Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 ώρες πριν, spy_vlsi είπε

Για SAR εχει ακουστει ποσο εχει? η εταιρεία δεν φημίζεται για τις χαμηλες τιμες αυτου

Ναι και ειναι αρκετα χαμηλο

https://www.devicespecifications.com/en/model-sar/c3d64ce2

εδω και του Note 9

https://www.devicespecifications.com/en/model-sar/6c7f4bb2

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, Solatorobo είπε

Οι κάμερες τρελή ασχήμια.Ένα τόσο ακριβό κινητό θα πρέπει να έχει και το ανάλογο design όπως τα Samsung και iphone που είναι πολύ όμορφα κινητά.

Πρέπει να το πιάσεις στα χέρια. Είναι πολύ πιο όμορφο απ'οτι φαίνεται, ειδικά το πίσω μέρος.

12 ώρες πριν, makridis είπε

Το χειρότερο είναι ότι η Huawei προσπαθεί με νύχια και δόντια να μην πάρει διαστάσεις στη δημοσιότητα το θέμα. Προσωπικά πιστεύω ότι γνώριζαν εξαρχής το θέμα, όταν ήταν εν μέσω παραγωγής και για αυτό έδωσαν και το ρολογάκι δώρο στις προπαραγγελίες και την πρώτη αγοραστική γραμμή. Επιπροσθέτως επειδή έχω ρωτήσει 4 youtubers που έλαβαν mate 20 pro από την Huawei σαν review units, προ launching, είχαν όλα BOE panel (που υποτίθεται ότι δεν έχουν θέμα αλλά και είναι και σπάνια αυτή τη στιγμή σαν κομμάτια στην αγορά).

Τυχαία όλα αυτά; Οκ.

Ή ακόμα χειρότερα σα να μου λες ότι η Samsung γνώριζε ότι υπήρχε πιθανότητα ανάφλεξης του Note 7 αλλά το προώθησε και ότι γίνει... λογικοί να είμαστε παιδιά.

Το γράφω και στη πρώτη σελίδα, δεν μπα να κοστίζει μια περιουσία ένα προϊόν, οι πρώτοι αγοραστές θα φάνε στη μάπα τα πρώτα προβλήματα.

Δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάθε μοντέλο θα εμφανίσει κουσούρια, αλλά στην περίπτωση που εμφανίσει, όπως στο παράδειγμά μας.

Επεξ/σία από ~mxls~
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Ξεχωριστό κόλπο είναι η αναγνώριση ενός φαγητού στοχεύοντας το με την κάμερα, όπου το Mate μας ενημερώνει για το βάρος του και τις θερμίδες του με βάση τη βάση δεδομένων που διαθέτει στο cloud.

Δύο δίπιτα κοντοσούβλι σως πατάτες... Πως ακριβώς;

Δημοσ.

Εννοείται πως το τηλέφωνο είναι φοβερό .. Τις 5 μέρες που το είχα το τέσταρα αρκετά !!
φοβερές κάμερες ( και σέλφι απίστευτη στα δικά μου μάτια τουλάχιστον ) , μπαταρία με σιγουράκι την 1μιση περίπου ημέρα , γρήγορο σαν αστραπή..

Αλλά ναι .. το είχα όντως 5 μέρες γιατί το πήγα πίσω . Γιατί η πρασινάδα της οθόνης είχε πλέον φτάσει να φαίνεται ανεξάρτητα του χρώματος του θέματος που έδειχνε η οθόνη!

Και αναρωτιέμαι πως όλοι αυτοί οι reviewers γιατί κάνουν το review?  .. μιας και είναι προβληματικό ( παρόλο την μεγαλειότητα του στα υπόλοιπα)

Εντάξει δεν είναι σαν το Note που έκανε μπαμ .. αλλά και αυτό δεν το λες και μικρό πρόβλημα , να σου πρασινίζει η οθόνη.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

Πρέπει να το πιάσεις στα χέρια. Είναι πολύ πιο όμορφο απ'οτι φαίνεται, ειδικά το πίσω μέρος.

Ή ακόμα χειρότερα σα να μου λες ότι η Samsung γνώριζε ότι υπήρχε πιθανότητα ανάφλεξης του Note 7 αλλά το προώθησε και ότι γίνει... λογικοί να είμαστε παιδιά.

Το γράφω και στη πρώτη σελίδα, δεν μπα να κοστίζει μια περιουσία ένα προϊόν, οι πρώτοι αγοραστές θα φάνε στη μάπα τα πρώτα προβλήματα.

Δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάθε μοντέλο θα εμφανίσει κουσούρια, αλλά στην περίπτωση που εμφανίσει, όπως στο παράδειγμά μας.

Στις γραμμές παραγωγής υπάρχει ο ποιοτικός έλεγχος. Δεν σχετίζεται το θέμα της ανάφλεξης του note 7 με το εν λόγω θέμα καθώς δεν πρόκειται για σχεδιαστικό λάθος αλλά για defect των panel της LG. Εφόσον γίνεται ποιοτικός έλεγχος από τη μεριά της Huawei δεν υπάρχει περίπτωση να μην ανιχνεύτηκε το εν λόγω θέμα. Κόβω το χέρι μου για αυτό γνωρίζοντας σε μεγάλο βαθμό πως δουλεύει μια γραμμή παραγωγής. Το εκνευριστικό και ανέντιμο πράγμα από πλευράς τους, είναι το ότι θέλουν να το καλύψουν κιόλας λέγοντας ότι όλες οι oled οθόνες παρουσιάζουν αλλαγές χρωματισμού στα άκρα τους (το συγκεκριμένο το διάβασα στο gsmarena). Ε όχι κύρια Huawei μου, δε θα μας τρελάνεις κιόλας. Ούτε τα iPhone X/XS έχουν θέμα, ούτε τα note, ούτε η σειρά S της Samsung, ούτε τα oneplus, ούτε το ίδιο το mate 20 pro με BOE panel  κτλ κτλ κτλ. Βγες επίσημα και πες ανακαλώ ΟΛΑ τα LG. Όχι damage control στην πλάτη του καταναλωτή.

Επεξ/σία από makridis
  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, makridis είπε

Στις γραμμές παραγωγής υπάρχει ο ποιοτικός έλεγχος. Δεν σχετίζεται το θέμα της ανάφλεξης του note 7 με το εν λόγω θέμα καθώς δεν πρόκειται για σχεδιαστικό λάθος αλλά για defect των panel της LG. Εφόσον γίνεται ποιοτικός έλεγχος από τη μεριά της Huawei δεν υπάρχει περίπτωση να μην ανιχνεύτηκε το εν λόγω θέμα. Κόβω το χέρι μου για αυτό γνωρίζοντας σε μεγάλο βαθμό πως δουλεύει μια γραμμή παραγωγής. Το εκνευριστικό και ανέντιμο πράγμα από πλευράς τους, είναι το ότι θέλουν να το καλύψουν κιόλας λέγοντας ότι όλες οι oled οθόνες παρουσιάζουν αλλαγές χρωματισμού στα άκρα τους (το συγκεκριμένο το διάβασα στο gsmarena). Ε όχι κύρια Huawei μου, δε θα μας τρελάνεις κιόλας. Ούτε τα iPhone X/XS έχουν θέμα, ούτε τα note, ούτε η σειρά S της Samsung, ούτε τα oneplus, ούτε το ίδιο το mate 20 pro με BOE panel  κτλ κτλ κτλ. Βγες επίσημα και πες ανακαλώ ΟΛΑ τα LG. Όχι damage control στην πλάτη του καταναλωτή.

Κοίτα εφόσον υπάρχει curved οθόνη νομίζω όντως είναι φυσιολογικό μια μικρή ως ανεπαίσθητη διάφορα στις άκρες σε σχέση με το υπόλοιπο πάνελ, ίσως λόγω διάθλασης δεν γνωρίζω. Θυμάμαι πάντως και στο s8 που είχα οι άκρες σε συγκεκριμένες περιπτώσεις ήταν ελάχιστα διαφορετικές ανάλογα το περιεχόμενο. Μη φανταστείς τπτ σπουδαίο, εντελώς φυσιολογικό και καμιά σχέση με το φιάσκο της Χαβάη που πάει να μας το περάσει για ανωτερότητα οθόνης

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Hal9000 είπε

Ενημέρωση:

Επικοινωνήσαμε με τη Huawei Ελλάδος για το θέμα με το πρόβλημα που αναφέρθηκε εδώ με την οθόνη -και το οποίο επαναλαμβάνω δε συναντήσαμε με τις δύο συσκευές της δοκιμής μας -.

Μας αναφέρθηκε ότι «η εταιρεία διερευνά το θέμα και ότι αναμένεται ανακοίνωση από τα κεντρικά της Huawei».

Ανεπίσημα τώρα, οι πληροφορίες οι δικές μας, αναφέρουν ότι το πρόβλημα έχει παρουσιαστεί στη χώρα μας σε εξαιρετικά μικρό αριθμό συσκευών σε σχέση με το σύνολο των Mate 20 Pro που έχουν πουληθεί μέχρι στιγμής. Το ποσοστό όπως μας δηλώθηκε, είναι χαμηλότερο και από το μέσο όρο των προβληματικών συσκευών που ισχύει για όλες τις μεγάλες εταιρείες.

Σε κάθε περίπτωση, έχουμε τη διαβεβαίωση από τη Huawei Ελλάδος ότι όποιος αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο πρόβλημα θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα με το επίσημο service της εταιρείας στο 2111988000, για να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις.

Να ρωτήσω ποιος είναι ο μέσος όρος των προβληματικών συσκευών των άλλων μεγάλων εταιρειών και τι αφορά;

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, kirileman είπε

Να ρωτήσω ποιος είναι ο μέσος όρος των προβληματικών συσκευών των άλλων μεγάλων εταιρειών και τι αφορά;

 Επίσημα δεν υπάρχει καμία φυσικά ενημέρωση, και ούτε τα κριτήρια των εταιρειών. Μιλάμε όμως πάντα για μονοψήφια ποσοστά κάτω του 5% στις περισσότερες περιπτώσεις με βάση τις δικές μου πληροφορίες. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Hal9000 είπε

 Επίσημα δεν υπάρχει καμία φυσικά ενημέρωση, και ούτε τα κριτήρια των εταιρειών. Μιλάμε όμως πάντα για μονοψήφια ποσοστά κάτω του 5% στις περισσότερες περιπτώσεις με βάση τις δικές μου πληροφορίες. 

Άρα, από τις ανεπίσημες πληροφορίες τις οποίες έχετε, θεωρείτε ότι το ποσοστό εμφάνισης των "πράσινων" οθονών είναι πολύ μικρό για να αποτελέσει αντικείμενο λόγου ή προβληματισμού. Ενδεχομένως να είναι υπερβολικός ο όλος ντόρος, μιλώντας πάντοτε για τη χώρα μας για την οποία έχετε κάποια στοιχεία και δέχομαι ότι και εδώ ισχύει το ότι αυτοί που έχουν το πρόβλημα προκαλούν και το μεγαλύτερο θόρυβο, αλλά θα μου επιτρέψετε να έχω τις αμφιβολίες μου για την ένταση του φαινομένου και τα ποσοστά. Όπως και να έχει, ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

Επεξ/σία από kirileman
  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, Hal9000 είπε

Ενημέρωση:

Επικοινωνήσαμε με τη Huawei Ελλάδος για το θέμα με το πρόβλημα που αναφέρθηκε εδώ με την οθόνη -και το οποίο επαναλαμβάνω δε συναντήσαμε με τις δύο συσκευές της δοκιμής μας -.

Μας αναφέρθηκε ότι «η εταιρεία διερευνά το θέμα και ότι αναμένεται ανακοίνωση από τα κεντρικά της Huawei».

Ανεπίσημα τώρα, οι πληροφορίες οι δικές μας, αναφέρουν ότι το πρόβλημα έχει παρουσιαστεί στη χώρα μας σε εξαιρετικά μικρό αριθμό συσκευών σε σχέση με το σύνολο των Mate 20 Pro που έχουν πουληθεί μέχρι στιγμής. Το ποσοστό όπως μας δηλώθηκε, είναι χαμηλότερο και από το μέσο όρο των προβληματικών συσκευών που ισχύει για όλες τις μεγάλες εταιρείες.

Σε κάθε περίπτωση, έχουμε τη διαβεβαίωση από τη Huawei Ελλάδος ότι όποιος αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο πρόβλημα θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα με το επίσημο service της εταιρείας στο 2111988000, για να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις.

 

HAL επιτρέπεται να κοινοποιήσω τις πληροφορίες αυτές σε άλλα φόρουμ αυτούσια ώστε να έχουν μια καποια ενημέρωση και άλλοι παθόντες που δεν βρίσκονται στο ινσομνια;

 

Εκεί που κολλάω λίγο είναι στο ότι σας είπαν να επικοινωνούμε με το σέρβις , διότι το έχουμε ήδη κάνει οι περισσότεροι και σε όλους μας είπαν ότι η συμπεριφορά της οθόνης είναι λόγω ανώτερης ποιότητας (αυτολεξεί)

Επεξ/σία από sheik
  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kirileman είπε

Άρα, από τις ανεπίσημες πληροφορίες τις οποίες έχετε, θεωρείτε ότι το ποσοστό εμφάνισης των προβληματικών οθονών είναι πολύ μικρό για να αποτελέσει αντικείμενο λόγου ή προβληματισμού. Ενδεχομένως να είναι υπερβολικός ο όλος ντόρος, μιλώντας πάντοτε για τη χώρα μας για την οποία έχετε κάποια στοιχεία και δέχομαι ότι και εδώ ισχύει το ότι αυτοί οι οποίοι έχουν το πρόβλημα προκαλούν και το μεγαλύτερο θόρυβο, αλλά θα μου επιτρέψετε να έχω τις αμφιβολίες μου για την ένταση του φαινομένου και τα ποσοστά.

Απολύτως δεκτό

Μόλις τώρα, sheik είπε

HAL επιτρέπεται να κοινοποιήσω τις πληροφορίες αυτές σε άλλα φόρουμ αυτούσια ώστε να έχουν μια καποια ενημέρωση και άλλοι παθόντες που δεν βρίσκονται στο ινσομνια;

Εννοείται. 

Δημοσ.
18 ώρες πριν, Greekman 2016 είπε

Για κάμερα ναι είναι καλή.για επιδόσεις όμως δεν πιάνει τα επίπεδα του op6t.συν ότι οι οθόνες πρασινίζουν.και το αποτύπωμα σε σχέση με το op6t είναι πολύ αργό.Α και η τιμή πολύ εξωπραγματική για Huawei.

Έλα ρε συ και εγώ OnePlus fun είμαι και κάτοχος. Αλλά μην τα παραλες. Σε όλα είναι ποιό καλό το Huawei  και τα λεφτα του αξίζει για αυτές τις κάμερες. Απλά το OnePlus συνεχίζει να είναι vfm ειδικά αν το πάρεις κάτω από 400€ από Κίνα...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Hal9000 είπε

Ενημέρωση:

Επικοινωνήσαμε με τη Huawei Ελλάδος για το θέμα με το πρόβλημα που αναφέρθηκε εδώ με την οθόνη -και το οποίο επαναλαμβάνω δε συναντήσαμε με τις δύο συσκευές της δοκιμής μας -.

Μας αναφέρθηκε ότι «η εταιρεία διερευνά το θέμα και ότι αναμένεται ανακοίνωση από τα κεντρικά της Huawei».

Ανεπίσημα τώρα, οι πληροφορίες οι δικές μας, αναφέρουν ότι το πρόβλημα έχει παρουσιαστεί στη χώρα μας σε εξαιρετικά μικρό αριθμό συσκευών σε σχέση με το σύνολο των Mate 20 Pro που έχουν πουληθεί μέχρι στιγμής. Το ποσοστό όπως μας δηλώθηκε, είναι χαμηλότερο και από το μέσο όρο των προβληματικών συσκευών που ισχύει για όλες τις μεγάλες εταιρείες.

Σε κάθε περίπτωση, έχουμε τη διαβεβαίωση από τη Huawei Ελλάδος ότι όποιος αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο πρόβλημα θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα με το επίσημο service της εταιρείας στο 2111988000, για να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις.

Ευχαριστούμε για την σχετική ενημέρωση. Θα απαντήσω όμως ότι είναι τεράστιο ψέμα το ότι το πρόβλημα έχει παρουσιαστεί σε εξαιρετικά μικρό αριθμό συσκευών. Όλες οι LG οθόνες της πρώτης παρτίδας, σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν το ίδιο θέμα. Το ότι ο μέσος χρήστης δεν το παρατηρεί γιατί πολύ απλά δεν του έχει βάλει κάποιος το μικρόβιο του να το κοιτάξει δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Σε όσους δεν εμφανίστηκε την πρώτη μέρα (όπως και σε εμένα), εμφανίστηκε μετά από 2-5 μέρες και με την πάροδο του χρόνου γίνεται και χειρότερο. Έτσι ενδεικτικά για την ενημέρωση όλων παραθέτω και τα παρακάτω.

https://forum.xda-developers.com/mate-20-pro/help/poll-affected-vs-unaffected-screens-t3862949

https://twitter.com/search?f=tweets&vertical=default&q=%23gluegate&src=typd

https://www.theinquirer.net/inquirer/news/3065838/the-mate-20-pro-has-a-strange-screen-bleed-issue

Τέλος να σημειώσω ότι όταν 9 γνωστοί/φίλοι μου + 1 εγώ + τα περισσότερα μέλη εδώ μέσα + 3 αλυσίδες μεγάλων καταστημάτων που ζητούνται συνεχώς αλλαγές DOA και όλα αυτά αφορούν το ίδιο πρόβλημα...ας είμαστε λίγο ρεαλιστές και ας παραδεχόμαστε ότι πρόκειται για wide-spread θέμα. Εδώ θα είμαστε όταν θα αναγκαστεί η Huawei να βγει δημόσια και να μιλήσει για το θέμα. Αλλιώς θα δεχτεί μαζικές μηνύσεις...τα έχουμε δει στο παρελθόν και με apple και samsung. Το ζήτημα είναι, να μην αποκρύπτεται ή επισκιάζεται η αλήθεια. Ούτως ή άλλως αργά ή γρήγορα θα βγει στην επιφάνεια και τότε θα κριθούν ακόμα χειρότερα όσοι προσπάθησαν να το κρύψουν.

Επεξ/σία από makridis
  • Like 3
Δημοσ.

Δεν έχω κανένα λόγο να μην πιστέψω τον @makridis που στο κάτω κάτω αγόρασε το κινητό  , άρα λογικά δεν είναι hater  και να πιστέψω την επίσημη ανακοίνωση της Huawei  για μονοψήφια ποσοστά ελαττωματικών συσκευών (νούμερο που το θεωρώ απαράδεκτα μεγάλο) . Και ούτε και εγώ είμαι hater αφού πριν από ένα μήνα πήρα το  P20pro. 

Απλώς θα τονίσω για μια άλλη φορά την απαράδεκτη συμπεριφορά των εταιριών προς τον καταναλωτή και θα παραπέμψω στο πόστ  

"Αρχίζω λίγοι και τα παίρνω με αυτά που γράφονται στα νήματα πλέον. 

Κύριοι, δεν φταίνε οι εταιρίες και ο Hal. Επαγγελματίες είναι και την δουλειά τους κάνουν. Αυτοί που φταίνε είμαστε εμείς τα γίδια οι καταναλωτές και κανένας άλλος. Αφού δεν κοιμόμαστε τα βράδια αν δεν πάρουμε το πιο τελευταίο κινητό που κυκλοφορεί   οι εταιρίες θα βγάζουν πλέον νέα μοντέλα κάθε βδομάδα. Για ποιοτικό έλεγχο βέβαια ούτε λόγος. " 

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...