ΡΙ ΑΠ Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Παιδιά για να μη πολυλογώ, αγόρασα πρόσφατα το εξής Laptop από Amazon και βγήκε ελαττωματικό. ( Έχει αυτό το πρόβλημα και το πήγα σε τεχνικό που μου είπε ότι είναι σίγουρα θέμα hardware) Η εγγύηση δεν ισχύει στην Ελλάδα όποτε αποφάσισα να το στείλω πίσω. Μέτα από προσπάθεια-αποτυχία να το στείλω πίσω και να αποζημιωθώ (δεν έβγαινε από την χώρα επειδή το πακέτο περιέχει μπαταρία), έπεισα την Amazon τουλάχιστον να μου δώσει 100€ για να το φτιάξω (ελπίζω να μη μου βγει παραπάνω). Η ερώτησή μου είναι η εξής: Είναι καλύτερα να το στείλω στην Acer Ελλάδα για να το φτιάξουν, ή να το πάω σε κάποιον ανεξάρτητο τεχνικό? Αν πείτε τεχνικό, θα ήθελα αν ξέρετε να μου προτείνετε κάποιο αξιόπιστο μαγαζί κοντά Θεσσαλονίκη. Ευχαριστώ. Ps: Δεν ξέρω αν έπρεπε να βάλω το topic σε άλλο subforum. Αν ναι παρακαλώ να μεταφερθεί. Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2018 από ΡΙ ΑΠ
zacharis1955 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, ΡΙ ΑΠ είπε Παιδιά για να μη πολυλογώ, αγόρασα πρόσφατα το εξής Laptop από Amazon και βγήκε ελαττωματικό. ( Έχει αυτό το πρόβλημα και το πήγα σε τεχνικό που μου είπε ότι είναι σίγουρα θέμα hardware) Η εγγύηση δεν ισχύει στην Ελλάδα όποτε αποφάσισα να το στείλω πίσω. Μέτα από προσπάθεια-αποτυχία να το στείλω πίσω και να αποζημιωθώ (δεν έβγαινε από την χώρα επειδή το πακέτο περιέχει μπαταρία), έπεισα την Amazon τουλάχιστον να μου δώσει 100€ για να το φτιάξω (ελπίζω να μη μου βγει παραπάνω). Η ερώτησή μου είναι η εξής: Είναι καλύτερα να το στείλω στην Acer Ελλάδα για να το φτιάξουν, ή να το πάω σε κάποιον ανεξάρτητο τεχνικό? Αν πείτε τεχνικό, θα ήθελα αν ξέρετε να μου προτείνετε κάποιο αξιόπιστο μαγαζί κοντά Θεσσαλονίκη. Ευχαριστώ. Ps: Ίσως να έπρεπε να βάλω το topic στο Hardware subforum. Αν ναι παρακαλώ να μεταφερθεί. Τι μπαταρίες και ιστορίες, μπήκε στη χώρα αλλά δεν βγαίνει, στείλε το πίσω με το ίδιο μέσον που το πήρες, ρώτα τον @grigoris93 που είχε παρόμοια εμπειρία και θα σου πει τι και πως... Εγγύηση έχει ένα χρόνο παγκόσμια... Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2018 από zacharis1955
ΡΙ ΑΠ Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, zacharis1955 είπε Τι μπαταρίες και ιστορίες, μπήκε στη χώρα αλλά δεν βγαίνει, στείλε το πίσω με το ίδιο μέσον που το πήρες, ρώτα τον @grigoris93 που είχε παρόμοια εμπειρία και θα σου πει τι και πως... Εγγύηση έχει ένα χρόνο παγκόσμια... Μίλησα με το τελωνείο και είπαν ότι αυτήν την εβδομάδα έγιναν αλλαγές και δεν βγαίνει από Ελλάδα με τπτ. Η Acer Ελλάδα στο τηλέφωνο μου είπε ότι η εγγύηση δεν ισχύει στην Ελλάδα. (Τους έδωσα όλα τα απαραίτητα στοιχεία) Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2018 από ΡΙ ΑΠ
zacharis1955 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 9 λεπτά πριν, ΡΙ ΑΠ είπε Μίλησα με το τελωνείο και είπαν ότι αυτήν την εβδομάδα έγιναν αλλαγές και δεν βγαίνει με τπτ. Η Acer Ελλάδα στο τηλέφωνο μου είπε ότι η εγγύηση δεν ισχύει στην Ελλάδα. (Τους έδωσα όλα τα απαραίτητα στοιχεία) Πολύ περίεργα όλ' αυτά, που μένεις?
ΡΙ ΑΠ Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 11 λεπτά πριν, zacharis1955 είπε Πολύ περίεργα όλ' αυτά, που μένεις? Απάντησα σε PM.
rayven18 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Οι drivers της κάρτας γραφικών λίγο δύσκολο να είναι. Το δοκίμασες με εξωτερική οθόνη; Εαν κάνει πάλι τα ίδια είναι σίγουρα θέμα μητρικής, απ'όσο το κόβο θέμα με τις μνήμες τις κάρτας γραφικών η την κάρτα. Η acer γενικά δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα λόγια για το service της, και ολα αυτα με το τελωνειο και την μπαταρια μου ακούγεται κουλο. Ρώτα σε αντιπροσωπεία πρώτα. Αλλα είναι περίεργο μιάς και φαίνεται να είναι καινούργιο λαπτοπ, ποτε να προλάβει να ζοριστηκε. Έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο σε ενα macbook που επισκεύασα παλιά με ακριβώς το ίδιο σχήμα σε κουτάκια και όλα, και απλά ήθελε reflow ενα τσιπάκι της κάρτας γραφικών για να καθίσει καλά στην μητρική, επειδή κάποιος είχε σφήξει υπερβολικά πολύ τις βίδες της ψύκτρας Επεξ/σία 1 Νοεμβρίου 2018 από rayven18
ΡΙ ΑΠ Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Στις 1/11/2018 στις 3:24 ΜΜ, rayven18 είπε Οι drivers της κάρτας γραφικών λίγο δύσκολο να είναι. Το δοκίμασες με εξωτερική οθόνη; Εαν κάνει πάλι τα ίδια είναι σίγουρα θέμα μητρικής, απ'όσο το κόβο θέμα με τις μνήμες τις κάρτας γραφικών η την κάρτα. Η acer γενικά δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα λόγια για το service της, και ολα αυτα με το τελωνειο και την μπαταρια μου ακούγεται κουλο. Ρώτα σε αντιπροσωπεία πρώτα. Αλλα είναι περίεργο μιάς και φαίνεται να είναι καινούργιο λαπτοπ, ποτε να προλάβει να ζοριστηκε. Έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο σε ενα macbook που επισκεύασα παλιά με ακριβώς το ίδιο σχήμα σε κουτάκια και όλα, και απλά ήθελε reflow ενα τσιπάκι της κάρτας γραφικών για να καθίσει καλά στην μητρική, επειδή κάποιος είχε σφήξει υπερβολικά πολύ τις βίδες της ψύκτρας Να πάρω δλδ στην Acer να δω τι θα μου πουν? Στην χειρότερη πόσα λέτε να μου πάρουν για να το κάνουν?
rayven18 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Παρτους και εξηγησε τους τι εγινε ακριβως. Αναλογος ο καθενας οριζει διαφορετικες τιμες στις επισκευες του. Αλλοι θα σου πουν 150 αλλοι 100, εξαρταται
ΡΙ ΑΠ Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, rayven18 είπε Παρτους και εξηγησε τους τι εγινε ακριβως. Αναλογος ο καθενας οριζει διαφορετικες τιμες στις επισκευες του. Αλλοι θα σου πουν 150 αλλοι 100, εξαρταται Όταν λες ο καθένας τι εννοείς?
alkis13 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Στις 31/10/2018 στις 2:45 ΜΜ, ΡΙ ΑΠ είπε Η εγγύηση δεν ισχύει στην Ελλάδα όποτε αποφάσισα να το στείλω πίσω. Είναι καλύτερα να το στείλω στην Acer Ελλάδα για να το φτιάξουν, ή να το πάω σε κάποιον ανεξάρτητο τεχνικό? Αν πείτε τεχνικό, θα ήθελα αν ξέρετε να μου προτείνετε κάποιο αξιόπιστο μαγαζί κοντά Θεσσαλονίκη. Όταν το αγόρασες δεν εγραφε international warrranty? Ποιος τεχνικος "ανεξαρτητος" θα το φτιαξει; ΔΕΝ φτιαχνει, στο μαγαζι της γειτονιας, ουτε σε καποια αλυσιδα επισκευης λαπτοπ. Αν σου κανει τα ιδια σε εξωτερικη οθονη (που λογικα θα στα κανει), υπαρχει προβλημα με την καρτα γραφικων οπου ειναι στον επεξεργαστη. Αρα το προβλημα εντοπίζεται: Είτε στον επεξεργαστη (αν ειναι κολλημένος στη μητρικη) αλλαζεις μητρικη. Ειτε στη μνημη της καρτας γραφικων του επεξεργαστη (λογικα οπως το βλεπω θα εχει 2gb τυπωμένα πάνω στη μητρικη) αρα αλλαζεις μητρικη. Οπότε κοιτάς για αλλαγής μητρικής. Τώρα που θα βρεις νέα άγνωστο. Ισως η Acer εδω στην ελλαδα να μπορεί να σου την αντικαταστήσει. Θα επέμενα να βρω τρόπο να το στείλω εγγύηση. Πρέπει να ασχοληθείς με το τελωνείο. Βρες προϊστάμενο, πάρε το όνομα του, εξήγησε του. Και αν δεν βγαλεις ακρη κοιτας για είτε Acer ελλαδας οπου ειναι επίφοβο, είτε για μεταχειρισμένη μητρικη (καλή τυχη).
zacharis1955 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ποιο τελωνείο και άλλα τέτοια κουλά για αδυναμία επιστροφής προϊόντος DOA στο Amazon επειδή περιέχει μπαταρία (που πλέον μάλλον δεν γίνεται γιατί ο φίλος ζήτησε και πήρε από Amazon μερική επιστροφή χρημάτων), για όχι κάλυψη εγγύησης κλπ κλπ, όλ' αυτά απλά δεν υπάρχουν, δεν ξέρω τι συνεννόηση έκανε ο φίλος αλλά απλά δεν υπάρχουν... Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2018 από zacharis1955
james01gr Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Σχετικά με το θέμα για τις μπαταρίες. Μπορείτε να μου πείτε τι χαρτιά δίνει μια εταιρεία και τι ένας ιδιώτης; πως πιστοποιεί ο ιδιώτης την μπαταρία κτλ; το γεγονός πως θα στείλει κάποιος αυτό που πήρε, εφόσον το δέμα ανοίχτηκε δεν ευσταθεί. Κανένας δεν πρόκειται να εγγυηθεί για τον ιδιώτη ούτε πως συσκευασε σωστά ούτε πως στέλνει ακριβώς το ίδιο αντιμενο πίσω.
james01gr Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 9 λεπτά πριν, zacharis1955 είπε Ότι να 'ναι... Επειδή δουλεύω σε μεταφορική οι αποστολές από ιδιώτες δεν αντιμετωπίζονται το ίδιο με τις εμπορικές. Δεν συζητάμε εάν το προϊόν πρέπει να επιστραφεί αλλά τη διαδικασία. Και είναι πράγματα που ο ιδιώτης δεν μπορεί να εξασφαλίσει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα