Kostasdriver Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Καλησπέρα θα ήθελα μια γνώμη οποίος ξέρει για το καινούργιο Ford focus 2018 1.500 κυβικά 150 άλογα τρικυλινδρος οποίαδηποτε γνώμη δεκτή
NT1G Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δηλαδή αν σου πούμε αρνητική γνώμη θα το επιστρέψεις πίσω το αμάξι που αγόρασες; 5
Kostasdriver Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 28 λεπτά πριν, NT1G είπε Δηλαδή αν σου πούμε αρνητική γνώμη θα το επιστρέψεις πίσω το αμάξι που αγόρασες; Το αμάξι αύριο θα αγοραστή ροταω πρην το πάρω για να ξέρω κ άλλες γνώμες εμένα μου σχημάτισε καλή εικόνα γενικά μετά από αρκετή μελέτη σε αυτά που θέλω κ μου δηνεις σαν αμάξι οποιαδήποτε γνώμη δεκτή ξαναλέω
NikosKallithea Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Καλά και αυτοι 1500cc και το βγάζουν με τρείς κυλινδρους ολόκληρο κάρο, ημαρτον
bromiaris Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Αγόρασε το φίλε μου και έλα μετα απο κάποιους μήνες να μας πεις αν αξίζει... 1
AristidisZ Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 47 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Καλά και αυτοι 1500cc και το βγάζουν με τρείς κυλινδρους ολόκληρο κάρο, ημαρτον E ok, και η BMW 3κίλυνδρο 1500άρι μοτέρ έχει στο Χ1...
primeragt Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 58 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Καλά και αυτοι 1500cc και το βγάζουν με τρείς κυλινδρους ολόκληρο κάρο, ημαρτον Αν εβλεπες και την υπολοιπη γκαμα τους εδω και χρονια θα εβλεπες την ωραιοτατη οικονομια κλιμακας που εκαναν! Το 1.5αρι τρικιλινδρο ειναι σχεδιαστικα ενα 2.5λιτρο st πεντακυλινδρο κομμενο! Το ιδιο εχει κανει και η Honda με το μοτερ του Jazz οπου απο 4κυλινδρο το εβγαλε 2κυλινδρο αλλα το πεταξε στην σειρα NC στις μοτοσυκλετες. 1
paylidis Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Έχεις ανοίξει 40 θέματα για το ίδιο πράγμα. Τι θα αλλάξει σε άλλο ένα θέμα;;;
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Kostasdriver είπε Καλησπέρα θα ήθελα μια γνώμη οποίος ξέρει για το καινούργιο Ford focus 2018 1.500 κυβικά 150 άλογα τρικυλινδρος οποίαδηποτε γνώμη δεκτή Είναι σίγουρα καλοστημένο αυτοκίνητο, αφού έχει ανεξάρτητη ανάρτηση στον πίσω άξονα. Θα δεις διαφορά στο επίπεδο σταθερότητας κατά το στρίψιμο, και ειδικά σε δρόμους με εγκάρσιες ανωμαλίες που εδώ στην Ελλάδα έχουμε αρκετούς. Επίσης, έχει αρκετά ηλεκτρονικά υποβοηθήματα ενεργητικής ασφάλειας. Γενικά φαίνεται πολύ καλό, και εμένα μου άρεσε και σχεδιαστικά. Από προβλήματα τώρα... μόλις βγήκε... θα δείξει στο μέλλον. Φαίνεται να είναι μια καλή επιλογή πάντως. Επεξ/σία 6 Νοεμβρίου 2018 από Rzarector
NickTG Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 1 hour ago, Rzarector said: Το αυτοκίνητο αυτό στην συγκεκριμένη έκδοση ΔΕΝ είναι τρικύλινδρο αλλά τετρακύλινδρο. Απλώς έχει την δυνατότητα αυτόματης απενεργοποίησης του ψεκασμού καυσίμου στον έναν από τους 4 κυλίνδρους σε χαλαρές στιγμές. Είναι σίγουρα καλοστημένο αυτοκίνητο, αφού έχει ανεξάρτητη ανάρτηση στον πίσω άξονα. Θα δεις διαφορά στο επίπεδο σταθερότητας κατά το στρίψιμο, και ειδικά σε δρόμους με εγκάρσιες ανωμαλίες που εδώ στην Ελλάδα έχουμε αρκετούς. Επίσης, έχει αρκετά ηλεκτρονικά υποβοηθήματα ενεργητικής ασφάλειας. Γενικά φαίνεται πολύ καλό, και εμένα μου άρεσε και σχεδιαστικά. Από προβλήματα τώρα... μόλις βγήκε... θα δείξει στο μέλλον. Καλή επιλογή έκανες πάντως. Τρικυλινδρος είναι. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ford_EcoBoost_engine#1.5_L_Dragon
NT1G Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Rzarector είπε Το αυτοκίνητο αυτό στην συγκεκριμένη έκδοση ΔΕΝ είναι τρικύλινδρο αλλά τετρακύλινδρο. Απλώς έχει την δυνατότητα αυτόματης απενεργοποίησης του ψεκασμού καυσίμου στον έναν από τους 4 κυλίνδρους σε χαλαρές στιγμές. Είναι σίγουρα καλοστημένο αυτοκίνητο, αφού έχει ανεξάρτητη ανάρτηση στον πίσω άξονα. Θα δεις διαφορά στο επίπεδο σταθερότητας κατά το στρίψιμο, και ειδικά σε δρόμους με εγκάρσιες ανωμαλίες που εδώ στην Ελλάδα έχουμε αρκετούς. Επίσης, έχει αρκετά ηλεκτρονικά υποβοηθήματα ενεργητικής ασφάλειας. Γενικά φαίνεται πολύ καλό, και εμένα μου άρεσε και σχεδιαστικά. Από προβλήματα τώρα... μόλις βγήκε... θα δείξει στο μέλλον. Καλή επιλογή έκανες πάντως. Αναφορά σε κείμενο The new 1.5-litre EcoBoost engine delivers CO2 emissions from an anticipated 122 g/km for the five-door model, with features including: . A low-friction three-cylinder architecture that delivers naturally high torque at low rpm ... https://media.ford.com/content/fordmedia/feu/en/news/2018/04/10/ford-unveils-all-new-focus--most-innovative--dynamic-and-excitin.html Επεξ/σία 6 Νοεμβρίου 2018 από NT1G
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 19 λεπτά πριν, NickTG είπε Τρικυλινδρος είναι. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ford_EcoBoost_engine#1.5_L_Dragon 16 λεπτά πριν, NT1G είπε https://media.ford.com/content/fordmedia/feu/en/news/2018/04/10/ford-unveils-all-new-focus--most-innovative--dynamic-and-excitin.html I stand corrected
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δεν θα το έπαιρνα με τιποτα.. Πολύ λάθος αγορά
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα