submarine115 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 20 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε Τελικά το λάθος του πελάτη πιο ήταν αφού ήθελε το ίδιο ; Ότι ήταν άτυχος ; Κατά τη γνώμη μου στο πλαίσιο / service έπρεπε να φωνάξει και να κάνει DoA αμέσως - με λεφτά πίσω . φιλε μου....ηταν χαλασμενο απο την αρχη.... ηθελα το ιδιο μοντελο μεχρι και μετα απο 70 και....μερες γιατι με καλυπτε και μου αρεσε αντικατασταση ενεκρινε απο μονη της η dell την 3η μερα μετα απο διαφορες ενεργειες που εγιναν (μεχρικαιφορματ) απο την ιδια ΕΙΧΑ να επιλεξω ποιος θα κανειτην αντικατασταση οπως μου ειπε η DELL, μεσω καταστηματος αγορας η μεσω dell...(το πλαισιο δεν ειχε αλλο κομματι ιδιο διαθεσιμο) .... η ιδια η dell μου επιβεβαιωσε πως max 20 εργασιμες μερες θελει...ενω στο πλαισιο ηθελαν 2-3 παραπανω.... ΕΤΣΙ ξεκινησα με dell και εγιναν ολα αυτα που διαβασατε....και αν δεν ειχα ερθει σε επαφη με dell ευρωπη....θα εκανα κανα διμηνο επιπλεο να παρω τα χρηματα μου πισω ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ πως απο ΙΤΑΛΙΑ με εφεραν σε επαφη με OKTABIT(ενας απο τους 3 επισημους διανομεις της DELL στην ελλαδα) μιλησα με καποιους διευθυντες, εψαξαν πισω και ποτε απο τα γραφεια της dell ΔΕΝ τους ρωτησαν αν εχουν ενα κομματι ιδιο με το DOA....και φυσικα απορησαν και οι ιδιοι ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ που πηγα να παρω τα χρηματα μου οταν εφτασε η ωρα μου ανεφεραν πως παραξενευτηκαν που παρουσιαστηκαν και σε αλλους προβληματα με τη dell το τελευταιο διαστημα.... 11 ώρες πριν, pita_kontosouvli είπε πέραν του Swap, προχθές είχα θέμα με ένα πύργο optiplex. Κλήση στις 15.00, ανοίξαμε case στις 15.15. Χθες λοιπον, αλλάχθηκε η μητρική, τηρώντας κανονικά το next business day onsite. Τώρα εσύ τι φαντάσματα βλέπεις, μόνο εσύ ξέρεις. Στις 10/1/2019 στις 12:53 ΜΜ, pita_kontosouvli είπε 21/11 έγινε έγκριση αντικαταστασης. 10/1 σήμερα, ακόμα περιμένω προσφορά. Τους αγαπώ να ξέρεις TS. Χειρότεροι απο δημόσιο εσυ θυμασαι τι εγραφες???? δεν τα εγραψα εγω .....τωρα επειδη σε εξυπηρετησαν ....και σου εδωσαν κατι καλο, και συνεχιζεις να εχεις συνεργασια με τη dell, καλο θα ηταν OMΩΣ να μην ξεχνας ΤΙ ΕΓΡΑΦΕΣ τελος παντων....εγω εγραψα ενα περιστατικο αληθινο που μου συνεβη.....αυτος ειναι και ο λογος που υπαρχουν site σαν αυτο....για να ενημερωνεται κοσμος Η DELL ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ και δε θαθελε με τιποτε να μπει σε αντιπαραθεση μαζι μου με τα στοιχεια που εχω....γιατι θαναι ασχημο γι αυτη...και θαμουνα τρελος να τα εγραφα αυτα δημοσια γιατι υπαρχουν ατομα της dell που παρακολουθουν......και δεν τολμανε να πουν κουβεντα....ΟΥTΕ Η ΙΔΙΑ Η DELL....ΟΥΤΕ Ο ΒΛΑΧΑΚΗΣ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΦΑΚΕΛΟ ΟΛΑ.... ΚΑΙ Η DELL δεν κερδισε με ολο αυτο....πολλοι φιλοι που ειχαν σε εκτιμηση τη dell αλλαξαν γνωμη με αυτο που συνεβη....και επειδη ο καθενας μας εχει ενα κυκλο....σκεφτειτε ποσοι φιλοι φιλων (και ουτω καθεξης)..... Υπενθυμιζω πως αυτο το γεγονος το εχω ποσταρει και στο επισημο site της dell Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2019 από submarine115
pita_kontosouvli Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, submarine115 είπε εσυ θυμασαι τι εγραφες???? δεν τα εγραψα εγω .....τωρα επειδη σε εξυπηρετησαν ....και σου εδωσαν κατι καλο, και συνεχιζεις να εχεις συνεργασια με τη dell, καλο θα ηταν OMΩΣ να μην ξεχνας ΤΙ ΕΓΡΑΦΕΣ Πάμ' πάλι. Καταρχάς, ποιος είπε ότι εξυπηρετήθηκα; Ακόμα αναμένω προσφορά γιατί δεν με καλύπτει το XPS 13 που μου πρότειναν (δεν έχει καν usb επάνω - παρά μόνο με αντάπτορα) άλλο, το onsite κομμάτι, άλλο το swap/αντικατάσταση. Μιλάμε για 2 διαφορετικά τμήματα. Τι δεν καταλαβαίνεις; Με το onsite - σέρβις, είμαι υπερβολικά ικανοποιημένος. Με το swap, χέσε μέσα - αυτοί εκεί μέσα μπερδεύουν τα μπούτια τους. Το θέμα είναι ότι εσύ έχει βάλει τα 2 τμήματα σε ένα παπούτσι και γράφεις ανακρίβειες , ΄΄πάει το παλιο σερβις ΄΄΄ - ενώ δεν έκανες καν σερβις ξέρω γω. Ασε με να έχω μια άποψη παραπάνω. Σίγουρα η τηλεφωνική εξυπηρέτηση δεν είναι το ίδιο καλή, αλλά σιγά σιγά πετυχαίνω άτομο που το κατέχουν το αντικείμενο, εν αντιθέσει με πριν 3 μήνες. Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2019 από pita_kontosouvli
submarine115 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, pita_kontosouvli είπε Πάμ' πάλι. Καταρχάς, ποιος είπε ότι εξυπηρετήθηκα; Ακόμα αναμένω προσφορά γιατί δεν με καλύπτει το XPS 13 που μου πρότειναν (δεν έχει καν usb επάνω - παρά μόνο με αντάπτορα) άλλο, το onsite κομμάτι, άλλο το swap/αντικατάσταση. Μιλάμε για 2 διαφορετικά τμήματα. Τι δεν καταλαβαίνεις; αναρωτηθηκες τι φαντασματα βλεπω.....και σου απαντησα παλι
pita_kontosouvli Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 13 λεπτά πριν, submarine115 είπε ΚΑΙ Η DELL δεν κερδισε με ολο αυτο....πολλοι φιλοι που ειχαν σε εκτιμηση τη dell αλλαξαν γνωμη με αυτο που συνεβη....και επειδη ο καθενας μας εχει ενα κυκλο....σκεφτειτε ποσοι φιλοι φιλων (και ουτω καθεξης)..... όσο η dell έχει onsite σέρβις σε μηχανήματα ακόμα και των 250 ευρώ, τρένο θα πηγαίνει η εταιρεία. Ας τα κάνουν αυτά και η Hp (αναμονή 15 ημέρες), Lenovo (ντάξει, εκεί σε 1 εβδομάδα κάτι γίνεται) και η Acer (εδώ γελάμε) και ο κόσμος θα αρχίσει να επιλέγει και άλλες εταιρείες.
submarine115 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2019 αν κατσεις να το σκεφτεις ετσι...παιρνεις και TURBO X.....σε 4 ωρες σου επισκευαζουν το μηχανημα
submarine115 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 ηδη η dell αρχιζει και χανει.... πρωτη στο ισραηλ σε πωλησεις LENOVO σχεδον 30% της αγορας.....κοντα η HP..... καιαρκετα πιο πισω λιγο πανω απο10% η DELL.... ΤΥΧΑΙΟ? ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ....αλλαζουν τα πραγματα
pita_kontosouvli Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Στις 30/1/2019 στις 11:47 ΠΜ, submarine115 είπε αν κατσεις να το σκεφτεις ετσι...παιρνεις και TURBO X.....σε 4 ωρες σου επισκευαζουν το μηχανημα εμένα πάντως η εμπειρία μου έλεγε για αναμονή ημερών, όχι ωρών απο το Πλαίσιο
rayven18 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 On 30/01/2019 at 11:47, submarine115 said: αν κατσεις να το σκεφτεις ετσι...παιρνεις και TURBO X.....σε 4 ωρες σου επισκευαζουν το μηχανημα Εντάξει μην τα ισοπεδώνουμε και όλα, όχι και να συγκρίνουμε πλαίσιο με dell, ασχέτος εαν με έναν πελάτη υπήρχε θέμα. Η μία εταιρία σχεδιάζει και κατασκευάζει απο το 0 μηχανήματα και τεχνολογικό εξοπλισμό, και η άλλη αγοράζει clevo και άλλες γερμανικές ή κινέζικες μάρκες, και βάζουν το λογοτυπό τους επάνω, το ίδιο ισχύει και με άλλες εταιρίες όχι απαραίτητα Dell. Στην Ελλάδα την καλύτερη εταιρία στον κόσμο να φέρεις σαν αντιπροσωπεία και εξυπηρέτηση πελατών, είναι ικανοί να ρίξουν την εικόνα της στον κόσμο στον πάτω 😂
discoboyminimal Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 TS ησουν πραγματικα ΑΤΥΧΟΣ , μπορει να εγιναν χιλια στραβα στην περιπτωση σου και ξεφυγαν πολυ τα πραγματα. ειχα αρκετες εμπειριες με ελαττωματικα προιοντα , το πιο προσφατο 27/12/18. Τους πηρα τηλεφωνο και την επομενη εργασιμη 28/12 ηρθε στο γραφειο κουριερ και αφησε μια ολοκαινουργια. την παλια μου ζητησαν να την πακεταρω και με την νεα χρονια θα ερθουν να την παρουν με κουριερ. και με την asus ειχα καλουτσικες εμπειριες και με lenovo.
submarine115 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Στις 8/2/2019 στις 3:19 ΜΜ, pita_kontosouvli είπε εμένα πάντως η εμπειρία μου έλεγε για αναμονή ημερών, όχι ωρών απο το Πλαίσιο φιλε μου....δεν θα διαφωνησω καθολου με την ιστορια σου....απλα εχω μια απορια.... αγοραζεις μεταχειρισμενο λαπτοπ αρκετων ετων (2η γενια ) με ηδη προβλημα(ποιοςο λογος?) εγγυηση πως σου εδωσαν? τι χρονολογια λαπτοπ ειναι?(απλη απορια) Στις 8/2/2019 στις 3:39 ΜΜ, rayven18 είπε Εντάξει μην τα ισοπεδώνουμε και όλα, όχι και να συγκρίνουμε πλαίσιο με dell, ασχέτος εαν με έναν πελάτη υπήρχε θέμα. Η μία εταιρία σχεδιάζει και κατασκευάζει απο το 0 μηχανήματα και τεχνολογικό εξοπλισμό, και η άλλη αγοράζει clevo και άλλες γερμανικές ή κινέζικες μάρκες, και βάζουν το λογοτυπό τους επάνω, το ίδιο ισχύει και με άλλες εταιρίες όχι απαραίτητα Dell. Στην Ελλάδα την καλύτερη εταιρία στον κόσμο να φέρεις σαν αντιπροσωπεία και εξυπηρέτηση πελατών, είναι ικανοί να ρίξουν την εικόνα της στον κόσμο στον πάτω 😂 ασε φιλε μου...στην ελλαδα διαπιστωσα πως φτιαχνει ονομα μια εταιρεια ....δινει δωρακα πιθανον σε οσους εχουν σελιδες η περιοδικα για την τεχνολογια για ναμην αφηνουν να ενημερωθει ο κοσμος οταν ανεβαινουν αρνητικα σχολια....γραφω σε ποιον αναφερομαιαν διαβασεις πιο μπροστα.... 1
submarine115 Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 31 Μαΐου 2019 ...μακρυα λοιπον απο ..... D E L L !!!!!!!
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 Παίδες για επισκευή ενός Dell XPS εκτός εγγύησης, έχετε να προτείνετε κάτι στα νότια προάστια;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα