Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως λέει ο τίτλος έκανα διακοπή μέσω app store και μέσω email αλλά συνεχίζει την χρεωση 11.99€. Έχω και το email που έγραψα για διαγραφή του λογαριασμό. Έχω δυο χρέωσης στην τράπεζα από το Netflix χωρίς λόγω. και τώρα προσπαθώ να κάνω σύνδεση και λέει ότι δεν υπάρχει λογαριασμός με αυτό το email, λογικό αφού όπως είπα και παραπάνω έκανα διαγραφή του λογαριασμό μου. Μέσα σε δυο μήνες μου έχει φάει 24€.

Δεν έβρισκα που να ανοίξω το νήμα και το άνοιξα εδώ sorry.

Θα μπω το πρωί ξανά να δω απάντησης ευχαριστώ και καληνύχτα

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οπως ειπαν κ πιο πανω, δεν στελνεις email. μεσα απο την εφαρμογη κανεις την ακυρωση της συνδρομης.

Επεξ/σία από kallair
  • Like 2
Δημοσ.

Ακύρωση συνδρομής αν την έκανες την συνδρομή από Iphone γίνεται μέσα από τις ρυθμίσεις στο iphone.

Settings -> ITunes & App Stores -> πατάς στο apple ID σου πάνω -> view AppleID -> Subscriptions και απο κει ακυρώνεις την συνδρομή

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, O_Y_K-killer είπε

Όπως λέει ο τίτλος έκανα διακοπή μέσω app store και μέσω email αλλά συνεχίζει την χρεωση 11.99€. Έχω και το email που έγραψα για διαγραφή του λογαριασμό. Έχω δυο χρέωσης στην τράπεζα από το Netflix χωρίς λόγω. και τώρα προσπαθώ να κάνω σύνδεση και λέει ότι δεν υπάρχει λογαριασμός με αυτό το email, λογικό αφού όπως είπα και παραπάνω έκανα διαγραφή του λογαριασμό μου. Μέσα σε δυο μήνες μου έχει φάει 24€.

Δεν έβρισκα που να ανοίξω το νήμα και το άνοιξα εδώ sorry.

Θα μπω το πρωί ξανά να δω απάντησης ευχαριστώ και καληνύχτα

τι θα πει "διακοπη μεσω app store" ?! είναι μέσω apple δηλαδη;

απο τα settings του λογαριασμου σου, υπαρχει επιλογη "Cancel membership"

Γενικα το Support τους ειναι πολυ εξυπηρετικο, λογικα αν επικοινωνησεις μαζι τους, θα βγαλεις καποια ακρη...

Επεξ/σία από kon1to
  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
27 minutes ago, kon1to said:

τι θα πει "διακοπη μεσω app store" ?! είναι μέσω apple δηλαδη;

απο τα settings του λογαριασμου σου, υπαρχει επιλογη "Cancel membership"

Γενικα το Support τους ειναι πολυ εξυπηρετικο, λογικα αν επικοινωνησεις μαζι τους, θα βγαλεις καποια ακρη...

Υπάρχει επιλογή να αγοράσεις τη συνδρομή για το netflix και να την πληρώνεις κάθε φορά μέσα από το app store της Apple. Σε αυτή την περίπτωση η διακοπή της αυτόματης ανανέωσης γίνεται μέσα από το app store και τις συνδρομές σου και όχι μέσα από το netflix (έχεις την επιλογή μέσα στις ρυθμίσεις του netflix για τη διακοπή αλλά σε προωθεί αυτόματα στο app store. 

IMG_2282.png

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Όπως λέει ο koumos και ο billdanos έτσι έκανα διακοπή το θέμα είναι ότι συνεχίζει την χρέωση στην τράπεζα. oukos ευχάριστω για το link. Ευχαριστώ όλους για τι βοήθεια . Αν βγάλω άκρη θα γράψω ξανά.

  • Super Moderators
Δημοσ.
3 minutes ago, O_Y_K-killer said:

Όπως λέει ο koumos και ο billdanos έτσι έκανα διακοπή το θέμα είναι ότι συνεχίζει την χρέωση στην τράπεζα. oukos ευχάριστω για το link. Ευχαριστώ όλους για τι βοήθεια . Αν βγάλω άκρη θα γράψω ξανά.

Η χρέωση που βλέπεις είναι από την Apple ή το Netflix (η αιτιολογία της χρεωσης που σου εμφανίζει)?

Δημοσ.

Του Netflix βγάζει . Τελικά μίλησα με το support και καταλήξαμε ότι το email αυτό που είχα βάλει την κάρτα και που έκανα διαγραφή και διακοπή μέσο iTunes δεν χρέωνε αυτό, αλλά ένα άλλο email απο τό Gmail όπου περίεργα δεν είχα βάλει ποτέ την κάρτα και δεν θυμάμαι να είχα φτιάξει στο Netflix λογαριασμό με αυτό το email, τέλος πάντων μου είπε ότι θα μπουν 3 μήνες δηλαδή 35.97 μέσα σε 7 με 10 ημέρες. Να δούμε θα τα βάλουν.

 

το καλό είναι ότι προσπάθησα να κάνω σύνδεση με όλα τα email που έχω προτού γράψω εδώ και έλεγε ότι δεν υπήρχε κανένα από αυτά στο Netflix. τέλος πάντων αφού έβγαλα άκρη θα δω σε 7 με 10 ημέρες.

Ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια.

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, O_Y_K-killer said:

Του Netflix βγάζει . Τελικά μίλησα με το support και καταλήξαμε ότι το email αυτό που είχα βάλει την κάρτα και που έκανα διαγραφή και διακοπή μέσο iTunes δεν χρέωνε αυτό, αλλά ένα άλλο email απο τό Gmail όπου περίεργα δεν είχα βάλει ποτέ την κάρτα και δεν θυμάμαι να είχα φτιάξει στο Netflix λογαριασμό με αυτό το email, τέλος πάντων μου είπε ότι θα μπουν 3 μήνες δηλαδή 35.97 μέσα σε 7 με 10 ημέρες. Να δούμε θα τα βάλουν.

το καλό είναι ότι προσπάθησα να κάνω σύνδεση με όλα τα email που έχω προτού γράψω εδώ και έλεγε ότι δεν υπήρχε κανένα από αυτά στο Netflix. τέλος πάντων αφού έβγαλα άκρη θα δω σε 7 με 10 ημέρες.

Ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια.

Άρα το πρόβλημα ήταν απο την πλευρά του netflix (ίσως να είχες χρησιμοποιήσει το gmail με καμιά παλιά δωρεάν μηνιαία συνδρομή και κάπως συνδέθηκε με το τωρινό σου πακέτο).  Συνήθως είναι πολύ τυπικοί με αυτά και θα σου επιστραφεί άμεσα το ποσό. :)

Δημοσ.

Εντάξει το βάλανε και ήταν 3 μήνες. Ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια.

Κλείσει το θέμα για τι δεν ξέρω πως να το κάνω. Ευχαριστώ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...