Επισκέπτης Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 https://de.statista.com/statistik/daten/studie/154506/umfrage/durchschnittliches-alter-von-pkw-in-deutschland/ Το 2018 στη Γερμανία είναι μέσο όρο 10 χρονών. Το 1990 ήταν 6. Όσο περνάνε τα χρόνια αυξάνεται ο μεσος όρος. Αυτές είναι μέσες τιμές, μια γενική ένδειξη,δεν λέει ότι ΟΛΟΙ τα αλλάζουν στη 10αετια,ποσο μάλλον στα 7 που ειπες.Απλα στατιστικά δείχνει οτι η ηλικία των αμαξιων που κυκλοφορούν εκεί αυξάνεται χρονο με το χρονο.
phanispal Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Στην Ελλάδα πάντως μάλλον το αντίθετο συμβαίνει, γι' αυτό και βλέπεις τόσα αυτοκίνητα 15-25 ετών έξω ακόμα, αλλά βλέπεις και πολλά καινούργια.
Kostasdriver Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Άρα μάγκες που καταλήγουμε τι να κάνω εγώ ας μου πει κάποιος 1,2,3 βήματα Φυσικά και θα ρωτήσω των αντιπρόσωπο αλλά και το μανυαλ αλλά πείτε μ μερικά βασικά βήματα ξανά λέω είναι καινούργιο με 0 χλμ και τονίζω τρικυλινδρος 1500 κυβικά 150 άλογα με. Τούρμπο
Stamer Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, Kostasdriver είπε Άρα μάγκες που καταλήγουμε τι να κάνω εγώ ας μου πει κάποιος 1,2,3 βήματα Φυσικά και θα ρωτήσω των αντιπρόσωπο αλλά και το μανυαλ αλλά πείτε μ μερικά βασικά βήματα ξανά λέω είναι καινούργιο με 0 χλμ και τονίζω τρικυλινδρος 1500 κυβικά 150 άλογα με. Τούρμπο Τι σημαίνει οδηγάω φυσιολογικά γνωρίζεις? Εάν ναι, ορίστε η απάντησή σου
h0kus Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 1. Βάλε το κλειδί στη μίζα 2. Γύρισέ το με τη φορά του ρολογιού έως ότου ακούσεις τη μηχανή 3. Πήγαινε μία βόλτα 4. Διάβασε ξανά τις προηγούμενες σελίδες 5. Τούρμπο
Stamer Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Τα βασικά είναι: 1. Δεν αφήνω τις στροφές να πάνε πάνω από 3000 έως να αλλάξω ταχύτητα 2. Δεν αλλάζω απότομα (καρφωτά) ταχύτητες 3. Δεν οδηγάς το αυτοκίνητο κοντά στην τελική του 4. Προσπαθούμε να φρενάρουμε απαλά Αυτά είναι τα πολύ βασικά 8 λεπτά πριν, h0kus είπε Γύρισέ το με τη φορά του ρολογιού έως ότου ακούσεις τη μηχανή Αμφιβάλω οτι το focus του 2018 έχει μίζα που πρέπει να γυρίσεις το κλειδί
Kostasdriver Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 7 λεπτά πριν, Stamer είπε Τα βασικά είναι: 1. Δεν αφήνω τις στροφές να πάνε πάνω από 3000 έως να αλλάξω ταχύτητα 2. Δεν αλλάζω απότομα (καρφωτά) ταχύτητες 3. Δεν οδηγάς το αυτοκίνητο κοντά στην τελική του 4. Προσπαθούμε να φρενάρουμε απαλά Αυτά είναι τα πολύ βασικά Αμφιβάλω οτι το focus του 2018 έχει μίζα που πρέπει να γυρίσεις το κλειδί Ναι αυτά τα ξέρω τα άλλα ποια είναι? Και έπησεις είναι με κουμπί δεν γυρνάς το κλειδί χάχα
Stamer Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Αφου ξέρεις αυτά, μην πονοκεφαλιάζεις, αρκετά είναι για αυτό που θες
Whargoul Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, kostakis81 είπε Πλέων όλα τα αμάξια οι κατασκευαστές τα βγάζουν με ημερομηνία λήξης σχεδόν στην 10ετια μην πω 7ετια 1 ώρα πριν, kostakis81 είπε μπορεισ να googlαρισ στατιστικα με την ηλικια του στολου οχηματων καθε χωρας και θα καταλαβεις... https://www.acea.be/statistics/tag/category/average-vehicle-age Αναφορά σε κείμενο The EU motor vehicle fleet is getting older year-on-year. Passenger cars are now on average 11 years old, vans 10.9 years and heavy commercial vehicles 12 years Ακόμα και στην Γερμανία η μέση ηλικία των επιβατικών αυτοκινήτων είναι 9.1 χρόνια... Οπότε όχι, τα αυτοκίνητα δεν έχουν ζωή 7 χρόνια, γιατί τότε η μέση ηλικία θα ήταν τα 4-5 χρόνια, και όχι τα 9+. Τα σύγχρονα αμάξια έχουν απροβλημάτιστη ζωή γύρω στα 10-12 χρόνια και ~100-120 000 km σε συνθήκες πόλης. Οι οικονομικά δυνατές χώρες τα αλλάζουν κυρίως μέχρι τα 11-12 έτη περίπου, για διάφορους λόγους που δεν έχουν να κάνουν μόνο με την αξιοπιστία του αμαξιού. (leasing, χαμηλά δάνεια, καταναλώσεις, ασφάλεια (επιβατών), ασφάλιστρα, επειδή απλά το βαρέθηκαν, νέες τεχνολογίες - σχεδιασμός κλπ κλπ) 3 ώρες πριν, kostakis81 είπε 2 σταρτ στοπ Έχει αποδεδειχθεί ότι σε 5-6 χρόνια θα σου βγάλει τη μίζα off αλλα όπως προείπα παραπάνω δεν σκοπεύουν οι εταιρίες να κρατήσεις το αμάξι 30 χρόνια οπότε και να σου χαλάσει τότε είναι οκ Αυτό φυσικά και δεν έχει αποδειχθεί. Οι μίζες των Start - Stop είναι κατασκευασμένες γι αυτόν τον σκοπό και αντέχουν 10πλασιους κύκλου και άνετα την όλη φυσιολογική ζωή του αυτοκινήτου, όχι απλά 5-6 χρόνια. Τα 30 χρόνια δεν είναι φυσιολογική ζωή για ένα αμάξι με κανένα λογικό standard. + αρκετά υποβοηθούνται και με ignition starting (πχ mazda). Το μόνο πρόβλημα του Start-Stop είναι ότι οι μπαταρίες είναι πανάκριβες, 300+ ευρώ και αντέχουν συνήθως 5-6 χρόνια πριν χάσουν την ικανότητα τους για το start-stop. 1
kostakis81 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 55 λεπτά πριν, Whargoul είπε https://www.acea.be/statistics/tag/category/average-vehicle-age Ακόμα και στην Γερμανία η μέση ηλικία των επιβατικών αυτοκινήτων είναι 9.1 χρόνια... Οπότε όχι, τα αυτοκίνητα δεν έχουν ζωή 7 χρόνια, γιατί τότε η μέση ηλικία θα ήταν τα 4-5 χρόνια, και όχι τα 9+. Τα σύγχρονα αμάξια έχουν απροβλημάτιστη ζωή γύρω στα 10-12 χρόνια και ~100-120 000 km σε συνθήκες πόλης. Οι οικονομικά δυνατές χώρες τα αλλάζουν κυρίως μέχρι τα 11-12 έτη περίπου, για διάφορους λόγους που δεν έχουν να κάνουν μόνο με την αξιοπιστία του αμαξιού. (leasing, χαμηλά δάνεια, καταναλώσεις, ασφάλεια (επιβατών), ασφάλιστρα, επειδή απλά το βαρέθηκαν, νέες τεχνολογίες - σχεδιασμός κλπ κλπ) Αυτό φυσικά και δεν έχει αποδειχθεί. Οι μίζες των Start - Stop είναι κατασκευασμένες γι αυτόν τον σκοπό και αντέχουν 10πλασιους κύκλου και άνετα την όλη φυσιολογική ζωή του αυτοκινήτου, όχι απλά 5-6 χρόνια. Τα 30 χρόνια δεν είναι φυσιολογική ζωή για ένα αμάξι με κανένα λογικό standard. + αρκετά υποβοηθούνται και με ignition starting (πχ mazda). Το μόνο πρόβλημα του Start-Stop είναι ότι οι μπαταρίες είναι πανάκριβες, 300+ ευρώ και αντέχουν συνήθως 5-6 χρόνια πριν χάσουν την ικανότητα τους για το start-stop. Έτσι σου είπαν ? Εγώ έτυχε και άνοιξα τέτοια μίζα και ήταν η ίδια με την απλή από άλλο μοντέλο χωρίς start-stop παλαιότερο Α και τώρα δεν μπορείς να αλλάξεις καρβουνάκια και να καθαρίσεις με 20ρικο Θελει brand new 150 kai
paylidis Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Το κακό με τα start stop δε σταματά στη μίζα αλλά στα υπόλοιπα εμπλεκόμενα στην ανάφλεξη περιφερειακά. Το δικό μου αμάξι το δούλευα με start stop ενεργο εξαρχής. Φιλος με ακριβώς το ίδιο αμάξι με διαφορά 3 μήνες στην παραγωγή εξαρχής το έβγαλε εκτός λειτουργίας. Βαρέθηκα να αλλάζω πολλαπλασιαστές. Αυτός αλλάξε μια φορά στις 100000 χλμ λόγω ανάκλησης χωρίς να χρειάζεται. Φυσικα και φθείρονται όλα τα εμπλεκόμενα εξαρτήματα. Και μίζες και μπουζί και μπεκ και όλα. Και τεχνικά δε θεωρώ τουλάχιστον για τα start stop προ του 2010 που γνωρίζω ότι είχαν κάποια βελτίωση στα εξαρτήματα τους. Πλεον με το που βάλω μπροστά το απενεργοποιώ και έχω σταματήσει να έχω προβλήματα εδώ και τουλάχιστον 20000 χλμ...θα μπορούσα να το κλείσω τελειως αλλά δεν έχει τύχει να χρειαστεί να μπει για προγραμματισμό το αμάξι έκτοτε και δεν αξίζει το 80αρι στην αντιπροσωπεία για κάτι που με ένα κουμπί κανεις... Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2018 από paylidis
Whargoul Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Οχι δεν μου είπαν. Έτσι είναι σε όλα τα σύγχρονα start-stop που κατασκευάστηκαν από την αρχή με αυτό το σύστημα. Έχω start-stop 10 χρονών και η μίζα πετάει, και έχει και 120 000km σε συνθήκες πόλης. Το ότι εσύ άνοιξες μια, και σου φάνηκε ίδια με απλή, δεν σημαίνει ότι τα σημερινά αυτοκίνητα start-stop, έχουν τα ίδια συστήματα με τα πρώτα "μπαστάρδικα" μοντέλα. Το ότι δεν μπορείς να αλλάξεις τα καρβουνάκια, είναι κάτι που δεν απασχολεί το μέσο αγοραστή που κρατά το αμάξι 10-12 χρόνια, αλλά αυτούς που θα πάρουν ένα αμάξι και θα το έχουν μέχρι το τέλος (τους). 3 λεπτά πριν, paylidis είπε Φυσικα και φθείρονται όλα τα εμπλεκόμενα εξαρτήματα. Και μίζες και μπουζί και μπεκ και όλα. Και τεχνικά δε θεωρώ τουλάχιστον για τα start stop προ του 2010 που γνωρίζω ότι είχαν κάποια βελτίωση στα εξαρτήματα τους. Μπορείς να μας εξηγήσεις με πια λογική φθείρονται περισσότερο τα μπεκ και τα μπούζι από το start-stop? Χάνετε η λίπανση τους κατά το σβήσιμο του κινητήρα ή φθείρονται σαν δεν δουλεύουν?
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Η γυναίκα μου έχει στο αμάξι της,Toyota auris του 2016, το start-stop.Το θεωρώ εντελώς άχρηστο σε ενα αμάξι.
paylidis Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 19 λεπτά πριν, Whargoul είπε Μπορείς να μας εξηγήσεις με πια λογική φθείρονται περισσότερο τα μπεκ και τα μπούζι από το start-stop? Χάνετε η λίπανση τους κατά το σβήσιμο του κινητήρα ή φθείρονται σαν δεν δουλεύουν? Σε 10 χλμ διαδρομή με 10+1 σταματά ξεκινά είναι ίδια η φθορά με το να είχες 1 σταματά-ξεκινά; Δεν είναι ούτε θέμα λίπανσης ούτε χαλάνε όταν δε δουλεύουν είναι θέμα φθοράς λόγω της επανάληψης στην ανάφλεξη
Whargoul Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Εγώ από την άλλη το θεωρώ αρκετά χρήσιμο ειδικά στα manual που εσύ ελέγχεις την λειτουργία του, και δεν σου σβήνει σε άκυρες στιγμές. Η οικονομία που κάνεις σε φανάρια, μποτιλιάρισμα κλπ είναι σημαντική για κάποιο που κινείται στην πόλη + δεν έχει τίποτα το αρνητικό πέραν της τιμής της μπαταρίας. Στα αυτόματα εάν δεν μπορείς να το ελέγξεις, μπορεί να γίνει πολύ σπαστικό, ειδικά εάν το ξεκίνημα βασίζεται μόνο στη μίζα και όχι σε ανάφλεξη ώστε να ξεκινά αμέσως ο κινητήρας. Μόλις τώρα, paylidis είπε Σε 10 χλμ διαδρομή με 10+1 σταματά ξεκινά είναι ίδια η φθορά με το να είχες 1 σταματά-ξεκινά; Δεν είναι ούτε θέμα λίπανσης ούτε χαλάνε όταν δε δουλεύουν είναι θέμα φθοράς λόγω της επανάληψης στην ανάφλεξη Όχι δεν είναι η ίδια. Είναι πολύ λιγότερη για τα συγκεκριμένα εξαρτήματα.(μπούζι και τα μπεκ). Τι διαφορά έχει για αυτά το σταμάτα ξεκίνα? Στρεσάρονται περισσότερο? Με το να σβήνει το αυτοκίνητο ουσιαστικά σταματά η ανάφλεξη! Σε μια διαδρομή 10 χιλιομέτρων, θα λειτουργούν 10-15 λεπτά και όχι μισή+ ώρα. Όποιος αμφιβάλλει για την χρησιμότητα του start - stop, απλά ας δει αυτό, σχετικά με την οικονομία καυσίμων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα