Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, dimosss είπε

Συμφωνώ απόλυτα σε αυτό που λες. Σκέψου για τα ελληνικά δεδομένα πόσους τόνους λιγνίτη θα πρέπει να καίμε παραπάνω σε ετήσια βάση για να παράξουμε την μεγαλύτερη ζήτηση για ηλεκτρονικό ρεύμα.

Να καλύψουμε τη μεγαλύτερη ζήτηση σε ηλεκτρικό ρεύμα υποθέτω εννοείς...

Είναι άχαρος ο ρόλος του σπασοκλαμπάνια, αλλά να συνεννοούμαστε στοιχειωδώς.

Και btw δεν υπάρχει τύπος παράξω. Παράγω ως εξακολουθητικό και παραγάγω ως στιγμιαίο. (και παρασχέσω ως στιγμιαίο μελλοντικό)

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, nickolasemp είπε

Τροφή για σκέψη, η αιολική ενέργεια, η υδροηλεκτρική και η ενέργεια από τους ωκεανούς θα μπορούσε να γίνει sustainable? Επίσης η ηλιακή. 

Ήδη στην Δανία είναι το 47% γαι φέτος. Η ηλιόλουστη Ελλάδα, με τους ανέμους της και τα πολλά της βουνά δεν θα μπορούσαν άραγε να γίνουν παράδειγμα στις ανανεώσιμες καθαρές πηγές ενέργειας;

1, 2

Αλλά από την άλλη εμείς επενδύουμε σαν Ελλάδα ακόμα στις βρώμικες πηγές ενέργειας και στον λιγνίτη.

Μη περιμένεις πολλά γιατί ο νεοέλληνας είναι μωρός. Δες παρακάτω ένα τρανο παράδειγμα IQ νεοέλληνα. 

Και να φανταστείς όλοι αυτοί έχουν δικαίωμα ψήφου...

https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/ksesikomos-stin-paro-gia-tis-anemogennitries-pics-vid/1056173/

 

 

 

Στο θέμα... Στην Ε.Ε. δεν μπορούν να αποφασίσουν για απλά πράγματα όπως η αλλαγή της ώρας, θα βγάλουν απόφαση για τόσο σοβαρό θέμα σύντομα;; 

Επεξ/σία από NorgeMan
  • Confused 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, papars είπε

Μου αρέσει πάντως που η φωτο της google αποτυπώνει πλήρως την ελληνική πραγματικότητα..  Κορίνες στη θέση για τη φόρτιση και ακριβώς από πίσω αμάξι παρκαρισμένο πάνω στο πεζοδρόμιο!

  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.
15 minutes ago, Bigi444444 said:

Να καλύψουμε τη μεγαλύτερη ζήτηση σε ηλεκτρικό ρεύμα υποθέτω εννοείς...

Είναι άχαρος ο ρόλος του σπασοκλαμπάνια, αλλά να συνεννοούμαστε στοιχειωδώς.

Και btw δεν υπάρχει τύπος παράξω. Παράγω ως εξακολουθητικό και παραγάγω ως στιγμιαίο. (και παρασχέσω ως στιγμιαίο μελλοντικό)

 

Καλά τους τα λες το έχουν παρασχέσει

Δημοσ.

Η ηλεκτροκίνηση θα είναι μονόδρομος σε 10-20 χρόνια, οι Κινέζοι το ξέρουν και τρίβουν τα χέρια, οι Ευρωπαίοι το ξέρουν αλλά έχουν επενδύσει τόσα πολλά στους εσωτερικής καύσης και πονάει και οι Αμερικάνοι ξέρουν ότι αεροπλάνα και βαπόρια θα συνεχίσουν να καίνε καύσιμα και όχι ρεύμα για αρκετά χρόνια ακόμα οπότε δεν τους απασχολεί άμεσα.

Ζω για τη στιγμή που η xiaomi θα βγάλει ηλεκτρικό αυτοκίνητο στα 2.000 ευρώ για κίνηση στην πόλη. :P

  • Like 2
Δημοσ.

Πρωτοπορια σε ηλεκτροκινηση.

1 Καλιφορνια (σκοπος η 100% ηλεκτροκινηση).

2. Κινα. (σκοπος η 100% ηλεκτροκινηση)

3. Κορεα (μονο μπαταριες LG και Samsung)

4 Ευρωπη (εκτος την Ελλαδα)

5. Ιαπωνια (εκτος την Τογιοτα)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, GeorgeMan said:

"Γηραιά ήπειρος", όνομα και πράγμα καταντήσαμε με διαδικασίες, τυποποίηση, περιορισμούς... Α ρε Κίνα που μας χρειάζεται... 

Οταν σου μειωνουν το μισθο ομως φωναζεις για νεοφιλελε, πολυεθνικες, γαλερες κλπ. Διοτι ενας βασικος λογος που η Κινα τρωει λαχανο την Ευρωπη ειναι τα κοστη.

ΥΓ. Η ηλεκτροκινηση οπως αυτη τη στιγμη την εννοουμε, ειναι απλα οτι χειροτερο για το περιβαλλον. Πιο επιβλαβες απο εναν diesel κινητηρα για σχεδον ολη τη διαρκεια της ζωης του. Σιγουρα ΔΕΝ θελετε οι μπαταριες τους να κατασκευαζονται στην Ευρωπη και να ευχαριστειτε το Θεο που τα συγκεκριμενα εργοστασια πηγαν Κινα.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, NorgeMan είπε

Μη περιμένεις πολλά γιατί ο νεοέλληνας είναι μωρός. Δες παρακάτω ένα τρανο παράδειγμα IQ νεοέλληνα. 

Και να φανταστείς όλοι αυτοί έχουν δικαίωμα ψήφου...

https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/ksesikomos-stin-paro-gia-tis-anemogennitries-pics-vid/1056173/

 

 

 

Στο θέμα... Στην Ε.Ε. δεν μπορούν να αποφασίσουν για απλά πράγματα όπως η αλλαγή της ώρας, θα βγάλουν απόφαση για τόσο σοβαρό θέμα σύντομα;; 

H Αλαγη ωρας δεν είναι καθολου μα καθολου απλο θεμα,  σε καταλαβαίνω διοτι και εγω αυτή την εντυπωση ειχα…. όταν όμως κανεις μια αναζητηση θα δεις ότι υπαρχουν πολλα προβλήματα τοσο σε τράπεζες ,  αεροδρομια  , καταστήματα από χωρα σε χωρα που πραγματικα κατανταει ένα τεραστιο μπαχαλο . Ακομα και να υπηρχε λύση σε αυτά ,  καποιες χωρες θελουν μεγαλυτερη μερα, και καποιες μικροτερη για λογους οικονομικούς . Που δεν εχουν σκοπο να το κανουν . 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kalmik είπε

Κίνα βεβαίως χρειάζονται αρκετοί. Με εργασιακήαπορρύθμιση, τρελή ρύπανση περιβάλλοντος, καουμπόκικο καπιταλισμό αλλά κρατικό καταναγκασμό και μονοκομματικό κράτος. Μέση οδός σίγουρα  δεν υπάρχει, είμαστε καταδικασμένοι...

Το εργασιακό περιβάλλον σίγουρα είναι κατακριτέο από εμάς, αλλά θα πρέπει να καταλάβουμε ότι 1 δις άνθρωποι για να μην αντιδρούν ενώ μπορούν, κάτι άλλο συμβαίνει... Ειναι θέμα κουλτούρας λαού; είναι θέμα παράδοσης; είναι θέμα πολιτικών επιλογών; Ή μήπως διαφορετικού τρόπου σκέψης; Δεν νομίζω ότι είναι απλό να απαντηθεί άμεσα... μιας και όπως αναφέρεις υπάρχει και ο καουμποικος καπιταλισμός.

Όσο για την μόλυνση του περιβάλλοντος, νομίζω ότι φταίνε αυτοί που το επιτρέπουν να συμβεί και όχι αυτοί που το προκαλούν... Και εννοώ, και τους ίδιους τους Κινέζους που ζουν σε τέτοια περιβάλλοντα και τις άλλες χώρες που υπογράφουν άλλες συμφωνίες κάτω από το τραπέζι, αφήνοντας τον κυβερνητικό καπιταλισμό να οργιάζει.

Μη βγάζουμε την ουρά μας έξω ... φταίμε και μεις... οι Ευρωπαίοι...

  • Confused 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, nhzt είπε

Το εργασιακό περιβάλλον σίγουρα είναι κατακριτέο από εμάς, αλλά θα πρέπει να καταλάβουμε ότι 1 δις 10 εκατομμύρια άνθρωποι για να μην αντιδρούν ενώ μπορούν, κάτι άλλο συμβαίνει... Ειναι θέμα κουλτούρας λαού; είναι θέμα παράδοσης; είναι θέμα πολιτικών επιλογών; Ή μήπως διαφορετικού τρόπου σκέψης; Δεν νομίζω ότι είναι απλό να απαντηθεί άμεσα... μιας και όπως αναφέρεις υπάρχει και ο καουμποικος καπιταλισμός.

Όσο για την μόλυνση του περιβάλλοντος, νομίζω ότι φταίνε αυτοί που το επιτρέπουν να συμβεί και όχι αυτοί που το προκαλούν... Και εννοώ, και τους ίδιους τους Κινέζους  'Ελληνες που ζουν σε τέτοια περιβάλλοντα και τις άλλες χώρες που υπογράφουν άλλες συμφωνίες κάτω από το τραπέζι, αφήνοντας τον κυβερνητικό καπιταλισμό να οργιάζει. 

Μη βγάζουμε την ουρά μας έξω ... φταίμε και μεις... οι Ευρωπαίοι  Έλληνες...

 

Δημοσ.

Tα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα δεν δημιουργούν με τις μπαταρίες τους μαγνητικό πεδίο που βλάπτει τον ανθρώπινο οργανισμό?

  • Confused 2
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Kostas5870 είπε

Tα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα δεν δημιουργούν με τις μπαταρίες τους μαγνητικό πεδίο που βλάπτει τον ανθρώπινο οργανισμό?

Όχι. Καλύτερα να ανησυχείς για το κινητό σου περισσότερο.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, kalmik είπε

Κίνα βεβαίως χρειάζονται αρκετοί. Με εργασιακήαπορρύθμιση, τρελή ρύπανση περιβάλλοντος, καουμπόκικο καπιταλισμό αλλά κρατικό καταναγκασμό και μονοκομματικό κράτος. Μέση οδός σίγουρα  δεν υπάρχει, είμαστε καταδικασμένοι...

Όσο για την ηλεκτροκίνηση είναι το επόμενο κατευθυνόμενο hype, η πανάκεια... έτσι σκέφτονται κάποιοι. ¨Η μήπως η επιτομή του στρουθοκαμηλισμού αφού από κάπου έρχεται όλη αυτή η ηλεκτρική ενέργεια. Μέχρι να έλθει 100% από ανανεώσιμες πηγές και πυρηνική σύντηξη, και η ηλεκτρική ενέργεια θα είναι εξίσου βρώμικη. Το ίδιο βρώμικα θα είναι και τα εργοστάσια που θα φτιάχνουν "καθαρά" οχήματα. Όσο για τα τοξικά μέταλλα των μπαταριών ας μην κάνουμε κουβέντα.  Μήπως είμαστε άλλη μια φορά καταδικασμένοι. Ειδικά όταν δεν σκεφτόμαστε;;

γιατι 100%

στο 50% δεν ειναι καλυτερη?

δε θα το ξαναπω γιατι καθε φορα λεω τα ιδια αλλα ακομα και στο 0% ΑΠΕ τα ηλεκτροκινητα ειναι σωτηρια για τους κατοικους των πολεων, και ας μην εχουν κανενα οφελος για το περιβαλλον

οπως και να το στρεψεις τα ΕΚ εχουν παλιωσει και πλεον μονο μειονεκτηματα ειναι. το μελλον ειναι τα ΗΚ (το αμα θα χουν μπαταρια ή υδρογονο ή κατι αλλο, ειναι αλλη κουβεντα)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...