haHa Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, billdanos είπε Καλή η προσπάθεια αλλά κάπως άκυρη η σύγκριση. Πολλά updates βγαίνουν ας πούμε και για να διορθώνουν προβλήματα που παρουσιάζονται ή υπήρχαν από την αρχή... Και αντίστοιχα όταν έχεις πολύ περισσότερα games σε ένα λειτουργικό, είναι λογικό να προσαρμόζεις συνεχώς τους drivers για να λειτουργούν όλα οκ. Αυτό φυσικά δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το λανθασμένο συμπέρασμα πως "τα windows εκμεταλλευονται καλυτερα το hardware". Δυστυχως ή ευτυχως, αυτη ειναι η πραγματικοτητα: τα windows εκμεταλλευονται καλυτερα το hardware, ειδικα στο θεμα gpu. Εδω ακομα και η υποστηριξη apis(πχ opengl) χωλαινε στο mac os x και δεν ηταν στο ιδιο version με τα windows. Επεξ/σία 1 Νοεμβρίου 2018 από haHa 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators billdanos Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Super Moderators Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 3 minutes ago, haHa said: Δυστυχως ή ευτυχως, αυτη ειναι η πραγματικοτητα: τα windows εκμεταλλευονται καλυτερα το hardware, ειδικα στο θεμα gpu. Εδω ακομα και η υποστηριξη apis(πχ opengl) χωλαινε στο mac os x και δεν ηταν στο ιδιο version με τα windows. Ευτυχώς η συγκεκριμένη πραγματικότητα είναι ...εικονική! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AtiX Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, haHa είπε Δυστυχως ή ευτυχως, αυτη ειναι η πραγματικοτητα: τα windows εκμεταλλευονται καλυτερα το hardware, ειδικα στο θεμα gpu. Εδω ακομα και η υποστηριξη apis(πχ opengl) χωλαινε στο mac os x και δεν ηταν στο ιδιο version με τα windows. Μια μικρή διόρθωση... με τα νεα updates τα παιχνίδια είναι που εκμεταλλεύονται καλύτερα και όχι το λειτουργικό... Άσε που σε κάθε νέο update βαρένουν κατά περίεργο λόγο οι παλιότερες κάρτες... Επεξ/σία 1 Νοεμβρίου 2018 από AtiX Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
randomcat Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, AtiX είπε Μια μικρή διόρθωση... τα νεα updates εκμεταλλεύονται τα παιχνίδια καλύτερα και όχι το λειτουργικό... Δεν βγάζει νόημα αυτό ρε συ Atrix 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, billdanos είπε Ευτυχώς η συγκεκριμένη πραγματικότητα είναι ...εικονική! Τουλαχιστον εχει βελτιωθει το mac os x τελευταια και εχει πια σχετικα smooth UI. Θυμαμαι πριν μερικα χρονια ποσα καρε εχανε το UI ακομα και σε απλα πραγματα. https://www.anandtech.com/show/6409/13inch-retina-macbook-pro-review/5 Αναφορά σε κείμενο With the first Retina MacBook Pro I noticed UI performance in certain applications degraded considerably compared to previous, non-Retina MBPs. Browsing my Facebook news feed in Safari and scrolling down as well as just scrolling through a long email thread in Mail both caused frame rates to drop below 30 fps. ... I do believe that a lot of the present issues are related to Apple not GPU accelerating more of the drawing pipeline and as a result, single threaded CPU performance suffering under the load of 4 and 5MP displays. Intel (and AMD) design their CPUs for the types of workloads most of their customers will be running. The vast majority of the market isn't running OS X with 4MP+ panels. A lot of this is related to OS X itself, as you don't have the same scrolling issues under Windows. --------------------------------- 20 λεπτά πριν, billdanos είπε Ευτυχώς η συγκεκριμένη πραγματικότητα είναι ...εικονική! Tελος, αμφιβαλλω αν καταλαβες το παρακατω, μιας και αν το καταλαβαινες, θα ηξερες οτι ισχυε: 24 λεπτά πριν, haHa είπε Εδω ακομα και η υποστηριξη apis(πχ opengl) χωλαινε στο mac os x και δεν ηταν στο ιδιο version με τα windows. Τελος, ακομα να μας πεις ποσα updates εχουν βγει για cuda drivers(δεν ειναι για παιχνιδια, αλλα για gpu computing etc) στο mac os x ? Κατι μου λεει οτι και παλι θα το αποφυγεις. -------------------------------------- 20 λεπτά πριν, AtiX είπε Μια μικρή διόρθωση... τα νεα updates εκμεταλλεύονται τα παιχνίδια καλύτερα και όχι το λειτουργικό... Άσε που σε κάθε νέο update βαρένουν κατά περίεργο λόγο οι παλιότερες κάρτες... Εκτος απο τους drivers που βελτιωνουν τις επιδοσεις και στα windows οι αναβαθμισεις των drivers ειναι πολυ συχνοτερες απο το mac os x, ειναι και θεμα apis κλπ. Tα windows ανεκαθεν εκμεταλλευοντουσαν/υποστηριζαν καλυτερα διαφορα apis , πχ υποστηριζαν σχεδον παντα πιο νεα version του opengl ή τωρα υποστηριζουν εγγενως vulkan. To mac os x χωλαινει σε αυτο το θεμα και για αυτο δεν εκμεταλλευεται το hardware τοσο καλα οσο τα windows. Aυτο συνεβαινε ανεκαθεν, πχ κοιτα ακομα και το μακρινο 2010 διαφορες στις επιδοσεις στο ιδιο μηχανημα μεταξυ λειτουργικων: https://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=linux_windows_part3&num=2 ------------ Δεν ειναι αλλωστε τυχαιο οτι βγαινουν ελαχιστες 3d modelling/cad εφαρμογες για mac os x. Oυτε ειναι τυχαιο οτι τα περισσοτερα παιχνιδια εχουν καλυτερη αποδοση σε windows απο οτι σε mac os x λογω καλυτερης εκμταλλευσης του hardware. Επεξ/σία 1 Νοεμβρίου 2018 από haHa 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators billdanos Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Super Moderators Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 23 minutes ago, haHa said: Δεν ειναι αλλωστε τυχαιο οτι βγαινουν ελαχιστες 3d modelling/cad εφαρμογες για mac os x. Oυτε ειναι τυχαιο οτι τα περισσοτερα παιχνιδια εχουν καλυτερη αποδοση σε windows απο οτι σε mac os x λογω καλυτερης εκμταλλευσης του hardware. Τα bold δεν δίνουν επιπλέον αξιοπιστία σε λανθασμένες/υπερβολικές απόψεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, billdanos είπε Τα bold δεν δίνουν επιπλέον αξιοπιστία σε λανθασμένες/υπερβολικές απόψεις. Οπως ειπαμε, παλι απεφυγες να μας πεις ποσα updates εχουν βγει για cuda drivers(δεν ειναι για παιχνιδια, αλλα για gpu computing etc) στο mac os x. Και φυσικα, δεν περιμενε κανενας να καταλαβεις αυτο, γιατι τοτε θα ηξερες οτι ειναι η πραγματικοτητα: 34 λεπτά πριν, haHa είπε Εδω ακομα και η υποστηριξη apis(πχ opengl) χωλαινε στο mac os x και δεν ηταν στο ιδιο version με τα windows. Επεξ/σία 1 Νοεμβρίου 2018 από haHa 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AtiX Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 @haHa Εάν υπήρχε η δυνατότητα να τεστάρεις ένα PC & ένα Mac με ακριβώς τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά και όλα τα τελευταία updates σε ένα πρόγραμμα πχ photoshop... πιστεύεις ότι θα έβλεπες κάποια ουσιαστική διαφορά λόγω driver??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, AtiX είπε @haHa Εάν υπήρχε η δυνατότητα να τεστάρεις ένα PC & ένα Mac με ακριβώς τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά και όλα τα τελευταία updates σε ένα πρόγραμμα πχ photoshop... πιστεύεις ότι θα έβλεπες κάποια ουσιαστική διαφορά λόγω driver??? Η δυνατοτητα υπαρχει: σε ενα apple μηχανημα μπορεις να βαλεις windows και θα δεις οτι στην πλειονοτητα των εφαρμογων που εχουν να κανουν με την gpu(απο 3d cad εφαρμογες μεχρι 3d games), τα windows εκμεταλλευονται καλυτερα το hardware. Λογικο, γιατι συνηθως εχουν καλυτερη υποστηριξη σε apis και καλυτερους drivers. Η διαφορα πια δεν ειναι τοσο μεγαλη οσο ηταν παρελθον, πχ κοιτα το 2010: Ή για πιο προσφατα, δες εδω διαφορα επιδοσεων(απο 7% ως 30% αναλογα το api) στο DOTA2 μεταξυ mac os x και windows σε ενα macbook pro retina : https://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=dota2-mac-vulkan&num=2 ---------------------------- Το απογευμα αν εχω χρονο θα κανω μετρησεις σε windows 10 και mac os x (στο ιδιο μηχανημα, ενα macbook air i7) για να δουμε πχ διαφορα επιδοσεων στο cinebench opengl ή στο unigine heaven benchmark οσον αφορα το 3d. Επεξ/σία 1 Νοεμβρίου 2018 από haHa 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators billdanos Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Super Moderators Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Αντε να φτάσετε και στα mac με ppc για να δείξετε τη διαφορά! 😛 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Xzidique Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, billdanos είπε Ναι σωστά, στο Mac δεν ισχύουν αυτά, πετάνε εκεί μέσα ο,τι hardware βρουν χωρίς καμία παραμετροποίηση και ο,τι έγινε ...έγινε! 🤣 @billdanos Αν είχε το Mac καλά γραφικά θα είχε και παιχνίδια, μέχρι και το linux πλέον έχει περισσότερα. 😛 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators billdanos Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Super Moderators Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 1 minute ago, Xzidique said: @billdanos Αν είχε το Mac καλά γραφικά θα είχε και παιχνίδια, μέχρι και το linux πλέον έχει περισσότερα. 😛 Αν το MAC είχε πολλά παιχνίδια και έπρεπε να "σκαλίζονται" συνεχώς οι drivers και τα settings ώστε να παίζουν κάθε φορά σωστά με το κάθε game, θα πήγαινε περίπατο όλη η φιλοσοφία του σαν λειτουργικό (που είναι και αυτή που μας κρατάει κοντά του). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, Xzidique είπε @billdanos Αν είχε το Mac καλά γραφικά θα είχε και παιχνίδια, μέχρι και το linux πλέον έχει περισσότερα. 😛 Για τον ιδιο λογο βγαινουν και ελαχιστες επαγγελματικες 3d modelling/cad εφαρμογες για mac os x. Ενδεικτικα, το mac os υποστηριζει opengl version 4.1, που βγηκε το .... 2010 και η υποστηριξη vulkan δεν ειναι native. Τα windows υποστηριζουν opengl version 4.6 του 2017 και εχουν native υποστηριξη για vulkan. (αυτα ειναι στοιχεια που ή προσπερναει ή δεν καταλαβαινει ο φιλος billdanos και λεει οτι ειναι .. εικονικη η χειροτερη υποστηριξη opengl) Με τετοια υποστηριξη και υποδεεστερη εκμεταλλευση του hardware, δεν ειναι τυχαιο οτι βγαινουν λιγες 3d modelling/cad εφαρμογες για mac os x ή που 3d παιχνιδια στο mac os x ειναι πιο αργα απο οτι στα windows. Επεξ/σία 1 Νοεμβρίου 2018 από haHa 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Xzidique Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, elorant είπε Πουθενά δεν θέλω να καταλήξω ρε μάγκα. Απλά επισημαίνω το προφανές, η συγκεκριμένη σύγκριση δεν έχει νόημα γιατί αφορά μηχανήματα διαφορετικών προδιαγραφών. Δεν χρειάζεται να ψάχνετε διαρκώς αφορμές να τσακωθείτε. Μπορεί να γίνει συζήτηση και πιο πολιτισμένα. Update: Κανένα από τα μηχανάκια που παρέθεσε ο haHa δεν έχει διπλάσια επεξεργαστική ισχύ. Όλα έχουν διπύρηνο i5 και τα ίδια γραφικά με αυτά του AIR, δηλαδή τα ενσωματωμένα στη CPU. Την ίδια RAM και διπλάσιο δίσκο. Άρα από τη μία έχουν διπλάσιο δίσκο κι από την άλλη πολύ καλύτερη οθόνη. Πρώτον δεν είμαι φίλος σου, δεν σε ξέρω προσωπικά και δεν σου επιτρέπω να αναφέρεσαι σε εμένα κατα αυτόν τον τρόπο (μάγκας), δεύτερον μια χαρά έχει νόημα να γίνει η σύγκρηση γιατί μιλάμε για μηχανήματα του ιδίου κόστους/form factor και συγκρίνουμε τις δυνατότητές τους. Για το άκυρο Update σου, παραθέτω αυτό https://ark.intel.com/products/124967/Intel-Core-i5-8250U-Processor-6M-Cache-up-to-3-40-GHz- Επίσης άλλη φορά πριν σχολιάσεις και αντιπαραθέσεις την άποψή σου φρόντισε να γνωρίζεις για το αντικείμενο που μιλάμε. 2 ώρες πριν, billdanos είπε Αν το MAC είχε πολλά παιχνίδια και έπρεπε να "σκαλίζονται" συνεχώς οι drivers και τα settings ώστε να παίζουν κάθε φορά σωστά με το κάθε game, θα πήγαινε περίπατο όλη η φιλοσοφία του σαν λειτουργικό (που είναι και αυτή που μας κρατάει κοντά του). Τώρα εγώ δεν μπορώ να σε πάρω στα σοβαρά. 😛 Απλά γελάω!!!! Μου φτιαξες την μέρα. Λόγο πολιτικής Apple και νοοτροπίας MacOs, κανένα πρόγραμμα δεν μπορεί να επηρεάσει ή να τροποποιήσει λειτουργίες των drivers/api που παρέχωντε στο MacOs. Οπότε αυτό που γράφεις είναι εμφανές άκυρο, γιατί στο iOS που επένδυσε η μαμά Apple στα γραφικά έχει παιχνιδάρες και δεν σου χαλάνε καθόλου την εμπειρία χρήσης της συσκευής. Το ίδιο συμβαίνει και στο MacOs όσα παιχνίδια και να εγκαταστήσεις δεν έχει πρόβλημα με άλλα προγράμματα που χρησιμοποιούν το configuration. Αλλά και για του λόγου το αληθές παίξε ένα Fortnite στον ίδιο Mac σε bootcamp και σε MacOs να συγκρίνεις πόσο χειρότερη εμπειρία είναι τα γραφικά του MacOs. Επεξ/σία 1 Νοεμβρίου 2018 από Xzidique 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gnsX Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 53 λεπτά πριν, billdanos είπε Αν το MAC είχε πολλά παιχνίδια και έπρεπε να "σκαλίζονται" συνεχώς οι drivers και τα settings ώστε να παίζουν κάθε φορά σωστά με το κάθε game, θα πήγαινε περίπατο όλη η φιλοσοφία του σαν λειτουργικό (που είναι και αυτή που μας κρατάει κοντά του). Ρε μαν, μερικές φορές νομίζω ότι διαφωνείς απλά για τη φάση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα