Προς το περιεχόμενο

Vodafone H300s


bill2015

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 2/9/2022 στις 2:34 ΜΜ, Doubt είπε

Δεν είναι λύση αυτό, γιατί κάποια στιγμή θα σε κυνηγήσουν με δικηγορικό γραφείο κλπ.

Αν δεν βγαίνει άκρη, πρέπει να σε αφήσουν τουλάχιστον να φύγεις αζημίως.

Το θέμα μου είναι να λύσουν το πρόβλημά μου, όχι να μην πληρώσω, αλλά έτσι θα με πάρουν στα σοβαρά.  Και ο δικηγόρος τους να δω τι θα έχει να πει για 5 μήνες ελαττωματικών υπηρεσιών και υποστήριξης.  Άσε που μπορώ να πάρω και εγώ δικηγόρο, γιατί να φύγω άλλωστε, ας κάνουν τη δουλειά τους στο κάτω κάτω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, NMaverick είπε

Και ο δικηγόρος τους να δω τι θα έχει να πει για 5 μήνες ελαττωματικών υπηρεσιών και υποστήριξης.

Τί να πει ο δικηγόρος; Θα σου στείλουν εξώδικο ότι δεν τηρείς τη σύμβαση κλπ κλπ

Εγώ ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα σου, σύντομα και με τον τρόπο που θέλεις. Απλά.. όταν πάμε σε ένα μαγαζί και δεν μας εξυπηρετούν μια.. δύο.. τρείς.. ε! φεύγουμε και πάμε δίπλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Doubt είπε

Τί να πει ο δικηγόρος; Θα σου στείλουν εξώδικο ότι δεν τηρείς τη σύμβαση κλπ κλπ

Εγώ ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα σου, σύντομα και με τον τρόπο που θέλεις. Απλά.. όταν πάμε σε ένα μαγαζί και δεν μας εξυπηρετούν μια.. δύο.. τρείς.. ε! φεύγουμε και πάμε δίπλα.

Και χάνουμε το δωρεάν διπλασιασμό ταχύτητας;  Η σύμβαση έχει επίσης δυο μέρη, όχι μόνο υποχρεώσεις του πελάτη.  Άσε που τελικά αναγκάστηκα σε after market router, οπότε ναι μεν έλυσα όλα μου τα θέματα, αλλά από υποστήριξη συνεχίζω να είμαι δυσαρεστημένος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, NMaverick είπε

Η σύμβαση έχει επίσης δυο μέρη, όχι μόνο υποχρεώσεις του πελάτη. 

Αυτοί (και όχι μόνο) πατάνε στο ότι εσύ δεν έχεις (λεφτά) ή δεν σε συμφέρει να πας σε δικηγόρο, ενώ ο δικός τους είναι ήδη πληρωμένος.

Για το διπλασιασμό, παίρνεις προσφορά από ανταγωνιστή στην ταχύτητα που θέλεις και συγκρίνεις.

Αλλά εφόσον λες λύθηκε τελικά το πρόβλημα, όλα καλά. Όταν θα λήγει η σύμβαση σου, ζυγίζεις τα υπέρ και τα κατά κι αποφασίζεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/9/2022 στις 2:58 ΜΜ, Doubt είπε

Αυτοί (και όχι μόνο) πατάνε στο ότι εσύ δεν έχεις (λεφτά) ή δεν σε συμφέρει να πας σε δικηγόρο, ενώ ο δικός τους είναι ήδη πληρωμένος.

Για το διπλασιασμό, παίρνεις προσφορά από ανταγωνιστή στην ταχύτητα που θέλεις και συγκρίνεις.

Αλλά εφόσον λες λύθηκε τελικά το πρόβλημα, όλα καλά. Όταν θα λήγει η σύμβαση σου, ζυγίζεις τα υπέρ και τα κατά κι αποφασίζεις.

Νομίζω ότι με τις καταγγελίες που έχω κάνει σε Συνήγορο του καταναλωτή, ΕΕΤΤ κλπ θα το ξανασκεφτούν λίγο καλύτερα για να ενεργοποιήσουν τον δικηγόρο τους (από παλιότερη εμπειρία με άλλη εταιρία σε διαφορετικό ζήτημα).  Ο τεχνικός που ήρθε στο σπίτι (πιστεύω μετά την ανάγνωση της μιας καταγγελίας) και δεν είχε μαζί του router και αυτός, έπεσε από τα σύννεφα όταν είδε για πόσο καιρό εκκρεμεί η παράδοσή του.  Δικά τους λόγια ήταν ότι θα υπάρχει έκπτωση όσο καιρό είμαι χωρίς εξοπλισμό και υπηρεσίες, πράγμα που εκκρεμεί.  Δεν είναι δίκαιο να σταματήσω τελείως την πληρωμή γιατί ένα μέρος της υπηρεσίας δεν δουλεύει, το γνωρίζω, αλλά στην πραγματικότητα θα έχανα δυνητικούς πελάτες αν δεν αντικαθιστούσα αυτοβούλως τον εξοπλισμό (και αυτό δεν αποδεικνύεται εύκολα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, costachri είπε

image.png.c1d4e36adbdd933894aef7d721b6fa06.png

Με το τελευταίο FW (v1.2.01.04) το έχει κανένας άλλος το πρόβλημα με την μνήνη ή είμαι η εξαίρεση?

Ποτέ πήρες αυτό το firmware; Εμένα τρέχει ακόμη το v1.2.00.09 δίχως τέτοιο θέμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, panoszavra είπε

Ποτέ πήρες αυτό το firmware; Εμένα τρέχει ακόμη το v1.2.00.09 δίχως τέτοιο θέμα. 

Δεν θυμάμαι ακρίβως, πρέπει να είναι κανά δίμηνο. 

Παλαιότερα υπήρχε πάλι από όσο θυμάμαι πρόβλημα με memory leak και είχε διορθωθεί με το προηγούμενο FW. Με το συγκεκριμένο δίχνει να επανήλθε.

Δεν ξέρω σε τι φάση ήταν η μνήμη αλλά πρίν από κάποιο διάστημα ούτε στην management σελίδα του  router δεν μπορούσα να μπώ χωρίς hard reset. (το είχα αναφέρει σε παλαιότερο posτ)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, costachri είπε

Δεν θυμάμαι ακρίβως, πρέπει να είναι κανά δίμηνο. 

Παλαιότερα υπήρχε πάλι από όσο θυμάμαι πρόβλημα με memory leak και είχε διορθωθεί με το προηγούμενο FW. Με το συγκεκριμένο δίχνει να επανήλθε.

Δεν ξέρω σε τι φάση ήταν η μνήμη αλλά πρίν από κάποιο διάστημα ούτε στην management σελίδα του  router δεν μπορούσα να μπώ χωρίς hard reset. (το είχα αναφέρει σε παλαιότερο posτ)

 

το ίδιο ( και άλλα πολλά ακόμα θέματα μετά την αναβάθμιση σε v1.2.01.04 )

πρόβλημα είχα και εγώ και μου ξαναέστειλαν νέο h300s σε firmware v1.2.00.09 .

Επεξ/σία από makis269
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...