Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή βαρέθηκα να διαβάζω για το service της dell, μια ερώτηση ρε παιδιά, ποια είναι η πιθανότητα να πάθει ζημιά το λαπτοπ εντός 2ετιας? η Dell βαράει ακόμα και 200 ευρώ παραπάνω από τον ανταγωνισμό. Πουλάει ακόμα laptops των 800 ευρώ με TN Panel και φουλ πλαστικούρα όταν άλλοι τα ίδια τα πουλάνε 550 ευρώ. Για μένα το να δώσεις 200 ευρώ παραπάνω για το καλό της service είναι λίγο χαζό. Λες και οι άλλες εταιρίες δεν έχουν εγγύηση...

Αφήστε που από θέμα design τα laptop της dell είναι πολύ πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Με εξαίρεση τα XPS.

ΥΓ: Ειμαι dell fan και στο συγκεκριμένο τοπικ πιστεύω ότι ο @ts υπερβάλει αλλά δεν μπορούμε να δικαιολογούμε την dell ή το κατάστημα (όποιος φταίει).

Επεξ/σία από NotAliki177
  • Απαντ. 87
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

pita_kontosouvli  (ξερω μπαλα)

rayven18

evkar

 

ξεκιναει η ιστορια με την παλια DELL...και τελειωνει με την καινουρια που δεν ξερω που βρισκεται περα απο το τηλεφωνο 2108129810.

ΑΛΛΑΞΕ μεσα στο Σεπτεμβρη ολο το τεχνικο τμημα(το παλιο με οποιον και να μιλησα -ΜΑΡΤΙΝΟΒΙΤΣ, ΜΑΓΕΙΡΙΑΣ, ΤΗΓΑΝΗΣ, ΧΑΛΔΑΙΟΣ, ΡΑΙΣΗΣ κ.α.) 11-13/9 που εγκριθηκε η αντικατασταση ηταν γνωστες του αντικειμενου, και ευγενεστατοι.

ΔΕΝ ηξερα πως ΕΠΡΕΠΕ να απευθυνθω στην Oλλανδια και κινηθηκα προς αμερικη με  email, και δημοσιευσεις στο https://www.dell.com/community/Customer-Care/disappointed-customer-DOA-LAPTOP/m-p/6220439#M23361

που ειναι και τοεπισημο site  της DELL  με την ελπιδα να εξυπηρετηθω.

Η επιλογη να κινηθω αμεσα γι αντιικατασταση μεσω  DELL εγινε Α. γιατι δεν υπηρχε ιδιος υπολογιστης αλλοςστο πλαισιο και Β.οπωςμουειπεκαιη  DELL  και το Πλαισιο, πιο γρηγορα θα γινοταν η αντικατασταση απο την ιδια τη  DELL

5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ πηρα τη μια και μοναδικη προσφορα απο το  LEVEL 2  της  dell, μεσω  email με αυτο που θα δειτε παρακατωσε φωτο(5750) και σε διπλα φωτο αυτο που ειχα αγορασει, το οποιο ο διευθυντης του τεχνικου τμηματος υποστηριζε πως ειναι τα ιδια.

6 Νοεμβριου  με πηραν απο  dell ιταλια(το νομικο τμημα), και εντελει ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ και της  OKTABIT (που ενεπλακη 20 νοεμβριου), 22 νοεμβριου μετα απο πολλα γεγονοτα ακομη που συνεβησαν, πιστωθηκαν ταχρηματα μου στο ΠΛΑΙΣΙΟ.

26 νοεμβριου με πηρε η εταιρεια  ΕΧPEDITORS INTERNATIONAL  να μου φερει το  dell που ειχα αποριψει(5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ)....κι ενω εχω πλεον παρει αλλο υπολογιστη ΗP απο το πλαισιο στις 22 νοεμβριου.

ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ...πηγα στη  dell

Λεωφόρος Κηφισίας 90, 151 25 Μαρούσι Αττικής

στον 3ο οροφο ειναι τα γραφεια, δε με δεχτηκαν και η εταιρεια security δε με αφησε να ανεβω

 

και στα αγγλικα που το εστειλα.....οσοι ενοχλουνται απο τη συνταξη....μη το διαβασουν, δεν τα γραφω για να με εξετασετε στα αγγλικα η στην εκθεση

 

disappointed customer (DOA LAPTOP)


I am very disappointed by DELL 2 MONTHS and more.

As you will read the story, I bought DOA LAPTOP, and there are pieces from the same model to give me, dell did not care to replace it.

11 september, I bought a dell inspiron 7570 (DOA).

14 SEPTEMBER DELL told me it will replace it in 20 working days max.

5 NOVEMBER, DELL here in GREECE propose to me, A DELL inspiron 5750, but i didn't want it.
bECAUSE the 2 models are not the same. (PLASTIC BODY Vs ALOUMINUM body, BACKLIGHT KEYBOARD, WEIGHT)

6 NOVEMBER, DELL told me that i MUST BE WAITING,and DELL quickly will finish the problem and make me happy customer.


10 NOVEMBER, DELL told me, not given to me a laptop same with this who i paid before 2 months....and dell will give me back my money (maximum in 60 working days...it's crazy)

IF THIS WILL HAPPENS, DELL HAS MY MONEY 5 MONTHS ....AND I DON'T HAVE THE LAPTOP WHO I BUY FROM DELL BEFORE 5 MONTHS.

UNTILL NOW, THERE ARE MANY DELL INSPIRON 7570 IN GREECE.

να προσθεσω και κατι για ενα  σαιτ γνωστο που δεν ενεκρινε μονο το ιστορικο να ανεβει, για δικους του λογους 

https://techblog.gr/techtv/episkeftikame-to-dell-exclusive-store-stin-athina-vlog/

και εχω κανει screensaver  μηνυματα που φαινεται πως περιμενω εγκριση και θα δειτε που το παραπανω μηνυμα....υπαρχει(μαλλον μονο καλα πρεπει να γραφουμε)

ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ, ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΟΣΑ ΑΣΧΗΜΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ...

αυτος ειναι και ο λογος που εγραψα.....

 

βλαχακησ dell.jpg

dell 1.jpg

dell 2.jpg

54 λεπτά πριν, NotAliki177 είπε

Επειδή βαρέθηκα να διαβάζω για το service της dell, μια ερώτηση ρε παιδιά, ποια είναι η πιθανότητα να πάθει ζημιά το λαπτοπ εντός 2ετιας? η Dell βαράει ακόμα και 200 ευρώ παραπάνω από τον ανταγωνισμό. Πουλάει ακόμα laptops των 800 ευρώ με TN Panel και φουλ πλαστικούρα όταν άλλοι τα ίδια τα πουλάνε 550 ευρώ. Για μένα το να δώσεις 200 ευρώ παραπάνω για το καλό της service είναι λίγο χαζό. Λες και οι άλλες εταιρίες δεν έχουν εγγύηση...

Αφήστε που από θέμα design τα laptop της dell είναι πολύ πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Με εξαίρεση τα XPS.

ΥΓ: Ειμαι dell fan και στο συγκεκριμένο τοπικ πιστεύω ότι ο @ts υπερβάλει αλλά δεν μπορούμε να δικαιολογούμε την dell.

ειναι οπως ταλες εν μερει, χαιρομαι που ξερεις και για τα  panel σειρα 5000, πλαστικα, κ.α. ....και απορω πως (αντιθετα με σενα) ο διευθυντηςτου τεχνικου τμηματος υποστηριζει πως το 5750 ειναι το ιδιο με το 7570(αλουμινιο, ips, φωτιζομενο πληκτρολογιο....)

Επεξ/σία από submarine115
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, submarine115 said:

ειναι οπως ταλες εν μερει, χαιρομαι που ξερεις και για τα  panel σειρα 5000, πλαστικα, κ.α. ....και απορω πως (αντιθετα με σενα) ο διευθυντηςτου τεχνικου τμηματος υποστηριζει πως το 5750 ειναι το ιδιο με το 7570(αλουμινιο, ips, φωτιζομενο πληκτρολογιο....)

Δεν είχα στο μυαλό μου συγκεκριμένο μοντέλο και το 5770 πρέπει να βγαίνει και με ips panel.

Επεξ/σία από NotAliki177
Δημοσ.
3 ώρες πριν, submarine115 είπε

pita_kontosouvli  (ξερω μπαλα)

rayven18

evkar

ξεκιναει η ιστορια με την παλια DELL...και τελειωνει με την καινουρια που δεν ξερω που βρισκεται περα απο το τηλεφωνο 2108129810.

ΑΛΛΑΞΕ μεσα στο Σεπτεμβρη ολο το τεχνικο τμημα(το παλιο με οποιον και να μιλησα -ΜΑΡΤΙΝΟΒΙΤΣ, ΜΑΓΕΙΡΙΑΣ, ΤΗΓΑΝΗΣ, ΧΑΛΔΑΙΟΣ, ΡΑΙΣΗΣ κ.α.) 11-13/9 που εγκριθηκε η αντικατασταση ηταν γνωστες του αντικειμενου, και ευγενεστατοι.

ΔΕΝ ηξερα πως ΕΠΡΕΠΕ να απευθυνθω στην Oλλανδια και κινηθηκα προς αμερικη με  email, και δημοσιευσεις στο https://www.dell.com/community/Customer-Care/disappointed-customer-DOA-LAPTOP/m-p/6220439#M23361

που ειναι και τοεπισημο site  της DELL  με την ελπιδα να εξυπηρετηθω.

Η επιλογη να κινηθω αμεσα γι αντιικατασταση μεσω  DELL εγινε Α. γιατι δεν υπηρχε ιδιος υπολογιστης αλλοςστο πλαισιο και Β.οπωςμουειπεκαιη  DELL  και το Πλαισιο, πιο γρηγορα θα γινοταν η αντικατασταση απο την ιδια τη  DELL

5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ πηρα τη μια και μοναδικη προσφορα απο το  LEVEL 2  της  dell, μεσω  email με αυτο που θα δειτε παρακατωσε φωτο(5750) και σε διπλα φωτο αυτο που ειχα αγορασει, το οποιο ο διευθυντης του τεχνικου τμηματος υποστηριζε πως ειναι τα ιδια.

6 Νοεμβριου  με πηραν απο  dell ιταλια(το νομικο τμημα), και εντελει ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ και της  OKTABIT (που ενεπλακη 20 νοεμβριου), 22 νοεμβριου μετα απο πολλα γεγονοτα ακομη που συνεβησαν, πιστωθηκαν ταχρηματα μου στο ΠΛΑΙΣΙΟ.

26 νοεμβριου με πηρε η εταιρεια  ΕΧPEDITORS INTERNATIONAL  να μου φερει το  dell που ειχα αποριψει(5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ)....κι ενω εχω πλεον παρει αλλο υπολογιστη ΗP απο το πλαισιο στις 22 νοεμβριου.

ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ...πηγα στη  dell

Λεωφόρος Κηφισίας 90, 151 25 Μαρούσι Αττικής

στον 3ο οροφο ειναι τα γραφεια, δε με δεχτηκαν και η εταιρεια security δε με αφησε να ανεβω

και στα αγγλικα που το εστειλα.....οσοι ενοχλουνται απο τη συνταξη....μη το διαβασουν, δεν τα γραφω για να με εξετασετε στα αγγλικα η στην εκθεση

 

disappointed customer (DOA LAPTOP)


I am very disappointed by DELL 2 MONTHS and more.

As you will read the story, I bought DOA LAPTOP, and there are pieces from the same model to give me, dell did not care to replace it.

11 september, I bought a dell inspiron 7570 (DOA).

14 SEPTEMBER DELL told me it will replace it in 20 working days max.

5 NOVEMBER, DELL here in GREECE propose to me, A DELL inspiron 5750, but i didn't want it.
bECAUSE the 2 models are not the same. (PLASTIC BODY Vs ALOUMINUM body, BACKLIGHT KEYBOARD, WEIGHT)

6 NOVEMBER, DELL told me that i MUST BE WAITING,and DELL quickly will finish the problem and make me happy customer.


10 NOVEMBER, DELL told me, not given to me a laptop same with this who i paid before 2 months....and dell will give me back my money (maximum in 60 working days...it's crazy)

IF THIS WILL HAPPENS, DELL HAS MY MONEY 5 MONTHS ....AND I DON'T HAVE THE LAPTOP WHO I BUY FROM DELL BEFORE 5 MONTHS.

UNTILL NOW, THERE ARE MANY DELL INSPIRON 7570 IN GREECE.

να προσθεσω και κατι για ενα  σαιτ γνωστο που δεν ενεκρινε μονο το ιστορικο να ανεβει, για δικους του λογους 

https://techblog.gr/techtv/episkeftikame-to-dell-exclusive-store-stin-athina-vlog/

και εχω κανει screensaver  μηνυματα που φαινεται πως περιμενω εγκριση και θα δειτε που το παραπανω μηνυμα....υπαρχει(μαλλον μονο καλα πρεπει να γραφουμε)

ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ, ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΟΣΑ ΑΣΧΗΜΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ...

αυτος ειναι και ο λογος που εγραψα.....

βλαχακησ dell.jpg

dell 1.jpg

dell 2.jpg

ειναι οπως ταλες εν μερει, χαιρομαι που ξερεις και για τα  panel σειρα 5000, πλαστικα, κ.α. ....και απορω πως (αντιθετα με σενα) ο διευθυντηςτου τεχνικου τμηματος υποστηριζει πως το 5750 ειναι το ιδιο με το 7570(αλουμινιο, ips, φωτιζομενο πληκτρολογιο....)

Λογικό να μην βγάζεις άκρη με αυτό το αγγλικό κείμενο.

Ας το έδινες σε κανα φίλο/ανήψι/ξερω γω που ξέρει αγγλικά να σου γράψει κάτι να διαβάζεται.

Προσοχή, δεν "στην λέω" γιατί δεν έχει καλή σύνταξη. Στα περισσότερα σημεία δεν βγάζει καν νόημα.

  • Like 3
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, NotAliki177 είπε

Δεν είχα στο μυαλό μου συγκεκριμένο μοντέλο και το 5770 πρέπει να βγαίνει και με ips panel.

αυτο που μου προτειναν ειναι το 5750 που εχει πλεον καταργηθει, και οχι το 5770....πες εσυ οταν εγω βλεπω ακομη και σημερα να υπαρχει παντου το 7570 που περιμενα 2μιση μηνες η  DELL να βρει, πως θα ενοιωθες?

 

7 λεπτά πριν, Sheogorath είπε

Λογικό να μην βγάζεις άκρη με αυτό το αγγλικό κείμενο.

Ας το έδινες σε κανα φίλο/ανήψι/ξερω γω που ξέρει αγγλικά να σου γράψει κάτι να διαβάζεται.

Προσοχή, δεν "στην λέω" γιατί δεν έχει καλή σύνταξη. Στα περισσότερα σημεία δεν βγάζει καν νόημα.

φιλε μου αυτο ειναι που ανεβασα στο official site της dell, εκει που ειναι το φορουμ οσων εχουν dell ...

μπας και το δει κανενας στη dell στο εξωτερικο....πως υπαρχει καποιο προβλημα

αυτα που εστειλα στη  dell, ιταλια σε αυτον που με πηρε ηταν φτιαχμενα, απο καποιους πουξερουναγγλικα.

Εξαλου με αυτον τον ανθρωπο καθε μερα υπηρχε σχεδον και τηλεφωνικη επικοινωνια

 

Δημοσ.

έχεις:

 

- μιλήσει με όλους (τα ξέρεις βλέπω όλα τα παιδιά στο πρώην τηλεφωνικό κέντρο). Κυριολεκτικά όλους. Μέχρι Ιταλία έφτασες και μετά σε έκαναν βόλτα στην Όκταμπιτ.

- στείλει μέιλ σε Ελλάδα, Αμερική, Φόρουμ, tech - forum στην Ελλάδα, ινσομνια (και που ξέρει που αλλού)

- το Πλαίσιο δεν το πολυαναφέρεις - εκεί έπρεπε να τους τα κάνεις τσουρέκια ξέρω γω, ενώ εσύ πήγαινες σε όλους τους υπολοίπους.

- εδώ πήγες ρε αθεόφοβε στα κεντρικά για να ζητήσεις τον λογο (!). Από ποιον; έτσι απλά βρήκες πόρτα ανοιχτή και είπες να τα ακούσει ο κάθε τυχάρπαστος που μπορεί να βρισκόταν εκείνη την ώρα μέσα στο κτήριο;

μετά από όλα τα παραπάνω, εν μέρει λογικό το θεωρώ να σε γράφουν ολίγον τι. Ο υπάλληλος των 500 ευρώ - που δέχεται καμία 10αριά τηλεφωνήματα την εβδομάδα από το ίδιο άτομο, τι να κάνει; Να τα τινάξει για την πάρτη του καθενός;

ή που έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο ή έχεις τρελαθεί χωρίς ιδιαίτερο λόγο*

* και εγώ αναμένω αντικατάσταση ενός 7480 latitude (διπλάσια τιμή από το δικό σου). Δεν τους έχω τρελάνει στα τηλέφωνα. Αν δεν βγάζω άκρη, θα σε φωνάξω για υποστήριξη :P

 

  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, pita_kontosouvli είπε

έχεις:

- μιλήσει με όλους (τα ξέρεις βλέπω όλα τα παιδιά στο πρώην τηλεφωνικό κέντρο). Κυριολεκτικά όλους. Μέχρι Ιταλία έφτασες και μετά σε έκαναν βόλτα στην Όκταμπιτ.

- στείλει μέιλ σε Ελλάδα, Αμερική, Φόρουμ, tech - forum στην Ελλάδα, ινσομνια (και που ξέρει που αλλού)

- το Πλαίσιο δεν το πολυαναφέρεις - εκεί έπρεπε να τους τα κάνεις τσουρέκια ξέρω γω, ενώ εσύ πήγαινες σε όλους τους υπολοίπους.

- εδώ πήγες ρε αθεόφοβε στα κεντρικά για να ζητήσεις τον λογο (!). Από ποιον; έτσι απλά βρήκες πόρτα ανοιχτή και είπες να τα ακούσει ο κάθε τυχάρπαστος που μπορεί να βρισκόταν εκείνη την ώρα μέσα στο κτήριο;

μετά από όλα τα παραπάνω, εν μέρει λογικό το θεωρώ να σε γράφουν ολίγον τι. Ο υπάλληλος των 500 ευρώ - που δέχεται καμία 10αριά τηλεφωνήματα την εβδομάδα από το ίδιο άτομο, τι να κάνει; Να τα τινάξει για την πάρτη του καθενός;

ή που έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο ή έχεις τρελαθεί χωρίς ιδιαίτερο λόγο*

* και εγώ αναμένω αντικατάσταση ενός 7480 latitude (διπλάσια τιμή από το δικό σου). Δεν τους έχω τρελάνει στα τηλέφωνα. Αν δεν βγάζω άκρη, θα σε φωνάξω για υποστήριξη :P

κανεις αρκετα λαθη....ενα η δυο τηλεφωνα την εβδομαδα θα επαιρνεςκαι εσυ στη  DELL  αν σου ελεγαν πως σε 20 εργασιμες ημερες max, θα σου αντικαθιστουσαν ενα λαπτοπ και ειχες φτασει εναμιση μηνα.

Τα ονοματα που ανεφερα ειναι απο email του παλιου τμηματος οταν μου εστελναν με  email απο τοτεχνικο τμηματης DELL,τις 3 πρωτες μερες που το αγορασα(μεχρι να μου πουν μονοι τους γι αντικατασταση, και χωρις καν να στειλουν τεχνικο) link γιαενημερωση  drivers  και για format.

Αρχισα να στελνω παντου οπως λες οταν εφτασα 50 μερες χωρις λαπτοπ, συνεχιζα να χανω χρηματα γιατι δεν μπορουσα  να εργαστω.

Απο τη dell δε με ενημερωσαν ποτε μετα τις 14 σεπτεμβριου εως τις 5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, ελαβα συνολο 2 email (ΕΝΑ 28 ΟΚΤΩΜΒΡΙΟΥ απο την ιδιαιτερα του ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ του τεχνικου τμηματος πως μεχρι 2 νοεμβριου θα ειχα εγγραφως προταση για ενα αλλο μοντελο επειδη αυτο που αγορασα "καταργηθηκε", και δε μου προτεινε ποτε ....και ΕΝΑ 5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ που μου προτειναν να παρω αυτο που ανεφερα).

6 νοεμβριου πηγα στα γραφεια της  DELL, γιατι 2 σχεδον μηνες μου λενε ψεμματα ....χανω χρηματα επειδη δεν εχω λαπτοπ και δε μου δινουν καιρο τα χρηματα μου πισω ....εσυ θα περιμενες ποσους μηνες να παρεις εστω τα χρηματα σου?

(πηγα εκει γιατι τοτεχνικο τμημα οταν αρχες νοεμβριου ζητουσα καποιον να μιλησω πανω απο το τμημα τους, ελεγε πως δεν γινεται) 

Οταν εχω διαπιστωσει  πως ακομη και οι υπαληλοι στο νυν τεχνικο τμημα της dell γελανε μετην προταση που εγινε, και ο προισταμενος ισχυριζεται πωςειναι τα ιδια, οι σειρες 5000 με 7000...οταν υπαληλος στο τεχνικο τμημα μετα απο 2 μηνες σχεδον, σου λεει "δεν ξερουμε ποτε θα ερθει ο λαπτοπ σας γιατι η  dell ψαχνει σε ολο τον πλανητη να βρει εναν ιδιο και ισως παρει καιρο"....

ΟΡΓΑΝΩΣΗ Η ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ  ξερεις τι σημαινει? Δηλαδη στη  dell  δεν μπορουν αμεσα να ξερουν σε ποια αποθηκη η σε ποιο μερος υπαρχει ενας ιδιος υπολογιστης να μου φερουν σε 10...20....30....40....50...60....70 μερες, για ενα μοντελο υπολογιστη που υπαρχει, θες να εχω υπομονη? ΚΑΙ ΟΤΑΝ μετα απο 2 μηνες και κατι μερες  λενε "θα σας δωσουμε τα χρηματα σας" (αυτο που ζητουσα απο τον εναμιση μηνα οταν εβλεπα πως δεν ξερουν τι  τους γινεται) και πηρα μια φορα τηλεφωνο να μαθω ποτε, και μου  εκλεισε το τηλεφωνο καταμουτρα ο προισταμενος του τεχνικου τμηματος, λεγοντας μου"το να παρετε τα χρηματα σας ειναι μια διαδικασια που μπορει να παρει 60 εργασιμες ημερες και να μην με ξαναπαρετε".

60 εργασιμες?....20 εργασιμες ειπαν γι αντικατασταση και περασαν 2μιση μηνες....δηλαδη για να μου πιστωσουν τα χρηματα θα περιμενω κανα 5μηνο αν ολα πανε καλα....

ΕΣΥ θα εκανες υπομονη?

ΛΑΘΟΣ μου ηταν που εμπιστευτηκα και προτιμησα τη  DELL  για πιο αμεση αντικατασταση, με το πλαισιο θα ειχα βρει ακρη αμεσα,αν δε μπορουσαν να μου βρουν ενα ιδιο.

Η dell  στη συγκεκριμενη περιπτωση, εδειξε πως υστερει σε οργανωση,συνεπεια και δεν πρεπει να την εμπιστευεσαι....τα ευτραπελα απο τη μερια τους πολλα....

η αγενεια του προισταμενου απιστευτη, ...ονοματα θα γραψω εκει που πρεπει.

10 τηλεφωνα δεν πηρα ποτε σε μια εβδομαδα....3-5 τοπολυ καποια εβδομαδα και μιλουσα με διαφορετικα ατομα, και επαιρνα "οτι ναναι" απαντησεις.

ΤΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΠΟΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ....εκανα υπομονη....οποτε δεν ισχυουν αυτα που γραφεις....

ΙΣΧΥΕΙ ομως πως η  dell με αφησε 2μιση μηνες χωρις λαπτοπ και εχασα χρηματα, περισοτερο απο οτι κοστιζει ενας λαπτοπ.

ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ακομη και τωρα πουλιεται και απο τη DELL ....ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ πιστευεις ακομη  πως 2 μηνες μετα που πηρα την αποφαση να παω στα γραφεια τους, εκανα λαθος....ποσο επρεπε να περιμενω για να ανησυχησω??? 5 μηνες????

καλημερα....αυτα ειναι λιγα που γραφω....αν γραψω και αλλα με ονοματα θα εκπλαγεις....

 

και σκεφτειτε (αυτοι που γελατε η στρεφεται αλλου την προσοχη)ποιος ο λογος που καθενας απο εμας ανατρεχει στο insomnia....

 

 

Επεξ/σία από submarine115
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αυτο πηγε σαν απαντηση....καπου...

(αυτοι που ασχολουνται με τη συνταξη, ας το κρινουν,καλο βεβαια ειναι να ασχοληθουν και με τι αναφερεται στο κειμενο)

 

On the 11th of SEPTEMBER I bought a laptop (DELL inspiron 7570) ... but it was DOA.

On the 22th of NOVEMBER my money was refunded by DELL.

I've been waiting all this time for a laptop like this.
All this time, DELL was telling me that she could not find the same model for me
(and today it still exists in stores).

On the 5th of NOVEMBER I accepted from DELL an offer to get a laptop INSPIRON 5750, and DELL is claiming to be the same model, and I denied because I wanted the one I bought (the model I proposed has been abolished).

I am not satisfied as far as my decision  of buying a dell product is concerned thanks to the trouble that followed. And of course its the company's responsibility.

Επεξ/σία από submarine115
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το οτι η dell μεταφερε το τηλ κεντρο της στην βουλγαρια ουσιαστικα δεν αφορα τον καταναλωτη, οταν ζηταει υποστηριξη πρεπει να λαμβανει ποιοτικη υποστηριξη. Το οτι οι καινουργιοι δεν ξερουν τις διαδικασιες και τους ελιγμους (εντος εταιριας) για να εξυπηρετησουν σωστα, ειναι κριμα αλλά καθαρά πρόβλημα της dell - οχι του καταναλωτη.

Επισης ασχετα ειναι τα περι γραμματικης/ορθογραφιας και (μερικως ασχετο) το ποσες πορτες χτυπησε. Εφ' οσον το προϊον εχει κριθει ελατωμματικο και χρηζει αντικαταστασης, διατηρει τα δικαιωματα του ειτε απο τον κατασκευαστη ειτε απο τον πωλητη.

@submarine115 Θεωρω οτι πολλα μπορουσαν να ειναι παει διαφορετικα και καλυτερα - δεν ξερω τους χειρισμους που εκανες και τις επικοινωνιες αλλά λιγο πολυ φανταζομαι ξερω. Κινήσου με γραπτες επικοινωνιες απο την dell που να αναγωριζουν οτι ειναι ελατωμματικο προϊον και κυνηγησε καταστημα και dell εξισσου για να σου δωσουν λυση. Αμφιβαλω οτι ακολουθησες σωστα/πληρως την διαδικασια του συνηγορου του καταναλωτη - απο προσωπικη εμπειρια, τα ραβασακια ερχονται στις εταιριες - εστω με καθυστερηση. Τελος αν δεν βγαλεις ακρη, βαλε εναν δικηγορο να μιλησει στον δικο τους. Στο παρελθον εχει βοηθησει καποιες περιπτωσεις. Και απεφυγε την δημοσιευση ονοματων...

@pita_kontosouvli ξερεις πολλα εσυ. Δεν ειναι ολα οσα αναφερες σωστα, αλλά τα περισσοτερα. Παιζει να εχουν διασταυρωθει τα μονοπατια μας;

Απο κει και περα, αποψη μου οτι το προϊον της Dell το πληρωνεις ακριβοτερο απο άλλες εταιριες για το NBD και την υποστηριξη. Τα components ειναι λιγο πολυ ιδια με αλλες εταιριες, δεν πρωτοτυπουν πουθενα ουτε εχουν καλυτερα προϊοντα απο αλλους. Ο καθενας βγαζει τα συμπερασματα του για την ποιοτητα προϊοντος, την υποστηριξη και τη τιμη και κινειται αναλογως στις αγορες του.

Επεξ/σία από h3llin
  • Like 1
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, h3llin είπε

Το οτι η dell μεταφερε το τηλ κεντρο της στην βουλγαρια ουσιαστικα δεν αφορα τον καταναλωτη, οταν ζηταει υποστηριξη πρεπει να λαμβανει ποιοτικη υποστηριξη. Το οτι οι καινουργιοι δεν ξερουν τις διαδικασιες και τους ελιγμους (εντος εταιριας) για να εξυπηρετησουν σωστα, ειναι κριμα αλλά καθαρά πρόβλημα της dell - οχι του καταναλωτη.

Επισης ασχετα ειναι τα περι γραμματικης/ορθογραφιας και (μερικως ασχετο) το ποσες πορτες χτυπησε. Εφ' οσον το προϊον εχει κριθει ελατωμματικο και χρηζει αντικαταστασης, διατηρει τα δικαιωματα του ειτε απο τον κατασκευαστη ειτε απο τον πωλητη.

@submarine115 Θεωρω οτι πολλα μπορουσαν να ειναι παει διαφορετικα και καλυτερα - δεν ξερω τους χειρισμους που εκανες και τις επικοινωνιες αλλά λιγο πολυ φανταζομαι ξερω. Κινήσου με γραπτες επικοινωνιες απο την dell που να αναγωριζουν οτι ειναι ελατωμματικο προϊον και κυνηγησε καταστημα και dell εξισσου για να σου δωσουν λυση. Αμφιβαλω οτι ακολουθησες σωστα/πληρως την διαδικασια του συνηγορου του καταναλωτη - απο προσωπικη εμπειρια, τα ραβασακια ερχονται στις εταιριες - εστω με καθυστερηση. Τελος αν δεν βγαλεις ακρη, βαλε εναν δικηγορο να μιλησει στον δικο τους. Στο παρελθον εχει βοηθησει καποιες περιπτωσεις. Και απεφυγε την δημοσιευση ονοματων...

@pita_kontosouvli ξερεις πολλα εσυ. Δεν ειναι ολα οσα αναφερες σωστα, αλλά τα περισσοτερα. Παιζει να εχουν διασταυρωθει τα μονοπατια μας;

Απο κει και περα, αποψη μου οτι το προϊον της Dell το πληρωνεις ακριβοτερο απο άλλες εταιριες για το NBD και την υποστηριξη. Τα components ειναι λιγο πολυ ιδια με αλλες εταιριες, δεν πρωτοτυπουν πουθενα ουτε εχουν καλυτερα προϊοντα απο αλλους. Ο καθενας βγαζει τα συμπερασματα του για την ποιοτητα προϊοντος, την υποστηριξη και τη τιμη και κινειται αναλογως στις αγορες του.

φιλε μου τραβηξα πολλα 2μιση μηνες....

απο τους 2 μηνες καιμετα, αφουη dell  εδω με "πεθανε" μετην υπομονη, εκ των υστερων με την απρεπη συμπεριφορα και ανευθυνοτητα της...προσπαθησα να γνωστοποιησω το θεμα στο εξωτερικο. Το ειδαν εντελει, και μου μιλησαν απο ΙΤΑΛΙΑ ΜΕΧΡΙΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΛΥΣΗ ΝΑ ΠΑΡΩ εγκαιρα σε σχεση μετην εδω DELL (που θα εκανε 60 εργασιμες) τα χρηματα μου.

απλα θελησα να ενημερωσω κοσμο, αρχικα για τη dell καιστη συνεχεια για καποιους εξειδικευμενους δημοσιογραφους που εχουν site  και κανουν ρεπορταζ και παρουσιασεις προιοντων, αλλα απο οτι ειδα κατευθυνομενες....λογοκρινουν οτιδηποτε ασχημο ανεβαινει για μια εταιρεια καιδε το ανεβαζουν.

ΟΜΩΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ οτιδηποτε κακως κειμενο συμβαινει....γιαυτοεγραψαεδω....και αλλου.

ΚΑΠΟΙΟΙ ισως ασχολουνται με το να κρινουν, συνταξη και γραμματικη....καιδεν ξερουν γιατι υπαρχουν  site  σαν αυτο

 

  • Like 1
Δημοσ.

Το οτι βλέπεις εσύ το μοντέλο σου να πωλείται σε διάφορα μαγαζιά , δεν σημαίνει ότι το πουλάει ακόμη η dell. Είναι απλώς στοκ των μαγαζιών. Μπορεί να το βλέπεις και 1-2 χρόνια μετά το σταμάτημα της παραγωγής τους και το άδειασμα των αποθηκων της dell..... Εφόσον σε πίστωσε το πλαίσιο και πήρες άλλο λαπτοπ.... που το νόημα πλέον? 

Καλά είπε ο χρήστης παραπάνω , αντί να τα κανεις τσουρέκια στο πλαισιο , ανακάτεψες όλους τους άσχετους με το πρόβλημα σου....

  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/12/2018 στις 7:16 ΜΜ, sstratos είπε

Το οτι βλέπεις εσύ το μοντέλο σου να πωλείται σε διάφορα μαγαζιά , δεν σημαίνει ότι το πουλάει ακόμη η dell. Είναι απλώς στοκ των μαγαζιών. Μπορεί να το βλέπεις και 1-2 χρόνια μετά το σταμάτημα της παραγωγής τους και το άδειασμα των αποθηκων της dell..... Εφόσον σε πίστωσε το πλαίσιο και πήρες άλλο λαπτοπ.... που το νόημα πλέον? 

Καλά είπε ο χρήστης παραπάνω , αντί να τα κανεις τσουρέκια στο πλαισιο , ανακάτεψες όλους τους άσχετους με το πρόβλημα σου....

εισαι λαθος σε ολα....

1.η ιδια η dell μου προτεινε (αφου δεν ειχε  το πλαισιο αλλο ιδιο και δεν ηθελα ναπαρω καποιο  αλλο υπολογιστη) να μου τον αντικαταστησει μεσα σε 20 εργασιμες ημερες(εσυ δηλαδη θα αρνιοσουνα γιατι θεωρεις πως η dell δεν ειχε σχεση με το θεμα?)  και τηρηθηκε σωστη διαδικασια...γιατι απλα υπαρχει και αυτη η επιλογη.

2.το συγκεκριμενο μοντελο μεχρι πριν λιγες μερες σιγουρα το πουλουσε  και η  dell

ΑΠΟΡΙΑ ...οταν σκεφτηκα να αγορασω υπολογιστη, ενημερωθηκα μεσα απο εδω γι αρκετα πανω στο θεμα και νομιζω αυτο κανουν πολλοι...

αν τωρα πρεπει να γραφουμε μονο   καλα σχολια για οτιδηποτε  μας συμβαινει ως καταναλωτες, KAI KAΠOIOI "να πυροβολανε" γιατι ενοχλουνται ανεξηγητα  ...τοτε ποιος ο  λογος υπαρξης τετοιων  SITE?

Επεξ/σία από submarine115
Δημοσ.

Από τη στιγμη που υπηρχε DOA δεν καταλαβαίνω γιατί δεν τηρήθηκαν τα αναμενόμενα. Προσωπικά είμαι χρήστης Dell Notebook Inspiron και όταν χρειάστηκε έστειλαν τεχνικό σπίτι μου να αλλάξει ό,τι έπρεπε να αλλαχθεί. Στην τελική ας έκανες υπαναχώρηση αγοράς και να έπαιρνες τα λεφτά σου πίσω. Μου φαίνεται περίεργο η DELL να μην επιδιόρθωσε το λάπτοπ είτε να το αντικατέστησε άμεσα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε

Από τη στιγμη που υπηρχε DOA δεν καταλαβαίνω γιατί δεν τηρήθηκαν τα αναμενόμενα. Προσωπικά είμαι χρήστης Dell Notebook Inspiron και όταν χρειάστηκε έστειλαν τεχνικό σπίτι μου να αλλάξει ό,τι έπρεπε να αλλαχθεί. Στην τελική ας έκανες υπαναχώρηση αγοράς και να έπαιρνες τα λεφτά σου πίσω. Μου φαίνεται περίεργο η DELL να μην επιδιόρθωσε το λάπτοπ είτε να το αντικατέστησε άμεσα. 

φιλε μου...με τη  dell  μιλησα 11 σεπτεμβριου οταν αγορασα το laptop και ειδα μολις το ανοιξα το θεμα με τηνοθονη...

12 σεπτεμβριου το τεχνικο τμημα της dell μου εστειλε 5 link για ναενημερωσω drivers...κολλησε στο 3ο παλι η οθονη....μου στελνει link  για  format, ξανακανει το ιδιο...και 13 σεπτεμβριου με παρνουν τηλεφωνο και μου λενε πως προχωρανε αμεσα σε αντικατασταση και εχει ηδη εγκριθει. Εκει χαρηκα κι εγω με την υπευθυνοτητα τους...

Μου ειπαν να δω αντο πλαισιο εχει αλλον ιδιο να μου δωσει αμεσα.....δεν ειχε.

Μου ειπαν πως αν  θελω, να παρω καποιο αλλο μοντελο η αλλη μαρκα απο το πλαισιο, αλλα εγω ηθελα το ιδιο...

Προτεινε η  dell να επιλεξω απο που θελω να ξεκινησει η διαδικασια αντικαταστασης(πλαισιο η dell). Eπελεξα τη  dell, εστειλα με  email  το τιμολογιο αγορας, και το μονο που ρωτησα ηταν

"ποσο καιρο κανει η αντικατασταση?" ...μου ειπαν 20 εργασιμες μερες και ξαναενοχλησα 5-6 οκτωμβριου ...η dell  απο 14 σεπτεμβριου μεχρι 5 νοεμβριου, εστειλε μονο ενα email σε μενα(αυτο για εκεινους που λενε εδω διαφορα) με την προταση να παρω κατωτερο μοντελο και μοντελο που ειχε ηδη καταργηθει.

Δηλαδη μετα απο ενα μηνα ολοι αυτοι που γραφουν εδω, δε θα επαιρναν καν τηλεφωνο να δουνε τι γινεται? 

ζητουσα απο τα μεσα ΟΚΤΩΜΒΡΙΟΥ τα χρηματα μου πισω αν δενμπορουν να μου δωσουν το ιδιο μοντελο, αλλα μου ελεγα να περιμενω, πως θα ερθει κλπ.

η  dell μου ελεγε ετσι οταν ξεκινησα να ζηταω τα χρηματα μου....μετα ελεγαν πως αν δε βρουν τοιδιοεπειδη εχω ταλαιπωρηθει ισως μου προτεινουν ενα καλυτερο μοντελο...και περιμενα. Τσαμπα ομως..

Η DELL που ξεκινησε την αντικατασταση δεν εχει σχεση με το θεμα?(το εγραψαν και αυτο)....ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ. Απλα αν ηθελα αλλο υπολογιστη θα ειχε τελειωσει αμεσα το θεμα, αλλα εγω ηθελα το συγκεκριμενο μοντελο

το οποιο αν μπειτε στο επισημο  site  της  dell κυκλοφοραει ακομη....(καποιος εγραψε και αυτο εδω, πως εχει καταργηθει)

https://www.dell.com/gr/p/inspiron-15-7570-laptop/pd?ref=PD_OC

τωρα γιατι η DELL  ΔΕΝ βρηκε ουτε καν ρωτησε στους 3 διανομεις της στην Ελλαδα , 2μιση μηνες αν εχουν ιδιο μοντελο..ρωτηστε την

ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ...ΜΗ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ.....ΘΑ ΧΑΡΩ

ΓΙ ΑΛΛΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΠΟΣΤΑΡΩ....ΟΧΙ ΓΙΑ να μου γινει ΚΡΙΤΙΚΗ αν εχω κανει ορθογραφικα η συντακτικα λαθη, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ καταναλωτων....

Επεξ/σία από submarine115
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

..και για να μην νομίζεις ότι είσαι ο μόνος που τον γράφουν, όπως αναφέρω παραπάνω περιμένω και εγώ αντικατάσταση ενός προβληματικού latitude 7480 (έφαγε απανωτά 5 σερβις και παλι δεν δουλεύει σωστά). Μου πρότειναν αντικατάσταση και μετά άφαντοι οι θεούληδες. 

Κάλεσα που λες χθες, γιόλο η δικιά σου. Ο προισταμενος λεει που έχει επιληφθεί επί του θέματος έχει καθυστερήσει (ξεχάσει) να μου κάνει προσφορά για το ποιο λαπτοπ θα πάρω ξέρω γω - εδώ και 2 εβδομάδες, λόγω του ότι το τμήμα άλλαξε (γελάμε , 2 μήνες τα ίδια μου λένε για συνεννοήσεις κουκουρούκου που έχω με τους νέους)

Υπομονή έχω άπειρη, να δούμε τι θα μου προτείνουν εμένα για αντικατάσταση. stay tuned.

 

Επεξ/σία από pita_kontosouvli

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...