submarine115 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 11/9 αγόρασα ένα φορητό υπολογιστή (Inspiron 7570) (το Πλαίσιο είναι το κατάστημα) στην Αθήνα. Από την πρώτη μέρα, εμφανίστηκε πρόβλημα στο μόνιτορ. Τηλεφώνησα στο τεχνικό τμήμα της Dell Hellas και το ανέφερα. Αυτό έγινε στις 12/9 και για τις επόμενες τρεις ημέρες επικοινωνήσαμε καθημερινά. Η εταιρεία, μου έστειλε οδηγούς για να ενημερώσω το σύστημα, αλλά το συγκεκριμένο πρόβλημα συνεχιστηκε. Ετσι μου έστειλαν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ένα σύνδεσμο, για να εκτελέσω "format". Αλλά μετά από το format, το πρόβλημα δεν επιλύθηκε, οπότε στις 14/9 μου είπαν ότι θα αντικαταστήσουν τον φορητό υπολογιστή και μου ζητήθηκε να τους στείλω το τιμολόγιο με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και θα αποσταλεί ένας νέος φορητός υπολογιστής. Χρονος πουχρειαζοταν οπως μου ειπαν max 20 εργάσιμες ημέρες . Μετά από 2 μήνες ταλαιπωρία και ΚΟΡΟΙΔΙΑ, η γνώμη μου για την Dell είναι ότι δεν είναι η καλύτερη εταιρεία στον κόσμο και το τμήμα της Ελλάδας, είναι σε λόγια ίσως καλο, αλλα οι πράξεις το διαψευδουν. Είμαι στη διάθεσή σας για να σας δώσω όλες τις πληροφορίες που θέλετε. ENNOEITE ΠΩΣ ΠΛΕΟΝ ΤΟΘΕΜΑ ΘΑ ΛΑΒΕΙ ΕΚΤΑΣΗ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ και ΔΙΚΑΙΩΣΗ (εμου) μετα την ταλαιπωρεια που ΣΥΝΕΧΙΖΩ να περναω Επεξ/σία 7 Νοεμβρίου 2018 από submarine115 1
rayven18 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Γιατί δεν το πήγες στο κατάστημα που το αγόρασες, αφου εμφανίστηκε πρόβλημα απο την πρώτη μέρα? Τα περισσότερα καταστήματα έχουν νομοθεσία για DOA και επιστροφές ελλατωματικα προιόντα εντός 7-10 ημερών. 2
submarine115 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, rayven18 είπε Γιατί δεν το πήγες στο κατάστημα που το αγόρασες, αφου εμφανίστηκε πρόβλημα απο την πρώτη μέρα? Τα περισσότερα καταστήματα έχουν νομοθεσία για DOA και επιστροφές ελλατωματικα προιόντα εντός 7-10 ημερών. πηγα φιλε μου...δεν υπηρχε αλλο ιδιο...και θα γινοταν η ιδια διαδικασια που εκανα απο τοκαταστημα....ετσι για νακερδισω 2-3 μερες το εκανα αμεσα απο τη dell το προβλημα ειναι στην οθονη...δευτερα 5 νοεμβριου(το μηχανημα το εχω αγορασει 11 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ) ΕΓΙΝΕ Η ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ....να παρω ενα μοντελο DELL INSPIRON SERIES 5000 αντι γιασειρα 7000 που εχω αγορασει...δηλαδη μετα απο τοση ταλαιπωρεια μου δινουν και χαμηλοτερη σειρα
rayven18 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Γενικά δεν θέλω να κατηγορώ κανένα κατάστημα όσο σάπιο και να είναι, αλλα με τόσα που έχω δεί απο το πλαίσιο να γίνοντε, υπάρχει περίπτωση να μην ήσουν ο πρώτος που άνοιξε το συγκεκριμένο λαπτοπ, το έχω δεί να γίνετε άπειρες φορες με χαλασμένα "διοθρωμένα" προιόντα, να τα ξαναβάζουν στο ράφι σαν καινούργια. Θα επέμενα στο πλαίσιο για αντικατάσταση άμεση εφόσον ήτανε καινούργιο, και εαν λένε δικαιολογίες οτι δεν υπάρχει το ίδιο, να αντικαταστήσουν με άλλο στα ίδια χαρακτηριστικά η να παραγγείλουν ένα ίδιο. Υπάρχει και η βοήθεια καταναλωτή σε περίπτωση που λένε μπαρούφες
submarine115 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, rayven18 είπε Γενικά δεν θέλω να κατηγορώ κανένα κατάστημα όσο σάπιο και να είναι, αλλα με τόσα που έχω δεί απο το πλαίσιο να γίνοντε, υπάρχει περίπτωση να μην ήσουν ο πρώτος που άνοιξε το συγκεκριμένο λαπτοπ, το έχω δεί να γίνετε άπειρες φορες με χαλασμένα "διοθρωμένα" προιόντα, να τα ξαναβάζουν στο ράφι σαν καινούργια. Θα επέμενα στο πλαίσιο για αντικατάσταση άμεση εφόσον ήτανε καινούργιο, και εαν λένε δικαιολογίες οτι δεν υπάρχει το ίδιο, να αντικαταστήσουν με άλλο στα ίδια χαρακτηριστικά η να παραγγείλουν ένα ίδιο. Υπάρχει και η βοήθεια καταναλωτή σε περίπτωση που λένε μπαρούφες φιλε μου....δεν εκανα κατι λαθος....δεν φταιω σε τιποτε....ας τα ψαξει η dell, ακολουθησα οτι προβλεπεται
NotAliki177 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Επικοινώνησε με τα κεντρικά στην Αμερική. Ούτε να σκέφτεσαι το σκουπιδο-λαπτοπ 5000. Έλεος ολόκληρη Dell ψάχνει κορόιδα... Επεξ/σία 7 Νοεμβρίου 2018 από NotAliki177 1
submarine115 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, rayven18 είπε Γενικά δεν θέλω να κατηγορώ κανένα κατάστημα όσο σάπιο και να είναι, αλλα με τόσα που έχω δεί απο το πλαίσιο να γίνοντε, υπάρχει περίπτωση να μην ήσουν ο πρώτος που άνοιξε το συγκεκριμένο λαπτοπ, το έχω δεί να γίνετε άπειρες φορες με χαλασμένα "διοθρωμένα" προιόντα, να τα ξαναβάζουν στο ράφι σαν καινούργια. Θα επέμενα στο πλαίσιο για αντικατάσταση άμεση εφόσον ήτανε καινούργιο, και εαν λένε δικαιολογίες οτι δεν υπάρχει το ίδιο, να αντικαταστήσουν με άλλο στα ίδια χαρακτηριστικά η να παραγγείλουν ένα ίδιο. Υπάρχει και η βοήθεια καταναλωτή σε περίπτωση που λένε μπαρούφες ισως οταν μου ειπε το ΠΛΑΣΙΟ πως δεν εχει αλλο ιδιο...επρεπε να παρω κατι αλλο....αλλα επεμενα για τον ιδιο γιατι ειχα κολησει να παρω dell...Tωρα αν με ρωτουσες θα επαιρνα ASUS TUF 504 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΟ ΣΕΡΒΙΣ λενε στην ελλαδα η ASUS....ΑΛΛΑ και η DELL που λενε πως εχει, 2 μηνες χωρις λαπτοπ ειμαι....εχω δωσει τα χρηματα μου....χανω χρηματα οποτε δε μπορω να δανειστω laptop να δουλεψω ....και η υπομονη τελειωσε
rayven18 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Δεν είπα οτι κάνεις κάτι λάθος, πρότεινα μια λύση που εγώ τουλάχιστον θα ακολουθούσα. Όπως είπε και ο φίλος επικοινώνησε με τα κεντρικά της Dell και σίγουρα θα βρείς μια άκρη 1
NikosKallithea Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Πρωτη φορα διαβαζω καυι τέτοιο για την dell, το σύνηθες είναι να έρχονται σπιτι σου την επομενη μερα για αποκατασταση του προβλήματος Τουλάχιστον σε μενα που την εχω χρειαστεί 3-4 φορες ετσι εγινε 3
submarine115 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, rayven18 είπε Δεν είπα οτι κάνεις κάτι λάθος, πρότεινα μια λύση που εγώ τουλάχιστον θα ακολουθούσα. Όπως είπε και ο φίλος επικοινώνησε με τα κεντρικά της Dell και σίγουρα θα βρείς μια άκρη φιλε μου υπομονη....εχω μιλησει με ολο το τεχνικο τμημα και 3 εβδομαδες τωρα σχεδον καθε μερα....ισως αυριο ανεβει ολο το ιστορικο με ονοματα(θα εκτεθει κοσμος αν ανεβασω ονοματα) 2 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Πρωτη φορα διαβαζω καυι τέτοιο για την dell, το σύνηθες είναι να έρχονται σπιτι σου την επομενη μερα για αποκατασταση του προβλήματος Τουλάχιστον σε μενα που την εχω χρειαστεί 3-4 φορες ετσι εγινε καιμενα οι περισοτεροι στο τεχνικο τμημα λενε πως ειμαι ατυχος....πρωτη φορα συμβαινει....τωρα δηλαδη αφου μου ειπαν ετσι ναμαι χαρουμενος? τους εχω πει αν δεν υπηρχε μηχανημα ιδιο, γιατι τοσο καιρο δε μου εδωσαν τα χρηματα μου να παρω ενα απο αλλη εταιρεια? το σεπτεμβριο η αρχες οκτωμβριου....τωρα και να μου τα δωσουν εχω χασει αλλο 1 λαπτοπ σε αξια με τα μεροκαματα που δεν εκανα
NikosKallithea Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Τι να σου πω ρε φιλε, καλά ξεμπερδεματα Πάντα θα υπάρχει κάποιος ακόμα και στις καλύτερες εταιρείες που δεν θα του πάνε καλά τα πράγματα
Left13S Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Δεν ήρθε τεχνικός της Dell να δει το λαπτοπ ή έστω να τους το στείλεις; Γιατί βλέπω μόνο ότι σου ζήτησαν να τους στείλεις το τιμολόγιο.
dimips Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 Νομίζω υπάρχουν 3-4 διαφορετικές εγγυήσεις. Η απλή εγγύηση που δίνουν για αγορά από μεταπωλητή δεν έχει το να έρθουν next business day για έλεγχο και επιδιόρθωση η αντικατάσταση. Με το που πάρεις το λάπτοπ θα πρέπει να καλέσεις τη Dell για να σου δώσει προσφορά για επέκταση και αναβάθμιση της εγγύησης.
submarine115 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Στις 9/11/2018 στις 11:30 ΠΜ, dimips είπε Νομίζω υπάρχουν 3-4 διαφορετικές εγγυήσεις. Η απλή εγγύηση που δίνουν για αγορά από μεταπωλητή δεν έχει το να έρθουν next business day για έλεγχο και επιδιόρθωση η αντικατάσταση. Με το που πάρεις το λάπτοπ θα πρέπει να καλέσεις τη Dell για να σου δώσει προσφορά για επέκταση και αναβάθμιση της εγγύησης. o dell ηταν χαλασμενος απο την πρωτη στιγμη...μιλησα καιμε το τεχνικο τμημα της DELL Φιλε μου η ιδια η dell ....ενεκρινε σε 2 ημερες την αντικατασταση ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ Η DELL ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΞΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΝΤΙΚΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΛΑΠΤΟΠ..... ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΙ ΓΡΑΠΤΩΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ..... ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ 2ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΑ.....Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ πλεον για μενα....
submarine115 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 το αστειο ειναι πως απο τα μεσα του οκτωμβριου τους ειπα αν δεν υπαρχει laptop να μου δωσουν τα χρηματα μου πισω. Απαντησαν πως και ναμην υπαρχει θα μου κανουν προσφορα εναν καλυτερο Η προσφορα εγινε 5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ και επειδη ειχε 17 οθονη εκανε σχεδον τα ιδια χρηματα ΟΜΩΣ η σειρα 5000(που προτειναν) σε σχεση μετην 7000 που εχω αγορασει εχει τις εξης διαφορες 1. η 5000 ειναι πλαστικο ολο....ενω η 7000 απο αλουμινιο(premium κατηγορια) 2. η 5000 δεν ειχε φωτιζομενο πληκτρολογιο που χρειαζομαι για τη δουλεια μου ,,,ενω η 7000 εχει και το ρυθμιζεις 3.ΒΑΡΟΣ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα