Επισκέπτης Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Κάθε φορά που η McLaren παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο, ο κόσμος της αυτοκίνησης σείεται αφού σχεδόν πάντα μιλάμε για κάποιο τεχνολογικό και σχεδιαστικό αριστούργημα, και όχι απλώς για κάποιο νέο μοντέλο που ρίχνεται στην μάχη για ένα μερίδιο κάποιας πίτας της αγοράς. Όταν δε το νέο μοντέλο ανήκει στην σειρά “Ultimate”, τότε όλα τα παραπάνω έχουν ακόμη πιο έντονη χροιά γιατί αυτό πρακτικά σημαίνει πως η McLaren σχεδίασε και κατασκεύασε ένα όχημα χωρίς περιορισμούς. Το νέο “ultimate” από την McLaren λοιπόν ονομάζεται “Speedtail”, και είναι τυπικά ο συνεχιστής του McLaren F1 που σταμάτησε να παράγεται πριν 20 χρόνια. Όπως και στο F1, μόλις 106 Speedtail πρόκειται να βγούνε από την γραμμή παραγωγής της McLaren στο Woking της Αγγλίας το 2020, και είναι ήδη όλα αγορασμένα στην τιμή των 2.1 εκατομμυρίων λιρών. Σχεδιαστικά, το τελείωμα του πίσω μέρους μου θύμισε έντονα κάτι από Jaguar XJ220, αλλά οι γραμμές του Speedtail είναι σαφώς πιο τολμηρές και φουτουριστικές. Η McLaren υπόσχεται ελάχιστη αεροδυναμική αντίσταση και φαίνεται πως ο σχεδιασμός έχει επηρεαστεί από μια προσπάθεια για τελειότητα σε αυτό τον τομέα. Το αμάξωμα μοιάζει με μια μεγάλη σταγόνα, και κάθε καμπύλη βρίσκεται εκεί για να οδηγήσει τον αέρα σε κανάλια χωρίς πολλές διαταραχές, και όχι απλώς για να κάνει το Speedtail πιο όμορφο. Τα διάκενα μεταξύ των μερών είναι ελάχιστα, ενώ οι μπροστινοί τροχοί διαθέτουν πάνελ από ανθρακόνημα για περαιτέρω μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης από διαταραχές. Φυσικά, μια τέτοια προσπάθεια θα πήγαινε χαμένη αν η McLaren χρησιμοποιούσε κλασικούς καθρέφτες, και για αυτό τον λόγο τους αντικατέστησαν με μικρές ανασυρόμενες κάμερες που διαθέτουν ευρυγώνιους φακούς. Τέλος, είναι εντυπωσιακό το πως η McLaren κατάφερε να σχεδιάσει το τελείωμα του carbon-fiber αμαξώματος για να ενσωματώσει “ailerons” παρόμοια με αυτά που χρησιμοποιούνται σε αεροσκάφη. Για την αναδίπλωση των ailerons, χρησιμοποιείται ένα επιπλέον υδραυλικό σύστημα, αλλά το κομμάτι που μετατρέπεται σε αεροτομή είναι ένα εύκαμπτο μέρος του αμαξώματος και όχι ένα ξεχωριστό στοιχείο. Αυτή είναι μια υλοποίηση που την βλέπουμε για πρώτη φορά στην αυτοκίνηση. Στο εσωτερικό, θα βρούμε μια θέση οδήγησης τοποθετημένη κεντρικά και άλλες δύο στο πλάι αυτής, όλες ενσωματωμένες επάνω στο μονοκόκ σασί από ανθρακόνημα. Το φινίρισμα του δέρματος στα καθίσματα έγινε με τέτοιο τρόπο (directional) ούτως ώστε να επιτρέπει την άνετη επιβίβαση (γλίστρημα στην θέση), και μετέπειτα την ασφαλή συγκράτηση εκεί. Οι διακόπτες στο σαλόνι της Speedtail είναι ελάχιστοι αφού όλα πλέον γίνονται μέσω υψηλής ευκρίνειας touch-screen, ενώ υπάρχουν και άλλες 2 οθόνες στα άκρα για το mirror video feed (καθρέπτες). Στα εντυπωσιακά τεχνολογικά τρικ του εσωτερικού, έχουμε την ρυθμιζόμενη διαπερατότητα φωτός από το ηλεκτροχρωμικό γυαλί που αγκαλιάζει όλο το κόκπιτ, οπότε ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ακριβώς πόσο φιμέ θα είναι τα τζάμια του, και σε ποια σημεία. Μέσα στο ίδιο γυαλί υπάρχουν επίσης τα LED φωτισμού της καμπίνας, ενώ η πανοραμική ορατότητα που προσφέρει είναι πραγματικά εξαιρετική για hypercar, και όχι μόνο. Τέλος, τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Speedtail και οι επιδόσεις που τα συνοδεύουν δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα ακόμη. Αξίζει όμως να αναφέρουμε τα όσα είναι ήδη γνωστά από την McLaren. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή λοιπόν, αυτό είναι το πιο γρήγορο αυτοκίνητο που έχουν προσφέρει στο αγοραστικό κοινό, με τελική που φτάνει τα 403 km/h, ενώ τα πρώτα 300 km/h έρχονται σε μόλις 12.8 δευτερόλεπτα. Το βάρος του αυτοκινήτου είναι 1430 κιλά, και λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι τα πάντα στο Speedtail είναι φτιαγμένα από ανθρακόνημα, το βάρος θα έπρεπε να ήταν χαμηλότερο. Η απάντηση είναι πως η μονάδα ισχύος των 1050 ίππων είναι υβριδική, οπότε υπάρχουν και μπαταρίες που αυξάνουν το βάρος. Φυσικά, το κέρδος από την παρουσία ηλεκτροκινητήρων είναι μεγαλύτερο από τον συμβιβασμό του μεγαλύτερου βάρους, αφού μιλάμε για το απόλυτο hypercar της McLaren όπως δήλωσε και ο CEO της εταιρίας, Mike Flewitt. Engadget Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Anaisthitos Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Η νέα Speedtail είναι η πιο γρήγορη άσχημη McLaren που κατασκευάστηκε ποτέ! 22 1 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aris1986 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Έπρεπε να προλάβω να προ-αγοράσω μια στα 2,1M ώστε να την βάλω στις αγγελίες του insomnia στα 3,5 M γιατί θα είναι συλλεκτική και limited edition. Κρίμα...😥 4 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kotronas Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Οταν την βγάλει η MAISTO θα αγοράσω καμία δεκαριά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SaFiS Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Ωραία Jaguar XJ220... Oh, Wait... 5 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KOSTAS4_XT Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 εεεε και μόλις αγόρασα ένα i20. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gkinvest Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Οσα δεν φτανει η αλεπου κυριοι, τα κανει κρεμασταρια. Φανταζομαι, ότι για πολλους από εσας, μπορει και ενας πίνακας του Rembrand η και η Αφροδιτη της Μηλου στην εισοδο του Λουβρου, να σας αφησει αδιάφορους η ακομα χειροτερα να βρειτε να πειτε καποια ειρωνικη ανοησια. 20 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Federer Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 τιμούλα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alex-k8 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, Federer είπε τιμούλα; 2.2 ekatomiria nomizo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Istros Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Οι τρεις θέσεις μ αρέσουν.Ποιος το σκέφτηκε αυτό? Πολύ όμορφο,πολύ δυνατό αλλά και πάλι η τιμή είναι υπερβολική. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
athanaso77 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, Istros είπε Οι τρεις θέσεις μ αρέσουν.Ποιος το σκέφτηκε αυτό? Η McLaren με το F1 πριν 20 χρόνια. 12 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Istros Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, athanaso77 είπε Η McLaren με το F1 πριν 20 χρόνια. Και στη McLaren F1?δύο γκόμενες είχε ο τύπος? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
madtheo Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μάγκες εγώ με το Panda είμαι! Βλακείες λέει το άρθρο! Πέτυχα μια στην παραλιακή και ήμουν άνετα κολλημένος στο πίσω προφυλακτήρα της! Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2018 από madtheo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Istros Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, madtheo είπε Μάγκες εγώ με το Panda είμαι! Βλακείες λέει το άρθρο! Πέτυχα μια στην παραλιακή και ήμουν άνετα κολλημένος στο πίσω προφυλακτήρα της! Σαββατόβραδο Ιουλιου? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Oxygene Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 8 minutes ago, Istros said: Οι τρεις θέσεις μ αρέσουν.Ποιος το σκέφτηκε αυτό? Και κάνει για όλες τις χώρες, αριστεροτίμονες και δεξιοτίμονες 😛 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα