Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα.

Εδώ και λίγο καιρό μαθαίνουμε στο σχολείο C++.

Μας είπαν ότι στη c++ είναι γραμμένα τα windows, photoshop κτλ.

Η απορία μου είναι η εξής:

Πως μπορώ/ποια είναι η διαδικασία για να μετατρέψω τον κώδικά μου(...cout<<...) σε κανονικό πρόγραμμα με γραφικό περιβάλλον κτλ και όχι απλά να τρέχει στο console.

Πως δηλαδή μετέτρεψαν κώδικα που ήταν γραμμένος σε c++ σε ένα  προγράμματα όπως windows κτλ?

Ευχαριστώ.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για γραφικό περιβάλλον θες κάποια βιβλιοθήκη. Τα windows νομίζω στην δίνουν έτοιμη σαν κλήση συστήματος ειδάλλως εάν πας σε GNU/Linux  ή κάτι ποιο cross platform μπορείς να μεταβείς στις κάτωθι βιβλιοθήκες:

  • GTK
  • Qt
  • Curses (για gui elements σε περιβάλλον κονσόλας)

Ακόμη για GNU/Linux και BSD καλό είναι να μάθεις και το εργαλείο make και πως δημιουργείς Makefile. Τέλος χρήσιμο είναι, εάν κάνεις cross platform εφαρμογές να εφαρμόζεις και το implementation pattern    που θα δεις σε αυτό το βιβλιαράκι. (Αξίζει τα λεφτά να το αποκτήσεις δεν θα χάσεις.)

Επεξ/σία από PC_MAGAS
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, αmike12 είπε

Πως δηλαδή μετέτρεψαν κώδικα που ήταν γραμμένος σε c++ σε ένα  προγράμματα όπως windows κτλ?

Η διαδικασία ονομάζεται compile (== μεταγλώττιση) και το πρόγραμμα με το οποίο κάνεις τη μεταγλώττιση, compiler (==μεταγλωττιστής). 

Σε απλά ελληνικά ένα πρόγραμμα της C++ όπως το ακόλουθο

#include <iostream>

using namespace std;

int main()
{
    cout<<"Γεια σας και χαρά σας";

    return 0;
}

Είναι απλά σε ένα αρχείο κειμένου με κατάληξη .cpp , αν δε μεταγλωττιστεί μέσω του compiler είναι απλά ένα αρχείο με ένα κείμενο. Ο compiler αναλαμβάνει να το μετατρέψει σε εκτελέσιμο. 

ΥΓ. Όταν λες σχολείο, εννοείς Λύκειο;

Επεξ/σία από becoming_I
Δημοσ.
5 ώρες πριν, PC_MAGAS είπε

Για γραφικό περιβάλλον θες κάποια βιβλιοθήκη. Τα windows νομίζω στην δίνουν έτοιμη σαν κλήση συστήματος ειδάλλως εάν πας σε GNU/Linux  ή κάτι ποιο cross platform μπορείς να μεταβείς στις κάτωθι βιβλιοθήκες: 

  • GTK
  • Qt
  • Curses (για gui elements σε περιβάλλον κονσόλας)

Ακόμη για GNU/Linux και BSD καλό είναι να μάθεις και το εργαλείο make και πως δημιουργείς Makefile. Τέλος χρήσιμο είναι, εάν κάνεις cross platform εφαρμογές να εφαρμόζεις και το implementation pattern    που θα δεις σε αυτό το βιβλιαράκι. (Αξίζει τα λεφτά να το αποκτήσεις δεν θα χάσεις.)

Ευχαριστώ. Θα το ψάξω λίγο το θέμα

1 ώρα πριν, becoming_I είπε

Η διαδικασία ονομάζεται compile (== μεταγλώττιση) και το πρόγραμμα με το οποίο κάνεις τη μεταγλώττιση, compiler (==μεταγλωττιστής). 

Σε απλά ελληνικά ένα πρόγραμμα της C++ όπως το ακόλουθο


#include <iostream>

using namespace std;

int main()
{
    cout<<"Γεια σας και χαρά σας";

    return 0;
}

Είναι απλά σε ένα αρχείο κειμένου με κατάληξη .cpp , αν δε μεταγλωττιστεί μέσω του compiler είναι απλά ένα αρχείο με ένα κείμενο. Ο compiler αναλαμβάνει να το μετατρέψει σε εκτελέσιμο. 

ΥΓ. Όταν λες σχολείο, εννοείς Λύκειο;

Ευχαριστώ. Ναι λύκειο εννοώ(Β,Γ Ενιαίου Λυκέιου Κύπρος, Ενισχυμένη πληρφορική)

Δημοσ.

Να συμπληρώσω πως υπάρχει και η βιβλιοθήκη wxWidgets γι αυτόν τον σκοπό.

3 ώρες πριν, αmike12 είπε

Ευχαριστώ. Ναι λύκειο εννοώ(Β,Γ Ενιαίου Λυκέιου Κύπρος, Ενισχυμένη πληρφορική)

Whaaaaaaat να ακόμα ένα καλό λόγο να πας Κύπρο. (Πέρα από τους υψηλούς μισθούς και την χαμηλή φορολογία)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...