coyote2 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Στα 2.4 γιατί τα συνδέεις; Δε το χρειάζεσαι και δεν θα πιάσεις ταχύτητα πότε
NMaverick Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Στις 2/9/2022 στις 2:34 ΜΜ, Doubt είπε Δεν είναι λύση αυτό, γιατί κάποια στιγμή θα σε κυνηγήσουν με δικηγορικό γραφείο κλπ. Αν δεν βγαίνει άκρη, πρέπει να σε αφήσουν τουλάχιστον να φύγεις αζημίως. Το θέμα μου είναι να λύσουν το πρόβλημά μου, όχι να μην πληρώσω, αλλά έτσι θα με πάρουν στα σοβαρά. Και ο δικηγόρος τους να δω τι θα έχει να πει για 5 μήνες ελαττωματικών υπηρεσιών και υποστήριξης. Άσε που μπορώ να πάρω και εγώ δικηγόρο, γιατί να φύγω άλλωστε, ας κάνουν τη δουλειά τους στο κάτω κάτω...
Doubt Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 51 λεπτά πριν, NMaverick είπε Και ο δικηγόρος τους να δω τι θα έχει να πει για 5 μήνες ελαττωματικών υπηρεσιών και υποστήριξης. Τί να πει ο δικηγόρος; Θα σου στείλουν εξώδικο ότι δεν τηρείς τη σύμβαση κλπ κλπ Εγώ ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα σου, σύντομα και με τον τρόπο που θέλεις. Απλά.. όταν πάμε σε ένα μαγαζί και δεν μας εξυπηρετούν μια.. δύο.. τρείς.. ε! φεύγουμε και πάμε δίπλα.
NMaverick Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 3 ώρες πριν, Doubt είπε Τί να πει ο δικηγόρος; Θα σου στείλουν εξώδικο ότι δεν τηρείς τη σύμβαση κλπ κλπ Εγώ ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα σου, σύντομα και με τον τρόπο που θέλεις. Απλά.. όταν πάμε σε ένα μαγαζί και δεν μας εξυπηρετούν μια.. δύο.. τρείς.. ε! φεύγουμε και πάμε δίπλα. Και χάνουμε το δωρεάν διπλασιασμό ταχύτητας; Η σύμβαση έχει επίσης δυο μέρη, όχι μόνο υποχρεώσεις του πελάτη. Άσε που τελικά αναγκάστηκα σε after market router, οπότε ναι μεν έλυσα όλα μου τα θέματα, αλλά από υποστήριξη συνεχίζω να είμαι δυσαρεστημένος.
Doubt Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 16 λεπτά πριν, NMaverick είπε Η σύμβαση έχει επίσης δυο μέρη, όχι μόνο υποχρεώσεις του πελάτη. Αυτοί (και όχι μόνο) πατάνε στο ότι εσύ δεν έχεις (λεφτά) ή δεν σε συμφέρει να πας σε δικηγόρο, ενώ ο δικός τους είναι ήδη πληρωμένος. Για το διπλασιασμό, παίρνεις προσφορά από ανταγωνιστή στην ταχύτητα που θέλεις και συγκρίνεις. Αλλά εφόσον λες λύθηκε τελικά το πρόβλημα, όλα καλά. Όταν θα λήγει η σύμβαση σου, ζυγίζεις τα υπέρ και τα κατά κι αποφασίζεις.
NMaverick Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2022 Στις 7/9/2022 στις 2:58 ΜΜ, Doubt είπε Αυτοί (και όχι μόνο) πατάνε στο ότι εσύ δεν έχεις (λεφτά) ή δεν σε συμφέρει να πας σε δικηγόρο, ενώ ο δικός τους είναι ήδη πληρωμένος. Για το διπλασιασμό, παίρνεις προσφορά από ανταγωνιστή στην ταχύτητα που θέλεις και συγκρίνεις. Αλλά εφόσον λες λύθηκε τελικά το πρόβλημα, όλα καλά. Όταν θα λήγει η σύμβαση σου, ζυγίζεις τα υπέρ και τα κατά κι αποφασίζεις. Νομίζω ότι με τις καταγγελίες που έχω κάνει σε Συνήγορο του καταναλωτή, ΕΕΤΤ κλπ θα το ξανασκεφτούν λίγο καλύτερα για να ενεργοποιήσουν τον δικηγόρο τους (από παλιότερη εμπειρία με άλλη εταιρία σε διαφορετικό ζήτημα). Ο τεχνικός που ήρθε στο σπίτι (πιστεύω μετά την ανάγνωση της μιας καταγγελίας) και δεν είχε μαζί του router και αυτός, έπεσε από τα σύννεφα όταν είδε για πόσο καιρό εκκρεμεί η παράδοσή του. Δικά τους λόγια ήταν ότι θα υπάρχει έκπτωση όσο καιρό είμαι χωρίς εξοπλισμό και υπηρεσίες, πράγμα που εκκρεμεί. Δεν είναι δίκαιο να σταματήσω τελείως την πληρωμή γιατί ένα μέρος της υπηρεσίας δεν δουλεύει, το γνωρίζω, αλλά στην πραγματικότητα θα έχανα δυνητικούς πελάτες αν δεν αντικαθιστούσα αυτοβούλως τον εξοπλισμό (και αυτό δεν αποδεικνύεται εύκολα).
costachri Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Με το τελευταίο FW (v1.2.01.04) το έχει κανένας άλλος το πρόβλημα με την μνήνη ή είμαι η εξαίρεση?
panoszavra Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2022 11 ώρες πριν, costachri είπε Με το τελευταίο FW (v1.2.01.04) το έχει κανένας άλλος το πρόβλημα με την μνήνη ή είμαι η εξαίρεση? Ποτέ πήρες αυτό το firmware; Εμένα τρέχει ακόμη το v1.2.00.09 δίχως τέτοιο θέμα.
costachri Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2022 50 λεπτά πριν, panoszavra είπε Ποτέ πήρες αυτό το firmware; Εμένα τρέχει ακόμη το v1.2.00.09 δίχως τέτοιο θέμα. Δεν θυμάμαι ακρίβως, πρέπει να είναι κανά δίμηνο. Παλαιότερα υπήρχε πάλι από όσο θυμάμαι πρόβλημα με memory leak και είχε διορθωθεί με το προηγούμενο FW. Με το συγκεκριμένο δίχνει να επανήλθε. Δεν ξέρω σε τι φάση ήταν η μνήμη αλλά πρίν από κάποιο διάστημα ούτε στην management σελίδα του router δεν μπορούσα να μπώ χωρίς hard reset. (το είχα αναφέρει σε παλαιότερο posτ)
makis269 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 23 ώρες πριν, costachri είπε Δεν θυμάμαι ακρίβως, πρέπει να είναι κανά δίμηνο. Παλαιότερα υπήρχε πάλι από όσο θυμάμαι πρόβλημα με memory leak και είχε διορθωθεί με το προηγούμενο FW. Με το συγκεκριμένο δίχνει να επανήλθε. Δεν ξέρω σε τι φάση ήταν η μνήμη αλλά πρίν από κάποιο διάστημα ούτε στην management σελίδα του router δεν μπορούσα να μπώ χωρίς hard reset. (το είχα αναφέρει σε παλαιότερο posτ) το ίδιο ( και άλλα πολλά ακόμα θέματα μετά την αναβάθμιση σε v1.2.01.04 ) πρόβλημα είχα και εγώ και μου ξαναέστειλαν νέο h300s σε firmware v1.2.00.09 . Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2022 από makis269
btcminer22 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 νέο firmware Vodafone_H_300s_v1.2.01.05
panoszavra Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 3 ώρες πριν, btcminer22 είπε νέο firmware Vodafone_H_300s_v1.2.01.05 Αυτόματα αναβαθμίζεται ή το κατεβάζετε από κάπου;
Doubt Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 8 λεπτά πριν, panoszavra είπε Αυτόματα αναβαθμίζεται ή το κατεβάζετε από κάπου; Κάνε επανεκκίνηση κι αν διαθέσιμο για σένα θα το πάρει.
btcminer22 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 20 λεπτά πριν, panoszavra είπε Αυτόματα αναβαθμίζεται ή το κατεβάζετε από κάπου; πια έκδοση έχεις τώρα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα