Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, billiboo είπε

και στο υδρογονο  κινητηρας εσωτερικης καυσης δεν χρειαζεται? η τεσλα ειναι η apple τον αυτοκινητων πια. πολυ παπατζα και λιγο ρεαλισμος.

με την διαφορα οτι η Apple εχει κερδη 😁

Αναφορά σε κείμενο

Γι αυτό και τα περισσότερα στελέχη αυτοκινητοβιομηχανιών σε έρευνα που έγινε πέρσι είπαν ότι το μέλλον είναι το υδρογόνο 

μα ποσο μπροστα; 

https://www.youtube.com/watch?v=g56DsqV3vq4

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
  • Απαντ. 149
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγώ πιστεύω ότι το άμεσο μέλλον είναι υβριδικοί κινητήρες με μπαταρίες για τις μεγάλες αποστάσεις και καθαρά ηλεκτρικά για τα μικρά αυτοκίνητα πόλης.

Ηδή βγαίνουν σε πολύ καλές τιμές τα μικρά αυτοκίνητα πόλης με μπαταρία και νομίζω είναι φοβερά συμφέρων οχήματα για μικρές μετακινήσεις.

Για μένα πετρέλαιο, βενζίνη απλά έχει πεθάνει.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, CyanBlue είπε

Δεν το πιστεύει αλλά επένδυσε πάρα πολλά για να αναπτύξει και προμοτάρει τα (κακομούτσουνα κατ' εμέ) ηλεκτροκίνητα της που εδώ και καιρό βρίσκονται στην αγορά. Γιατί? γιατί πολλοί πιστεύουν πως ο ηλεκτρισμός είναι "καθαρός" και αν έχουν και λεφτά, ΕΊΝΑΙ αγοραστές. Αν το θέμα μας είναι η οικολογία, ηλεκτρισμός που δεν παράγεται από ήλιο και άνεμο είναι ρυπογόνος στην παραγωγή του. Αν προσθέσουμε και την παραγωγή μπαταριών... ας μη το συζητάμε. Το υδρογόνο σίγουρα είναι ελπιδοφόρο, αλλά αν δεν ελεγχθεί με κάποιο τρόπο από τις σημερινές εταιρείες πετρελαιοειδών , δεν το βλέπω να "περπατάει"...

Συμφωνώ με τον φίλο εδώ και προσθέτω ότι, ας μην ξεχνάμε τα διάφορα πλαστικά που έχει το κάθε αυτοκίνητο πάνω του είναι προϊόντα πετρελαίου και είναι πολλά. Κοιτώντας όχι μόνο τι εκπέμπει ένα όχημα ως ρύπους στο περιβάλλον αλλά ολόκληρη την εικόνα δλδ τι ρύπανση έχει προκαλέσει η παραγωγή του γενικότερα στα εργοστάσια (υλικά, διαμόρφωση εξαρτημάτων, συναρμολόγηση, βαφές) και σε τι ποσοστό της μάζας του μπορεί να ανακυκλωθεί, μόνο τότε μπορούμε να έχουμε σωστά συμπεράσματα για την επιβάρυνση του πλανήτη από το συγκεκριμένο αμάξι-προϊόν.

Τώρα αν κοιτάζουμε μόνο τα καύσιμα σίγουρα το υδρογόνο είναι το πιο 'καθαρό' με μεγάλη διαφορά, απόλυτα καθαρό δεν είναι γιατί απαιτεί κ μια διαδικασία για να απομονωθεί απ τις ενώσεις του. Όταν είναι έτοιμες οι πολυεθνικές για τρελά κέρδη θα το δούμε κ στη καθημερινότητά μας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, rakeesh είπε

 Είδα ένα ενδιαφέρον βιντεάκι τώρα τελευταία που συγκρίνει το περιβαλοντικό αποτύπωμα τόσο της κατασκευής όσο και της χρήσης ηλεκτρικών vs βενζινοκινητων αυτοκινήτων. καταλήγει οτι τα ηλεκτρικά γενικά είναι καλύτερα, εκτός κι αν τα οδηγείς σε περιοχές που παραγουν τον ηλεκτρισμό τους κυρίως από ορυκτά καύσιμα. Για όποιον έχει 13 λεπτά ειδου : 

 

Συγκρίνει όμως τα ηλεκτρικά, με το μέσο Αμερικάνικο αυτοκίνητο, που είναι 12 χρονών, και μέσα μπαίνουν Jeep, αγροτικά, οκτακύλινδρα, και διάφορα τέτοια. Εάν συγκρίνεις ένα σημερινό ηλεκτρικό, με ένα σημερινόo ICE ίδιας κατηγορίας, το αποτέλεσμα δεν παραμένει το ίδιο! Από τα νούμερα του, δλδ συγκρίνει τα ηλεκτρικά με αυτοκίνητα που βγάζουν 272g CO2/km. To Euro 6 standard πχ είναι ~135,   οπότε απευθείας ο χρόνος για να καλύψεις την αρχική ζημιά διπλασιάζεται. Ένα σημερινό Auris Hybrid έχει <100g/km WLTP, και το Euro 7 που έρχεται σε 2 χρόνια το όριο είναι στα 94g co2/km! 

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ ξέρω οτι την χρονιά που θα βρούμε πετρέλαιο στην Ελλάδα, θα είναι η χρονιά που θα απαγορευτεί παγκοσμίως η χρήση υδρογονανθράκων και οι μηχανές εσωτερικής καύσης... Μετά θα έχει πρόστιμο - όπως έχει τώρα η χρήση λιθάνθρακα...  :) 

Επεξ/σία από Eloy
Δημοσ.

Δεν είναι κακό το ηλεκτροκινητο μέλλον αλλά αντε να βιάζεσαι να πας κάπου και να περιμένεις μισή ώρα και να φορτισει το αυτοκίνητο.... Άσε που για αρχή δεν θα βρίσκεις και που να το φορτισεις. 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, korakios είπε

Για ποδήλατα , μηχανάκια (περισσότερο μοτο-ποδήλατα) τα σπάει η ηλεκτροκίνηση . Στις μηχανές βγαίνει πανάκριβα , για αμάξια θα μιλάμε?!!!

Όταν το πετρέλαιο τελειώνει τότε θα δούμε εξέλιξη ....

Η εξέλιξη θα είναι η μείωση του πληθυσμού κατά 50% .

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Whargoul είπε

Γι αυτό και τα περισσότερα στελέχη αυτοκινητοβιομηχανιών σε έρευνα που έγινε πέρσι είπαν ότι το μέλλον είναι το υδρογόνο και όχι οι μπαταρίες. Γι αυτό και η Toyota δεν θα ασχολείτουν καν εάν δεν υπήρχε η αγορά της Κίνας να την υποχρεώσει. 

Οι μπαταρίες απλά βολεύουν μαρκετιστικά στο άμεσο μέλλον (αρκετοί έχουν μια πρίζα σπίτι τους) για να μειώσουν τους ρύπους των εταιρειών για να πετυχαίνουν τα όρια. Μιας και ξεκίνησε ένα χορός για τα BEV, απλά θα το εκμεταλλευτούν όσο μπορούν. 

https://home.kpmg.com/us/en/home/media/press-releases/2018/01/auto-executives-consumers-skeptical-of-the-viability-of-pure-battery-electric-vehicles-kpmg-survey.html

 

:P

Δημοσ.

Ηλεκτρικά οικολογία και πράσινα άλογα... Όταν βγουν μπαταρίες που να αντέχουν 30 χρόνια και το κόστος τους πέσει κάτω από το 50% από το τωρινό, τότε μπορεί..

5 ώρες πριν, Eloy είπε

Εγώ ξέρω οτι την χρονιά που θα βρούμε πετρέλαιο στην Ελλάδα, θα είναι η χρονιά που θα απαγορευτεί παγκοσμίως η χρήση υδρογονανθράκων και οι μηχανές εσωτερικής καύσης... Μετά θα έχει πρόστιμο - όπως έχει τώρα η χρήση λιθάνθρακα...  :) 

Καλά μην τρελενεσαι , στη βόρεια Ελλάδα χρησιμοποιείται παντού ο λιθάνθρακας ή το ξυλοκάρβουνο αλλιώς για θέρμανση και αυτό φαίνεται από τις καμινάδες αλλά πρόστιμα δεν υπάρχουν πουθενά... Έχει το μισό κόστος από το ξύλο και σχεδόν διπλάσια απόδοση.

Δημοσ.

'η BMW σειρά 3 και 4 δεν τα πηγαίνει καθόλου καλά απέναντι στο Tesla Model 3 στην αγορά της Αμερικής'

 

Λογικό το βλέπω...όπως και η Tesla δεν τα πηγαίνει καλά στην αγορά της Ευρώπης.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, panosveto12 είπε

Η εξέλιξη θα είναι η μείωση του πληθυσμού κατά 50% .

καποια στιγμη, θα γινει και αυτο..!     οταν υπερφορτωνεις το γαιδουρι, καποια στιγμη, κλαταρει.....!!!!    ειναι φυσικο φαινομενο..!! 

 

 

παντως οσον αφορα την ηλεκτροκινηση, περιμενα τα τελευταια χρονια να εχουν γινει μεγαλυτερα βηματα. αλλα απο οτι φαινεται ειναι πιο δυσκολο στην πραξη, απο την θεωρια, να εξαπλωθει η ηλεκτροκινηση...!!!!   

Δημοσ.
11 ώρες πριν, agamoi-thytai είπε

Με το που διάβασα τον τίτλο, μου ήρθε στο μυαλό μια E30  να πηγαίνει με το πλάι.

 

Δημοσ.

Βλέποντας τα σχόλια θα ήθελα να δώσω μερικά facts:

Fact1: Όποιος νομίζει ότι αγοράζοντας ηλεκτρικό αυτοκίνητο "σώζει" τον πλανήτη ας δει το carbon footprint ενός συμβατικού και ενός ηλεκτρικού. Επίσης έβλεπα σε ένα ντοκυμαντέρ ότι τα 7 μεγαλύτερα εμπορικά πλοία παράγουν ετησίως τους ίδιους ρύπους με ΟΛΑ τα αυτοκίνητα το πλανήτη μαζί! (Δεδομένου του ότι ένα αυτοκίνητο θα πάει από το σημείο Α στο Β και μετά θα σταματήσει, ενώ τα πλοία δε σταματάνε σχεδόν ποτέ. Βάλτε στην εξίσωση αεροπλάνα και φορτηγά-νταλίκες και θα καταλάβετε τη διαφορά που κάνουν μερικά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.

Fact2: Ναι, οι ηλεκτρικοί κινητήρες είναι λιγότερο αποδοτικοί από τους συμβατικούς, έχετε όμως υπόψην ότι οι τελευταίοι έχουν 100 χρόνια head start.

Fact3: Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής (εκτός από τις αρχές του αιώνα) είχε βγει το '96 και ήταν το EV1 το οποίο το σαμποτάρισε και απέσυρε η General Motors επειδή "και καλά" δεν είχε ζήτηση και ήταν "επικίνδυνο". Παράλληλα μόλις άρχισε να αναπτύσεται η τεχνολογία των μπαταριών που ήταν ικανές για αυτοκίνηση μαντέψτε ποιοι αγόρασαν τις πατέντες και έθαψαν την εξέλιξη τους. Οι Chevron και Exxon.

Fact4: Είναι αλήθεια ότι οι εταιρείες προτείνουν ότι στην 5ετία πρέπει να αλλάζουν οι μπαταρίες στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Μπορεί κάποιος με καλή συντήρηση (σωστή φόρτιση-αποφόρτιση) και με κάποια απώλεια στη χωρητικότητά τους να το τραβήξει μέχρι 10ετία. Ακόμα και στα 5 χρόνια όμως, επειδή τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη είναι ελάχιστα, βγαίνει φθηνότερη η αλλαγή αυτή από όλα τα service που θα κάνει ένα συμβατικό αυτοκίνητο εννοείται αντίστοιχης κατηγορίας.

Fact5: Οι μπαταρίες δεν είναι μονόδρομος όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση. Πριν από μερικά χρόνια η Mazda ανακοίνωσε ότι έκανε έρευνα στο να χρησιμοποιεί αντί για μπαταρίες μερικές συστοιχίες πυκνωτών. Έτσι κέρδιζε πάρα πολύ σε όγκο, βάρος και εννοείται ακαριαία φόρτιση. Το πρόβλημα ήταν ότι ο κύκλος ζωής των πυκνωτών (που ήταν ικανοί για κάτι τέτοιο) ήταν γύρω στος 100 φορτίσεις-αποφορτίσεις έναντι των 1000 που είχαν οι μπαταρίες. Και σε αυτό ακριβώς στόχευε η έρευνα: Στο να αυξήσει τη ζωή των πυκνωτών. Δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι απέγινε με το project (που μάλλον εγκαταλείφθηκε για να μην έχει ακουστεί τίποτα ως τώρα), αλλά η θεωρία υπάρχει.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...