haHa Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 22 ώρες πριν, haHa είπε Απο περιεργια παντως, το βραδακι θα δω τι version του opengl υποστηριζει η καρτα γραφικων του macbook air μου στo mac os x και τι version στα windows. Θα παραθεσω και τα σχετικα screenshots. Κατι μου λεει οτι τα windows εκμεταλλευονται καλυτερα το hardware και θα υποστηριζουν πιο προσφατη εκδοση απο αυτη του mac os x. Επισης, κατι μου λεει οτι θα βρεθει νεα δικαιολογια και θα αλλαξει το τροπαρι που ισχυριζοταν οτι ηταν εικονικη πραγματικοτητα τα περι καλυτερης υποστηριξης api κλπ. Επιβεβαιωνεται οτι τα windows υποστηριζουν πιο προσφατη εκδοση opengl απο αυτη του mac os x και ετσι μπορουν να εκμεταλλευτουν καλυτερα τις νεες δυνατοτητες του hardware(χωρις την σωστη υποστηριξη σε apis, μερικα απο τα features του hardware παραμενουν ανεκμεταλλευτα). Opengl version 4.4 στα windows στο macbook air μου του 2015: Opengl version 4.1 (βγηκε το ... 2010) στο mac os x στο macbook air μου του 2015: Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2018 από haHa 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators billdanos Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Super Moderators Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 10 minutes ago, haHa said: Επιβεβαιωνεται οτι τα windows υποστηριζουν πιο προσφατη εκδοση opengl απο αυτη του mac os x και ετσι μπορουν να εκμεταλλευτουν καλυτερα τις νεες δυνατοτητες του hardware(χωρις την σωστη υποστηριξη σε apis, μερικα απο τα features του hardware παραμενουν ανεκμεταλλευτα). Opengl version 4.4 στα windows στο macbook air μου του 2015: Opengl version 4.1 (βγηκε το ... 2010) στο mac os x στο macbook air μου του 2015: Ακόμη δεν κατάλαβα πως επιβεβαιώνεται το γεγονός πως το MAC OS δεν εκμεταλλεύεται πλήρως το hardware επειδή λειτουργεί με άλλη έκδοση του opengl... Είναι σα να σου πω πως: επειδή το λειτουργικό της Apple εκμεταλλεύεται πλήρως το hardware με το Metal, είναι κατά πολύ ανώτερο από τα windows... Η Apple προτίμησε να υποστηρίξει περισσότερο το metal γιατί πάνω σε αυτό χτίζονται όλα τα apps. 😛 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, billdanos είπε Ακόμη δεν κατάλαβα πως επιβεβαιώνεται το γεγονός πως το MAC OS δεν εκμεταλλεύεται πλήρως το hardware επειδή λειτουργεί με άλλη έκδοση του opengl... Είναι σα να σου πω πως: επειδή το λειτουργικό της Apple εκμεταλλεύεται πλήρως το hardware με το Metal, είναι κατά πολύ ανώτερο από τα windows... Η Apple προτίμησε να υποστηρίξει περισσότερο το metal γιατί πάνω σε αυτό χτίζονται όλα τα apps. Ειναι προφανες οτι δεν γνωριζεις το θεμα για αυτο συνεχιζεις και γραφεις ανακριβειες. Φυσικα, αλλαξε οπως ειχαμε πει το τροπαρι: απο εκει που ηταν εικονικη πραγματικοτητα τα περι καλυτερης υποστηριξης api κλπ, τωρα πηγαμε οτι δεν ειναι σημαντικο.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators billdanos Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Super Moderators Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 6 minutes ago, haHa said: Ειναι προφανες οτι δεν γνωριζεις το θεμα για αυτο συνεχιζεις και γραφεις ανακριβειες. Φυσικα, αλλαξε οπως ειχαμε πει το τροπαρι: απο εκει που ηταν εικονικη πραγματικοτητα τα περι καλυτερης υποστηριξης api κλπ, τωρα πηγαμε οτι δεν ειναι σημαντικο.. Η εικονική πραγματικότητα που σε κάνει να φαντάζεσαι πως τα mac δεν εκμεταλλεύονται πλήρως το hardware, εξακολουθεί να υφίσταται! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gnsX Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, billdanos είπε Είναι σα να σου πω πως: επειδή το λειτουργικό της Apple εκμεταλλεύεται πλήρως το hardware με το Metal, είναι κατά πολύ ανώτερο από τα windows... Η Apple προτίμησε να υποστηρίξει περισσότερο το metal γιατί πάνω σε αυτό χτίζονται όλα τα apps. 😛 Το Mojave δεν είναι το πρώτο που το κάνει αυτό; Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2018 από gnsX Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
najinblue3 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Που ακριβως ειναι οι ανακριβειες? Το metal εχει αντικαταστησει το OpenGL CL πλεον Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
margaritagr Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, billdanos είπε Το air ποτέ δεν είχε αγοραστικό κοινό που έψαχνε τις τρελές επιδόσεις σε απαιτητικά προγράμματα. Για κάτι τέτοιο πας σε pro... Η βασική γκρίνια όσων είχαν το προηγούμενο ήταν η οθόνη οπότε και πλεον τους το έδωσε μαζί με μια αύξηση (έστω και μικρή) στις συνολικές επιδόσεις. Αυτό όσο και να το γράφουμε μερικοί θα συνεχίσουν να κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, najinblue3 είπε Που ακριβως ειναι οι ανακριβειες? Το metal εχει αντικαταστησει το OpenGL CL πλεον H ανακριβεια ειναι οτι αρχικα μας ελεγε οτι ηταν εικονικη πραγματικοττηα η καλυτερη υποστριξη apis στα windows. Οταν ειδε οτι δεν ισχυει, αλλαξε το τροπαρι, οπως ειχαμε προβλεψει. Οσον αφορα το metal, ειναι 2-3 τα θεματα: α) δεν αναιρει το προβλημα που λεγαμε οτι υπηρχε τοσα χρονια β) ακομα και το metal δεν φθανει συνηθως τις επιδοσεις των αντιστοιχων low level apis, πχ Vulkan(cross-platform api) και directx 12 και συχνα υστερει σε σχεση με openCL σε επαγγελματικες εφαρμογες γ) δυστυχως δεν χτιζονται ΟΛΑ(οπως γραφτηκε) τα apps σε metal. Υπηρχαν και υπαρχουν apps που ακομα χρησιμοποιουν opengl ή vulkan(μη native υποστηριξη στο mac os x). Αρκετα απο αυτα ειναι επαγγελματικα apps. Ενδεικτικα, Maya δεν παιζει με metal με nvidia καρτες και δεν παιζει με metal με ati καρτες επισημα, το ιδιο και διαφορα αλλα επαγγελματικα 3d cad προγραμματα. Με opengl παιζουν με χαμηλοτερες επιδοσεις λογω κακων drivers και μη-υποστηριξης διαφορων features λογω παλιας εκδοσης opengl που δεν εκμεταλλευεται πληρως το hardware. ---------------------------------------------------------------- Στις 1/11/2018 στις 10:34 ΠΜ, billdanos είπε Ναι σωστά, στο Mac δεν ισχύουν αυτά, πετάνε εκεί μέσα ο,τι hardware βρουν χωρίς καμία παραμετροποίηση και ο,τι έγινε ...έγινε! Στις 1/11/2018 στις 11:02 ΠΜ, billdanos είπε Καλή η προσπάθεια αλλά κάπως άκυρη η σύγκριση. Πολλά updates βγαίνουν ας πούμε και για να διορθώνουν προβλήματα που παρουσιάζονται ή υπήρχαν από την αρχή... Και αντίστοιχα όταν έχεις πολύ περισσότερα games σε ένα λειτουργικό, είναι λογικό να προσαρμόζεις συνεχώς τους drivers για να λειτουργούν όλα οκ. 3 ώρες πριν, billdanos είπε Η εικονική πραγματικότητα που σε κάνει να φαντάζεσαι πως τα mac δεν εκμεταλλεύονται πλήρως το hardware, εξακολουθεί να υφίσταται! Μιας και μιλαγαμε για drivers: To προβλημα με την κακη υποστηριξη σε drivers και σε apis στο mac os x οσον αφορα τις καρτες γραφικων ειναι χρονιο. Δεν ειναι μονο τωρα το 2018, εδω πχ τι ισχυε το 2014 για το επαγγελματικο mac pro που κυκλοφορει ακομα: https://arstechnica.com/gadgets/2014/01/two-steps-forward-a-review-of-the-2013-mac-pro/4/ Αναφορά σε κείμενο Not much to write home about here, since the Quadro 4000 is relatively ancient and only highlights what we're seeing already. The OpenGL drivers on OS X need work to compete against older, less powerful Windows and Linux GPUs that have better driver ... If you were skeptical about my last conclusion, this should wrap a bow around the "Apple and AMD's GL drivers ain't looking good" package. ... As a Maya user, I am really disappointed by this. What's the point of buying 6GB of memory if the OS X driver is preventing you from tapping that RAM with more geometry or textures? This is where the harsh reality of the Mac Pro's "FirePro" name comes to light. While the OpenCL scores say otherwise, you are essentially paying $1000+ for AMD and Apple's existing OpenGL drivers, which aren't as good as their counterparts in other operating systems. Αναφορά σε κείμενο The Bad Drivers are to blame for some very low OpenGL results for the FirePro D700 in OS X. Lack of Nvidia GPU option and CUDA problematic due to Apple's lackluster OpenCL developer support. Τα ιδια ισχυαν και ακομα παλιοτερα, οχι μονο το 2018(που η apple εχει ξεμεινει με υποστηριξη opengl του 2010), εδω σχετικο αρθρο: The sad state of OpenGL on MacOS X ------------------------- 3 ώρες πριν, gnsX είπε Το Mojave δεν είναι το πρώτο που το κάνει αυτό; To Mojave ειναι το πρωτο που παρατησε τελειως το opengl για το UI rendering και ετσι λυθηκαν σχετικα τα choppy animations και εγινε smooth το UI. Aλλα αυτο αφορα το UI του ΟS, δεν σημαινει οτι το ιδιο ισχυει για ολες τις εφαρμογες. Υπαρχουν ακομα εφαρμογες και παιχνιδια που στηριζονται σε opengl, οπου η παλια opengl version που υποστηριζει το λειτουργικο οδηγει σε χαμηλοτερες επιδοσεις λογω κακης εκμεταλλευσης του hardware. -------------------------------------------------------- 5 ώρες πριν, billdanos είπε Το air ποτέ δεν είχε αγοραστικό κοινό που έψαχνε τις τρελές επιδόσεις σε απαιτητικά προγράμματα. Για κάτι τέτοιο πας σε pro... Η βασική γκρίνια όσων είχαν το προηγούμενο ήταν η οθόνη οπότε και πλεον τους το έδωσε μαζί με μια αύξηση (έστω και μικρή) στις συνολικές επιδόσεις. 3 ώρες πριν, margaritagr είπε Αυτό όσο και να το γράφουμε μερικοί θα συνεχίσουν να κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν. +1, το καινουριο macbook air απεθυνεται σε διαφορετικο κοινο, σε κοινο που ικανοποιειται και με τις επιδοσεις του παναλαφρου macbook 12" με τον αδυναμο ultra low voltage Core M, αφου οπως ειδαμε το νεο macbook air 2018 ειναι ~5% πιο γρηγορο απο το παναλαφρο macbook 12" του 2017 και δεν φθανει σε επιδοσεις τα πιο ελαφρια dell xps/hp spectre κλπ που εχουν ~100% υψηλοτερες επιδοσεις. Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2018 από haHa 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pemonianos Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 17 ώρες πριν, Arkin είπε Τι ssd εχουν για πες? Για να μαθω δεν ξερω Στην πρωτη εικονα ειναι ο κλασσικος SSD 2.5". O SSD στην αλλη εικονα ειναι ο τυπος που μπαινει στα Macbook Air και Retina μοντελα.. Η ταχυτητες ειναι 2.5 φορες γρηγοροτερη απο τους κλασσικους SSD (1400Mb/s). Οποτε καταλαβαινεις οτι και η τιμη, πηγαινει και αντιστοιχως! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NotAliki177 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Συγγνώμη που σας ενοχλώ αλλά θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι εκεί έξω υπάρχουν αρκετοί nvme με ταχύτητες που αγγίζουν τα 3500/2000 MB/s. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συγκρίνετε έναν apple nvme με sata3. Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2018 από NotAliki177 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, pemonianos είπε Στην πρωτη εικονα ειναι ο κλασσικος SSD 2.5". O SSD στην αλλη εικονα ειναι ο τυπος που μπαινει στα Macbook Air και Retina μοντελα.. Η ταχυτητες ειναι 2.5 φορες γρηγοροτερη απο τους κλασσικους SSD (1400Mb/s). Οποτε καταλαβαινεις οτι και η τιμη, πηγαινει και αντιστοιχως! Έλα. 3400mb ταχύτητες. Σε κάλυψα? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ενημερωτικα, ακομα και στις λιγες εφαρμογες που τρεχουν με Metal, συνηθως δεν φθανουν τις επιδοσεις των windows. Εδω αποτελεσματα απο ενα site που ασχολειται αποκλειστικα με apple μηχανηματα: http://barefeats.com/imac5K_metal.html Αναφορά σε κείμενο WHAT DID WE LEARN? The Mac Pro running Windows beat the 'normal' Macs running macOS. http://barefeats.com/directx_versus_metal_2.html Αναφορά σε κείμενο WHAT DID WE LEARN? The iMac Pro ran the Rise of Tomb Raider's built-in 3 part benchmark is faster under Windows 10 (Boot Camp) using DirectX 11 and 12 than under macOS 10.13.5 running Metal 2, Apple's latest graphics technology. http://barefeats.com/opencl_v_metal_resolve.html Αναφορά σε κείμενο WHAT DID WE LEARN? In each case, noise reduction was rendered faster using OpenCL versus Metal. We saw the same thing when running NVIDIA CUDA capable GPUs in the 2010 Mac Pro as you can see by this graph below. Παλιοτερα αποτελεσματα(παιχνιδι προ Metal) με τον τελευταιο mac pro : http://barefeats.com/winvosx.html Αναφορά σε κείμενο Of the three GPU intensive games we chose, the 2013 Mac Pro with FirePro D700s ran them fastest when booting Windows 10 and enabling CrossFire mode in the AMD driver. WHAT DID WE LEARN? If you own a 2013 Mac Pro with any flavor of FirePro GPUs and plan to run GPU intensive games, you should give serious thought to installing Windows in a Boot Camp partition. -------------------------------- Θελει δουλεια το θεμα εκμεταλλευσης της gpu στο mac os x για να φθασει τα windows. Το mac os x δεν εκμεταλλευται τοσο καλα το hardware οσο τα windows και αυτο ειναι αποτελεσμα και χειροτερης υποστηριξης apis(οποτε χανονται features και επιδοσεις) οσο και χειροτερων drivers. Το προβλημα ειναι χρονιο και εχει επισημανθει απο διαφορα reviews και αρθρα, πχ https://arstechnica.com/gadgets/2014/01/two-steps-forward-a-review-of-the-2013-mac-pro/4/ Αναφορά σε κείμενο The Bad Drivers are to blame for some very low OpenGL results for the FirePro D700 in OS X. Lack of Nvidia GPU option and CUDA problematic due to Apple's lackluster OpenCL developer support. The sad state of OpenGL on MacOS X Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2018 από haHa 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aris1986 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Κάπως έτσι. Έκαστος στο είδος του. 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
najinblue3 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Γτ ως γνωστον αγορασαμε apple μηχανακια για να παιζουμε παιχνιδια, σοβαρεψου. Αν θελω βαζω windows για να παιζω παιχνιδια, που δεν θελω.Βαλε εσυ mojave Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2018 από najinblue3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, najinblue3 είπε Γτ ως γνωστον αγορασαμε apple μηχανακια για να παιζουμε παιχνιδια, σοβαρεψου. Αν θελω βαζω windows για να παιζω παιχνιδια, που δεν θελω.Βαλε εσυ mojave Ενημερωτικα, το προβλημα της χειροτερης εκμεταλλευσης του hardware της gpu απο το mac os x δεν αφορα μονο τα παιχνιδια, αφορα και τις επαγγελματικες εφαρμογες, οπως φαινεται και στα προηγουμενα screenshot/review. Μεχρι προσφατα επηρεαζε ακομα και το smoothness του UI, που στηριζοταν ακομη μερικως σε opengl. Το θετικο ειναι οτι το UI ειναι πια αποκλειστικα σε metal, οποτε βελτιωθηκε αρκετα. Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2018 από haHa 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα