Ather Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, haHa είπε Ναι, γιατι ο πωλητης αναφερθηκε στην εμπορικη εγγυηση(την εγγυηση του κατασκευαστη), μιας και ο αγοραστης δεν βλεπω να ισχυριστηκε πουθενα οτι το προβλημα υπηρχε κατα την παραδοση. Αν ο αγοραστης ισχυριστει οτι το προβλημα υπηρχε κατα την παραδοση, τοτε θα πρεπει να το αποδειξει(αφου εχουν περασει 6 μηνες απο την αγορα), οπως γραφει: α) η ευρωπαικη οδηγια β) η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στην απαντηση της γ) η ελληνικη νομοθεσια Θα πρέπει να το αποδείξει ο αγοραστής, εφόσον τον αμφισβητήσει, η αντιπροσωπεία (αφού λογικά θα βαριέται να ασχοληθεί). Αντίστοιχο παράδειγμα εδώ http://www.iphonehellas.gr/forum/topic/162030-iphone-άρνηση-διετούς-εγγύησης-eu-imei-με-τιμολόγιο/ Σημ: Του το έφτιαξαν τελικά αφού τους πίεσε. Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2018 από Ather
haHa Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Ather είπε Θα πρέπει να το αποδείξει ο αγοραστής, εφόσον τον αμφισβητήσει, η αντιπροσωπεία (αφού λογικά θα βαριέται να ασχοληθεί). Αντίστοιχο παράδειγμα εδώ http://www.iphonehellas.gr/forum/topic/162030-iphone-άρνηση-διετούς-εγγύησης-eu-imei-με-τιμολόγιο/ Για να το αμφισβητησει, θα πρεπει πρωτα να το ισχυριστει ο αγοραστης. Δεν μπορει η αντιπροσωπεια να αμφισβητησει κατι που δεν ειπωθηκε και δεν διεκδικησε ο αγοραστης. Υ.Γ.: Η apple στην Ελλαδα εδω και 1-2 χρονια καλυπτει προς τιμη της τις περισσοτερες περιπτωσεις προβληματων στο 2ο χρονο(παρολο μαλιστα που δεν ειναι η ιδια η apple ο πωλητης, οποτε δεν εχει σχεση κανονικα με το νομο αυτον που αφορα τοςυ πωλητες ) , παρολο που στο site της λεει οτι δινει 1 χρονο εγγυηση. Δυστυχως αυτο ειναι ανεπισημο και δυστυχως δεν το κανουν ολοι οι κατασκευαστες. Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2018 από haHa
fredd0 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Μόλις τώρα, haHa είπε Για να το αμφισβητησει, θα πρεπει πρωτα να το ισχυριστει ο αγοραστης. Δεν μπορει η αντιπροσωπεια να αμφισβητησει κατι που δεν ειπωθηκε. Υ.Γ.: Η apple στην Ελλαδα εδω και 1-2 χρονια καλυπτει προς τιμη της τις περισσοτερες περιπτωσεις προβληματων στο 2ο χρονο , παρολο που στο site της λεει οτι δινει 1 χρονι εγγυηση. Δυστυχως αυτο ειναι ανεπισημο και δυστυχως δεν το κανουν ολοι οι κατασκευαστες. η apple εχει δικες πολιτικες, εμενα (εκτος ελλαδας) μου εχουν αλλαξει τζαμπα οθονη iphone που εκανα θρυψαλα (και δε πηγα για να ζητησω 'εγγυηση' προετοιμασμενος να πληρωσω ημουν)
talibanakos Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 1 λεπτό πριν, haHa είπε Δυστυχως αυτο ειναι ανεπισημο και δυστυχως δεν το κανουν ολοι οι κατασκευαστες. Εκει πατουσε δλδ η σιχαμενη η HP και αρνουνταν τις επισκευες τον 2ο χρονο; Αν και θυμαμαι οτι αν εκανες λιγη φασαρια το δεχοντουσαν.
haHa Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, talibanakos είπε Εκει πατουσε δλδ η σιχαμενη η HP και αρνουνταν τις επισκευες τον 2ο χρονο; Αν και θυμαμαι οτι αν εκανες λιγη φασαρια το δεχοντουσαν. Ακριβως, για αυτο τοσες εταιρειες μπορουν και συνεχιζουν και δινουν 1 χρονο εγγυηση κατασκευαστη(η λεγομενη εμπορικη εγγυηση). Η "εγγυηση"/δικαιωματα που απορρεουν απο τη νομοθεσια της ΕΕ(η λεγομενη νομιμη εγγυηση) αφορα τους πωλητες και δυστυχως ο καταναλωτης πρεπει να αποδειξει οτι το προβλημα υπηρχε κατα την παραδοση αν εχουν περασει 6 μηνες. Αυτο το γραφει: α) η ευρωπαικη οδηγια β) η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στην απαντηση της γ) η ελληνικη νομοθεσια Δες παρακατω για α), β), γ): α) ευρωπαικη οδηγια http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML Αναφορά σε κείμενο Άρθρο 3 Δικαιώματα του καταναλωτή 1. Ο πωλητής ευθύνεται έναντι του καταναλωτή για κάθε έλλειψη συμμόρφωσης που υπάρχει κατά την παράδοση του αγαθού. https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Αναφορά σε κείμενο Μετά την πάροδο των 6 μηνών, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στην κακή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε. β) Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στην απαντηση της Αναφορά σε κείμενο Η νόμιμη εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που ενδεχομένως υπήρχαν κατά τη στιγμή της αγοράς και εμφανίστηκαν μέσα στην επόμενη διετία. Ωστόσο, η επίμαχη περίοδος στην περίπτωση αυτή είναι οι έξι μήνες μετά την αγορά: • Κάθε ελάττωμα που εμφανίζεται εντός εξαμήνου θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης. Τότε ο πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το τηλέφωνό σας δωρεάν (ή να σας επιστρέψει τα χρήματα, αν είναι αδύνατη η επισκευή ή αντικατάστασή του). • Έξι μήνες μετά, μπορείτε επίσης να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέσα στη διετή περίοδο της εγγύησης. Αν όμως ο πωλητής αμφισβητήσει τους ισχυρισμούς σας, πρέπει εσείς να μπορείτε να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης και δεν δημιουργήθηκαν μετά την παραλαβή του προϊόντος. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα. Γενικώς υπάρχουν δύο είδη εγγύησης προϊόντος που μπορείτε να επικαλεστείτε: τη νόμιμη ή την εμπορική εγγύηση; Η νόμιμη εγγύηση δεσμεύει τον πωλητή, ισχύει για δύο χρόνια και καλύπτει προϊόντα που έχουν αγοραστεί σε χώρα της ΕΕ. γ) ελληνικος νομος: https://www.google.co.uk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiyi-_oiMHNAhUBDMAKHSdnDcsQFgghMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.synigoroskatanaloti.gr%2Fdocs%2Flaw%2Fgr%2FN3043-2002.pdf&usg=AFQjCNHd5Z18Cky-00HHa9XhAwFcel-vuw&sig2=W5OWlhn6CZ3gRf9di5Nzrg Αναφορά σε κείμενο Άρθρο 534. Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων: Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα. Άρθρο 535. Ο πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωσή του, αν το πράγμα που παραδίδει τον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως: ... ------------------------------------------ Εδω και η εξηγηση της HP για την διαφορα μεταξυ εμπορικης και νομιμης εγγυησης: http://support.hp.com/gr-el/document/c03805193 Νόμιμη εγγύηση Τι είναι; Συνεπώς, εάν είστε καταναλωτής (σύμφωνα με την Οδηγία 1999/44/ΕΚ και το Ν. 2251/1994 «Προστασία των Καταναλωτών», όπως ισχύει μετά τις τροποποιήσεις του) και το προϊόν σαςπαρουσιάζει κάποιο ελάττωμα το οποίο υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης και εμφανίζεται σε διάστημα δύο ετών από την παράδοση του προϊόντος, ... ... Εκτός εάν αποδεικνύεται διαφορετικά, τυχόν έλλειψη συμμόρφωσης η οποία παρατηρείται εντός έξι μηνών από την παράδοση του προϊόντος τεκμαίρεται ότι υφίσταται κατά την παράδοση,... ... Ως Εμπορική εγγύηση, παραδείγματος χάρη η εγγύηση της HP, ορίζεται μια εγγύηση που παρέχεται εκουσίως από τον εγγυητή (είτε τον πωλητή είτε τον παραγωγό). Η Εμπορική εγγύησημπορεί να έχει διαφορετική διάρκεια και κάλυψη από τη Νόμιμη εγγύηση και τυπικά (όπως στην περίπτωση της εγγύησης της HP), δεν απαιτεί να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση. Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2018 από haHa 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, fredd0 είπε Ναι αλλα αν διαβασεις το πινακακι η 2ετης εγγυηση ΕΕ σε παραπεμπει στο καταστημα που το αγορασες, οχι στην ιδια την Apple οπως σε παραπεμπει η ενος ετους εγγυηση της apple. Σε κινητο IPhone μετα τον πρωτο χρονο εκανε αιτημα η Infquest σε Apple και εγκριθηκε η διετης εγγυηση και εγινε αντικατασταση συσκευης Αυτό μου επιβεβαιωσαν και σε isystem αρκει το προινον να είναι αγορασμενο από Ελλαδα και φυσικα να υπαρχει αποδειξη αγορας. Πολυμηχανημα HP αξιας 150 ευρω +ΦΠΑ (HP 7740) εχει ένα χρονο εγγυηση αλλα η HP δινει online επεκταση εγγυησης δωρεαν γα αλλα δυο χρονια αλλα νομιζω ληγει η προσφορα αυτή. Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2018 από Γιάννης Platano 1 1
grgnik Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 με τη sony που μιλησα δεν παραδεχονται 2ετη εγγυηση. με το εξουσιοδοτημενο service(cometron) μου ειπαν και αυτοι για 1 χρονο. μολις τους λεω για 2ετη μου τα μασαγε και στο τελος μου λεει ισχυει μονο αν καταφερεις να αποδειξεις οτι ηταν ελλατωματικο το προιον.
zio10 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 11 ώρες πριν, Ather είπε Θα πρέπει να το αποδείξει ο αγοραστής, εφόσον τον αμφισβητήσει, η αντιπροσωπεία (αφού λογικά θα βαριέται να ασχοληθεί). Αντίστοιχο παράδειγμα εδώ http://www.iphonehellas.gr/forum/topic/162030-iphone-άρνηση-διετούς-εγγύησης-eu-imei-με-τιμολόγιο/ Σημ: Του το έφτιαξαν τελικά αφού τους πίεσε. Πρέπει να παίζει ρόλο και το τιμολόγιο. Για κάποιο λόγο είναι διαφορετική η εγγύηση με απόδειξη και διαφορετική με τιμολόγιο!
moure Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Στο public πηγα iPad με πρόβλημα 20 μήνες μετά από την αγορά. Αφου μου άρχισαν τα γνωστά ότι έχει μόνο ένα χρόνο εγγύηση,εγώ τους είπα ότι είναι υποχρεωμένοι να μου παρέχουν αυτοί ως κατάστημα 2 έτη εγγύηση.Τελικα αφού περίμενα 3-4 μέρες απάντηση με κάλυψαν.
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Ωραίο thread. Καλό θα ήταν να γίνει επισημασμενο
haHa Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, zio10 είπε Πρέπει να παίζει ρόλο και το τιμολόγιο. Για κάποιο λόγο είναι διαφορετική η εγγύηση με απόδειξη και διαφορετική με τιμολόγιο! Ισχυει, γιατι η οδηγια της ΕΕ αφορα νομοθεσια περι καταναλωτων(=αποδειξη λιανικης), οποτε το θεμα με τιμολογιο ειναι λιγο διαφορετικο. 2 ώρες πριν, grgnik είπε με τη sony που μιλησα δεν παραδεχονται 2ετη εγγυηση. με το εξουσιοδοτημενο service(cometron) μου ειπαν και αυτοι για 1 χρονο. μολις τους λεω για 2ετη μου τα μασαγε και στο τελος μου λεει ισχυει μονο αν καταφερεις να αποδειξεις οτι ηταν ελλατωματικο το προιον. Αυτο που λεμε εξαρχης. Κριμα που ουτε με πιεση δεν υποχωρησαν. 1
CheOnWeb Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 1 minute ago, haHa said: Ισχυει, γιατι η οδηγια της ΕΕ αφορα νομοθεσια περι καταναλωτων(=αποδειξη λιανικης), οποτε το θεμα με τιμολογιο ειναι λιγο διαφορετικο. Δεν θα έπρεπε να υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ του "επαγγελματία μεταπωλητή" και του "επαγγελματία χρήστη"; Επίσης, τι έχεις καταλάβει απ' τον νόμο, σχετικά με το βάρος της απόδειξης του ελαττώματος, μεταξύ των 6 μηνών (που το βάρος μεταφέρεται στον αγοραστή) και του ενός έτους (που ισχύει η εμπορική);
haHa Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε Επίσης, τι έχεις καταλάβει απ' τον νόμο, σχετικά με το βάρος της απόδειξης του ελαττώματος, μεταξύ των 6 μηνών (που το βάρος μεταφέρεται στον αγοραστή) και του ενός έτους (που ισχύει η εμπορική); Σε αυτην την περιπτωση, ο αγοραστης δεν χρειαζεται καν να επικαλεστει τη λεγομενη νομιμη εγγυηση λογω νομοθεσιας ΕΕ(οπου θα πρεπει να αποδειξει οτι το ελαττωμα υπηρχε εξαρχης), αλλα χρησιμοποιει την εμπορικη εγγυηση του κατασκευαστη(οπου δεν χρειαζεται να αποδειξει κατι τετοιο). 3 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Σε κινητο IPhone μετα τον πρωτο χρονο εκανε αιτημα η Infquest σε Apple και εγκριθηκε η διετης εγγυηση και εγινε αντικατασταση συσκευης Αυτό μου επιβεβαιωσαν και σε isystem αρκει το προινον να είναι αγορασμενο από Ελλαδα και φυσικα να υπαρχει αποδειξη αγορας. Ισχυει, η apple στην Ελλαδα εδω και λιγο καιρο καλυπτει συνηθως το 2ο χρονο μετα απο αιτημα: 12 ώρες πριν, haHa είπε Υ.Γ.: Η apple στην Ελλαδα εδω και 1-2 χρονια καλυπτει προς τιμη της τις περισσοτερες περιπτωσεις προβληματων στο 2ο χρονο(παρολο μαλιστα που δεν ειναι η ιδια η apple ο πωλητης, οποτε δεν εχει σχεση κανονικα με το νομο αυτον που αφορα τοςυ πωλητες ) , παρολο που στο site της λεει οτι δινει 1 χρονο εγγυηση. Δυστυχως αυτο ειναι ανεπισημο και δυστυχως δεν το κανουν ολοι οι κατασκευαστες. ------------------ 9 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε Δεν θα έπρεπε να υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ του "επαγγελματία μεταπωλητή" και του "επαγγελματία χρήστη"; Ειναι καπως θολο το τοπιο σε αυτο το θεμα, δεν ξερω τι ισχυει νομικα. Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2018 από haHa
CheOnWeb Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 5 minutes ago, haHa said: Σε αυτην την περιπτωση, ο αγοραστης δεν χρειαζεται καν να επικαλεστει τη λεγομενη νομιμη εγγυηση λογω νομοθεσιας ΕΕ(οπου θα πρεπει να αποδειξει οτι το ελαττωμα υηρχε εξαρχης), αλλα χρησιμοποιει την εμπορικη εγγυηση του κατασκευαστη(οπου δεν χρειαζεται να αποδειξει κατι τετοιο). Ναι, απλώς δεν καταλαβαίνω τη λογική των 6 μηνών. Γιατί δεν ταυτίζεται αυτή η περίοδος με την περίοδο της εμπορικής εγγύησης; Μήπως για να καλύψει τις περιπτώσεις όπου η εμπορική εγγύηση ενός προϊόντος ή μερών αυτού, είναι 6 μήνες; Αν είναι έτσι, θα μπορούσε απλώς να λέει ότι το βάρος της απόδειξης μεταφέρεται στον καταναλωτή μετά το πέρας της εμπορικής εγγύησης. Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2018 από CheOnWeb
haHa Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε Ναι, απλώς δεν καταλαβαίνω τη λογική των 6 μηνών. Γιατί δεν ταυτίζεται αυτή η περίοδος με την περίοδο της εμπορικής εγγύησης; Μήπως για να καλύψει τις περιπτώσεις όπου η εμπορική εγγύηση ενός προϊόντος ή μερών αυτού, είναι 6 μήνες; Αν είναι έτσι, θα μπορούσε απλώς να λέει ότι το βάρος της απόδειξης μεταφέρεται στον καταναλωτή μετά το πέρας της εμπορικής εγγύησης. Ειναι 2 τελειως διαφορετικα πραγματα η λεγομενη νομιμη και η λεγομενη εμπορικη εγγυηση. Μπορει να καλυπτουν διαφορετικα κομματια του προιοντος, να δινουν διαφορετικες επιλογες επισκευης κλπ. Τελος, η εμπορικη εγγυηση οπως λες μπορει καλλιστα να ειναι και λιγοτερο απο 1 χρονο, μπορει να ειναι 6 μηνες, μπορει ακομα να ειναι και 3 μηνες. Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2018 από haHa
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα