραγωγή της οικογένειας ηλεκτρικών οχημάτων I.D. της VW. Με στόχο την πώληση 10 εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων στο τέλος του «πρώτου κύματος» η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει μεγάλες προσδοκίες για τη πλατφόρμα MEB, αφού ουσιαστικά πάνω της θα οικοδομήσει το «πράσινο» μέλλον της και θα ξεπλύνει το όνομα της μετά το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων (Dieselgate), όταν και ανακαλύφθηκε ότι είχε βρει έναν τρόπο να «κλέβει» στις επίσημες δοκιμές. Το I.D. Aero, ένα μεσαίο σεντάν αναμένεται να παραχθεί σε 100 χιλιάδες οχήματα. Αν και η κατασκευάστρια αυτοκινήτων δεν έχει θέση κάποια ημερομηνία λανσαρίσματος της «MEB entry», υποτίθεται ότι το πρώτο όχημα I.D. θα κάνει την εμφάνιση του στην αγορά το 2020. Σύμφωνα με πηγές του Reuters, η VW έχει συνάψει συμφωνίες συνεργασίας με την SK Innovation, μία Νοτιοκορεάτικη εταιρεία κατασκευής μπαταριών, αλλά και με τη Ford (πάνω στην ανάπτυξη τεχνολογίας αυτό-οδηγούμενων οχημάτων). Μαθαίνουμε ότι η μετάβαση από τις μηχανές εσωτερικής καύσης στα ηλεκτρικά μοτέρ θα στοιχίζει 14 χιλιάδες θέσεις εργασίας στα εργοστάσια της VW στη Γερμανία μέχρι το 2020, αφού τα ηλεκτρικά οχήματα θα κατασκευάζονται σε μικρότερο χρονικό διάστημα ενώ και η κατασκευή μπαταριών θα γίνεται στο εξωτερικό. Engadget Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
panosveto12 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Μακάρι γιατί αυτό το καιρό ψάχνω για αυτοκίνητο και θέλω να είναι futureprouf . 1
absoluteblade Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μέχρι να φτάσουμε στην Ελλάδα να λέμε με την ίδια φυσικότητα την ερώτηση "το φόρτισες το αυτοκινητό σου; " , όπως λέμε τώρα "το φόρτισες το κινητό σου;" θα περάσουν πολλές δεκαετίες! Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2018 από absoluteblade 1 1
4saken Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Γιατι εχω την αισθηση οτι τα ηλεκτρικα αυτοκινητα θα τα σκεφτομαστε σε 20 χρονια και θα γελαμε?ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΡΕ ΜΟΥΤΡΑ 9 1
billthes Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 36 λεπτά πριν, absoluteblade είπε Μέχρι να φτάσουμε στην Ελλάδα να λέμε με την ίδια φυσικότητα την ερώτηση "το φόρτισες το αυτοκινητό σου; " , όπως λέμε τώρα "το φόρτισες το κινητό σου;" θα περάσουν πολλές δεκαετίες! δεν θα ζούμε μέχρι να γίνει αυτό βασικά..
nikcrf Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 42 λεπτά πριν, 4saken είπε Γιατι εχω την αισθηση οτι τα ηλεκτρικα αυτοκινητα θα τα σκεφτομαστε σε 20 χρονια και θα γελαμε?ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΡΕ ΜΟΥΤΡΑ Βασικά πολύ καλήτερο το υδρογόνο αλλά μάλλον υπάρχουν συμφέροντα.
Gennaios Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 ωραία τα ηλεκτρικά και ειν το μέλλον προφανώς καθώς οι πόροι τελειώνουν(τους ξεφτιλίσει το ανθρώπινο ηδος δν άφησε στάλα) αλλά η Ελλάδα θα ειν πίσω σε αυτά πάντα..
UnlockedEvolution Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Όλο το θέμα με την ηλεκτροκίνηση είναι στις μπαταρίες. Κόστος αρχικής αγοράς, σχέση βάρους και απόδοσης, σταθμοί φόρτισης, αυτονομία, degradation, κόστος αντικατάστασης. Για την ώρα χρειάζονται μεγάλες βελτιώσεις για να ανταγωνιστεί τα συμβατικά. Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2018 από UnlockedEvolution 3
Litsman3d Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 31 λεπτά πριν, 4saken είπε Γιατι εχω την αισθηση οτι τα ηλεκτρικα αυτοκινητα θα τα σκεφτομαστε σε 20 χρονια και θα γελαμε?ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΡΕ ΜΟΥΤΡΑ Το ρεύμα είναι και θα είναι η mainstream μορφή ενέργειας για την ανθρωπότητα για πολύ καιρό ακόμα. Το υδρογόνο είναι ένας από τους πολλούς τρόπους που έχουμε για να παράγουμε ρεύμα. Δλδ πάλι ρεύμα θα καίμε άσχετα από που βγαίνει. Θα γελάμε βέβαια με τις μπαταρίες, τους κινητήρες και γενικά τους διάφορους ρυπογόνους τρόπους που παράγουμε ρεύμα. 1
Whargoul Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 46 λεπτά πριν, Litsman3d είπε Το ρεύμα είναι και θα είναι η mainstream μορφή ενέργειας για την ανθρωπότητα για πολύ καιρό ακόμα. Το υδρογόνο είναι ένας από τους πολλούς τρόπους που έχουμε για να παράγουμε ρεύμα. Δλδ πάλι ρεύμα θα καίμε άσχετα από που βγαίνει. Θα γελάμε βέβαια με τις μπαταρίες, τους κινητήρες και γενικά τους διάφορους ρυπογόνους τρόπους που παράγουμε ρεύμα. Τα αυτοκίνητα, τρένα, πλοία κλπ, θα γεμίζουν υδρογόνο. Όχι ρεύμα. Αντικατάσταση των υδρογονανθράκων κίνησης ουσιαστικά είναι, με την διαφορά ότι εκτός από τις ΜΕΚ, μπορεί να "καεί" και σε fuel cells και να βγάλει ηλ. ρεύμα απ ευθείας.
agamoi-thytai Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Πάντως αρκετοί vw group οδηγοί λόγω των συχνών βλαβών πιστεύουν πως χιυν κρυφό λογισμικό που προκαλεί προβλήματα σε ηλεκτρικά και κ.α. Άνετα γίνεται πιστευτό. Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2018 από agamoi-thytai 2
kostasbm Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 2013 chadstone shop.center Μελβουρνη εκθεση της Τεσλα οδηγησα το 4κινητο...πυραυλος αλλα δεν ειναι εκει το θεμα στο παρκινγκ πανω απο 4000 θεσεις για αυτοκινητα ,μπροστα ομως στις πρωτες θεσεις καλωδια φορτισης ηλεκτρικου καμμια 30 θεσεις....2015 παλι στο ιδιο σημειο πανω απο 150 θεσεις φορτισης....2017 οι συνολικες θεσεις εχουν αυξηθει αρκετα ομως βλεπω εργα για ολοκληρο οροφο παρκινγκ για τα ηλεκτρικα γυρω στις 500 θεσεις. δεν ξερω ποτε θα ειναι προσιτα στον εργαζομενο στις μεγαλες πολεις αλλα θα ειναι ιδανικη λυση για αυτους που κανουν καθημερινα χιλιομετρα....τωρα ποτε οι δικοι μας θα δουν το θεμα υποδομων για ηλεκτρικα ειναι αλλο θεμα.
pcos Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 μαλλον η VW δε συμφωνει καθολου με την bmw. καλο αυτο. περιμενουμε λοιπον. 2
dchatz Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, nikcrf είπε Βασικά πολύ καλήτερο το υδρογόνο αλλά μάλλον υπάρχουν συμφέροντα. Διαβάστε λίγο. Σε παγκοσμιο επίπεδο δε μιλάνε τα συμφέροντα. Παντα θα βρίσκεται κάποιος εκτός συμφερόντων. Το πρόβλημα του υδρογόνου είναι ο λογος ενέργεια προς αποθηκευτικό όγκο. Μια δεξαμενή καθαρου υδρογόνου πρεπει να είναι μεγαλύτερη απο το αυτοκίνητο για να δώσει μια πρακτική αυτονομία. Για αυτό ψαχνοντσι τεχνολογίες τύπου κυψέλες υδρογόνου οπου η αποθήκευση γίνεται με τη μορφή καταλυτών κλπ. 6
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα