Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην ομάδα. Είμαι σε αναζήτηση για αναβάθμιση του συστήματος αυτή την περίοδο και ψάχνομαι λίγο με τις κάρτες γραφικών. Επειδή βλέπω σε πολλές αγγελίες ότι δεν υπάρχει απόδειξη αγοράς, πολλοί αναφέρουν ότι η εγγύηση καλύπτεται απ' την κατασκευαστική εταιρεία παρέχοντας το serial number. Ξέρετε αν ισχύει αυτό; Έχω ήδη στείλει mail στο τεχνικό τμήμα αρκετών εταιρειών αλλά είπα να ρωτήσω και δω μήπως κάποιος έχει προσωπική εμπειρία στο θέμα αυτό;

Δημοσ.

Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει ευρωπαική νομοθεσία για 1 χρόνο εγγύηση εντός ευρώπης, και 2 χρόνια απο κατασκευαστή

Δημοσ.

2 χρόνια είναι σίγουρα από το κατάστημα αν δε κάνω λάθος. Το θέμα μου είναι αν οι εταιρείες παρέχουν κάλυψη εγγύησης χωρίς απόδειξη καταστήματος, μόνο με s/n δηλαδή. Η MSI μου απάντησε ότι δε καλύπτει εγγύηση απευθείας, πρέπει να απευθυνθείς στο κατάστημα που αγοράστηκε (άρα απαιτείται απόδειξη). Η Asus Ελλάδας είπε ότι 2 χρόνια καλύπτει το κατάστημα και 1 η εταιρεία αρκεί να υπάρχει απόδειξη αγοράς. Βέβαια έστειλα και ένα mail στην Asus Global για σιγουριά. Αναμένω απάντηση από EVGA και Gigabyte.

Δημοσ.
19 ώρες πριν, Physiciant είπε

Καλησπέρα στην ομάδα. Είμαι σε αναζήτηση για αναβάθμιση του συστήματος αυτή την περίοδο και ψάχνομαι λίγο με τις κάρτες γραφικών. Επειδή βλέπω σε πολλές αγγελίες ότι δεν υπάρχει απόδειξη αγοράς, πολλοί αναφέρουν ότι η εγγύηση καλύπτεται απ' την κατασκευαστική εταιρεία παρέχοντας το serial number. Ξέρετε αν ισχύει αυτό; Έχω ήδη στείλει mail στο τεχνικό τμήμα αρκετών εταιρειών αλλά είπα να ρωτήσω και δω μήπως κάποιος έχει προσωπική εμπειρία στο θέμα αυτό;

Αυτά είναι βλακείες οπότε καλύτερα να μείνεις μακριά, τi πάει να πει καλύπτεται από το s/n? Οταν την αγόρασε κάποιος βγήκε ενα νόμιμο παραστατικό μαζί της, είτε απόδειξη είτε τιμολόγιο, έαν το έχασε μπορεί να ζητήσει επανεκτύπωση ή αν έγινε η αγορά on line μπορει να εκτυπώσει το νόμιμο παραστατικό από το mail του...

             Οι πιθανότητες να το γράφει κάποιοος έτσι είναι

1. Να είναι κλεμμένη οπότε εαν εχει δηλωθεί να βρεθείς μπλεγμένος εσύ να προσπαθείς να αποδείξεις τέρατα

2. Να είναι εκτός εγγύησης και να κάνει την πάπια 

3 Να βγήκε εκτος εγγύησης από κακό χειρισμό δικό του

4. Να σπρώχνει προιόν παραεισαγωγής σαν ιδιώτης ενώ εχμ  έχει άλλα 10 ίδια στο προφίλ του

5. Να είναι άμπαλος και να μη γνωρίζει ότι μπορεί να ζητήσει επανεκτύπωση ενός παραστατικού

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Έχεις δίκιο σ ' αυτά που λες, φυσικά το πιο εύκολο είναι να ζητήσεις επανεκτύπωση του παραστατικού. Απλά επειδή σαν εναλλακτική σκέφτομαι και αγορά από ebay, οπότε ήθελα να μάθω τι γίνεται σ αυτές τις περιπτώσεις.

Δημοσ.

Για να είσαι σίγουρος ρώτα την εκάστοτε εταιρεία 

Asus αν θυμάμαι καλά δεν καλύπτει 

Και η εγγύηση βάσει serial ισχύει από την ημέρα κατασκευής όχι πώλησης 

  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Inler είπε

Και η εγγύηση βάσει serial ισχύει από την ημέρα κατασκευής όχι πώλησης 

Αυτό ήθελα να γράψω.

Έχετε υπόψη σας ότι είναι πολύ πιθανό η κάρτα μέχρι να φτάσει από τον κατασκευαστή πρώτα στον retailer και μετά στον καταναλωτή, μπορεί να έχουν περάσει κάμποσοι μήνες.

Επίσης οι κάρτες γραφικών της Gigabyte π.χ. συνοδεύονται συνήθως από 2 έτη εγγύηση απ' το κατάστημα που την αγόρασες, και η Gigabyte δίνει άλλο ένα έτος, εξού και τα 3 έτη που ακούμε και διαβάζουμε.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό βάσει serial το γνωρίζω γιατί το έψαξα σε μια MSI μητρική που είχα 

Οπότε δεν έχει σημασία ποτέ αγοράστηκε από το μαγαζί(στην περίπτωση που δεν υπάρχει εγγύηση/χαρτί) γιατί η εγγύηση βάσει serial δεν ξεκινά από τότε...Οπότε μπορεί να είναι -6/7 μήνες 

Δημοσ.

Ναι αλλά η MSI απάντησε ότι δε καλύπτει εγγύηση απευθείας προς τον καταναλωτή γι' αυτό πρώτα πρέπει να επικοινωνήσεις με το κατάστημα. Απάντησε και η Gigabyte, αλλά αφήνοντας κάποια περιθώρια. Δεν καλύπτει μεταχειρισμένες gpu μόνο με το serial number, μόνο μέσω του μεταπωλητή. Αν πάλι έχεις απόδειξη ή τους πεις ήταν δώρο κτλ λογικά θα σε καλύψει το support.

  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Εγω έχω άκρη να αγοράσω  από Ελληνική επιχείρηση με τιμολόγιο κάρτες γραφικών στις καλύτερες τιμές τις Ευρώπης, δεν μπορώ όμως να πουλαω με τιμολόγιο και απόδειξη και επίσης δεν αναλαμβάνουν την εγγύηση. 

Και λόγο αυτού του θέματος δεν έκανα κίνηση. Αν υπάρχει Κ.Γ. από συγκεκριμένη εταιρία να δίνει εγγύηση με S.Nr.  από κατασκευαστή θα ήθελα παρακαλώ να το μάθω .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/11/2018 στις 4:34 ΜΜ, Physiciant είπε

2 χρόνια είναι σίγουρα από το κατάστημα αν δε κάνω λάθος. Το θέμα μου είναι αν οι εταιρείες παρέχουν κάλυψη εγγύησης χωρίς απόδειξη καταστήματος, μόνο με s/n δηλαδή. Η MSI μου απάντησε ότι δε καλύπτει εγγύηση απευθείας, πρέπει να απευθυνθείς στο κατάστημα που αγοράστηκε (άρα απαιτείται απόδειξη). Η Asus Ελλάδας είπε ότι 2 χρόνια καλύπτει το κατάστημα και 1 η εταιρεία αρκεί να υπάρχει απόδειξη αγοράς. Βέβαια έστειλα και ένα mail στην Asus Global για σιγουριά. Αναμένω απάντηση από EVGA και Gigabyte.

μέσω s/n αν δεν δηλώθηκε από τον αγοραστή μην το θεωρείς εφικτό .

δηλαδή ένα μαγαζί μπορεί να την έχει απούλητη πέντε χρόνια λέω εγώ τώρα ,

και να την πάρεις εσύ το έκτο χρόνο ,

πως με το s/n αν δεν έχει δηλωθεί θα αποδείξεις τον πραγματικό χρόνο λειτουργίας της κάρτας ?

θεωρώ ότι χωρίς το παραστατικό αγοράς θα έχεις θέμα με τους περισσότερους κατασκευαστές αν απευθυνθείς σε περίπτωση βλάβης.

Επεξ/σία από makis269

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...