Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 ώρες πριν, pita_kontosouvli είπε

..και για να μην νομίζεις ότι είσαι ο μόνος που τον γράφουν, όπως αναφέρω παραπάνω περιμένω και εγώ αντικατάσταση ενός προβληματικού latitude 7480 (έφαγε απανωτά 5 σερβις και παλι δεν δουλεύει σωστά). Μου πρότειναν αντικατάσταση και μετά άφαντοι οι θεούληδες. 

Κάλεσα που λες χθες, γιόλο η δικιά σου. Ο προισταμενος λεει που έχει επιληφθεί επί του θέματος έχει καθυστερήσει (ξεχάσει) να μου κάνει προσφορά για το ποιο λαπτοπ θα πάρω ξέρω γω - εδώ και 2 εβδομάδες, λόγω του ότι το τμήμα άλλαξε (γελάμε , 2 μήνες τα ίδια μου λένε για συνεννοήσεις κουκουρούκου που έχω με τους νέους)

Υπομονή έχω άπειρη, να δούμε τι θα μου προτείνουν εμένα για αντικατάσταση. stay tuned.

εχω τη διαισθηση πως καποιος θα σε βοηθησει....αλλοιμονο απο μενα που τον γνωρισα αργα....αλλα αυτα που συμβαινουν με τη  dell  ισως επρεπε να ειχαμε βρει μια προσβαση να μιλησουμε απευθειας στο καταλληλο γραφειο στο εξωτερικο. H DELL στην Ελλαδα ειναι αυτη τη στιγμη η χειροτερη εταιρεια σε  after sales  υπηρεσιες

  • Απαντ. 87
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, submarine115 είπε

H DELL στην Ελλαδα ειναι αυτη τη στιγμη η χειροτερη εταιρεια σε  after sales  υπηρεσιες

η χειρότερη (γελάνε η acer/toshiba/Hp) αυτή την στιγμή εταιρεία σε DOA/swap υπηρεσίες.

Fixed.

 

 

 

Μην μπερδεύεις το after sale service . Eκεί μια χαρά σου δηλώνουν αβέρτα ανταλλακτικά/επισκευές σε θέματα που μπορεί να είσαι εκτός εγγύησης (λόγω δικής σου κακής χρήσης)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, pita_kontosouvli είπε

η χειρότερη (γελάνε η acer/toshiba/Hp) αυτή την στιγμή εταιρεία σε DOA/swap υπηρεσίες.

Fixed.

Μην μπερδεύεις το after sale service . Eκεί μια χαρά σου δηλώνουν αβέρτα ανταλλακτικά/επισκευές σε θέματα που μπορεί να είσαι εκτός εγγύησης (λόγω δικής σου κακής χρήσης)

και σε αυτα που λες πως πανε καλα .....εχουν αρχισει να ακουγονται αρνητικα σχολια....

 

Επανερχομαι στο θεμα, ενας φιλος πριν 3 ημερες ηθελε να παρει τον alienware "τουμπανο"  και πλεον προσανατολιζεται σε  αλλη εταιρεια...βλεπεις στον τομεα πουασχολουμαι ...το βασικο εργαλειο ειναι laptop....

και υπαρχουν σχετικα  site  και ομαδες που ενημερωνομαστε...τωραπου θα ανεβασω το ιστορικο ...θα ειναι νομιζω ασχημο για τη  dell  οχι μονο στην ελλαδα, ισως στοιχισει αρκετα η συμπεριφορα της εταιρειας σε πωλησεις διαβαζοντας ο κοσμος

αυτη ειναι ιστορια αλλου καταναλωτη, διαβασε γιατι ανεβασα την ιστορια μου στα σχολια,  και δεν ξερω αν υπαρχει καν....

Επεξ/σία από submarine115
Δημοσ.

Mην αγχώνεσαι υποβρύχιε, όλα καλά. 

έφτασε 20η+ ημέρα και οι θεούληδες δεν μου έχουν κανει καν προσφορά για νέο λαπτοπ που θα παραλάβω - δεν τους έχουν κανει λέει προσφορά απο αλλο τμήμα για να μου την προωθήσουν (και καλά). Ίδωμεν, δεν βιαζόμαστε. Θα γελάσουν και οι πέτρες αν μου κάνουν προσφορά κανένα inspiron ξέρω γω.

* Στο σερβις συνεχίζουν και ειναι αψογοι - απορώ τι σκατά κάνουν στο τμήμα των swap.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, pita_kontosouvli είπε

Mην αγχώνεσαι υποβρύχιε, όλα καλά. 

έφτασε 20η+ ημέρα και οι θεούληδες δεν μου έχουν κανει καν προσφορά για νέο λαπτοπ που θα παραλάβω - δεν τους έχουν κανει λέει προσφορά απο αλλο τμήμα για να μου την προωθήσουν (και καλά). Ίδωμεν, δεν βιαζόμαστε. Θα γελάσουν και οι πέτρες αν μου κάνουν προσφορά κανένα inspiron ξέρω γω.

* Στο σερβις συνεχίζουν και ειναι αψογοι - απορώ τι σκατά κάνουν στο τμήμα των swap.

xaxaxaxxa....μου θυμιζεις, οτι ακουγα κι εγω....εχεις δρομο ακομη....τα ιδια ακριβως....αλλαξανε τα πραγματα

12 ώρες πριν, pita_kontosouvli είπε

Mην αγχώνεσαι υποβρύχιε, όλα καλά. 

έφτασε 20η+ ημέρα και οι θεούληδες δεν μου έχουν κανει καν προσφορά για νέο λαπτοπ που θα παραλάβω - δεν τους έχουν κανει λέει προσφορά απο αλλο τμήμα για να μου την προωθήσουν (και καλά). Ίδωμεν, δεν βιαζόμαστε. Θα γελάσουν και οι πέτρες αν μου κάνουν προσφορά κανένα inspiron ξέρω γω.

* Στο σερβις συνεχίζουν και ειναι αψογοι - απορώ τι σκατά κάνουν στο τμήμα των swap.

καποια στιγμη θα εχεις παραπονακαι με τοσερβις(με αυτον που εχω ηδη αναφερει)...ειναι νωρις ακομη, μετα τις 40 μερες...

 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 12/12/2018 στις 3:18 ΠΜ, pita_kontosouvli είπε

Mην αγχώνεσαι υποβρύχιε, όλα καλά. 

έφτασε 20η+ ημέρα και οι θεούληδες δεν μου έχουν κανει καν προσφορά για νέο λαπτοπ που θα παραλάβω - δεν τους έχουν κανει λέει προσφορά απο αλλο τμήμα για να μου την προωθήσουν (και καλά). Ίδωμεν, δεν βιαζόμαστε. Θα γελάσουν και οι πέτρες αν μου κάνουν προσφορά κανένα inspiron ξέρω γω.

* Στο σερβις συνεχίζουν και ειναι αψογοι - απορώ τι σκατά κάνουν στο τμήμα των swap.

τι εγινε με τη  dell?

 

Δημοσ.

Ενα μήνα μετά (προχθές) - και αφου έχω λάβει τηλεφωνικά έγκριση αντικατάστασης:

''Αξιότιμε κε Γατούλη,

Το αίτημά σας για αντικατάσταση του συστήματός σας έχει εγκριθεί. Θα σας αποστείλουμε ενημέρωση σχετικά με τα χαρακτηριστικά του νέου συστήματος, προκειμένου να αποδεχτείτε την αποστολή, προτού αυτή ολοκληρωθεί.

Ενδεχομένως να υπάρξει μια καθυστέρηση λόγω τεχνικού προβλήματος στο σύστημά μας. Σε κάθε περίπτωση θα σας κρατήσουμε ενήμερο.

Με εκτίμηση
Dell support team''.

 

Την έγκριση μου την έχουν δώσει από τις 21/11 και 1 μήνα μετά στέλνουν μειλ.

Τους αγαπώ ακόμα πιο πολύ. Καλές γιορτές, με υπομονή σαν την δικιά μου :D

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/11/2018 στις 4:34 ΜΜ, NotAliki177 είπε

Επικοινώνησε με τα κεντρικά στην Αμερική.

Ούτε να σκέφτεσαι το σκουπιδο-λαπτοπ 5000. Έλεος ολόκληρη Dell ψάχνει κορόιδα...

Στις 7/11/2018 στις 4:34 ΜΜ, NotAliki177 είπε

 

Σκουπιδολάπτοπ γιατί; Σκεύτομαι να το αγοράσω. https://mxstore.gr/index.php?route=product/product&product_id=1491 ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ SPECIFICATIONS ΚΑΙ ΤΙΜΗ.

 

Επεξ/σία από honeyed_bee
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, pita_kontosouvli είπε

Ενα μήνα μετά (προχθές) - και αφου έχω λάβει τηλεφωνικά έγκριση αντικατάστασης:

''Αξιότιμε κε Γατούλη,

Το αίτημά σας για αντικατάσταση του συστήματός σας έχει εγκριθεί. Θα σας αποστείλουμε ενημέρωση σχετικά με τα χαρακτηριστικά του νέου συστήματος, προκειμένου να αποδεχτείτε την αποστολή, προτού αυτή ολοκληρωθεί.

Ενδεχομένως να υπάρξει μια καθυστέρηση λόγω τεχνικού προβλήματος στο σύστημά μας. Σε κάθε περίπτωση θα σας κρατήσουμε ενήμερο.

Με εκτίμηση
Dell support team''.

Την έγκριση μου την έχουν δώσει από τις 21/11 και 1 μήνα μετά στέλνουν μειλ.

Τους αγαπώ ακόμα πιο πολύ. Καλές γιορτές, με υπομονή σαν την δικιά μου :D

τα ιδια περασα κι εγω...τωρα θα σου προτεινουν ενα μοντελο κατωτερο γι αντικατασταση....που δε θα γινεται να δεχτεις ....

και μετα απο 3 -4  μηνες  θα σου πιστωσουν τα χρηματα....καλο κουραγιο.....η  ταλαιπωρεια τωρα ξεκιναει

 

1 ώρα πριν, honeyed_bee είπε

Σκουπιδολάπτοπ γιατί; Σκεύτομαι να το αγοράσω. https://mxstore.gr/index.php?route=product/product&product_id=1491 ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ SPECIFICATIONS ΚΑΙ ΤΙΜΗ.

μην σκεφτεσαι το τυρι....γιατι αν εχει καποιο προβλημα ....απλα ....τον ηπιες μετη συγκεκριμενη εταιρεια....θα ταλαιπωρηθεις πολυ καιρο

Επεξ/σία από submarine115
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, honeyed_bee είπε

Σκουπιδολάπτοπ γιατί; Σκεύτομαι να το αγοράσω. https://mxstore.gr/index.php?route=product/product&product_id=1491 ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ SPECIFICATIONS ΚΑΙ ΤΙΜΗ.

Οθονη με πολλα νεκρα pixel 1η εβδομαδα, ηρθε τεχνικος την αλλαξε.
Μπαταρια στους 7μηνες off (εχουν μονο 6 μηνες εγγυηση) ψαχνω μπαταρια ακομη. (οι συμβατες απο το δησιο δεν εκαναν).
φορτιστης off στο 1ο ετος αλλαχτηκε με καινουργιο.

Δεν ειναι premium laptop, δεν ειναι ποιοτικό laptop. Η σειρα 5 ειναι μια σειρα,με ακριβη τιμη, χωρις λογο και αιτία.

Επεξ/σία από alkis13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

2 hours ago, honeyed_bee said:

Σκουπιδολάπτοπ γιατί; Σκεύτομαι να το αγοράσω. https://mxstore.gr/index.php?route=product/product&product_id=1491 ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ SPECIFICATIONS ΚΑΙ ΤΙΜΗ.

Ατυχής λέξη. Εννοούσα ότι έχει χάλια TN Panel.

Επεξ/σία από NotAliki177
Δημοσ.
23 ώρες πριν, alkis13 είπε

Οθονη με πολλα νεκρα pixel 1η εβδομαδα, ηρθε τεχνικος την αλλαξε.
Μπαταρια στους 7μηνες off (εχουν μονο 6 μηνες εγγυηση) ψαχνω μπαταρια ακομη. (οι συμβατες απο το δησιο δεν εκαναν).
φορτιστης off στο 1ο ετος αλλαχτηκε με καινουργιο.

Δεν ειναι premium laptop, δεν ειναι ποιοτικό laptop. Η σειρα 5 ειναι μια σειρα,με ακριβη τιμη, χωρις λογο και αιτία.

ετσι ακριβως οπως τα λες ειναι φιλε μου.....το ονομα  dell  ...βοηθιεται πολυ για να θεωρειτε καλο πλεον

23 ώρες πριν, NotAliki177 είπε

Ατυχής λέξη. Εννοούσα ότι έχει χάλια TN Panel.

το σκεφτηκα τοτε που εκανα ελεγχοαγορας και δε το πηρα για τους λογους που αναφερεται....δεν αξιζει

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/12/2018 στις 1:43 ΜΜ, submarine115 είπε

ετσι ακριβως οπως τα λες ειναι φιλε μου.....το ονομα  dell  ...βοηθιεται πολυ για να θεωρειτε καλο πλεον

το σκεφτηκα τοτε που εκανα ελεγχοαγορας και δε το πηρα για τους λογους που αναφερεται....δεν αξιζει

Για αυτό τι λες; https://www.skroutz.gr/s/16756834/Dell-G5-5587-i9-8950HK-16GB-1TB-256GB-GeForce-GTX-1060-FHD-Linux.html?utm_source=android&utm_campaign=skroutz_share

 

Ανήκει και αυτό στην σειρά 5 ή G5; 

Επεξ/σία από honeyed_bee
Δημοσ.
Στις 30/12/2018 στις 10:09 ΜΜ, honeyed_bee είπε

φιλε μου....DELL    Δ Ε Ν  θα επαιρνα ΠΟΤΕ μετα την  AFTER SALES  συμπεριφορα και εξυπηρετηση που ειχα....

και μετα απο οτι εγινε με τον Βλαχακη και το  site  τεχνολογιας που ανεφερα ....γιατι καταλαβα πως για καποιες εταιρειες τα κακως κειμενα δεν αφηνονται να κυκλοφορησουν στο διαδικτυο απο  αρμοδιους δημοσιογραφους

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/1/2019 στις 10:21 ΜΜ, submarine115 είπε

φιλε μου....DELL    Δ Ε Ν  θα επαιρνα ΠΟΤΕ μετα την  AFTER SALES  συμπεριφορα και εξυπηρετηση που ειχα....

και μετα απο οτι εγινε με τον Βλαχακη και το  site  τεχνολογιας που ανεφερα ....γιατι καταλαβα πως για καποιες εταιρειες τα κακως κειμενα δεν αφηνονται να κυκλοφορησουν στο διαδικτυο απο  αρμοδιους δημοσιογραφους

Μαζί σου είμαι. Πες μου όμως ποια εταιρεία στην Ελλάδα προσφέρει καλό after-sales service λοιπόν μιας και εσένα η Dell όχι μόνο δεν είναι θεωρητικά η καλύτερη αλλά αντιδιαμετρικά είναι κοινώς για τα μπάζα. Καλοπροαίρετα γράφω, διότι θα κάνω κάποιες σχετικές αγορές πολύ σύντομα και είμαι ανοιχτός σε όλες τις απόψεις.

Και αν θες να μάθεις την δική μου περιπέτεια, σε πρόσφατη αγορά καινούργιας οθόνης Dell(Εισαγωγής από Γερμανία) η οποία και ήρθε ελαττωματική(Δύο μόνιμες οριζόντιες γραμμές στο πάνω μέρος της οθόνης, μπλε και κόκκινη, από την πρώτη μέρα που την δούλεψα) η Dell(Ελλάδας) μου προσέφερε αντικατάσταση με το αντίστοιχο monitor σε refurbished. Φυσικά και δεν συμφώνησα με την συγκεκριμένη πρόταση(εκτός και αν μου την δίνανε σε σκοτωμένη τιμή με σχετικό αντιλογισμό, κάτι που δεν δέχθηκαν). Τελικά, το κατάστημα συμφώνησε να γίνει επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος και παραγγελία εκ νέου(από Γερμανία) δίχως καμία προσωπική μου επιβάρυνση.

Με λίγα λόγια, ο μεταπωλητής με κάλυψε(Με πολυήμερη μουρμούρα όμως, πολλά τηλεφωνήματα,καθυστερήσεις κλπ. Θέλω να πιστεύω πως δεν έγινε σκόπιμα αλλά λόγω γιορτών) και προφανώς όχι η Dell ως όφειλε.

Πάντως, πολύ ωραίο το thread σου και χρήσιμο.

Καλημέρα.

Επεξ/σία από honeyed_bee

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...