Kostasdriver Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Καλησπέρα,θα χρειάστη να στρωθεί το καινούργιο αμάξι Ford focus 2018 και εάν ναι μπορείτε να μου πείτε την διαδικασία γιατη έχω ακούσει αρκετά πολλά και θέλω να γηνει σωστή δουλειά και επηδει είμαι σχολαστικά συντηριτικος με το αμάξι μ θέλω να είναι στην πένα όλα για να μην το πάρω στα χέρια μετα από κάποια χλμ. Μιλάμε για 1,500 κυβικά 150 άλογα τρικυλινδρος με τούρμπο πάνω 6αρι σασμάν
Joshua21 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Εγώ θα σου πρότεινα να δώσεις βάση στο τι γράφει το user manual, και όχι στα διάφορα που ακούς.
Γιάννης Platano Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Τα καινουργια αυτοκινητα δεν θελουν στρωσιμο ...Απλα στα πρωτα χλμ μαλακη οδηγηση χωρις υπερβολες .Σιγουρα ο κατασκευαστης θα σου εχει δωσει οδηγιες για ποσα χλμ πρεπει να μην κανεις υπερβολες. Επισης η προθερμανση του αυτοκινητου πριν ξεκινησουμε ειναι εντελως λανθασμενη και κακο μπορει να κανει . 6
nik0laus Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Το έχουν στρώσει* πριν από εσένα άλλοι οπότε μην ανησυχεις * Του έχουν πιει το αίμα βασικά αλλά δε στο λέω για να μη σε παίρνει από κάτω.
Whargoul Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε Επισης η προθερμανση του αυτοκινητου πριν ξεκινησουμε ειναι εντελως λανθασμενη και κακο μπορει να κανει . Δεν είναι λανθασμένη, ούτε κάνει κακό, απλά η παρατεταμένη προθέρμανση (>20-30s) είναι ανούσια τις περισσότερες φορές, γιατί έτσι κι αλλιώς το πρώτο km, πρέπει να το κάνεις σιγά γιατί όσο και να προθερμάνεις την μηχανή, το κιβώτιο είναι ακόμη κρύο. Στα turbo περισσότερο νόημα έχει το σβήσιμο. Αν του εβγάλες την πίστη, το τελευταίο km πρέπει να το κάνεις χαλαρά για να πέσει το turbo σε κανονική θερμοκρασία. 1
primeragt Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Το μονο στρωσιμο που χρειαζεται ειναι οσον αφορα τα τακακια και οι δισκοι ωστε να πατησουν σωστα ομοιομορφα και αυτο μετα απο περιπου 500χλμ το εχουν κανει τελεια. Το μοτερ μη το φοβασε ισα ισα αν το σκισεις απο την αρχη (αν και το χουν κανει στο εργοστασιο αυτο) πατανε καλυτερα τα ελατηρια στον κυλινδρο (συνιθως για ανακατασκευασμενα μοτερ το λεμε αυτο).
moure Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Ότι λέει το user manual μην ακούς τίποτα άλλο. 1
ELTASSOS Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Ακου εμενα που εχω στειλει τρια καινουργια μοτορια, για ρεκτιφιε. Δεν θελει στρωσιμο. Σκιστο με το καλημερα. Εγω αυτο εκανα.
Γιάννης Platano Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, ELTASSOS είπε Ακου εμενα που εχω στειλει τρια καινουργια μοτορια, για ρεκτιφιε. Δεν θελει στρωσιμο. Σκιστο με το καλημερα. Εγω αυτο εκανα. Σου εκανα τουλαχιστον καποια...εκπωση ? 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Δεν είναι λανθασμένη, ούτε κάνει κακό, απλά η παρατεταμένη προθέρμανση (>20-30s) είναι ανούσια τις περισσότερες φορές, γιατί έτσι κι αλλιώς το πρώτο km, πρέπει να το κάνεις σιγά γιατί όσο και να προθερμάνεις την μηχανή, το κιβώτιο είναι ακόμη κρύο. Στα turbo περισσότερο νόημα έχει το σβήσιμο. Αν του εβγάλες την πίστη, το τελευταίο km πρέπει να το κάνεις χαλαρά για να πέσει το turbo σε κανονική θερμοκρασία. 20-30 sec ναι αλλα οχι και 2-3 min.Ναι αν και δεν εχω εγω επειδη εχουν τα παιδια μου turbo (Audi TT του 2000)τους το λεω αλλα δεν ξερω αν το κανουν. Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2018 από Γιάννης Platano
Racerr Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 στρωμενα ειναι τα καινουρια απλα στα πρωτα χμ να μην το κοκκινιζεις
cons1985 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Οτι λένε και οι παραπάνω, και όντως δεν χρειάζεται ζέσταμα το αυτοκίνητο πάνω απο 20 δευτερόλεπτα. Εχει καταρριφθεί πλέον το ζέσταμα.
Bigi444444 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Kατά τα λοιπά, ό,τι σου λέει ο κατασκευαστής. Ξέρει λίγο καλύτερα από τον τοπικό σιδεροφάγο.
meletis_m Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Το μόνο που θα έκανα οτί στα πρώτα 1500 χλμ θα άλλαζα λάδια κινητήρα και φίλτρο λαδιού. Εάν και πλέον έχουν βελτιωθεί οι ιδιότητες των λιπαντικών. Και το πρωι κατά την εκκίνηση θα το ξεκίναγα κατευθειάν απλώς με λίγες στροφές , μέχρι να ζεσταθεί.
Kostasdriver Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Άρα δεν χρειάζεται το στρώσιμο των 1000-1500 χλμ που λένε και γενικα όλοι η διαδικασία που πρεπει να κάνεις, και καταλήγουμε ότι πρέπει να γηνουν κάποια βασικά και λίγα χλμ για στρώσιμο σασμάν φρένον λάστιχα καμία 400 δλδ Συμφωνείτε?
margaritagr Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Εγώ πάλι ειμαι απο τους κλασικούς που λένε ναι στο στρώσιμο. Τωρα αν εσυ θες να παρεις καινούριο αμάξι και να ρίχνεις κόφτες με γεια σου με χαρά σου Ακομα και στην παραλαβή του δικού μου Καινούργιου αυτοκινήτου ο σύμβουλος της vw μου είπε οτι ναι μεν δουλεύουν οι μηχανές εκτός αυτοκινήτου αλλα δεν ειναι το ίδιο. Έτσι κι αλλιώς ολα θέλουν στρώσιμο και τα τακάκια και τα λάστιχα ..... Καποια manual αναφέρουν να πηγαίνεις ως χ στροφές για χ χλμ. Για να μην πει κανεις καμία εξυπνάδα..... μηχανικός δεν ειναι , απλώς έχω πολυ δικούς μου ανθρώπους που εμπιστεύομαι. Και φίλος μηχανικός σε αντιπροσωπεία το ίδιο με είχε συμβολευσει. Αυτο που ειναι αναμφισβήτητο για το Τούρμπο ειναι οτι δεν κάνει να το πιέζεις κρύο όπως επισης και να μην το σβήνεις άμεσα. Με λίγα λόγια δηλαδή οδηγείς τα πρώτα σου μέτρα χαλαρά χωρίς να πολυανεβαζεις στροφές. Και επισης οδηγείς χαλαρά πριν παρκάρεις. Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2018 από margaritagr 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα