Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλά ναι γιαυτό και εγώ ροταω γιατη αρκετοί λένε για στρώσιμο κανονικά άλλοι λένε λίγο στρώσιμο και άλλοι λένε καθόλου δεν ξέρω τι να κάνω γιαυτό και ροταω εδώ να με διαφωτίσετε καλά ναι μόλις έρθει το αμάξι θα ρωτήσω των άνθρωπο αλλά και το μανυαλ θα το διαβάσω να δω τι λένε και οι κατασκευαστές 

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κοίταξε,άσε τι λέει η μαμά εταιρεία που κατασκεύασε το αμάξι και το γνωρίζει λιγάκι,μετά από ενα καρο δοκιμές,

οι ειδικοί του insomnia,μέσω ενός πληκτρολογίου ξέρουν πάντα καλύτερα.

Μιλάμε για καινούριο εννοείται.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

για τα πρωτα 1000-1500 χιλιομετρα οδηγησε ηρεμα, χωρις αποτομα ανοιγματα και επιταχυνσεις και λοιπα... και καλο θα ηταν και μια αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου μετα απο αυτα τα 1000-1500 χιλιομετρα για να φυγουν πιθανα γρεζια των πρωτων χιλιομετρων και οτιδηποτε αλλο...αυτο ειναι το καλυτερο που μπορεις να κανεις...(μην πιστευεται παντα οτι λεει ο αντιπροσωπος ή ισως και το μανιουαλ...υπαρχει και το λεγομενο μαρκετινγκ...που για να λενε οτι δεν εχει συχνα διαστηματα σερβις προτεινουν αλλαγες λαδιων στα 20000 χιλιομετρα)...το σιγουρο ειναι οτι αν οδηγας ηρεμα και ωραια για τα πρωτα 1000-1500 χιλιομετρα και ειδικα αν αλλαξεις μετα απο αυτα τα χιλιομετρα και ενα λαδακι και φιλτρο λαδιου, το μονο σιγουρο ειναι οτι μονο καλο θα κανεις στο καινουριο αμαξι σου, παρα οτιδηποτε κακο....

Επεξ/σία από giorgos935
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, Kostasdriver είπε

Καλησπέρα,θα χρειάστη να στρωθεί το καινούργιο αμάξι Ford focus 2018 και εάν ναι μπορείτε να μου πείτε την διαδικασία γιατη έχω ακούσει αρκετά πολλά και θέλω να γηνει σωστή δουλειά και επηδει είμαι σχολαστικά συντηριτικος με το αμάξι μ θέλω να είναι στην πένα όλα για να μην το πάρω στα χέρια μετα από κάποια χλμ. Μιλάμε για 1,500 κυβικά 150 άλογα τρικυλινδρος με τούρμπο πάνω 6αρι σασμάν 

1. το ζεσταμα εχει καταργηθει. ανοιξε κινητηρα και μεχρι να βαλεις ζωνη, δεις καθρεφτες, βαλεις σχεση, το αμαξι εχει "ζεσταθει". εννοειται δεν το σκιζεις στην αρχη της βολτας (θα το αισθανεσαι "μπουκωμενο")

2. οδηγα νορμαλ. το να πηγαινεις σα χεσμενος δεν εξυπηρετει καπου και ισα ισα θα μαμας το κινητηρα αμα κανεις πυρακια. δεν παθαινει κατι με νορμαλ και γρηγορες επιταχυνσεις, το θεμα ειναι να μη το σκιζεις και βαρας κοκκινα

3. ο κινητηρας παντα να χει φορτιο. οχι μεγαλες σχεσεις αμα δεν χρειαζεται μονο και μονο επειδη "ειναι στο στρωσιμο". επισης αμα δεν το χεις ηδη τοτε κανε το συνηθεια να ελλατωνεις ταχυτητα με το "φρενο" του κινητηρα

4. εφοσον εχει τουρμπο προσεχε στο σβησιμο του κινητηρα, αλλιως θα αισθανθεις καποια στιγμη τ αμαξι να γινει παπακι (no turbo no power)

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Εγώ το αυτοκίνητό μου το στρώνω πάντα. Για πολλούς και διάφορους λόγους. 

Τα πρώτα 2-3 χιλιάδες χιλιόμετρα τα πηγαίνω πολύ χαλαρά με χαμηλές στροφές. Υπάρχει πραγματικός λόγος να οδηγήσεις γρήγορα από την πρώτη εβδομάδα; Προσωπικά θέλω να μάθω το αυτοκίνητο, να το ευχαριστηθώ. Να το προσέξω και να του δώσω την απαραίτητα φροντίδα. Να μάθω τα πατήματά του, το τιμόνι του και φυσικά να το ελέγχω.  Να δω πως αποκρίνεται το γκάζι του, τα φρένα του σε βάθος χρόνου. 

Επίσης, αποφεύγω να τρέχω κυρίως γιατί δεν θέλω να πέσω σε όλες τις λακούβες της Αθήνας. Κι αν πέσω να πηγαίνω χαλαρά. Δεν θέλω να ακούω "γκάπα-γκούπα" στο νέο μου αυτοκίνητο. Και το στρώσιμο δεν έχει να κάνει μόνο με τον κινητήρα. Έχει να κάνει και με τη συναρμογή, να ζεσταθεί το αυτοκίνητο, να κρυώσει, να δέσουν τα πλαστικά, να δουλέψει η ανάρτηση να πατήσουν τα λάστιχα.

Προσωπικά, στρώνω πάντα τα αυτοκίνητά μου. Κυρίως γιατί είμαι λάτρης των αυτοκινήτων και δεν το βλέπω ως εργαλείο απαραίτητα. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλή μας ημέρα και καλή μας εβδομάδα,

Δεν θα ήθελα με τίποτα να σου πω τι να κάνεις, θέλω μόνο να αναφέρω τι κάνω εγώ πάντα σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτου του πόσα km έχουν γράψει όταν κάνουν χρήση της τεχνολογίας turbo.

Τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα λοιπόν έχουν κάποιου είδους "υπολογιστή ταξιδίου" ή δυνατότητα μέτρησης στιγμιαίας κατανάλωσης. Ας πούμε λοιπόν ότι τα πετρελαιοκίνητα έχουν ρελαντί σταματημένα αφού ζεσταθούν τα περίπου 0,4 ~ 0,5 l/h ( λίτρα ανά ώρα ), ενώ τα βενζινοκίνητα περίπου τα 0,7 ~ 0,8 l/h. Αυτή η τιμή θεωρείτε κατανάλωση αναφοράς. Μπορεί στο δικό σου να είναι διαφορετική αλλά αυτό δεν μας απαγορεύει να συνεχίσουμε την συζήτησή μας. Ένα αμάξι που έχει αρκετές ώρες να δουλέψει είναι σίγουρο ότι δεν θα "πιάσει¨ την συγκεκριμένη κατανάλωση με το που θα γυρίσεις το κλειδί, θα είναι αρκετά παραπάνω. Παρακολουθώ την στιγμιαία κατανάλωση λοιπόν και όταν εκείνη κατέβει αρκετά ώστε να πλησιάσει την μιάμιση περίπου φορά της τιμής αναφοράς τότε είμαι έτοιμος να ξεκινήσω.

Αντίστοιχη τακτική καλής χρήσης προσπαθώ να ακολουθώ και όταν θέλω να σβήσω τον κινητήρα. Όταν δεν βιάζομαι προσπαθώ να κάνω τo τελευταίο τουλάχιστον 1,5km σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς, ενώ αν φτάσω στον προορισμό μου και ακόμη δουλεύει ο ανεμιστήρας του ψυγείου τότε περιμένω συνήθως 10 ~ 15 sec να σταματήσει.

Τώρα όσων αφορά το λεγόμενο στρώσιμο, θα σου αναφέρω τι κάνω σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτου τεχνολογίας και καυσίμου. Τα πρώτα 1500 km δεν ανεβάζω στροφές πάνω από το μισό του ορίου που μπορεί να φτάσει ο κινητήρας, εκτός ίσως από τις περιπτώσεις αλλαγής ταχύτητας. Το πιο σημαντικό όμως σε έναν καινούργιο κινητήρα δεν είναι οι στροφές από μόνες τους. Αλλά η πίεση που δέχεται σε εκείνο το εύρος στροφών. Να το κάνω λιανά άλλη πίεση δέχεται ο κινητήρας σε επίπεδο δρόμο χωρίς επιπλέον φορτίο στο αμάξι και άλλη πίεση δέχεται όταν πρέπει να κινήσει το αυτοκίνητο όταν έχει ανηφορική κλίση με άτομα και επιπλέον φορτίο. Εδώ δεν υπάρχουν χρυσοί κανόνες να ακολουθήσω αλλά προσπαθώ να τηρώ με ευλάβεια αυτήν την συγκεκριμένη τακτική. Ξεπερνώντας τα πρώτα 1500km συνεχίζω να προσέχω την πίεση στον κινητήρα αλλά αυξάνω σταδιακά το όριο των μέγιστων στροφών. Από τα 3000km και μετά θεωρώ τον κινητήρα ότι έχει στρώσει και μπορώ να κινούμαι περισσότερο άνετα μέχρι και την πρώτη αλλαγή των λαδιών και του φίλτρου τους.

Ελπίζω να βοήθησα στην συζήτηση. Καλή συνέχεια, καλή δύναμη και καλά και ασφαλή χιλιόμετρα σε όλες και όλους.

Δημοσ.

Λοιπόν θα ήθελαν παραθέσω και εγώ κάποιες απαντήσεις

1 το στρώσιμο είναι απομεινάρη κάποιας άλλης εποχής που αγόραζες αμάξι με την προοπτική να το κρατήσεις 30 χρόνια

Πλέων όλα τα αμάξια οι κατασκευαστές τα βγάζουν με ημερομηνία λήξης σχεδόν στην 10ετια μην πω 7ετια

Οπότε τυι να στρώσεις αφού η διαφορά στρωμένου κινητήρα με άστρωτου είναι αν θα βγάλουν οι βενζίνες 600κ χιλ ενώ αν το σκίσεις θα βγάλει 550κ χιλ οπότε δεν υπάρχει ουσιαστικά λόγος

Κοινός πιες του το αίμα

2 σταρτ στοπ

Έχει αποδεδειχθεί ότι σε 5-6 χρόνια θα σου βγάλει τη μίζα off αλλα όπως προείπα παραπάνω δεν σκοπεύουν οι εταιρίες να κρατήσεις το αμάξι 30 χρόνια οπότε και να σου χαλάσει τότε είναι οκ

Οπότε ολοι απενεργοποιήστε τα start stop σήμερα κιόλας

 

3 τουρμπο

Απλα θελει χαλαρά πριν το σβήσιμο καθώς καίγετε και εξατμίζετε το τελευταίο λάδι που πέφτει επάνω του στο σβήσιμο εάν είναι καυτό

 

Οπότε κύριοι οδηγούμεθα στο εξής συμπέρασμα

Πιείτε τους το αιμα αλλά πάντα με ασφάλεια

  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kostakis81 είπε

Πλέων όλα τα αμάξια οι κατασκευαστές τα βγάζουν με ημερομηνία λήξης σχεδόν στην 10ετια μην πω 7ετια

Αυτό είναι απλα η γνώμη σου ή είναι αποδεδειγμένο;

Οπότε το πουλάς πανω στην 5αετια λογικα,ελπίζοντας να πάρεις καλά λεφτά ώστε να αγορασεις καινούριο.

1 ώρα πριν, kostakis81 είπε

Πιείτε τους το αιμα αλλά πάντα με ασφάλεια

Πρώτη συμβουλή σε αγορά μεταχειρισμένου,ακόμα και 2-3 ετων,ποτε μα ποτέ δεν αγοραζεις αμάξι που ο προκάτοχός του του έχει πιει το αιμα.Οποτε καλή τύχη με την μεταπώληση.

Εκτός αν ο άλλος δεν έχει αναγκη τα χρήματα, το ξεσκίζει για λιγα χρόνια,το δίνει σε ενα μαντρα  όσο όσο και αγοράζει καινούριο. Εκεί ναι,σκίστο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kostakis81 είπε

Πλέων όλα τα αμάξια οι κατασκευαστές τα βγάζουν με ημερομηνία λήξης σχεδόν στην 10ετια μην πω 7ετια

Λίγο υπερβολικό αυτό, ακόμη και τα vag στην 7ετία συνήθως γυαλίζουν ακόμη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, jmmys είπε

Αυτό είναι απλα η γνώμη σου ή είναι αποδεδειγμένο;

Οπότε το πουλάς πανω στην 5αετια λογικα,ελπίζοντας να πάρεις καλά λεφτά ώστε να αγορασεις καινούριο.

Πρώτη συμβουλή σε αγορά μεταχειρισμένου,ακόμα και 2-3 ετων,ποτε μα ποτέ δεν αγοραζεις αμάξι που ο προκάτοχός του του έχει πιει το αιμα.Οποτε καλή τύχη με την μεταπώληση.

Εκτός αν ο άλλος δεν έχει αναγκη τα χρήματα, το ξεσκίζει για λιγα χρόνια,το δίνει σε ενα μαντρα  όσο όσο και αγοράζει καινούριο. Εκεί ναι,σκίστο.

Παίδες μην κρίνετε από την ανατολίτικη ελληνική νοοτροπία που και πριν την οικονομική κρίση κρατάμε τα αμάξια 20 χρόνια

Όλοι στην Ευρώπη μαξ 7 χρόνια και μετά άλλο

Και πως θα το μάθεις ρε φίλε μου εσύ το τι έκανε ο προηγούμενος ? αφού και σε καγκουρα να ανήκει το αμάξι αυτός θα βάλει τον πατέρα του να κάνει τα deal

 

13 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Λίγο υπερβολικό αυτό, ακόμη και τα vag στην 7ετία συνήθως γυαλίζουν ακόμη.

και τι εγινε που γυαλιζουν? εκει συνηθοσ βγαζουν τησ πρωτεσ ζημιες .

Επεξ/σία από kostakis81
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, kostakis81 είπε

και τι εγινε που γυαλιζουν? εκει συνηθοσ βγαζουν τησ πρωτεσ ζημιες .

Ε εντάξει βγάζουν τις πρώτες ζημιές ναι, αλλά όχι ημερομηνία λήξης!

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, kostakis81 είπε

Και πως θα το μάθεις ρε φίλε μου εσύ το τι έκανε ο προηγούμενος ? αφού και σε καγκουρα να ανήκει το αμάξι αυτός θα βάλει τον πατέρα του να κάνει τα deal

Αν αυτός που θα κανει τον έλεγχο γνωρίζει 5 πραγματα απο αυτοκίνητα θα καταλάβει πολλά.Αυτοι βέβαια όλοι ελπίζουν να βρουν αφελείς να πουλήσουν το ξεσκισμενο αμάξι τους,και βρίσκουν πάντα γιατί είναι πολλοί.

25 λεπτά πριν, kostakis81 είπε

Όλοι στην Ευρώπη μαξ 7 χρόνια και μετά άλλο

Γνώμη σου, δεν ισχύει φυσικά. Στα 8 δηλαδή καίγονται; Πως γνωρίζετε βρε παιδί μου τι κάνουν ΟΛΟΙ στην Ευρώπη; Τα καταγράφεται κάπου;

Δημοσ.

Αγαπητέ TS... μετά από τόσα σχόλια... εμ.. ας πούμε οτι η απορία δεν σου έφυγε εντελώς.

Προσπερνώντας κάποια νορμαλ σχόλια με σωστές απλές συμβουλές (δεν χρειάζεται στρώσιμο, είναι ήδη στρωμένα κ.λ.π.), η συμπεριφορά σου απέναντι σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο θα πρέπει να είναι η ίδια όπως και σε ένα που έχει κάνει 100.000 χλμ. Πάντα πρέπει να ξεκινάς σιγά σιγά και να του δίνεις λίγο χρόνο να ζεσταθούν όλα, πάντα προσέχεις να φρενάρεις νορμαλ για να φθήρεις όσο το δυνατόν πιο αργά τα τακάκια και τα λάστιχα και να μην ζορίζεις ψαλίδια, αναρτήσεις και όλα τα συστήματα από κάτω. Πάντα οδηγάς νορμαλ και για λόγους ασφαλείας και για οικονομία, προσέχοντας να είσαι καλύτερα σε "νορμαλ" στροφές κ.λ.π κ.λ.π. Πάντα αλλάζουμε νορμαλ ταχύτητες για να μην ζορίζουμε το λεβιέ, το κιβώτιο κ.λ.π.

Μπορώ να συνεχίσω αλλά πιστεύω έπιασες το βασικό νόημα. Το θέμα "σκίζω" ένα αυτοκίνητο έχει να κάνει με τις ανοχές κάθε αυτοκινήτου και γενικά με το τι εννοούμε σκίζω. Αμα θες π.χ. να κάνεις μία γρήγορη προσπέραση, ναι, πάτα το γκάζι με μεγάλη αν θες ταχύτητα και "σκίστο". Σιγά το σκίσιμο. Αμα θες να τρέχεις γρήγορα σε στροφές με υψηλές στροφές, κακό του κεφαλιού σου. Πέραν της ασφάλειας, καταπονείς ένα σωρό συστήματα, το οποίο ξαναλέω οτι είναι εξίσου κακό τόσο σε καινούργιο όσο και σε παλιό αυτοκίνητο.

Όσο πιο καλά φέρεσαι στο αυτοκίνητο τόσο θα σου φέρεται κι αυτό και θα έχει λιγότερες απαιτήσεις από την τσέπη σου.

  • Like 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Stamer είπε

Όσο πιο καλά φέρεσαι στο αυτοκίνητο τόσο θα σου φέρεται κι αυτό και θα έχει λιγότερες απαιτήσεις από την τσέπη σου.

Το πιο σωστό απ' όλα.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, jmmys είπε

Αν αυτός που θα κανει τον έλεγχο γνωρίζει 5 πραγματα απο αυτοκίνητα θα καταλάβει πολλά.Αυτοι βέβαια όλοι ελπίζουν να βρουν αφελείς να πουλήσουν το ξεσκισμενο αμάξι τους,και βρίσκουν πάντα γιατί είναι πολλοί.

Γνώμη σου, δεν ισχύει φυσικά. Στα 8 δηλαδή καίγονται; Πως γνωρίζετε βρε παιδί μου τι κάνουν ΟΛΟΙ στην Ευρώπη; Τα καταγράφεται κάπου;

μπορεισ να googlαρισ στατιστικα με την ηλικια του στολου οχηματων καθε χωρας και θα καταλαβεις...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...