Istros Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, NorgeMan είπε Μη περιμένεις πολλά γιατί ο νεοέλληνας είναι μωρός. Δες παρακάτω ένα τρανο παράδειγμα IQ νεοέλληνα. Και να φανταστείς όλοι αυτοί έχουν δικαίωμα ψήφου... https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/ksesikomos-stin-paro-gia-tis-anemogennitries-pics-vid/1056173/ Στο θέμα... Στην Ε.Ε. δεν μπορούν να αποφασίσουν για απλά πράγματα όπως η αλλαγή της ώρας, θα βγάλουν απόφαση για τόσο σοβαρό θέμα σύντομα;; Τι να τις κάνουν τις ανεμογεννήτριες αφού τους πληρώνουμε εμείς το ρεύμα.Δες στο λογαριασμό εκεί που λέει ΥΚΩ(νησιά) Επεξ/σία 8 Νοεμβρίου 2018 από Istros 3
nvel Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 28 λεπτά πριν, Kostas5870 είπε Tα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα δεν δημιουργούν με τις μπαταρίες τους μαγνητικό πεδίο που βλάπτει τον ανθρώπινο οργανισμό? οτιδήποτε ηλεκτρικό δημιουργεί και ένα ΗΜ πεδίο, για να σε βλάψει όμως πρέπει να έχει υψηλή ένταση και μεγάλο χρόνο έκθεσης που σε αυτοκίνητο είναι δύσκολο να συμβεί
Whargoul Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 23 λεπτά πριν, Kostas5870 είπε Tα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα δεν δημιουργούν με τις μπαταρίες τους μαγνητικό πεδίο που βλάπτει τον ανθρώπινο οργανισμό? 4 λεπτά πριν, krispetra είπε Όχι. Καλύτερα να ανησυχείς για το κινητό σου περισσότερο. Η απάντηση σίγουρα δεν είναι ένα σκέτο όχι και να ανησυχείς για το κινητό σου. Εκτός από την ΗΜ θεωρία, υπάρχουν δημοσιεύσεις που δείχνουν ότι δημιουργούν ανεβασμένα μαγνητικά πεδία σε σχέση με τα συμβατικά (κατά μέσο όρο διπλάσια), με peak τιμές την ώρα που φορτίζουν και κατά το φρενάρισμα. Τα πεδία όμως είναι α) κάτω από τα όρια σύμφωνα με τις δημοσιεύσεις, ειδικά στην περιοχή του κεφαλιού, β) δεν υπάρχουν επιδημιολογικές μελέτες για να ισχυριστεί κάποιος είτε το ένα είτε το άλλο, γ) χρειάζονται περισσότερα δεδομένα για τα άτομα που φέρουν ιατρικά ηλεκτρονικά βοηθήματα. 2
NorgeMan Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Agony είπε H Αλαγη ωρας δεν είναι καθολου μα καθολου απλο θεμα, σε καταλαβαίνω διοτι και εγω αυτή την εντυπωση ειχα…. όταν όμως κανεις μια αναζητηση θα δεις ότι υπαρχουν πολλα προβλήματα τοσο σε τράπεζες , αεροδρομια , καταστήματα από χωρα σε χωρα που πραγματικα κατανταει ένα τεραστιο μπαχαλο . Ακομα και να υπηρχε λύση σε αυτά , καποιες χωρες θελουν μεγαλυτερη μερα, και καποιες μικροτερη για λογους οικονομικούς . Που δεν εχουν σκοπο να το κανουν . το πρόβλημα δεν είναι απλό θέμα οχι των λόγων που αναφέρεις (όλες οι υπόλοιπες χώρες του κόσμου που δεν αλλάζει η ώρα τους πώς λειτουργούν χωρίς πρόβλημα? ) αλλά γιατί δεν υπάρχει μία άποψη, αλλά 28 διαφορετικές. Με αποτέλεσμα... Βαβέλ
Agony Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 5 λεπτά πριν, NorgeMan είπε το πρόβλημα δεν είναι απλό θέμα οχι των λόγων που αναφέρεις (όλες οι υπόλοιπες χώρες του κόσμου που δεν αλλάζει η ώρα τους πώς λειτουργούν χωρίς πρόβλημα? ) αλλά γιατί δεν υπάρχει μία άποψη, αλλά 28 διαφορετικές. Με αποτέλεσμα... Βαβέλ Δεν το βλεπω πρόβλημα να υπαρχουν διαφορετικες αποψεις , το αντιθετο μαλιστα το προτιμώ , μου κανει πιο δημοκρατικο παρα βασιλικο πχ.... παρολα αυτά όμως θα πρεπει να εχουν ανοιχτα μυαλα και αν καποιος εχει επιχειρήματα να υπερ ισχυει η γνωμη του.
NorgeMan Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Agony είπε Δεν το βλεπω πρόβλημα να υπαρχουν διαφορετικες αποψεις , το αντιθετο μαλιστα το προτιμώ , μου κανει πιο δημοκρατικο παρα βασιλικο πχ.... παρολα αυτά όμως θα πρεπει να εχουν ανοιχτα μυαλα και αν καποιος εχει επιχειρήματα να υπερ ισχυει η γνωμη του. μα και εγώ δεν είμαι εναντίων των πολλών απόψεων. Αλλά πρέπει να υπάρχει ένα μέσο επιβολής την πλειοψηφίας Επεξ/σία 8 Νοεμβρίου 2018 από NorgeMan
7700K Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, nickolasemp είπε Τροφή για σκέψη, η αιολική ενέργεια, η υδροηλεκτρική και η ενέργεια από τους ωκεανούς θα μπορούσε να γίνει sustainable? Επίσης η ηλιακή. Ήδη στην Δανία είναι το 47% γαι φέτος. Η ηλιόλουστη Ελλάδα, με τους ανέμους της και τα πολλά της βουνά δεν θα μπορούσαν άραγε να γίνουν παράδειγμα στις ανανεώσιμες καθαρές πηγές ενέργειας; 1, 2 Αλλά από την άλλη εμείς επενδύουμε σαν Ελλάδα ακόμα στις βρώμικες πηγές ενέργειας και στον λιγνίτη. Nα διαβαζεις και κανενα αρθρο πριν γραφεις http://greeklignite.blogspot.com/2018/08/241.html http://archaeopteryxgr.blogspot.com/2018/09/blog-post_24.html http://archaeopteryxgr.blogspot.com/2018/11/blog-post_5.html http://archaeopteryxgr.blogspot.com/2018/11/20000000.html 1
NiVa013 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Όπως ακριβώς έπαθαν με τα φωτοβολταϊκά στα οποία λόγο χαμηλής τιμής των Κινέζικων επέβαλαν δασμούς και τελικά οι Κινέζοι ακόμα και έτσι κατάφερνα να κλείσουν όλα τα εργοστάσια των Ευρωπαίων-των Γερμανών δηλαδή!!
krispetra Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Η απάντηση σίγουρα δεν είναι ένα σκέτο όχι και να ανησυχείς για το κινητό σου. Εκτός από την ΗΜ θεωρία, υπάρχουν δημοσιεύσεις που δείχνουν ότι δημιουργούν ανεβασμένα μαγνητικά πεδία σε σχέση με τα συμβατικά (κατά μέσο όρο διπλάσια), με peak τιμές την ώρα που φορτίζουν και κατά το φρενάρισμα. Τα πεδία όμως είναι α) κάτω από τα όρια σύμφωνα με τις δημοσιεύσεις, ειδικά στην περιοχή του κεφαλιού, β) δεν υπάρχουν επιδημιολογικές μελέτες για να ισχυριστεί κάποιος είτε το ένα είτε το άλλο, γ) χρειάζονται περισσότερα δεδομένα για τα άτομα που φέρουν ιατρικά ηλεκτρονικά βοηθήματα. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, έτσι όπως το αναφέρει το άρθρο, δλδ έχει ενσωματωμένες μπαταρίες και το φορτίζεις σε σταθμό φόρτισης, δεν παράγει η/μ πέδιο άρα η απάντηση είναι οχι και ισχύει σίγουρα οτί το κιν σου δημιουργεί μεγαλύτερης έντασης πεδίο από το παράδειγμα που έδωσα, γιατί απλά δεν υπάρχει πεδίο στην 1η περίπτωση, ψάξτο αν θες
Βασίλης_29 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, Kostas5870 είπε Tα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα δεν δημιουργούν με τις μπαταρίες τους μαγνητικό πεδίο που βλάπτει τον ανθρώπινο οργανισμό? Οχι.
sil_unique Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Η απάντηση σίγουρα δεν είναι ένα σκέτο όχι και να ανησυχείς για το κινητό σου. Εκτός από την ΗΜ θεωρία, υπάρχουν δημοσιεύσεις που δείχνουν ότι δημιουργούν ανεβασμένα μαγνητικά πεδία σε σχέση με τα συμβατικά (κατά μέσο όρο διπλάσια), με peak τιμές την ώρα που φορτίζουν και κατά το φρενάρισμα. Τα πεδία όμως είναι α) κάτω από τα όρια σύμφωνα με τις δημοσιεύσεις, ειδικά στην περιοχή του κεφαλιού, β) δεν υπάρχουν επιδημιολογικές μελέτες για να ισχυριστεί κάποιος είτε το ένα είτε το άλλο, γ) χρειάζονται περισσότερα δεδομένα για τα άτομα που φέρουν ιατρικά ηλεκτρονικά βοηθήματα. Το κινητό θεωρώ είναι πολύ πιο επικίνδυνο καθώς ακουμπάει πάνω στο κεφάλι σου και δεν παρεμβάλεται κάποιου είδου θωράκιση όπως σε ένα όχημα που υποθέτω ότι θα έχει. Αν ήταν τόσο σοβαρό θα υπήρχε ενημέρωση για άτομα με βηματοδότη να μην τα χρησιμοποιούν, Λόγω σχετικά χαμηλής τάσης στα αμάξια τα πεδία είναί ήπια, λίγοι γνωρίζουν ότι όσοι είναι κοντά στις γραμμές του ηλεκτρικού ή κάτω από πυλώνες μεταφοράς υψιλής τάσης εκτίθονται σε πεδία ισχυρά. Οπως και να έχει ας ελπίζουμε να καταλήξουν σε ένα συμπέρασμα σύντομα και όχι οπως με τα κινητά που εδώ και δεκαετίες έχουν αμφιβολίες κατά πόσο είναι βλαβερά. Επεξ/σία 8 Νοεμβρίου 2018 από sil_unique
krispetra Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, Bezbozny είπε To μέλλον είναι το υδρογόνο το μέλλον είναι τα υβριδικά και τα υβρίδια. απλά δεν ξέρω αν θα είναι για καλό ή όχι
Vagosman Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, Kostas5870 είπε Tα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα δεν δημιουργούν με τις μπαταρίες τους μαγνητικό πεδίο που βλάπτει τον ανθρώπινο οργανισμό? Και επηρεάζει το μαγνητικό πεδίο της γης όπου επιβραδύνει την περιστροφή της. Κάποιος πρέπει να τα πει επιτέλους! 1
Whargoul Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, krispetra είπε Ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, έτσι όπως το αναφέρει το άρθρο, δλδ έχει ενσωματωμένες μπαταρίες και το φορτίζεις σε σταθμό φόρτισης, δεν παράγει η/μ πέδιο άρα η απάντηση είναι οχι και ισχύει σίγουρα οτί το κιν σου δημιουργεί μεγαλύτερης έντασης πεδίο από το παράδειγμα που έδωσα, γιατί απλά δεν υπάρχει πεδίο στην 1η περίπτωση, ψάξτο αν θες Τα πεδία παράγονται από τα ηλεκτρικά ρεύματα, οπότε εξ ορισμού το ηλεκτρικό BEV αμάξι με μπαταρίες, παράγει ΗΜ πεδία. Είναι θεωρητικά αδύνατο να μην παράγει κατά τη λειτουργία του. (χωρίς καν να υπολογίζουμε καν τα πεδία από τον ηλεκτροκινητήρα). Το peak κατά το φρενάρισμα, είναι λόγω τον αυξημένων ρευμάτων και του φορτίσματος των μπαταριών από το regenerative braking. Στα BEV τα πεδία είναι κυρίως μαγνητικά, Τα ΗΜ πεδία από τα κινητά είναι τελείως διαφορετική υπόθεση, άλλο φάσμα, άλλη ένταση. Επεξ/σία 8 Νοεμβρίου 2018 από Whargoul 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα