Προς το περιεχόμενο

Vodafone H300s


bill2015

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι να το κανεις το ποιοτικο οταν το firmware ειναι χειροτερο απο οτιδηποτε κυκλοφορει στο πλανητη? 

 

 

Επεξ/σία από Gogotsa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/2/2021 στις 1:26 ΜΜ, dolcegusto04 είπε

 

απο την vodafone μου ειπαν οτι θα μου στειλουν νεο rooter αλλα δεν νομιζω οτι ειναι αυτο φανηκε να μην ξερουν για αυτο θα ηθελα την καθοδηγηση σας!

Ευχαριστώ

Η εξυπηρέτηση πελατών απλά μου έφαγε το χρόνο, μάλλον είμαι λιγότερο άσχετος από αυτούς με τους οποίους έτυχε να μιλήσω.

Η vodafone μου έστειλε νέο router, το γνωστό σε όλους εδώ tp-link 100v.

Επειδή δεν άνοιγαν οι πόρτες που θέλω να ανοίξω, μίλησα ξανά μαζί τους μέσω του τραγικού TOBi.

Αφού έφαγα ξανά μία ακόμα ώρα από τη ζωή μου, μου πρότειναν να βρω έναν τεχνικό δικτύων! Όταν τους είπα πως αυτό δεν είναι εξυπηρέτηση πελατών, μου είπαν πως θα μου στείλουν "τεχνικό". Ας του δώσω αύριο και αυτού μία ευκαιρία.
Ούτε τη συνομιλία μου έστειλαν πάντως με email, όπως αναφέρονταν αρχικά στο TOBi.

Τέλος πάντων, είπα να διαβάσω το manual του 100v. Guess what! Δεν υπάρχει manual. Ούτε στο κουτί, ούτε στο site της tp-link!

Έστειλα λοιπόν ένα email στην tp-link και τους το ζήτησα με αυτό το τρόπο. Πήρα την εξής απάντηση:

10032021.JPG.3fb24af02459708132de5a90a925165b.JPG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχής κάτοχος Vodafone H300s (με firmware v1.0.10.07) σε FTTH 100Mbps από την Τετάρτη 25/2.
Με το καλημέρα ξεκίνησαν ανά διαστήματα μες στην ημέρα οι επανεκκινήσεις του H300s (είναι στο ίδιο πολύπριζο με το NOKIA ΟΝΤ-box που δεν παθαίνει τίποτα όσo επανεκκινεί το H300s).
Αλλαγές θέσεων στο πολύπριζο κτλ., πάλι τα ίδια.

Στις 3/3 αναφέρω το θέμα στο TOBi και μου λένε:
"Θα χρειαστεί να γίνει περαιτέρω έλεγχος στη γραμμή σας, για αυτό το λόγο θα προωθήσω το τεχνικό ζήτημα σε εξειδικευμένο τμήμα τεχνικών. Μετά τις απαραίτητες ενέργειες θα γίνει επανέλεγχος από τον υπεύθυνο παρακολούθησης του τεχνικού σας θέματος. Θα παραμεινει το τεχνικο θεμα ανοιχτο προς παρακολουθηση."
"Θα λαβετε στο κινητο σας το τεχνικο θεμα, αφορα το Χ-ΥΖWYZWYZWYZ"
"Αν δεν ειναι κατι ιδιαίτερο στις επομενες δυο ημερες θα εχουμε εξελιξη στην αποκατασταση. Σε οτι νεοτερο θα σας ενημερωσουμε εκ νεου."

Δεν είχα καμία ενημέρωση, οπότε χτυπάω πάλι TOBi σήμερα και ακολουθεί σουρεάλ διάλογος:

- Σας ευχαριστώ για την αναμονή σας. Το ζήτημα που αντιμετωπίζετε είναι γενικότερο θέμα και ελέγχεται από τους μηχανικούς του δικτύου για την αποκατάσταση του.
- Η επανεκκίνηση όμως γίνεται μόνο στο Router, η ΝΟΚΙΑ ΟΝΤ συσκευή δεν έχει θέμα. Μήπως είναι θέμα του Router Η300s?
- Δεν έχουμε κάποια περαιτέρω ενημέρωση ακόμα σχετικά με την αιτία του θέματος, αυτό που γνωρίζουμε είναι πως το ζήτημα ελέγχεται ακόμα.
- Εεε, ξέρετε στη συνομιλία την Τετάρτη 3/3 μου είπατε επί λέξει: "Αν δεν ειναι κατι ιδιαίτερο στις επομενες δυο ημερες θα εχουμε εξελιξη στην αποκατασταση." Δεν είχα, όμως κάποια ενημέρωση, για αυτό σας απευθύνθηκα πάλι και σήμερα. Αυτές οι επανεκκινήσεις σε τηλεδιασκέψεις ή τηλεκπαίδευση είναι ιδιαίτερα ενοχλητικές. Επίσης, η υπηρεσία θα πληρωθεί στο ακέραιο, αλλά δεν προσφέρεται στο ακέραιο...
- Επειδή η χρήση των υπηρεσιών σας είναι σημαντική, μπορούμε αν θέλετε στα κινητά VODAFONE να ενεργοποιήσουμε (μέχρι την αποκατάσταση του τεχνικού ζητήματος) δωρεάν λεπτά ομιλίας και δεδομένα. Έτσι θα έχετε δωρεάν εξερχόμενες κλήσεις εσωτερικού καθώς και τη δυνατότητα πρόσβασης στο ίντερνετ, στηριζόμενη στην "Πολιτική Ορθής Χρήσης". Να σημειωθεί ότι δεν υπάρχει δυνατότητα roaming. Θα θέλατε να προχωρήσουμε στην ενεργοποίησή τους;
- Δεν έχω κινητό VODAFONE :)
- Σε περίπτωση που δεν έχετε αριθμό VODAFONE μπορείτε να επισκεφτείτε ένα κατάστημα VODAFONE και να προμηθευτείτε δωρεάν μία κάρτα SIM καρτοκινητού, ώστε να σας ενεργοποιήσουμε τις δωρεάν υπηρεσίες.
- Μα δεν είναι ισοδύναμο αυτό που μου προτείνετε με αυτό που ΔΕΝ μου προσφέρεται :)
- Καταλαβαίνω ότι είναι σημαντικό για εσάς, και ακριβώς γι' αυτό το λόγο σας πρότεινα τη ρεζέρβα, ωστόσο θα χρειαστεί να αναμένουμε ώστε να επιλυθεί το γενικό θέμα με τις επανεκκινήσεις των ρούτερ.
- Είναι σαν να μην έχετε Internet εσείς και να σας δίνω κουπόνια για super market, τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; :)
- Με τη ρεζέρβα μπορείτε να συνδέσετε όλες τις συσκευές σας ασύρματα στο κινητό που έχουν ενεργοποιηθεί τα δωρεάν δεδομένα μέσω του Hotspot, μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Hotspot στο https://www.vodafone.gr/ypostirixi/proionta/kiniti-themata-kinitis/rythmiseis-syskeuis/pos-mporo-na-energopoiiso-to-hotspot-sti-syskeui-mou/ Υπάρχει κάτι άλλο που χρειάζεστε από εμάς; Θέλετε να σας εξυπηρετήσω σε κάτι ακόμα παρακαλώ;
- Όχι, σας ευχαριστώ για το χρόνο σας (δεν εξυπηρετήθηκα πάντως, αντιλαμβάνεσθε τι εννοώ).
- Ευχαριστούμε πολύ που χρησιμοποιήσατε το Vodafone Live Chat! Για οποιαδήποτε άλλη απορία, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας, είμαστε στη διάθεσή σας.

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας,

Έχω τον H300S απο την Vodafone και χρειάστηκε να προσθέσω έναν Wi-Fi extender (συγκεκριμένα το TL-WA860RE της TP-LINK). Παρατηρώ όμως ότι μέσα στη μέρα, κάνει 2-3 φορές επανεκκίνηση ο ρουτερ. Στην αρχή νόμιζα ότι έφταιγε ο extender γιατί όταν τον αφαίρεσα, σταμάτησαν και οι αποσυνδέσεις. Παρόλα αυτά, ένας γνωστός είπε ότι η Vodafone έχει παρατηρήσει κ απο άλλους το ίδιο πρόβλημα, και είπε ότι θα έβγαζε ένα καινούριο firmware η Vodafone που θα το έλυνε.

Έχει κανένας άλλος παρατηρήσει το ίδιο πρόβλημα; Προσπαθώ να επαληθεύσω οτι όντως δεν φταίω εγώ σε κάτι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, timosbak94 είπε

Καλησπέρα σας,

Έχω τον H300S απο την Vodafone και χρειάστηκε να προσθέσω έναν Wi-Fi extender (συγκεκριμένα το TL-WA860RE της TP-LINK). Παρατηρώ όμως ότι μέσα στη μέρα, κάνει 2-3 φορές επανεκκίνηση ο ρουτερ. Στην αρχή νόμιζα ότι έφταιγε ο extender γιατί όταν τον αφαίρεσα, σταμάτησαν και οι αποσυνδέσεις. Παρόλα αυτά, ένας γνωστός είπε ότι η Vodafone έχει παρατηρήσει κ απο άλλους το ίδιο πρόβλημα, και είπε ότι θα έβγαζε ένα καινούριο firmware η Vodafone που θα το έλυνε.

Έχει κανένας άλλος παρατηρήσει το ίδιο πρόβλημα; Προσπαθώ να επαληθεύσω οτι όντως δεν φταίω εγώ σε κάτι..

πρώτα firmware upgrade στο  TL-WA860RE της TP-LINK και μετά αρχίζεις και ψάχνεσαι , συνήθως το "μαμίσιο" firmware έχει προβλήματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, jgeorgiou είπε

πρώτα firmware upgrade στο  TL-WA860RE της TP-LINK και μετά αρχίζεις και ψάχνεσαι , συνήθως το "μαμίσιο" firmware έχει προβλήματα.

Το extender το έκανα upgrade. Δυστυχώς για τον ρουτερ βασίζομαι στον πάροχο αλλά θέλει και να πετύχεις κανέναν που να το ξέρει και να μπορεί να το ψάξει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Πάντως πέραν του wifi drain εγώ δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα. Και DDNS έπαιξε και port forwarding και ftp share από το USB του (σε ό,τι ταχύτητες αντέχει τέλος πάντων).

Οπότε το 95% των τελικών χρηστών που θέλει απλά μία λειτουργική υπηρεσία, αλλά και το υπόλοιπο 3% από το υπόλοιπο 5% που θέλει 1-2 πραγματάκια παραπάνω, καλύπτεται.

Δεν παίρνω το μέρος της Vodafone, ένα χάλι και μισό είναι, για να μην μιλήσω για το Tobi, αλλά το router δεν μου φαίνεται και τόσο σάπιο όσο λέγεται, με την έννοια ότι δεν καταλαβαίνω κάποια τρομερή διαφορά προς το χειρότερο σε σχέση με όλα τα παλαιότερα που είχα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω για το 95%, πάντως εμένα μου αρκούσε ότι τις μισές φορές που προσπαθούσα να μπω στο web interface δεν συνδεόταν, σκάλωνε για αρκετά λεπτά μέχρι να με αφήσει να κάνω retry ενώ καναδυο φορές έκανε ακόμα και restart από μόνο του. Τουναντίον με το wifi drain δεν θυμάμαι να είχα θέμα. Συνολικά τόσα προβλήματα με router δεν θυμάμαι να είχα ποτέ.

Κατά τη γνώμη μου πάντως το πραγματικό πρόβλημα όμως δεν είναι τα θέματα του router. Είναι ότι δεν σε αφήνει να κάνεις bridge για να συνδέσεις κάτι δικό σου από πίσω και παράλληλα να κρατήσεις την τηλεφωνία. Αν γινόταν αυτό, τότε ο κόσμος θα παραπονιόταν λιγότερο. Τώρα αναγκαστικά πρέπει να φάει σουτ (όπως και έφαγε) και είτε ξεχνάς την τηλεφωνία (όπως την ξέχασα αλλά δεν με ενδιαφέρει), είτε κάνεις χακιές με τα VoIP credentials συν τα λεφτά για νέο router τύπου Fritzbox.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
24 minutes ago, nzeppos said:

Κατά τη γνώμη μου πάντως το πραγματικό πρόβλημα όμως δεν είναι τα θέματα του router. Είναι ότι δεν σε αφήνει να κάνεις bridge για να συνδέσεις κάτι δικό σου από πίσω και παράλληλα να κρατήσεις την τηλεφωνία. Αν γινόταν αυτό, τότε ο κόσμος θα παραπονιόταν λιγότερο. Τώρα αναγκαστικά πρέπει να φάει σουτ (όπως και έφαγε) και είτε ξεχνάς την τηλεφωνία (όπως την ξέχασα αλλά δεν με ενδιαφέρει), είτε κάνεις χακιές με τα VoIP credentials συν τα λεφτά για νέο router τύπου Fritzbox.

Αν έχεις χώρο για επιπλέον συσκευές και δεν έχεις θέμα να έχεις 2-3, γίνεται δουλίτσα. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...