voltmod Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Η Βρετανική Αεροπορική εταιρεία EasyJet ανακοίνωσε πρόσφατα με περισσότερες λεπτομέρειες τα σχέδια της που αφορούν στην κατασκευή και χρήση αεροπλάνων με ηλεκτροκινητήρες μέχρι το 2030. Συνεργαζόμενη με το start-up Wright Electric, η easyJet στοχεύει σε δραστική μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα αλλά και του θορύβου από τον στόλο και τις δραστηριότητές της, με την χρήση ηλεκτρικών αεροπλάνων, αρχικά για πτήσεις μικρών αποστάσεων. Στο επίσημο δελτίο τύπου που εξέδωσε η εταιρεία, έκανε γνωστό ότι η Wright Electric έχει ήδη στην διάθεση της ένα διθέσιο ηλεκτρικό αεροπλάνο και πως επί του παρόντος εργάζεται πάνω στην ανάπτυξη ενός ηλεκτρικού αεροπλάνου εννέα θέσεων που αναμένεται να πετάξει για πρώτη φορά το επόμενο έτος. Η Wright Electric έχει επίσης πρόσφατα υποβάλει αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν ηλεκτρικό κινητήρα αεροσκάφους. Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, Johan Lundgren, η τεχνολογική πρόοδος είναι «ραγδαία» και πως έχουν θέσει ως πρώτο στόχο εμβέλεια 500 χιλιομέτρων για το ηλεκτρικό αεροπλάνο τους, κάτι που σημαίνει ότι μία πτήση από το Άμστερνταμ στο Λονδίνο θα μπορούσε να αποτελέσει την πρώτη «ηλεκτρική πτήση». Το ηλεκτρικό αεροπλάνο θα είναι έως και 50% λιγότερο θορυβώδες και 10% φθηνότερο από τις τρέχουσες τιμές για να το αγοράσουν και να το λειτουργήσουν οι αεροπορικές εταιρείες. Η easyJet ευελπιστεί ότι θα είναι η πρώτη εταιρεία που θα ξεκινήσει να χρησιμοποιεί ηλεκτροκίνητα αεροπλάνα για αποστάσεις περίπου 500 χιλιομέτρων μέσα στην επόμενη δεκαετία. CNN Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
lexotamilf Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Edit. Άκυρο Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2018 από lexotamilf
masteripper Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Ως τώρα το χειρότερο στα αεροπλάνα ήταν : "Μήπως υπάρχει κανένας γιατρός"...τώρα θα ψάχνουν Powerbank... 1
JcD Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Το κέρδος των εταιριών βγαίνει από την συνεχιζόμενη χρήση των αεροσκαφών και τις απανωτές πτήσεις, το ηλεκτρικό για να φορτίσει πρέπει να μείνει 8 ώρες ακίνητο τουλάχιστον, πως θα αντιμετωπιστεί αυτό το πρόβλημα? Θα υπάρχουν μέχρι το 2030 μπαταρίες που θα φορτίζουν σε μισή ώρα για μία πτήση 500 χιλιομέτρων? 2 1
BadIronTree Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 9 λεπτά πριν, JcD είπε Το κέρδος των εταιριών βγαίνει από την συνεχιζόμενη χρήση των αεροσκαφών και τις απανωτές πτήσεις, το ηλεκτρικό για να φορτίσει πρέπει να μείνει 8 ώρες ακίνητο τουλάχιστον, πως θα αντιμετωπιστεί αυτό το πρόβλημα? Θα υπάρχουν μέχρι το 2030 μπαταρίες που θα φορτίζουν σε μισή ώρα για μία πτήση 500 χιλιομέτρων? quick charge 5 Σοβαρά τώρα είναι εύκολο να ξεκουμπώνεις και να βάλεις νέα φορτισμένη... Το δύσκολο είναι να συμφωνήσουν όλοι για τα standards σε όλα τα αεροπλάνα 2
fylatos Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 11 λεπτά πριν, JcD είπε Το κέρδος των εταιριών βγαίνει από την συνεχιζόμενη χρήση των αεροσκαφών και τις απανωτές πτήσεις, το ηλεκτρικό για να φορτίσει πρέπει να μείνει 8 ώρες ακίνητο τουλάχιστον, πως θα αντιμετωπιστεί αυτό το πρόβλημα? Θα υπάρχουν μέχρι το 2030 μπαταρίες που θα φορτίζουν σε μισή ώρα για μία πτήση 500 χιλιομέτρων? Μιλάμε για μικρά jet και προπελοφόρα με μέγιστη απόσταση Αθήνα Κρήτη ξέρωγω. Δεν θα έχουν την χρήση των μεγάλων jet για την ώρα. Το cesna πάνε να αντικαταστήσουν 1
TheGrisGrisMan Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Ωραία νεα. Βέβαια μετά θα σκάει δίπλα ο κάθε κάγκουρας με κάτι τέτοιο και θα πουλάει μούρη, αλλά that’s life... 1
pcos Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 το πρωτο θεμα ειναι η ασφαλεια. δε πα να κανει 12 ωρες να φορτισει. αν δεν πεφτει με τιποτα το κερδος παει 10000000%
Whargoul Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Ηλεκτροκίνητο ≠ Μπαταρίες Μπαταρίες = Ηλεκτροκίνητο Να δούμε πόσα χρόνια θα περάσουν μέχρι να ξεπεράσετε το Μάρκετινγκ από τα BEV 1
likor Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Η εξέλιξη των drones επίσης θα δημιουργήσει και ηλεκτρικά ελικόπτερα. Το 2030 όλα θα είναι ηλεκτρικά: πλοία, αεροπλάνα, αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες ακόμη και τα πατίνια.
JcD Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 16 λεπτά πριν, pcos είπε το πρωτο θεμα ειναι η ασφαλεια. δε πα να κανει 12 ωρες να φορτισει. αν δεν πεφτει με τιποτα το κερδος παει 10000000% Σίγουρα θα είναι ποιο ασφαλής η ηλεκτροκινητήρες από τους άλλους! Πέραν των λιγότερων εξαρτημάτων - κινούμενων μερών που θα έχουν θα μπορούν να δώσουν και άμεσα όλη την ροπή τους, κάτι που θα είχε σώσει πολλές καταστάσεις αν γινόταν με τους τζετ.
Alexaras1991 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Φαντάζομαι θα μειώνει σημαντικά και το βάρος του αεροπλάνου αφού δεν κουβαλάς καύσιμα.
NT1G Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 13 λεπτά πριν, Alexaras1991 είπε Φαντάζομαι θα μειώνει σημαντικά και το βάρος του αεροπλάνου αφού δεν κουβαλάς καύσιμα. Η ηλεκτρική ενέργεια από που θα έρχεται; 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα