Προς το περιεχόμενο

Vodafone H300s


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 15/8/2022 στις 11:54 ΠΜ, costachri είπε

Επίσης σχετικά με την μνήνη, μετά απο 15 ώρες μετά την τελευταία μου απάντηση, έχει ανέβει απο το 85 στο 88.

Αν δεν κάνει για κάποια άλλη αιτία επανεκκίνηση το router, αν συνεχίσει να ενεβαίνει η μνήμη, σίγουρα ή θα κράσάρει και θα κάνει restart ή θα αναγκαστώ να του κάνω εγώ εξαιτίας κάποιου προβλήματος που θα εμφανίσει.

Σήμερα αφού είδα οτι είχε πέσει αρκετά η ταχύτητα και δεν με έβαζε κάν στην σελιδά του router (με το που έβαλα το password η σελίδα δεν ξανά ήρθε ποτέ) έκανα επανεκκίνηση και επανήλθε.

Δεν κατάφερα να μπώ στην σελίδα για να δώ πόσο είχε φτάσει η μνήμη αλλά υποθέτω οτι ήταν απο εκεί.

Με το v1.2.01.04 firmware έχει παρατηρήσει κανείς άλλος θέμα με την μνήμη;

Δημοσ.
13 ώρες πριν, costachri είπε

Σήμερα αφού είδα οτι είχε πέσει αρκετά η ταχύτητα και δεν με έβαζε κάν στην σελιδά του router (με το που έβαλα το password η σελίδα δεν ξανά ήρθε ποτέ) έκανα επανεκκίνηση και επανήλθε.

Δεν κατάφερα να μπώ στην σελίδα για να δώ πόσο είχε φτάσει η μνήμη αλλά υποθέτω οτι ήταν απο εκεί.

Με το v1.2.01.04 firmware έχει παρατηρήσει κανείς άλλος θέμα με την μνήμη;

και νόμιζα ότι μόνο εμένα δεν αφήνει να μπαίνω αρκετές φορές στην σελίδα του μόντεμ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξαφνικά με το εν λόγο ρουτερ δεν είχα τηλ. Αφού το έκανα τσεκ δοκίμασα και αλλη συσκευή πήρα τηλ vodafone και μου είπαν ότι κάηκε η έξοδος tel1&tel2 από το ρουτερ και θα μου το αντικαταστήσουν με άλλο. Δεν πιστεύω να μου στείλουν το ίδιο, ούτε την ένταση απο το wifi δεν μπορείς να ρυθμίσεις σαυτο. 

Επεξ/σία από sysyfos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά ψάχνω να βρω το Uptime σε αυτό το Router.
Μήπως είναι αυτό που έχω κυκλώσει? Ή είναι σε άλλο μενού?

 

Screenshot.jpg

Επεξ/σία από IBAGASA
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, coyote2 είπε

πότε έγινε το τελευταίο restart είναι αυτό

Φίλε μου που θα βρω το Uptime, σου είναι εύκολο να μου το πεις?

Δημοσ.

Καλό μεσημέρι σε όλους, κάπου τον Απρίλιο συνδέθηκα και εγώ με τη Vodafone και αμέσως αντιμετώπισα πρόβλημα με το router.  Ζήτησα από την αρχή (σε 100Mbs γραμμή) αντικατάσταση του H300s με το ΖΤΕ Η268Q λόγω των γνωστών θεμάτων με τις αποσυνδέσεις/restart και εκκρεμεί η παράδοσή του εδώ και 5(!) μήνες.  Σε τακτικές επικοινωνίες μου γιατί δεν έχω παραλάβει ακόμα μου απαντάνε ότι ο λόγος που δεν έρχεται είναι ένα (άγνωστο) συστεμικό πρόβλημα. Από τη Δευτέρα με τις καταιγίδες έμεινα και χωρίς σταθερό (VOIP) γιατί μάλλον κάηκε η TEL1 του router (οι κλήσεις που δεν απαντώνται φαίνονται στο router και το internet λειτουργεί κανονικά, άλλαξα συσκευή και καλώδιο για δοκιμές). Τους πήρα πάλι Τρίτη και ακόμα τίποτα (και ούτε βλέπω να γίνεται), καθώς βλέπουν ότι εκκρεμεί η παραλαβή του ZTE από Απρίλιο και αναμένουν να παραδοθεί αυτό.

Έχω κάνει καταγγελία σε ότι υπηρεσία βρήκα σχετική (EETT, Συνήγορος καταναλωτή, Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών (ΗΕΔ)), αλλά και εκεί καθυστερούν να απαντήσουν.  Από ότι θυμάμαι καποιο μέλος εδώ ήταν στην Τεχνική εξυπηρέτηση.  Μπορεί ίσως να με ενημερώσει τι συμβαίνει και επί 5 μήνες ούτε καν τεχνικός δεν έρχεται στο σπίτι να το αφήσει και να φύγει; Τι συστεμικό πρόβλημα υπάρχει και πως λύνεται;  Ή οποιοσδήποτε μπορεί να βοηθήσει, να πει μια γνώμη, γιατί το να φύγω από τη Vodafone θέλω να το κάνω σαν τελευταί λύση.  Τώρα που έμεινα και χωρίς σταθερό έχω αγανακτήσει τελείως.

Νίκος

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, NMaverick είπε

Καλό μεσημέρι σε όλους, κάπου τον Απρίλιο συνδέθηκα και εγώ με τη Vodafone και αμέσως αντιμετώπισα πρόβλημα με το router.  Ζήτησα από την αρχή (σε 100Mbs γραμμή) αντικατάσταση του H300s με το ΖΤΕ Η268Q λόγω των γνωστών θεμάτων με τις αποσυνδέσεις/restart και εκκρεμεί η παράδοσή του εδώ και 5(!) μήνες.  Σε τακτικές επικοινωνίες μου γιατί δεν έχω παραλάβει ακόμα μου απαντάνε ότι ο λόγος που δεν έρχεται είναι ένα (άγνωστο) συστεμικό πρόβλημα. Από τη Δευτέρα με τις καταιγίδες έμεινα και χωρίς σταθερό (VOIP) γιατί μάλλον κάηκε η TEL1 του router (οι κλήσεις που δεν απαντώνται φαίνονται στο router και το internet λειτουργεί κανονικά, άλλαξα συσκευή και καλώδιο για δοκιμές). Τους πήρα πάλι Τρίτη και ακόμα τίποτα (και ούτε βλέπω να γίνεται), καθώς βλέπουν ότι εκκρεμεί η παραλαβή του ZTE από Απρίλιο και αναμένουν να παραδοθεί αυτό.

Έχω κάνει καταγγελία σε ότι υπηρεσία βρήκα σχετική (EETT, Συνήγορος καταναλωτή, Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών (ΗΕΔ)), αλλά και εκεί καθυστερούν να απαντήσουν.  Από ότι θυμάμαι καποιο μέλος εδώ ήταν στην Τεχνική εξυπηρέτηση.  Μπορεί ίσως να με ενημερώσει τι συμβαίνει και επί 5 μήνες ούτε καν τεχνικός δεν έρχεται στο σπίτι να το αφήσει και να φύγει; Τι συστεμικό πρόβλημα υπάρχει και πως λύνεται;  Ή οποιοσδήποτε μπορεί να βοηθήσει, να πει μια γνώμη, γιατί το να φύγω από τη Vodafone θέλω να το κάνω σαν τελευταί λύση.  Τώρα που έμεινα και χωρίς σταθερό έχω αγανακτήσει τελείως.

Νίκος

Άστα φίλε αν πέσεις σε συστημικό πρόβλημα δεν μπορείς να κάνεις και πολλά..πριν 2 χρόνια λόγω συστημικού προβλήματος περίμενα 7 μήνες αποκωδικοποιητή Vodafone tv. Και το θέμα είναι οτι με έπαιρναν τηλέφωνο και μου έλεγαν συγνώμη και τα λοιπά και ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα αν δεν ξεκολλήσει το σύστημα. Τελικά είχα κόψει το Vodafone tv και κάποια στιγμή από το πουθενά ήρθε κούριερ με τον νέο αποκωδικοποιητή,λογικά όταν ξεκόλλησε το σύστημα..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...