Προς το περιεχόμενο

bestprice vs skroutz


GoDRiC-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί ένα δημοφιλέστατο τηλέφωνο πχ i phone 12 128gb έχει περί τα 130€ διάφορα σε ελάχιστες τιμές σε best price και skroutz...και τα δύο μαγαζιά που αναφέρω γράφουν εγγύηση 2 χρόνια αντιπροσωπειας

Επεξ/σία από briemann
Διευκρινηση
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 ώρες πριν, briemann είπε

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί ένα δημοφιλέστατο τηλέφωνο πχ i phone 12 128gb έχει περί τα 130€ διάφορα σε ελάχιστες τιμές σε best price και skroutz...και τα δύο μαγαζιά που αναφέρω γράφουν εγγύηση 2 χρόνια αντιπροσωπειας

Διαφορετικα μαγαζια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι φίλε, αλλά πως εξηγείται το πιο φτηνό μαγαζί στο best price να είναι 130 ευρώ πιο φτηνό από το πιο φτηνό μαγαζί στο skroutz? Τσέκαρε να δεις μόνος σου ότι πχ στο iphone 12 128gb η διαφορά είναι 130€....

μη σου πω και το άλλο....δεν είναι διαφορετικά μαγαζιά ...είναι τα ίδια μαγαζιά που προβάλλονται στο best price και στο skroutz αλλά με διαφορετικές τιμες!!! ( Αν θες παράδειγμα έχω να αναφέρω)

Αν δεν υπάρχει κάποια εξήγηση που δε βλέπω το skroutz χρεώνει 130€ παραπάνω τη προβολή;;;;;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προφανως εχει αλλο τιμοκαταλογο το ενα απο το αλλο. Οσο για την εγγυηση του 2ου χρονου ειναι πολυ μεγαλη κουβεντα καποια κατ/ματα ναι μεν γραφουν οτι την καλυπτουν αλλα με δικους τους τεχνικους (οχι τους 4-5 εξουσιοδοτημενους που εχει η apple) αρα δωρο αδωρον να ρισκαρω ή να ρισκαρεις την πολυ ακριβη συσκευη ετσι κ αλλιως οποτε το πας αν εχει θεμα στα εξουσιοδοτημενα..... Επιπλεον το σκρουτζ παιρνει παραπανω προμηθειες για αυτο βλεπεις και ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ διαφορες στις τιμες.

Και στο iPhone 11 Pro 140 ευρω διαφορα εχουν με καλυτερο πιο αλλο το bestprice!! Αλλα και παλαιοτερα θεματα που εχω ψαξει κ εδω κ αλλου στο διαδικτυο το bestprice στα tablet/κινητά παντοτε ητανε καλυτερο απλα θελει μεγαλη προσοχη η επιλογη του κατ/στηματος που θα κανεις. Οσο για την εγγυηση του 2ου ετους ο καθενας πραττει οπως νομιζει.....απο το να το πας και να το ξαναπας πισω καλυτερα σε εξουσιοδοτημενα. Οπως και να εχει πολλοι ηδη ξερουμε οτι εχουμε 1 χρονο εγγυηση αλλα και στο σκρουτζ που λενε 2 χρονια αμφιβαλλω αν τα στελνουν στα 4-5 εξουσιοδοτημενα της apple για το 2ο ετος.....ή σε Χ Ψ παρασερβις...

Επεξ/σία από aces
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντάξει, καλά όλα αυτά που λες αλλά δε μπορώ να δεχτώ ότι η προμήθεια του Σκρουτζ είναι 130€ μεγαλύτερη...

Επιπλέον ούτε το θέμα εγγύησης είναι βάσιμο επιχείρημα αν πρόκειται για ακριβώς την ίδια επιχείρηση που προβάλλεται σε best price και skroutz αλλά πουλάει το ίδιο ακριβώς προϊόν με την ίδια εγγύηση σε τοοοοοσο διαφορετικές τιμές....

 

 

 

 

Επεξ/σία από briemann
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο καθενας αποφασιζει οπως νομιζει εγω εχω αποκλεισει το σκρουτζ για δικους μου προσωπικους λογους εδω κ 1.5 χρονο αφου δεν βαζει/δημοσιοποιει τις αρνητικες κριτικες των πελατων για τα καταστηματα που φιλοξενει. (το αναφερουν κ αλλοι στο τοπικ που ειμαστε απο την 1η σελιδα....) Το bestprice βαζει και τα αρνητικα. Καποια απο τα αρνητικα ειναι της πλακας π.χ. οτι το κουριερ αργησε 6 μερες λογω covid και καποια αρνητικα σχολια ειναι πιο σοβαρά..... Ξαναδιαβασε τι εγραψα για το θεμα εγγυησης. Αν μπορουν να σου διαβεβαιωσουν για το 2ο ετος οτι το στελνουν μόνο στα 4-5 πιστοποιημενα της apple ή οχι.....ετσι κ αλλιως ολοι βασει αξιολογησεων διαλεγουμε καταστηματα εκει θελει προσοχη.

Η αποφαση ειναι φυσικα δικη σου οπως και η επιλογη του καθενος αλλος αδιαφορει πληρως για το 2ο ετος και τον ενδιαφερει η τιμη που θα το αγορασει το κοστος κτησης της συσκευης δηλαδη, αλλος θελει μόνο απο public, γερμανο, mediamarkt  whatever κλπ, αλλος θελει σκρουτζ με μαγαζι με 500+ ""θετικες αξιολογησεις"" (σε εισαγωγικά αφου φιλτραρονται) κ αλλος θελει μονο το bestprice για την καλυτερη τιμή στην Ελλάδα.

Μπορω να υποθεσω (ξερω) & ποια μαγαζια εννοεις οτι ειναι ιδια ακριβως αλλα δεν μας ενδιαφερει αυτο αλλα το θεμα της εγγυησης (για το 2ο ετος) ειναι μπερδεμενο αφου το καθε καταστημα εφαρμοζει οτι θελει/οπως το βολευει. Αλλα το αναφερουν αλλα οχι... Κ εμενα μου ειχε κανει εντυπωση οι διαφορετικες τιμες οταν τα εψαχνα αλλα και τωρα που μιλαμε οι τιμες εχουν μεγαλη διαφορα αλλα ολα εχουν μια εξηγηση.

Εγω ας πουμε ξερω οτι το 2ο ετος ειναι φλου (στο αερα) που λεμε απο αυτα τα καταστηματα αλλα με ενδιαφερει η μεγαλη διαφορα στην τιμη (που ειναι) σε αλλα φτανει 140€ η διαφορα στο bestprice. Αλλος μπορει να θελει public (τυχαιο παραδειγμα) με ελληνικο κουτι κλπ  που κ εκει μπορει να του ερθει ελατωμματικη συσκευη απο την αρχη δεν υπαρχει μια λυση απλα εκει θα βρει καλυτερη (λογικα) υποστηριξη αν κ εκει εχουν αναφερθει κατα καιρους προβληματα.

 

Επεξ/σία από aces
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, aces είπε

Κ εμενα μου ειχε κανει εντυπωση οι διαφορετικες τιμες οταν τα εψαχνα αλλα και τωρα που μιλαμε οι τιμες εχουν μεγαλη διαφορα αλλα ολα εχουν μια εξηγηση.

Εγω ας πουμε ξερω οτι το 2ο ετος ειναι φλου (στο αερα) που λεμε απο αυτα τα καταστηματα αλλα με ενδιαφερει η μεγαλη διαφορα στην τιμη (που ειναι) σε αλλα φτανει 140€ η διαφορα στο bestprice. Αλλος μπορει να θελει public (τυχαιο παραδειγμα) με ελληνικο κουτι κλπ  που κ εκει μπορει να του ερθει ελατωμματικη συσκευη απο την αρχη δεν υπαρχει μια λυση απλα εκει θα βρει καλυτερη (λογικα) υποστηριξη αν κ εκει εχουν αναφερθει κατα καιρους προβληματα.

 

Ε αυτή την εξήγηση αναζητώ φίλε μου....

αν κατάλαβα καλά εσύ λες ότι ενω και τα δύο μαγαζιά ( που σημειώνω και πάλι ότι είναι εμφανώς η ίδια επιχείρηση απλα το ενα είναι σκρουτζομαγαζο και το άλλο bestpriceoμαγαζο) δηλώνουν "δύο χρόνια εγγύηση αντιπροσωπείας" απλά το ένα (σκρουτζομαγαζο) το εννοεί ενώ το άλλο (bestpriceoμαγαζο) δε το εννοεί; Εξ ου και η διαφορά των 140€;

Δηλαδή αν  πάω το δεύτερο χρόνο χαλασμένο το τηλέφωνο  στο μαγαζί τους ( ξαναλέω έχουν την ίδια διεύθυνση αφού είναι μια επιχείρηση) θα διαπιστώσουν αν ψώνισα από το σκρουτζομαγαζο ή το bestpriceμαγαζο και θα μου κάνουν η όχι τη ζωή δύσκολη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το εννοεί αλλά ίσως το εννοεί με δικό του τεχνικό με ανταλλακτικά β διαλογής όχι επίσημα χίλια δυο παίζουνε κ πάει άλλου η κουβέντα δεν μπορώ να ξέρω ούτε μπορώ να γράφω υποθετικά από το μεσημέρι ούτε κάποιος θα σε βοηθήσει σ αυτό αφού το κάθε κατάστημα λειτουργεί όπως θέλει. Αρκετά καταστήματα γράφουν μόνο 1 χρόνο κ κάποια ελάχιστα 2 κ κάποια που κοίταζα σήμερα δεν γράφανε κ τίποτε.

Όπως κ να έχει καλύτερα να ρωτήσεις το ιδιο το κατάστημα κ ανάλογα απορρίπτεις ή όχι με αυτά που θα σου πουν ή να πάρεις ως δεδομένο ότι θα έχεις 1 έτος εγγύηση αφού κάποια το γράφουν με αυτή την αγορά κάτι που έκανα εγώ. Γενικά το 2ο έτος είναι προβληματικό από αρκετά από αυτά τα καταστήματα για τα προϊόντα της apple για αυτό κ τα περισσότερα που κοίταξα είτε δεν γράφουν καθόλου για εγγύηση είτε γράφουν το 1 έτος.

Για τα υπόλοιπα που ρωτάς κάνε μια ανάγνωση στο τοπικ αυτό από την σελ.1 έχει αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα περί αξιολογήσεων που σ ανέφερα κ εγώ κάποια από αυτά το μεσημέρι.

Μίλησε με το κατάστημα τηλεφωνικά κ ανάλογα τι θα σου πουν κινείσαι ή όχι αφού μιλάμε υποθετικά μιας κ το κάθε κατάστημα έχει άλλη πολιτική.

Επεξ/σία από aces
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

Μπορω να ανοιξω case η να αναφερω παραπονο  στο bestprice,για παραγγελια που εγινε μεσω της πλατφορμας τους;
Λογω μεγαλης καθυστερησης,εκανα επιστροφη ανταλλακτικου,αλλα μου ειπαν οτι ειχα κοψει καλωδιοταινια και δε θα κανουν refund.
Απο τη μερια μου το ανταλλακτικο δε βγηκε ποτε απο το πακετο.

Στη σελιδα του bestprice βρηκα αυτο :

 

Το BestPrice δεν είναι ηλεκτρονικό κατάστημα

Εάν έχεις απορίες για την παραγγελία σου ή ένα προϊόν από κάποιο κατάστημα που συμμετέχει στο BestPrice, επικοινώνησε απευθείας με εκείνο το κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, StamTheMan είπε

Μπορω να ανοιξω case η να αναφερω παραπονο  στο bestprice,για παραγγελια που εγινε μεσω της πλατφορμας τους;
Λογω μεγαλης καθυστερησης,εκανα επιστροφη ανταλλακτικου,αλλα μου ειπαν οτι ειχα κοψει καλωδιοταινια και δε θα κανουν refund.
Απο τη μερια μου το ανταλλακτικο δε βγηκε ποτε απο το πακετο.

Στη σελιδα του bestprice βρηκα αυτο :

 

Το BestPrice δεν είναι ηλεκτρονικό κατάστημα

Εάν έχεις απορίες για την παραγγελία σου ή ένα προϊόν από κάποιο κατάστημα που συμμετέχει στο BestPrice, επικοινώνησε απευθείας με εκείνο το κατάστημα.

Δεν έπρεπε να είχες δεχτεί το δέμα. Απλά άρνηση παραλαβής και θα είχε τελειώσει η ιστορία σου, το πολύ πολύ να σου κρατούσαν ένα ποσό για το κόστος της αποστολής.

Από εκεί και πέρα δεν ξέρω πως πλήρωσες, αν δεν πλήρωσες με  αντικαταβολή ή κατάθεση σε τράπεζα, ξεκινάς διαδικασία Chargeback. Αν πλήρωσες με κατάθεση ή αντικαταβολή δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, είναι στην ευχέρεια του καταστήματος αν θέλει να σε εξυπηρετήσει. 

Δυστυχώς είναι ο λόγος τους εναντίων του δικού τους. 

Επεξ/σία από Billator
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Billator είπε

Δεν έπρεπε να είχες δεχτεί το δέμα. Απλά άρνηση παραλαβής και θα είχε τελειώσει η ιστορία σου, το πολύ πολύ να σου κρατούσαν ένα ποσό για το κόστος της αποστολής.

Από εκεί και πέρα δεν ξέρω πως πλήρωσες, αν δεν πλήρωσες με  αντικαταβολή ή κατάθεση σε τράπεζα, ξεκινάς διαδικασία Chargeback. Αν πλήρωσες με κατάθεση ή αντικαταβολή δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, είναι στην ευχέρεια του καταστήματος αν θέλει να σε εξυπηρετήσει. 

Δυστυχώς είναι ο λόγος τους εναντίων του δικού τους. 

Δεν απαντας πουθενα ομως στο ερωτημα μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Δεν απαντας πουθενα ομως στο ερωτημα μου.

Ναι γιατί δεν μπορείς να κάνεις τίποτα με το Bestprice.

Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να αφήσεις αρνητική αξιολόγηση στο κατάστημα. Για αυτό υπάρχουν. 

Επεξ/σία από Billator
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Billator είπε

Ναι γιατί δεν μπορείς να κάνεις τίποτα με το Bestprice.

Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να αφήσεις αρνητική αξιολόγηση στο κατάστημα. Για αυτό υπάρχουν. 

Δεν το εγραψες πουθενα,μου ειπες απλα οτι δεν επρεπε να παραλαβω,κατι που δε  μπορει να με βοηθησει τωρα.
Περιμεναμε διαφορα ανταλλακτικα,δεν περιμεναμε οτι μετα απο 20 μερες θα ερθει το ανταλλακτικο,δε θα ειναι η πρωτη φορα που γινεται. Με τοσες επισκευες ειχε ξεχαστει η συγκεκριμενη.
Η επικοινωνια με το καταστημα ηταν απαραδεκτη και προχωρησα σε ενημερωση οτι θα κανω καταγγελια στον ΣτΚ.
Απο εκει και περα ρωτησα αν μπορω να τους πιεσω με καταγγελια στο bestprice.
Αξιολογηση θα γινει οπως και να εχει,ειτε πληρωσουν ειτε οχι,γιατι αυτο που καναν ειναι τσατσια.
 

Επεξ/σία από StamTheMan
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Δεν το εγραψες πουθενα,μου ειπες απλα οτι δεν επρεπε να παραλαβω,κατι που δε  μπορει να με βοηθησει τωρα.
Περιμεναμε διαφορα ανταλλακτικα,δεν περιμεναμε οτι μετα απο 20 μερες θα ερθει το ανταλλακτικο,δε θα ειναι η πρωτη φορα που γινεται,ισα ισα με τοσες επισκευες ειχε ξεχαστει η συγκεκριμενη.
Η επικοινωνια με το καταστημα ηταν απαραδεκτη και προχωρησα σε ενημερωση οτι θα κανω καταγγελια στον ΣτΚ.
Απο εκει και περα ρωτησα αν μπορω να τους πιεσω με καταγγελια στο bestprice.
Αξιολογηση θα γινει οπως και να εχει,ειτε πληρωσουν ειτε οχι,γιατι αυτο που καναν ειναι τσατσια.
 

Τότε είσαι του αντικειμένου, ξέρεις ότι τα περισσότερα καταστήματα ανταλλακτικών είναι για κλοτσιές γιατί δεν σου παρέχουν aftersales, ειδικά τα πιο μικρά ή αυτά που δεν τους κάνεις τζίρο.

Δεν μπορείς να πιέσεις μέσω bestprice δεν έχουν καμία ευθύνη γιατί (όπως λανθασμένα έγραψες πριν) ΔΕΝ αγοράζεις μέσα από την πλατφόρμα τους, είναι μία paid διαφήμιση στην πραγματικότητα , αν ήταν Skroutz (marketplace) θα έπαιρνες τα λεφτά σου πίσω (θα έκανε το Skroutz και στις 2 πλευρές Refund).

Γενικά τι κάνουμε (βασικά προσωπικά τι κάνω εγώ)
- Επικοινωνία με το κατάστημα , τηλεφωνικά.
- Επικοινωνία με το κατάστημα , μέσω email, όπου παραθέτεις την αρνητική σου εμπειρία από το τηλέφωνο και κάνεις αναφορά του προβλήματος που είχες ξανά ,γιατί αν μίλησες με υπάλληλο έτσι μόνο θα το δει κάποιος υπεύθυνος, και τους ζητάς ευγενικά να βρούν λύση.
- Αν δεν σε βοηθήσουν, προχωράς σε αρνητική αξιολόγηση.
- Και μετά αν θεωρείς ότι αξίζει (το κρίνεις με βάση την εμπειρία που είχες μαζί τους) προχωράς για καταγγελία στον ΣτΚ

Γενικά αν είχες πληρώσει μέσω κάρτα / paypal / πιστωτικής μπορείς μέχρι και 6 μήνες να κάνεις αποποίηση συναλλαγής, και το email μαζί με την απάντηση του καταστήματος είναι το κυριότερο για να σε βοηθήσει να πάρεις τα λεφτά σου πίσω.

Φυσικά όπως σου έγραψα είναι ο λόγος τους εναντίων του δικού σου, για αυτό στο email πρέπει να είναι όσο πιο τυπικός και ευγενικός γίνεται ώστε τυχόν αγενή / προβλητική συμπεριφορά του καταστήματος να σε βοηθήσει ώστε να κλείσει το chargeback υπέρ σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...