Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 ώρες πριν, gkinvest είπε

Οσα δεν φτανει η αλεπου κυριοι, τα κανει κρεμασταρια.

Φανταζομαι, ότι για πολλους από εσας, μπορει και ενας πίνακας του Rembrand η και η Αφροδιτη της Μηλου στην εισοδο του Λουβρου, να σας

αφησει αδιάφορους η ακομα χειροτερα να βρειτε να πειτε καποια ειρωνικη ανοησια.

Οχι φίλε μου απλά είναι άσχημη, κοιτάς την P1 και μετά κοιτάς αυτή την Mclaren και λες όχι αυτή είναι άσχημη οπότε άσε την Αφροδίτη της Μήλου κ τον Rembrand , εδώ μιλάμε για αυτοκίνητα, και αν θες να το πάμε στο θέμα μουσείου, όχι αυτό το αμάξι αν μπει ποτέ σε μουσείο ( μπορεί βεβαία γιατί έχει κ 2,2 )  δεν θα το δεις κ θα πεις ΟΥΑΟΥ για την F1 θα το πεις για την F40 θα το πεις.  

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Sorath είπε

Απο την άλλη, με τόσο πολύ προηγμένη αεροδυναμική, μου φαίνεται "λίγη" η τελική των ~400Km/h με 1000+ ίππους.

Δεν είναι 1000+, είναι ~1000, και αυτός είναι συνδυασμός με το υβριδικό σύστημα. Τα υπόλοιπα 400km/h+  hypercars είναι των 1200+ ίππων (1MW+). Για άμεση σύγκριση, η P1LM των 950 ίππων, που λογικά παρόμοιο σύστημα θα έχουν, η τελική της είναι περιορισμένη στα 345 km/h! 

To Agera RS πχ, των ~1150 ίππων, θέλει ~13.5s για το 0-300, περίπου τόσα θέλει και η Chiron των ~1500hp. Aυτό θέλει 12.8s! με 20-50% λιγότερη ιπποδύναμη. Εδώ φαίνεται η προηγμένη αεροδυναμική. 

  • Like 2
Δημοσ.

Εγω κολλησα με τις καμερες καθρεφτες. Ποσο δυσκολο και ακριβο θα ηταν αν το ενσωματωναν τα καθημερινα αμαξια? 

Ε?

τι?

δεν περναει ΚΤΕΟ στην Ελλαδα αυτο?

α, οκ.

χαχαεχαχαΧΑΧΑΑΧΑχαχαχαχ!

 

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, Markantonis είπε

Βάλ'της και φτερά να πετάξει.

403 χιλιόμετρα την ώρα, να τρέξεις που; Και για πόσο;

Σε Γερμανικούς αυτοκινητόδρομους που δεν έχουν όρια (μερικοί) και σε πίστα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Markantonis είπε

Βάλ'της και φτερά να πετάξει.

403 χιλιόμετρα την ώρα, να τρέξεις που; Και για πόσο;

Εδώ Αθήνα οτι πρέπει για Ομόνοια,σύνταγμα εξάρχεια και βέβαια ιδιαίτερα Κολωνάκι μεριά οτι πρέπει για να το ανοίξεις ! :D

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Sorath είπε

Εντάξει, εδώ οι ίδιοι στην McLaren λένε οτι δεν ήταν προτεραιότητά τους η εμφάνιση, αλλά η τεχνολογική υπεροχή, και κάποιοι "στραβώνουν" που λέμε οτι είναι άσχημη (τουλάχιστον απο το πλαϊ).

Απο την άλλη, με τόσο πολύ προηγμένη αεροδυναμική, μου φαίνεται "λίγη" η τελική των ~400Km/h με 1000+ ίππους.

Η ισχυς που χρειαζεται για να ξεπερασεις την αεροδυναμικη αντισταση ειναι αναλογη με τον κυβο της ταχυτητας.Για να πας πχ απο τα 400 στα 450 χρειαζεσαι 40% περισσοτερη ισχυ.

  • Like 1
Δημοσ.

Γνωστό αυτό.

Άλλο λέω. Η πρώτη Veyron με 1001hp είχε τελική 408Km/h. Αυτό εδώ με ίδια ιπποδύναμη και υποτίθεται τόσο γαμάτη αεροδυναμική  (που το κάνει κακάσχημο), έχει ελαφρώς μικρότερη τελική

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Sorath είπε

Γνωστό αυτό.

Άλλο λέω. Η πρώτη Veyron με 1001hp είχε τελική 408Km/h. Αυτό εδώ με ίδια ιπποδύναμη και υποτίθεται τόσο γαμάτη αεροδυναμική  (που το κάνει κακάσχημο), έχει ελαφρώς μικρότερη τελική

Η καλυτερη αεροδυναμικη δεν βοηθαει μονο στην αυξηση της τελικης ταχυτητας αλλα επιδρα στην γενικοτερη συμπεριφορα του αυτοκινητου. Ο αρχικος στοχος της McLaren δεν ηταν να κατασκευασει το ταχυτερο αυτοκινητο αλλα ενα hyper-GT. Ακομα και χωρο για αποσκευες εχει!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...