Επισκέπτης Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Οι οδηγοι εντος οχηματος εξακολουθουν να εχουν αεροσακκους, οι μουρες των οχηματων εξακολουθουν να εχουν ευκολολυγιστα υλικα για απορροφηση συγκρουσης με ζωο η ανθρωπο οι νομοι εξακολουθουν να απαιτουν εξετασεις (χαχαεχαχαχαχαχα!... σορρυ) πιστοποιησης ικανοτητας οδηγησης η οδικη σημανση εξακολουθει να υποδεικνυει επικινδυνοτητα και ορια δρομου η τεχνολογια αναπτυσσεται απο αεροσακους μηχανοβιου εως δεν ξερω τι αλλο τα κρατη και οι φορεις εξακολουθουν να εχουν μαθηματα συμπεριφορας για πεζου... (χαχαχαχαχαχαχαχα!... συγνωμη...) τα φορουμ θα ειναι παντα πεδια αεναων "και αν?" αναζητησεων απορριψης. - Η ερευνα αν δεν ειχε αυτο τον πομπωδη τιτλο και απλα λεγοταν "παγκοσμια μελετης οδηγικης συμπεριφορας με βαση την ηθικη ανα ηπειρο" θα ειχε μια χαρα αποτελεσματα... Αναφορά σε κείμενο Η ζωή των ανθρώπων έχει μεγαλύτερη αξία από αυτή των ζώων. Η ζωές ενός γκρουπ περισσότερων ατόμων έχει μεγαλύτερη αξία από αυτήν ενός γκρουπ λιγότερων. Η ζωή των νεότερων έχει μεγαλύτερη αξία από αυτή των γηραιότερων. - Αντι σχολιου μπορει ο καθενας να "επηρεασει" τα αποτελεσματα της ερευνας συμμετεχοντας και επιλεγοντας οτι ο ιδιος πιστευει ως ορθο... Αναφορά σε κείμενο ...."Για να συμμετάσχετε και εσείς στην έρευνα, ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: http://moralmachine.mit.edu/"
Istros Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Αρα οι επιστήμονες θελουν να σκοτώνεται κοσμος? Μιλαμε για καταστασεις που ξεφευγουν από τον ελεγχο και δεν μπορει να κανει κατι το αυτοκινητο παρα να επιλεξει αν θα πεθανει ο οδηγος η καποιος άλλος και ποιος? Το ερώτημα είναι λαθος Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2018 από Istros
kostakis81 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 και ποιοσ θα αγοραζε η θα εμπαινε σε ενα αμαξι που θα υπηρχε η πιθανοτητα να διαλεξει υπο οποιοεδηποτε προυποθεσεισ αυτο για τη ζωη του ??????
bluesattack Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 13 λεπτά πριν, kostakis81 είπε και ποιοσ θα αγοραζε η θα εμπαινε σε ενα αμαξι που θα υπηρχε η πιθανοτητα να διαλεξει υπο οποιοεδηποτε προυποθεσεισ αυτο για τη ζωη του ?????? Εδω μερικοι ειναι ετοιμοι να βαλουν εμφυτευμενο τσιπακι για να μην βγαζουν εισητηριο απο την κωλοτσεπη , στην τεχνητη νοημοσυνη του αυτοκινητου θα κολλησουν ? 😆
nhzt Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 8 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Μιλαμε για καταστασεις που δεν γινεται αυτό για χ,ψ λογους.Οπως γινεται και στην πραγματικοτητα. τα χ και τα ψ δεν είναι απάντηση... αν έχεις κάτι εμπεριστατωμένο να μας πεις, σ ακούμε.
bluesattack Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Πω,πω,το ασφαλιστηριο συμβολαιο τοτε θα ειναι σαν τον παπυρο λαρους μαγκα μου.Και σιγα μη σε αφησουν στην απ'εξω , να τα ριχνεις στις αυτο0κινητοβιομηχανιες , στο ατελες firmware η να αμφισβητεις τα δεδομενα στα οποια βασιστηκε η ηθικη των μηχανων.Αν δεν συνδεεται το..εμφυτευμενο τσιπακι στο αυτοκινητο δεν θα παιρνει καν μπρος.Θα κατεβαζει τα προσωπικα σου δεδομενα , απο τις φωτογραφιες στο cloud μεχρι της αναρτησεις σου στο ινσομνια.Να την ξεχασεις την αποποιηση..ατομικης ευθυνης αφελη οδηγε μου 😆 Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2018 από bluesattack
nhzt Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Δυστυχώς στον πραγματικό κόσμο δέν έχουν όλα τα σενάρια λύση. Μπορεί ο οδηγός (είτε άνθρωπος είτε AI) να βρεθεί σε κάποια κατάσταση οπου καμία δέσμη ενεργειών να μήν οδηγεί στην αποφυγή του ατυχήματος. Παράδειγμα, κάποιο παιδί ή ζώο το οποίο βρίσκεται κρυμμένο πίσω απο ένα αντικείμενο και πετιέται στο ένα μέτρο. Μπορεί ο οδηγός να τηρεί τα όρια, να προσέχει στο δρόμο, και γενικά να τα κάνει όλα σωστά, όμως το ατυχημα αυτό δέν αποφεύγεται. Συμφωνώ απόλυτα μ αυτά που λες και είναι σωστό το παράδειγμά σου. Όμως δεν πρόσεξες όσο έπρεπε αυτό που έγραψα... Και εννοώ ότι σε τέτοιες δύσκολες περιπτώσεις όπως το το παιδάκι που πετάγεται στο 1 μετρο, το όχημα αντί να προσπαθεί να αποφασίσει τι θα κάνει, να ακινητοποιείται άμεσα. Δεν απορρίπτω την έρευνα που πρέπει να γίνει όπως την περιγράφει το άρθρο, περί ηθικής και επιλογών, αλλά θεωρώ ότι πρέπει να στραφούμε και σε ποιο πρακτικές μεθόδους. Ξαναέρχομαι στο άρθρο και και λέω ότι, όπως στην πρώτη φωτο που το σύστημα πρέπει να επιλέξει μεταξύ των πολλών ή των λίγων ανθρώπων, απλά να ακινητοποιείται άμεσα, με εφεδρικό σύστημα φρένων (αν χάλασαν τα δικά του) αλλά και ένα άλλο παθητικό σύστημα προστασίας των πεζών π.χ. να ανοίξει ένας αερόσακος στο μπροστινό μέρος του οχήματος. Αυτά τα δύο θα μειώσουν δραστικά τις απώλειες και τους τραυματισμούς. Επίσης ως τώρα, το να σκοτωνόταν ένα παιδί που πετάχτηκε στο 1 μέτρο, το θεωρούσαμε φυσιολογικό να μην μπορεί να αντιδράσει ο οδηγός και το φταίξιμο ήταν δικό του. Όμως η επιστήμη έχει σκοπό στο να φτάσει σε τέτοιο επίπεδο που να προβλέπει και αυτή την περίπτωση και να υπηρετεί και να προστατεύει τον άνθρωπο.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, nhzt είπε τα χ και τα ψ δεν είναι απάντηση... αν έχεις κάτι εμπεριστατωμένο να μας πεις, σ ακούμε. Δεν εχεις οδηγησει ποτε για να εχεις 2 παραδειγματα απο μονος σου?Πρεπει εγω να τα κανω φραφκοδιφραγκα?Πεταγεται γατα κατω απο αμαξι, Πεταγεται παιδακι πισω απο φορτηγακι. Πεταγεται πεζος πισω απο λεωφορειο και περιπου 1.000.000.000.000.000.000 ακομα...Ακουμε τωρα μια σοβαρη απαντηση!
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Θα ρίχνω όσους έχουν πρόθεση να κάνουν μαλακια, πεζός να περάσει χωρίς διάβαση, μηχανάκι να κάνει ζικ ζακ ή να ανέβει σε πεζοδρόμιο κοκ
Reptile47 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 22 ώρες πριν, bluesattack είπε Πω,πω,το ασφαλιστηριο συμβολαιο τοτε θα ειναι σαν τον παπυρο λαρους μαγκα μου.Και σιγα μη σε αφησουν στην απ'εξω , να τα ριχνεις στις αυτο0κινητοβιομηχανιες , στο ατελες firmware η να αμφισβητεις τα δεδομενα στα οποια βασιστηκε η ηθικη των μηχανων.Αν δεν συνδεεται το..εμφυτευμενο τσιπακι στο αυτοκινητο δεν θα παιρνει καν μπρος.Θα κατεβαζει τα προσωπικα σου δεδομενα , απο τις φωτογραφιες στο cloud μεχρι της αναρτησεις σου στο ινσομνια.Να την ξεχασεις την αποποιηση..ατομικης ευθυνης αφελη οδηγε μου 😆 Βασικα το ασφαλιστηριο συμβολαιο δεν θα υπαρχει και αυτο θα ειναι ο τροπος διεισδυσης στις μαζες: Υπευθυνη για την ασφαλιση θα ειναι η αυτοκινητοβιομηχανια, οπως τωρα υπευθυνος για την ασφαλεια ειναι πχ ο οδηγος ταξι και οχι ο επιβατης. Θα σου λενε ομως οτι αν θες να οδηγησεις manual αυτοκινητο τοτε η θα πρεπει να πληρωσεις 10χ ή 100χ αυτα που πληρωνεις σημερα γιατι αυξανεται ο κινδυνος να προκαλεσεις ατυχημα... 1
badweed Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) περασα ειδα το τεστ , αλλα με απαγοητευσε γιατι εχει μικροτητες για κριτηρια . δηλαδη δεν ξεχωριζει το ποιος ειναι στον δρομο του αυτοκινητου για να εχει και μερος της ευθυνης του περασματος του δρομου . ουτε καταλαβαινει το τεστ απο την ευθυνη των επιβατων στο οχημα που μπορει να αποτελει κινδυνο εναντι των περαστκων , το τεστ κοιταει αμα ειναι γατες η οχι , παιδια γυναικες αντρες και ρακενδυτοι , και αλλα τετοια σαχλα που ομως υποθαλπτουν την ιδεα ενος αυτοκινητου που θα βλεπει και την ταυτοτητα των περαστικων . δηλαδη εχει σαν κριτηρια ρατσιστικες βλακεις και οχι την ορθοτητα της ευθυνης . εκτος απο τα παραπανω , οταν φταχνεις ενα μηχανισμο αποφασεων για το ποιος θα ζησει , υπο οποιαδηποτε περιπτωση , φτιαχνεις οπλο . δεν φτιαχνεις οχημα . κρεμυδια για κλαματα . παω απο εκει πουτ ηρθα . Επεξ/σία 7 Νοεμβρίου 2018 από badweed
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα