gust Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Παιδιά έχω και εγώ τεράστιο θέμα με battery drain σε όλες τις φορητές συσκευές μου ταμπλέτες και τηλέφωνα εντός λήψης αυτού του router. Διαβάζω και σε άλλα φόρουμ ότι έχει παρατηρηθεί το πρόβλημα. Τι το προκαλεί? Δε μπορεί κάποια ρύθμιση θα υπάρχει. Μιλάμε ρουφάει τη μπαταρία από το ταμπλέτ από φουλ με μικρή χρήση σε ένα 24 ώρα. Ενώ συνήθως έχω διάρκεια τριημέρου και βάλε. Όποιος μπορεί ας βοηθήσει!
bill2015 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 μονό αν αλλάξεις ρουτερ θα σωθείς εφ οσον μπορείς 1
nzeppos Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Αν δεν θέλεις ή δεν μπορείς να αλλάξεις το ρούτερ, μία λύση είναι να αγοράσεις ξεχωριστό access point και να χρησιμοποιείς αποκλειστικά αυτό για το ασύρματο δίκτυο. Εγώ πήρα το Tenda και για τα λεφτά του γενικά με έχει αφήσει ευχαριστημένο. 1
fingolfingr Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 Όπως είπαν και παραπάνω δεν χρειάζεται να αλλάξεις modem (που δεν μπορείς να θες να έχεις τηλέφωνο). Μπορείς να πάρεις ένα access point. Εγώ εχω εδώ και χρόνια ενα xiaomi mi router 3g και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Έχει κινέζικό μενού αλλά.... με chrome και αυτόματη μετάφραση είναι όλα καλά. 1
gust Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2019 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά! Αυτό κατάλαβα και από άλλες συζητήσεις δυστυχώς. Ήλπιζα μήπως και εγινε τπτ με κανενα fw upadate αλλά που τέτοια τύχη με τη Vodafone. Κρίμα!
bill2015 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2019 είχε κάνει update αλλά καμία τρελή διαφορά δεν έγινε
sski Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 Το router πολλές φορές και σε ανύποπτο χρόνο επανεκκινεί. Γνωρίζει κανείς γιατί;
Doubt Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 Το δικό μου δεν επανεκκινεί. Μήπως σου έτυχε ελαττωματικό;
nzeppos Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Γενικά το ρούτερ είναι τελείως σάπιο, αλλά πρόβλημα με τυχαίες (πόσο μάλλον συνεχείς) επανεκκινήσεις ούτε εγώ έχω δει στους μήνες που το χρησιμοποιώ. Σχετικά με επανεκκινήσεις το μόνο που θυμάμαι να έχω διαβάσει είναι πως καμια φορά που το κάνεις restart μέσα από το UI, το ρούτερ σκαλώνει και πρέπει να γίνει και δεύτερο restart για να συνέλθει (ή κάνει και δεύτερο restart από μόνο του). Δεν είναι το ίδιο πράγμα όμως και ούτε θυμάμαι να μου έχει συμβεί. Μάλλον θα πρέπει να αναφέρεις το θέμα στη Vodafone και να ζητήσεις νέο μηχάνημα. Επεξ/σία 2 Οκτωβρίου 2019 από nzeppos
fingolfingr Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 21 λεπτά πριν, sski είπε Το router πολλές φορές και σε ανύποπτο χρόνο επανεκκινεί. Γνωρίζει κανείς γιατί; Το 1ο μου δούλευε μια χαρά. Όσο μπορεί να δουλεύει μια χαρά αυτό το modem δλδ. Μετά απο μια πτώση του γενικού.... Δεν συγχρονισε ποτέ ξανά. Μου έστειλαν νεο πριν 2 μέρες. Μου έχει κάνει κι εμένα 2 φορές επανεκκίνηση. Αν δεν ήμουν στο σπίτι βέβαια δεν θα το καταλάβαινα καν. Το κακό είναι ότι είναι το μοναδικό vdsl μόντεμ που έχουν. Ελεος δλδ. Ευτυχώς το μόντεμ της cyta δουλεύει ακόμα κανονικά εκτός από το τηλέφωνο.
nzeppos Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Αυτό το ρημάδι το τηλέφωνο είναι το θέμα. Και κυρίως ότι οι επιστήμονες της Vodafone δεν γυρίζουν το H300s σε bridge mode παρά τη λαϊκή απαίτηση. Μήνες τώρα βλέπω το ωραιότατο TP-Link VR600 που έχω πάνω στο γραφείο μου και δεν λέω να το συνδέσω γιατί θα χάσω το τηλέφωνο. Το οποίο ελάχιστα με ενδιαφέρει αλλά δεν είναι εύκολο να πείσω τη γυναίκα. Το καλό είναι πως γενικά το ρούτερ περιέργως συμπεριφέρεται ανθρώπινα, δεν κολλάει το Internet, ανεβοκατεβάζει με καλές ταχύτητες, δεν χρειάζεται να το κάνω restart συχνά (έως ποτέ), έχω απενεργοποιήσει το wifi και το παρέχω από ξεχωριστό access point, το VoIP έχει κολλήσει μόνο μία φορά κλπ. Μόλις αρχίσει να μου κάνει τα στραβά που λέτε, θα φάει σουτ την ίδια μέρα κι ας μη σώσω ποτέ να ξαναβάλω σταθερή τηλεφωνία. Επεξ/σία 2 Οκτωβρίου 2019 από nzeppos
fingolfingr Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 10 ώρες πριν, nzeppos είπε Αυτό το ρημάδι το τηλέφωνο είναι το θέμα. Και κυρίως ότι οι επιστήμονες της Vodafone δεν γυρίζουν το H300s σε bridge mode παρά τη λαϊκή απαίτηση. Μήνες τώρα βλέπω το ωραιότατο TP-Link VR600 που έχω πάνω στο γραφείο μου και δεν λέω να το συνδέσω γιατί θα χάσω το τηλέφωνο. Το οποίο ελάχιστα με ενδιαφέρει αλλά δεν είναι εύκολο να πείσω τη γυναίκα. Προσωπικά έχω πρόβλημα ότι δεν παίζει το ddns. Ενώ έχει επιλογή και ρυθμίζω τα πάντα.... απλά δεν παίζει. Για έμενα είναι βασικό γιατί έτσι έχω απομακρυσμένη διαχείριση του server μου αλλά και πρόσβαση στα αρχεία μου. Το ότι κατά την πώληση μου είχαν πει ότι θα παίζει κανονικά..... με κάνει και γελάω. Λογικά δεν ήξεραν καν τι είναι και απλά έλεγαν ναι σε όλα για να πουλήσουν. Φυσικά όσες φόρες επικοινώνησα με το τεχνικό (τηλέφωνο ή chat) για να με βοηθήσουν πάνω σε αυτό το θέμα, μήπως και θέλει και τίποτα άλλο για να παίξει, η απάντηση ήταν η ίδια. "Η υπηρεσία ίντερνετ φαίνεται να λειτουργεί κανονικά. Οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Θα θέλατε κάτι άλλο;" Πρόσφατα που χάλασε το modem επικοινώνησα και ζήτησα να γίνει αλλαγή αλλά με κάποιο άλλο μοντέλο. Έστω με πληρωμή. Η απάντηση ήταν ότι μόνο αυτό το μοντέλο υπάρχει για vdsl. Έτσι είχα στο μυαλό μου να βρω κάτι άλλο και να ζητήσω να γίνει bridge. Αν δεν κάνουν ούτε αυτό..... εεεε με βλέπω να φεύγω. Κρίμα γιατί έχω και γαμώ τις τιμές.
Doubt Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση γκρίνια. 49,9 κλειδώνει, 45 κατεβάζει, αποσυνδέσεις δεν έχει, wifi μια χαρά και όλα αυτά τσάμπα. Σάπιο ανεβαίνει, ρημάδι κατεβαίνει. 1
fingolfingr Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 Αν θες απλά να έχεις ίντερνετ... τότε ναι ίσως να είναι νορμάλ. Αν όμως θες κάτι παραπάνω..... απλά δεν σου κάνει. Και δεν έχεις και δυνατότητα αλλαγής αλλά δεν έχεις και βοήθεια και από το τεχνικό τους.
nzeppos Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Doubt είπε Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση γκρίνια. 49,9 κλειδώνει, 45 κατεβάζει, αποσυνδέσεις δεν έχει, wifi μια χαρά και όλα αυτά τσάμπα. Σάπιο ανεβαίνει, ρημάδι κατεβαίνει. Γενικά είναι πολύ ασταθές μηχάνημα παρά τις "αναβαθμίσεις" που έχει προσπαθήσει κατά καιρούς να του κάνει η Vodafone. Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο να μπαίνεις στο web interface και ξαφνικά να μουλαρώνει για τουλάχιστον 10-15 λεπτά. Να δουλεύει δηλαδή Internet, τηλεφωνία, γενικά όλο το δίκτυο (πχ ανταποκρίνεται σε ping), αλλά το interface σου πετάει άσπρη σελίδα στο browser από οποιαδήποτε συσκευή και επανέρχεται από μόνο του μετά από αρκετή ώρα. Πριν δύο λεπτά μπήκα στο interface να τσεκάρω μια ρύθμιση και το ρούτερ έκανε από μόνο του restart χωρίς να σκαλίσω τίποτα (ούτε καν τη ρύθμιση δεν πρόλαβα να δω)! Φαίνεται δεν του αρέσει να το πασπατεύουν. Όχι τίποτα άλλο, αλλά για ένα πλήρη κύκλο επανεκκίνησης κάνει τουλάχιστον 3-4 λεπτά μέχρι να συγχρονιστεί στο VDSL, να πάρει WAN ΙΡ κλπ. Γενικά είναι μια απελπισία και νομίζω αρκετοί θα συμφωνήσουν πως πιθανότατα είναι το χειρότερο router που είχαν ποτέ. Επεξ/σία 2 Οκτωβρίου 2019 από nzeppos 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα