Bullettakos Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 13 ώρες πριν, gkinvest είπε Οσα δεν φτανει η αλεπου κυριοι, τα κανει κρεμασταρια. Φανταζομαι, ότι για πολλους από εσας, μπορει και ενας πίνακας του Rembrand η και η Αφροδιτη της Μηλου στην εισοδο του Λουβρου, να σας αφησει αδιάφορους η ακομα χειροτερα να βρειτε να πειτε καποια ειρωνικη ανοησια. Οχι φίλε μου απλά είναι άσχημη, κοιτάς την P1 και μετά κοιτάς αυτή την Mclaren και λες όχι αυτή είναι άσχημη οπότε άσε την Αφροδίτη της Μήλου κ τον Rembrand , εδώ μιλάμε για αυτοκίνητα, και αν θες να το πάμε στο θέμα μουσείου, όχι αυτό το αμάξι αν μπει ποτέ σε μουσείο ( μπορεί βεβαία γιατί έχει κ 2,2 ) δεν θα το δεις κ θα πεις ΟΥΑΟΥ για την F1 θα το πεις για την F40 θα το πεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mordred Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, Sorath είπε Απο την άλλη, με τόσο πολύ προηγμένη αεροδυναμική, μου φαίνεται "λίγη" η τελική των ~400Km/h με 1000+ ίππους. Δεν είναι 1000+, είναι ~1000, και αυτός είναι συνδυασμός με το υβριδικό σύστημα. Τα υπόλοιπα 400km/h+ hypercars είναι των 1200+ ίππων (1MW+). Για άμεση σύγκριση, η P1LM των 950 ίππων, που λογικά παρόμοιο σύστημα θα έχουν, η τελική της είναι περιορισμένη στα 345 km/h! To Agera RS πχ, των ~1150 ίππων, θέλει ~13.5s για το 0-300, περίπου τόσα θέλει και η Chiron των ~1500hp. Aυτό θέλει 12.8s! με 20-50% λιγότερη ιπποδύναμη. Εδώ φαίνεται η προηγμένη αεροδυναμική. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Εγω κολλησα με τις καμερες καθρεφτες. Ποσο δυσκολο και ακριβο θα ηταν αν το ενσωματωναν τα καθημερινα αμαξια? Ε? τι? δεν περναει ΚΤΕΟ στην Ελλαδα αυτο? α, οκ. χαχαεχαχαΧΑΧΑΑΧΑχαχαχαχ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Xeri83 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Εφτασε η ωρα για NFS 2019 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Markantonis Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Βάλ'της και φτερά να πετάξει. 403 χιλιόμετρα την ώρα, να τρέξεις που; Και για πόσο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dinos_12345 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 56 λεπτά πριν, Markantonis είπε Βάλ'της και φτερά να πετάξει. 403 χιλιόμετρα την ώρα, να τρέξεις που; Και για πόσο; Σε Γερμανικούς αυτοκινητόδρομους που δεν έχουν όρια (μερικοί) και σε πίστα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ELMastas Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Markantonis είπε Βάλ'της και φτερά να πετάξει. 403 χιλιόμετρα την ώρα, να τρέξεις που; Και για πόσο; Εδώ Αθήνα οτι πρέπει για Ομόνοια,σύνταγμα εξάρχεια και βέβαια ιδιαίτερα Κολωνάκι μεριά οτι πρέπει για να το ανοίξεις ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Noreak Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 8 ώρες πριν, Sorath είπε Εντάξει, εδώ οι ίδιοι στην McLaren λένε οτι δεν ήταν προτεραιότητά τους η εμφάνιση, αλλά η τεχνολογική υπεροχή, και κάποιοι "στραβώνουν" που λέμε οτι είναι άσχημη (τουλάχιστον απο το πλαϊ). Απο την άλλη, με τόσο πολύ προηγμένη αεροδυναμική, μου φαίνεται "λίγη" η τελική των ~400Km/h με 1000+ ίππους. Η ισχυς που χρειαζεται για να ξεπερασεις την αεροδυναμικη αντισταση ειναι αναλογη με τον κυβο της ταχυτητας.Για να πας πχ απο τα 400 στα 450 χρειαζεσαι 40% περισσοτερη ισχυ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Γνωστό αυτό. Άλλο λέω. Η πρώτη Veyron με 1001hp είχε τελική 408Km/h. Αυτό εδώ με ίδια ιπποδύναμη και υποτίθεται τόσο γαμάτη αεροδυναμική (που το κάνει κακάσχημο), έχει ελαφρώς μικρότερη τελική Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Reptile47 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 5 ώρες πριν, Sorath είπε Γνωστό αυτό. Άλλο λέω. Η πρώτη Veyron με 1001hp είχε τελική 408Km/h. Αυτό εδώ με ίδια ιπποδύναμη και υποτίθεται τόσο γαμάτη αεροδυναμική (που το κάνει κακάσχημο), έχει ελαφρώς μικρότερη τελική Η καλυτερη αεροδυναμικη δεν βοηθαει μονο στην αυξηση της τελικης ταχυτητας αλλα επιδρα στην γενικοτερη συμπεριφορα του αυτοκινητου. Ο αρχικος στοχος της McLaren δεν ηταν να κατασκευασει το ταχυτερο αυτοκινητο αλλα ενα hyper-GT. Ακομα και χωρο για αποσκευες εχει! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα