Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

2 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ 5 ΜΕΡΕΣ που στην αρχη περιμενα ενα  laptop ....και εχει ακομη τα χρηματα μου η  dell, κι εγω δεν εχω ΤΙΠΟΤΕ

Επεξ/σία από submarine115
  • Απαντ. 87
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Τα χρήματα σου τα έχει το Πλαίσιο. Όχι η Dell. Για εμένα, έχεις κινηθεί εξαρχής λάθος. Με το Πλαίσιο είχες να κάνεις και από εκεί πρέπει να ζητήσεις τα χρήματά σου. Καταγγελίες σε INKA και Συνήγορο του καταναλωτή έκανες??

Δημοσ.
Στις 16/11/2018 στις 11:07 ΠΜ, SaFiS είπε

Τα χρήματα σου τα έχει το Πλαίσιο. Όχι η Dell. Για εμένα, έχεις κινηθεί εξαρχής λάθος. Με το Πλαίσιο είχες να κάνεις και από εκεί πρέπει να ζητήσεις τα χρήματά σου. Καταγγελίες σε INKA και Συνήγορο του καταναλωτή έκανες??

φιλε μου....μπορουσα να το κανω μεσω πλαισιου....μπορουσα καιαπευθειας με τη dell  για ναγλυτωσω καποιες μερες, γιατι καιτοπλαισιο την ιδια διαδικασια θα ακολουθουσε....

μου το επιβεβαιωσαν και οι 2 πλευρες....συνηγορο του πολιτη εκανα ηλεκτρονικα...χωρις να με ενοχλησει κανεις απο αυτους

 

Δημοσ.
Στις 7/11/2018 στις 4:34 ΜΜ, NotAliki177 είπε

Επικοινώνησε με τα κεντρικά στην Αμερική.

Ούτε να σκέφτεσαι το σκουπιδο-λαπτοπ 5000. Έλεος ολόκληρη Dell ψάχνει κορόιδα...

φιλε μου δεν εχειενα  email  για να επικοινωνησεις αμεσα με αμερικη....εχω ποσταρει μεσα στο official site  της  dell  τα παντα....

εδω ποσταρησα σε αυτο  που θα παραθεσω την ιστορια χωρις  να προσβαλω και να μλησω ασχημα....και δε μου το ενεκριναν....

λογοκρισια ....μονο καλα λογια πρεπει να αφηνουν ωστε να μην ξερει ο κοσμος....χωρια που  οπως φαινεται στην εκθεση εχειη ιδια  DELL ....

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕ ΒΡΙΣΚΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙ ΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.....2ΜΗΝΕΣ και 8 μερες τωρα....και πλεον ΘΑ μου δωσει οπως λεει τα χρηματα μου...

https://techblog.gr/notebook/episkeftikame-to-dell-exclusive-store-stin-athina-vlog/?fbclid=IwAR0N_53q7w-42M_HMB7ax3OrVQBBXd78EazVF8HyzHFOVAjMzKMFfGWLWMY

το μοντελο που μου προτειναν ηταν το dell inspiron 5750  το οποιο δεν υπαρχει πλεον πουθενα στην ΕΛΛΑΔΑ...εχεικαταργηθει και εχει βγει το 5770...

μονο που στην καλυτερη εχουν διαφορατιμης 250-300 ευρω...χωρια οι αλλες διαφορες που ηδη εχω αναφερει

 

ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ ....ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ

 

Στις 17/11/2018 στις 4:32 ΜΜ, submarine115 είπε

φιλε μου....μπορουσα να το κανω μεσω πλαισιου....μπορουσα καιαπευθειας με τη dell  για ναγλυτωσω καποιες μερες, γιατι καιτοπλαισιο την ιδια διαδικασια θα ακολουθουσε....

μου το επιβεβαιωσαν και οι 2 πλευρες....συνηγορο του πολιτη εκανα ηλεκτρονικα...χωρις να με ενοχλησει κανεις απο αυτους

ΣΥΝΗΓΟΡΟς ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ....ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟΜΟΝΤΕΛΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ  ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΜΗΝΕΣ....ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ....

 

ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ...ΕΜΑΘΑ.....ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ DELL ....ΜΑΚΡΥΑ

Δημοσ.

μεσω Ιταλιας εγινε πιστωση των χρηματων ΣΤΟ ΠΛΑΣΙΟ και την προηγουμενη εβδομαδα πηρα εναν  hp OMEN 17" i7 8750h 256 SSD & 1 Tbyte HDD/12gb ram πολυ πιο φτηνα λογω  black friday....

22 νοεμβριου εγινε αυτο.....ΟΜΩΣ το μπαχαλο της  DELL συνεχιζεται....σημερα παρολο που ειχα αρνηθει 5νοεμβριου να παρω τον 5750 στηνθεση του 7570....

μου τηλεφωνησε μια κουριερ  να μου φερει τον 5750....χαχαχαχαχα....ουτε ξερουν τι γινεται....φυσικα αρνηθηκα

Δημοσ.

Submarine, εκτος απ' τη DELL ουτε ομως κι εσυ φαινεται ηξερες πολυ τι σου γινεται, οταν μιλουσες για...
συνηγορο του πολιτη και συνηγορο του πελατη..!! Δηλαδη ημαρτον, σοβαρα τωρα, Συνηγορο του πολιτη??
😋

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, TheDevilMayCare είπε

Submarine, εκτος απ' τη DELL ουτε ομως κι εσυ φαινεται ηξερες πολυ τι σου γινεται, οταν μιλουσες για...
συνηγορο του πολιτη και συνηγορο του πελατη..!! Δηλαδη ημαρτον, σοβαρα τωρα, Συνηγορο του πολιτη??
😋

 
 

Δεν κατηγορω τον καταναλωτη οταν μια εταιρια συμπεριφερεται αστεια στους πελατες της.

Και το σχολειο να μην εχει βγαλει και να μη ξερει να γραφει, δεν εχει να κανει, η dell για το συγκεκριμενο ζητημα, αν ολα αληθεύουν ειναι υπαιτια και μονο. Και λεω αν ολα αληθευουν γιατι δεν ειχε ακουστει κατι παρα μονο για την κάκιστη ποιοτητα κατασκευης σε laptop οπου εχει. Αλλα η εγγυηση ηταν παντα σπαθι.

 

Δημοσ.

Προσεξε για λιγο ομως το εξης: οταν ο καταναλωτης δυσκολευεται ακομη και να...συννενοηθει σωστα 🤢
-ενδεχομενως (και) με τον ιδιο τροπο παντου: οπως εδω μας τα γραφει το λιγοτερο καπως ουγκαουγκα!-
ποσο, απιστευτα πολυ, ο ιδιος εξανεμιζει σιγουρα, τη διαθεση των αλλων: να τον εξυπηρετησουν σωστα...

Για το Δημοσιο, δεν το συζηταμε, θεωρησε το δεδομενο. Αλλα και για τους ιδιωτες, καλως η κακως, ετσι
το σεναριο επικοινωνιας, ξεκινα απολυτως αρνητικα! Δεν θα επρεπε να ειναι, αλλα στην πραξη ειναι ετσι!

Επισης πληροφοριακα: το κουριερ, που χρησιμοποιει - συνεργαζεται η DELL, δεν ειναι <δικο της>,
επομενως, εκτος οταν ερθει τεχνικος της στο χωρο σας με εξαρτημα για αντικατασταση - service,
παντοτε να ελεγχετε, τι παραλαμβανετε! Αντιστοιχωντας: το hardware, με τα εγγραφα αποστολης!
🤓

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κοιταξτε το δεντρο παιδια....οχι το δασος

TheDevilMayCare 

alkis13

 

ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΤΑΛΕΙ ΣΤΗ  DELL EINAI ΕΛΕΓΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ...αν εχω γραψει κατι λαθος πανω στη βιασυνη μου εδω....η εχω  κανει ορθογραφικα λαθη....οποιος δεν του αρεσει μη τα κοιταει

ΣΗΜΕΡΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΕΛΑΒΑ  ΑΠΑΝΤΗΣΗ σε email  που ειχα στειλει 29 ΟΚΤ. στη  DELL US.....

επειδη καποιοι δεν εχετε καταλαβει το θεμα, γιατι ασχολειστε με τη συνταξη και την ορθογραφια....καθειστε και διαβαστε τι γραφει καποιος ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΑΧΑΚΗΣ ....και τα βιντεο που ανεβαζει στο site του περι τεχνολογιας, διαβαστε και τα ποστ (μονο καλα λογω λογοκρισιας για δικους του λογους) που ειναι κατω απο καθε δημοσιευση η παρουσιαση του, και τρεξτε να ψωνισετε....οτι ναναι.

μεινετε στο σκοταδι.....

καλη σας μερα....αυτοι που θελουν να ενημερωθουν, εξαιτιας σας ας μεινουν σε οτι αφηνεται να κυκλοφοραει και ας μη μαθαινουν....

μια απορια.....ποιος  ο λογος υπαρξηςτου ΙNSOMNIA?

ΤΟΝ ΧΑΣΑΤΕ

Επεξ/σία από submarine115
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να σου μάθω λίγη μπαλίτσα :P

Τα τηλεφωνικό κέντρο που μιλάς (που ονομάζεις dell τέλος πάντων), δεν είναι καν Ελλάδα. Εδώ και 1.5 μήνα είναι στην Βουλγαρία. Για αυτό πετυχαίνεις κάποια παλικάρια και μιλάνε σπαστά ελληνικά. Βουλγαροι ειναι οι ανθρωποι που μιλανε ελληνικά και δουλευουν εκει (σχετικό - άσχετο). Πριν, οσο ηταν ελλάδα, έβγαζες ακρη σε 5 λεπτά - τώρα κανεις μισάωρο για μια επισκευη. Λόγω του οτι τώρα ξεκίνησαν, το πάνε πολύ by the book το όλο θεμα και σε ρωτάνε τα ίδια και τα ίδια μέχρι να σου στείλουν τεχνικό - που θα πάει , θα στρώσει. *
Τέσπα, παμε στο θέμα σου. Σε μηχάνημα για αντικατάσταση σου κανουν πρώτα προσφορά μέσω μειλ - την ΄δεχεσαι ή οχι - και μετά η μεταφορική στο φέρνει. Αν ριξεις ακυρουμπα, δεν προχωρά το όλο θέμα. Αν δεχθείς, προχωράει. Υπολογίζεις κανεναν μηνα για το καινουριο μηχάνημα, αφού δεν έρχεται από Ελλάδα. επιτόπου από Κίνα μου έρχονταν καποια - κάποτε εμένα. 

Παμ' παρακάτω. Η εγγύηση που παρέχεται στα inspiron είναι η onsite. αποκλείεται να μην σου ηρθε πρώτα τεχνικός για αλλαγη πχ οθόνης. Αν για οποιοδηποτε λογο το λαπτοπ φαει 3-4 σερβις μαζεμενα, μονο τοτε προτεινουν αντικατάσταση. Τώρα αν εσυ τους ειπες οτι ''ωπα μεγαλε, ειναι καινουριο λαπτοπ - μα σερβις απο την 1η μερα;'', λογικο να σου προτείνουν αντικατάσταση. Και εκεί, πάμε πάλι στην υποσημείωση * νούμερο ένα.

 

Επίσης αυτό που ''η dell είναι η χειρότερη !!!'' και κάτι τέτοια ωραία, μπλέξε με Τοσίμπα (άααραξε, πηγαινε στον Γερμανό (κατάστημα) σου λένε και θα το στείλουν εκείνη σε εμάς) ή με Acer (χαλαράα) και μετά θα καταλάβεις τι εστί χειρότερη.

 

Btw, δεν δουλεύω για αυτούς και ούτε έχω κάποια γκ΄*μενα εκει μέσα. Αλλά έχω αρκετή (πολύ) εμπειρία με τα σέρβις τους, οποτε ξέρω τι είναι θετικό σε εκεινους και τι όχι. Στην περίπτωση σου πάντως, χωρίς να ξερουμε πολλά πολλά, λαθος εχεις κινηθεί. Doa και αγιος ο θεός = Πλαίσιο, δώσε τα χρήματα πίσω. Από εκει κ επειτα, ας κόψει τον κώλο του το πλαισιο και να παρει πιστωση.

 

* αν δεν το καταλαβες ακόμα, εσυ πηρες προσφορα τον Σεπτεμβριο από την Dell που βρισκόταν Ελλάδα - και τον Νοέμβριο ξαναπήρες προσφορά από Dell που βρίσκεται αλλού. Για αυτό τραβιέσαι τόσο, έχουν μπλεξει τα μπουτια τους αυτοι με την μεταφορά το τμήματος. Βέβαια , κακότυχο θα σε χαρακτήριζα.

 

** Στέλνεις ξέρω γω μήνυμα στην Dell US - που δεν ασχολούνται καν με Ευρώπη. Dell Ολλανδίας είναι τα κεντρικά στην Ευρώπη, εκεί έπρεπε να φυγει το μειλ. σε μια μέρα θα είχε λυθεί το θέμα.

 

Στις 26/11/2018 στις 5:22 ΜΜ, artshadows είπε

μηπως σου το στελνουν δωρο για την ταλαιπωρια;

απλά η προηγούμενη αντικατάσταση προχωρούσε κανονικά - ενώ έπαιρνε πίστωση :P

και το λαπτοπ να επαιρνε, δεν θα τον επαιρνε κανενας χαμπάρι.

Επεξ/σία από pita_kontosouvli
  • Like 1
Δημοσ.

προσωπικά θα έβγαζα πολλά συμπεράσματα από την περιπέτεια του παιδιού. Η dell που φημίζονταν για το service έφυγε από Ελλάδα και πήγε Βουλγαρία. Το πλαίσιο κατάφερε λόγω των λαθών τακτικής του παιδιού να βγάλει την ουρά του απέξω. Με την  Dell γενικά λόγω μεγέθους είναι δύσκολο να βγάλεις άκρη ,η αμερικάνικη δεν ασχολείται με την ευρωπαική ,που βρίσκεται στην Ολλανδία αλλά το τεχνικό τμήμα το πήρε από την Ελλάδα και το πήγε στην Βουλγαρία (προφανώς λόγω μειωμένων μισθών) . Και τότε τι κράτησαν στην Ελλάδα , το μαγαζί στο Mall ,που την παρασκευή γινόταν ο κακός χαμός και δεν ήξεραν οι έξω τι πουλάνε οι μέσα ?

Με λίγα λόγια ο "πανίσχυρος" καταναλωτής είναι άλλο ένα θύμα στο μαντρί. 

Δημοσ.

Αν το ψάξεις λίγο παραπάνω, δεν στέκουν αυτά που γράφεις - για να μην λέμε και ο,τι θέλουμε.

Εσένα σου έρχεται τεχνικός στο σπίτι σου. έχεις την εντύπωση οτι δουλεύει αποκλειστικά για την Dell; ασχετως αν τα παιδια εχουν κανει σεμινάρια για εκείνη; σε άλλη εταιρεία πληροφορικής δουλεύουν.

Το τηλεφωνικό κέντρο, είναι τηλεφωνικό κέντρο. Δουλεύουν για μια άκυρη εταιρεία, που η εταιρεία συνεργάζεται με Dell. 

όπως και η Lenovo Πχ. Παίρνεις ένα thinkPad και χρειάζεσαι ονσαιτ εγγύηση. Αν καλέσεις την Λενόβο, θα σου πει να καλέσεις εξουσιοδοτημένα σερβις (βλέπε infoquest, Byte κλπ). 

Συνεργασίες είναι αυτά - τωρα το που βρίσκεται μια εταιρεία και τι συμβάσεις έχει υπογράψει, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Ο πελάτης, ακόμα, άψογα εξυπηρετείται από Dell (και μιλάω εκ πείρας ξαναλέω - την εβδομάδα έχω τουλάχιστον 1-2 επικοινωνίες - σερβις μαζί τους)

Δημοσ.

Μακάρι λοιπόν είναι έτσι όπως τα λέτε και το service της Dell να είναι καλό. Πάντως η συγκεκριμένη ιστορία του παιδιού δεν δείχνει και τόσο σούπερ ντρουπερ service. Τέλος πάντων αχρείαστο να είναι.. 

Δημοσ.

Το πρόβλημα άρχισε και έληξε οταν δεν απευθύνθηκε το παιδί στο πλαίσιο αποκλειστικά. Ο κατασκευαστής πουλάει στους χονδρέμπορες και αυτοί στα καταστήματα. Το κατάστημα είναι υπεύθυνο για ΟΛΑ και οφείλει να εξυπηρετήση και να κρατήσει τον πελάτη ευχαριστημένο. 

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...