Todoras Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, JcD είπε Το κέρδος των εταιριών βγαίνει από την συνεχιζόμενη χρήση των αεροσκαφών και τις απανωτές πτήσεις, το ηλεκτρικό για να φορτίσει πρέπει να μείνει 8 ώρες ακίνητο τουλάχιστον, πως θα αντιμετωπιστεί αυτό το πρόβλημα? Θα υπάρχουν μέχρι το 2030 μπαταρίες που θα φορτίζουν σε μισή ώρα για μία πτήση 500 χιλιομέτρων? Όχι. Αλλά άνετα αλλάζεις τις μπαταρίες σε μισή ώρα με φορτισμένες. 2 ώρες πριν, JcD είπε Σίγουρα θα είναι ποιο ασφαλής η ηλεκτροκινητήρες από τους άλλους! Πέραν των λιγότερων εξαρτημάτων - κινούμενων μερών που θα έχουν θα μπορούν να δώσουν και άμεσα όλη την ροπή τους, κάτι που θα είχε σώσει πολλές καταστάσεις αν γινόταν με τους τζετ. Ίσως να έχουν λιγότερα εξαρτήματα αλλά εδώ τίθεται θέμα redundancy. Στην υπάρχουσα τεχνολογία αεροσκαφών έχεις: Τις μπαταρίες. Το APU το οποίο δίνει κυρίως ρεύμα και κάποια υδραυλικά και χρησιμοποιείται ως επί το πλείστον στο έδαφος. Τους κινητήρες οι οποίοι εκτός από την απαραίτητη ώση δίνουν και ρεύμα με τις γεννήτριες που είναι στα παρελκόμενα τους. Στην Αεροπορία όλα τα συστήματα είναι διπλά και τριπλά για λόγους ασφάλειας. Καλό θα ήταν να λέγανε τον τρόπο που εξασφαλίζουν το redundancy χρησιμοποιώντας ηλεκτροκινητήρες. Οι διπλές - τριπλές μπαταρίες για redundancy για την ώρα δεν είναι λύση λόγω βάρους. Για private use ok. Για commercial λιγουλάκι δύσκολο. Ακόμα και για το 2030. 32 λεπτά πριν, Alexaras1991 είπε Φαντάζομαι θα μειώνει σημαντικά και το βάρος του αεροπλάνου αφού δεν κουβαλάς καύσιμα. Δυστυχώς όχι. Η τουλάχιστον όχι ακόμα. Έχει να κάνει με κάτι που λέγεται energy density του μέσου που σου παρέχει την ενέργεια. Για την ώρα το αεροπορικό καύσιμο έχει 42.8 MJ/Kgr ενώ οι κακομοίρες οι μπαταρίες μόλις 1.8MJ/Kgr. Με λίγα λόγια για να πάρεις την αντίστοιχη ενεργεία από μπαταρίες θέλεις πολλεεεεεεές.... και δυστυχώς είναι βαριές. 6 1
gakost Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Από το "έχουμε ένα πρωτότυπο 2θέσιο" και "εξελίσουμε ένα 9θέσιο" που πιθανόν να πετάξει του χρόνου φαντάζομαι όχι εμπορικά αλλά για δοκιμές, μέχρι να εξελίξει να κατασκευάσει και να πάρει έγκριση τύπου και πιστοποιήσεις αεροπλάνο με σοβαρό αριθμό θέσεων θα πάρει πάνω απο 12 χρόνια. Δεν μιλάω δε για δημιουργία γραμμών παραγωγης για να κατασκευαστούν αερσοκάφη σε λογική τιμή που είναι άλλη ολόκληρη ιστορία. Μέχρι να γίνουν όλα αυτά και οι κατασκευαστές παραδοσιακών αεροσκαφών ούτε κάθονται με σταυρωμένα χέρια ούτε θα κλείσουν τα τμήματα RnD τους, θα συνεχίσουν να εξελίσουν την υπάρχουσα τεχνολογία. Επίσης θα χρειαστούν υποδομές σε αεροδρόμια εκπαίδευση πορσωπικού, επενδύσεις σε τεχνικές βάσεις.... όλα αυτά ποιος θα τα πληρώσει και πόσο τελικά θα στοιχίσει η ηλεκτροκίνηση σε σχέση με τις συμβατικές λύσεις; Όσες εταιρίες εμπλέκονται έχουν έξυπνουν ανθρώπους που μπορούν να τα υπολογίσουν όλα αυτά και αν ήτανε συμφέρουσα σαν προοπτική επένδυσης θα ειχαν ρίξει ήδη το χρήμα. Δεν είμαι αρνητικός απλά πιστεύω έχουμε πολλά περισσότερα χρόνια για να δούμε στην πράξη ηλεκτρικά αεροπλάνα αν δεν γίνουν ασύμφορα μέχρι τότε. 1
snapshot- Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Το 2030 είναι μια πολύ φιλόδοξη ημερομηνία. Η Lockheed Martin τροφοδοτεί με R&D τις μεγαλύτερες πολιτικές και στρατιωτικές επιχειρήσεις αυτή τη στιγμή, και ένα γεγονός που γνωρίζω ο ίδιος είναι ότι το Rocket Fuel Design Dept. σκοπεύει σε μείωση του ποσοστού καυσίμου κατά την καύση στο θάλαμο μέχρι το 2045, μιας και η ενέργεια που χάνεται σε θερμότητα αυτή τη στιγμή κυμαίνεται ακόμη σε τεράστια επίπεδα (λόγω υλικών κ επι μέρους μετατροπών). Το όλο περιβαλλοντολογικό θέμα είναι μια πλάνη. Ο κόσμος δεν υποφέρει επειδή οδηγεί πετρελαιοκίνητα οχήματα, ή αεροσκάφη κηροζίνης. Ο κόσμος υποφέρει επειδή δεν υπάρχει απολύτως κανένα μέτρο, καμία οργανωμένη ή τηρούμενη διαδικασία προφύλαξης, και οι εκλύσεις ενέργειας από ατομικές ή πυρηνικές δοκιμές καταστρέφουν έκαστος την ατμόσφαιρα όσο θα την κατέστρεφε η κίνηση οχημάτων μιας 10ετίας. Όταν η Δ.Ε.Η. δε χρησιμοποιεί φίλτρα κατά την καύση λιγνίτη (κυρίως το βράδυ, μεγάλωσα ανάμεσα από 4 μεγάλα εργοστάσια στην περιοχή της Πτολεμαΐδας), δημιουργεί το πιο εντυπωσιακά τρομακτικό μικρόκλιμα σε όλη την περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας, και οι επιπτώσεις φτάνουν μέχρι Ήπειρο, Θεσσαλία και Θράκη. Για οικονομικούς λόγους (απαράδεκτο), η ρύπανση 8 ωρών εκεί μπορεί να ταυτιστεί με τα παράγωγα κίνησης οχημάτων όλης της Ελλάδος κατά τη διάρκεια μιας εβδομάδας και παραπάνω. Αλλά κάποιος πρέπει να τρέξει όταν η ζημιά έχει ήδη γίνει Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2018 από snapshot-
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, mastros7 είπε Ε ρε και μεινεις απο μπαραρια στον αερα... Προφανώς θα προβλέπεται πόσο μπαταρία χρειάζεται για το ταξίδι, όπως γίνεται και τώρα με τα καύσιμα.
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, Alexaras1991 είπε Φαντάζομαι θα μειώνει σημαντικά και το βάρος του αεροπλάνου αφού δεν κουβαλάς καύσιμα. το αντιθετο. κανει μονο για μικρα αεροπλανα, διοτι στα πιο μεγαλα το βαρος ειναι τεραστιο
likor Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Το 30% των πτησεων ειναι κατω απο 300 μιλια. Οποτε σε αυτες τις πτησεις δεν χρειάζονται ιδιαίτερα μεγάλες μπαταρίες. Μαλλον το 2025 θα δουμε τις πρωτες ηλεκτρικες πτησεις Λονδινο - Αμστερνταμ. Η EasyJet δεν διαλεξε καποιον αξιοπιστο partner και δεν καταλαβαινω γιατι δεν περιμενει να τα αγορασει απο μια αξιοπιστη εταιρια οταν ειναι διαθεσιμα.
memtsas Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 ο,τι μ@λ@κ1@ θελει γραφει τελικα ο καθενας εδω μεσα
panosveto12 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Μαζί με τις ram θα ακριβησουν και οι μπαταρίες τώρα λόγο έλλειψης μολύβδου . Λεφτά πάλι για την Samsung.
Dias Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Και στα φτερά ηλιακά στοιχεία. Πολύ λιγότερα κινητά μέρη, λιγότερα service.
Fubar.gr Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 Απο Wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/Wright_Electric In September 2017, UK budget carrier EasyJet announced it was developing an electric 180-seater for 2027 with Wright Electric.[5] Wright Electric built a two-seat proof-of-concept with 272kg (600lb) of batteries, and believes that batteries can be scaled up with substantially lighter new battery chemistries: a 291 nautical mile (540km) range would suffice for 20% of Easyjet passengers.[6] Wright Electric plans to develop a 10-seater and eventually an at least 120 passengers single-aisle, short-haul airliner and targets 50% lower noise and 10% lower costs.[7] Σύμφωνα με το bold, τα αεροπλάνα της Easyjet που υποτίθεται θα βγούν σε ~15 χρόνια απο τώρα, βασίζονται σε σημαντικά ελαφρύτερες μπαταρίες, δηλαδή τεχνολογία που δέν υπάρχει τώρα, και πιθανόν να μήν υπάρξει για πολλές δεκαετίες ακόμα. Όλη η δήθεν "ηλεκτρική επανάσταση" που ευαγγελίζονται τα MME βασίζεται στο ίδιο wishful thinking.
seventh_son Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 Στις 2/11/2018 στις 2:48 ΜΜ, NT1G είπε Η ηλεκτρική ενέργεια από που θα έρχεται; Αυτό είναι το κακό σε αυτή τη καινοτομία. Οι επιβάτες θα πρέπει να κάνουν πετάλι και θα φορτίζουν τη μπαταρία.
likor Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 Αν υποθέσουμε οτι η χωρητικότητα της μπαταρίας βελτιώνεται 5% κάθε χρόνο τότε το 2025 θα γινονται μικρες πτησεις < 300μιλια. Νομιζω οτι οι πτησεις Νεα Υορκη - Σικαγο δεν θα ειναι προβλημα. Μην περιμένετε πολλά από το start up της easyjet, υπαρχουν πιο σοβαρες εταιριες με R&D στα ηλεκτρικα αεροπλανα.
bomberb17 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλό είναι να δείτε πρώτα αυτό το βίντεο το οποίο εξηγεί λεπτομερέστατα και με ακρίβεια για ποιους λόγους τα ηλεκτροκίνητα αεροπλάνα μεγέθους (ή καλύτερα βάρους) μεγαλύτερου από Cessna είναι αδύνατον να κατασκευαστούν με την υπάρχουσα τεχνολογία. Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2018 από bomberb17
magnett Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Εκεί να δεις σημασία που θα έχει το βάρος. Κάτι μου λέει ότι το εισιτήριο θα το κόβεις στο αεροδρόμιο αφού πρώτα ζυγιστείς...
Istros Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Μ αρεσει που σου απαγορεύει να στέλνει δέμα που περιέχει μπαταρία Στις 2/11/2018 στις 2:09 ΜΜ, mastros7 είπε Ε ρε και μεινεις απο μπαραρια στον αερα... Θα βάλουν throttling
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα