Dina74 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Καλημέρα! Το θέμα μου είναι το εξής: στο σπίτι που εμένα για 13 χρόνια είχα σταθερή τηλεφωνία στηv vodafone κι ήμουν πολύ ευχαριστημένη. Πέρσι έκανα ένα συμβόλαιο για 24 μήνες, το οποίο θα έληγε το Μάιο του '19. Φέτος όμως τον Ιούλιο μετακόμισα σε δικό μου σπίτι και όπως ήταν φυσικό έκανα αίτηση φορητότητας στον ίδιο πάροχο, για μεταφορά της γραμμής στη νέα δ/νση. Όμως στην περιοχή αυτή τελικά δεν υπάρχει διαθεσιμότητα δικτύου, με αποτέλεσμα να πρέπει να διακοπεί η συνεργασία μας και να αναζητήσω νέο πάροχο. Από τη vodafone όμως με ενημέρωσαν ότι θα πρέπει να πληρώσω πρόστιμο 160€ για τη λήξη της συνεργασίας μας πριν την αναμενόμενη ημερομηνία. Τους εξήγησα ότι εγώ δεν ήθελα να τη διακόψω κι ότι για δική τους αδυναμία αναγκάστηκα να το κάνω κι ότι αν υπήρχε δίκτυο η συνεργασία θα συνεχιζόταν. Η δική τους απάντηση ήταν ότι η συνεργασία μας αφορούσε τη συγκεκριμένη δ/νση κι ότι εφόσον μετακομίζω δεν είναι δικό τους λάθος. Σαφώς ούτε και δικό μου, τους είπα. Προχθές μου ήρθε και έγγραφο με το πόσο οφειλής, ληξιπροθεσμο. Κι αν δεν το πληρώσω θα αποβούν στα απαραίτητα (τοκισμος ποσού και δεν ξέρω τι άλλο). Είναι νόμιμο όλο αυτό; Η υπαιτιότητα είναι δική μου; Μπορεί κάποιος να μου πει με σιγουριά; Ευχαριστώ!
Doubt Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Απευθυνθείτε στο συνήγορο του καταναλωτή. Οι αιτιάσεις σας είναι λογικές και ίσως δικαιωθείτε ή ίσως πετύχετε κάποιο ευνοϊκό συμβιβασμό. 1
Dina74 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Ευχαριστώ πολύ! Αυτό σκοπεύω να κάνω γιατί θεωρώ κοροϊδία την όλη κατάσταση. 1
chsam Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Απ'οτι ξερω, φυσικα καλυτερα να συμβουλευτεις τους ορους του συμβολαιου, οταν υπαρχει αδυναμια παροχης υπηρεσιων απο τον παροχο δεν δυναται να υπαρχει καμια ποινη ή αλλη χρεωση στον καταναλωτη. 1 1
NikosKallithea Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δεν θα διακόψεις, λάθος θα επιμείνεις να κάνουν την μεταφορά, ετσι και αλλιώς κανένας πάροχος δεν εχει την δυνατότητα να σου δώσει γραμμή, είναι χαμένη υπόθεση Οταν παρέλθει το διάστημα όπου υπάρχει (δεν θυμάμαι το όριο) απο μονοι τους θα θέσουν το αίτημα στο αρχείο
Dina74 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Η cosmote μόνο έχει εδώ διαθεσιμότητα δικτύου. Καμία άλλη εταιρεία. Αναγκαστικά έκανα αίτηση φορητότητας εκεί, μια και δεν μπορούσα να μείνω χωρίς τηλέφωνο. Άσε που αυτοί ήταν ικανοί να εξακολουθούν να με χρεώνουν! Πάντως πριν από λίγο έστειλα mail στο συνήγορο του καταναλωτή με τα σχετικά έγγραφα. Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2018 από Dina74
NikosKallithea Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 10 λεπτά πριν, Dina74 είπε Η cosmote μόνο έχει εδώ διαθεσιμότητα δικτύου. Καμία άλλη εταιρεία. Αναγκαστικά έκανα αίτηση φορητότητας εκεί, μια και δεν μπορούσα να μείνω χωρίς τηλέφωνο. Άσε που αυτοί ήταν ικανοί να εξακολουθούν να με χρεώνουν! Πάντως πριν από λίγο έστειλα mail στο συνήγορο του καταναλωτή με τα σχετικά έγγραφα. Είσαι σίγουρη ή θα φας πόρτα και απο την cosmote; Εκτός αν είσαι αν πηγες σε κάποιο χωριό που δεν εξυπηρετείται απο παρόχους Ενημέρωσε μας
Dina74 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Ναι, αυτό ακριβώς. Στο χωριό που εγκατασταθηκα, αν και 10 λεπτά από τη χώρα, δεν έχει διαθεσιμότητα δικτύου ούτε η vodafone ούτε η wind. Από τον Ιούλιο το μετέφερα στο νέο πάροχο. Τώρα έχω κανονικά σύνδεση.
Dina74 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Ο νέος πάροχος; Ναι, βέβαια. Έχω πρόγραμμα για αστικά, υπεραστικά και ίντερνετ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα