Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πείτε στην apple ότι δεν υπάρχει νόμος και να σβήσει τα δύο χρόνια που γράφει στη σελίδα της, την έπιασαν κορόιδο. Τέτοια κόλπα κάνει και το Ελληνικό δημόσιο. Λέγεται ερμηνευτικό τέχνασμα. Ο πωλητής δε θα στο φτιάξει. Δεν παρέχει αυτός την εγγύηση, απλά θα προωθήσει το προϊόν στη μαμά εταιρία, αλλά είπαμε εδώ είναι ελληναριό.

@haHa Να σου δώσω παράδειγμα. Πήγα χαλασμένη ram που είχε εγγύηση εφ´ όρου ζωής στο Πλαίσιο. Μου έδωσαν καινούρια και την προώθησαν στη μαμά εταιρία που έχουν επικοινωνία.

Επεξ/σία από Ather
  • Sad 1
Δημοσ.

Επειδη ειναι δυσκολη ωρα και δεν ειμαι για να διαβαζω τοσα αρθρα,τοσα χρονια που μας καλυπτει η εγγυηση σαν αστοχια υλικου γινεται καταλαθος;

Τι καινουργιο κολπο ειναι αυτο που πρεπει να αποδειξουμε οτι ηταν ελαττωματικό;

Δεν ειμαστε μεσα στο υλικο,το ελάττωμα δε φαινοταν εξ'αρχης.

Αποδειξη;Αστοχησε το υλικο.Τι αλλη αποδειξη χρειαζομαστε δλδ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, talibanakos είπε

Επειδη ειναι δυσκολη ωρα και δεν ειμαι για να διαβαζω τοσα αρθρα,τοσα χρονια που μας καλυπτει η εγγυηση σαν αστοχια υλικου γινεται καταλαθος;

Τι καινουργιο κολπο ειναι αυτο που πρεπει να αποδειξουμε οτι ηταν ελαττωματικό;

Δεν ειμαστε μεσα στο υλικο,το ελάττωμα δε φαινοταν εξ'αρχης.

 Αποδειξη;Αστοχησε το υλικο.Τι αλλη αποδειξη χρειαζομαστε δλδ;

Οχι, δεν χρειαζεται να αποδειξεις τιποτα αν το προιον καλυπτεται ακομα απο εγγυηση κατασκευαστη(η λεγομενη εμπορικη εγγυηση).

Εδω συζηταμε για την περιπτωση οπου εχει ληξει η εγγυηση του κατασκευαστη(η λεγομενη εμπορικη εγγυηση).

25 λεπτά πριν, Ather είπε

 

@haHa Να σου δώσω παράδειγμα. Πήγα χαλασμένη ram που είχε εγγύηση εφ´ όρου ζωής στο Πλαίσιο. Μου έδωσαν καινούρια και την προώθησαν στη μαμά εταιρία που έχουν επικοινωνία.

Ακριβως, το προιον που πηρες ηταν ακομα εντος εγγυησης κατασκευαστη.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, haHa είπε

Εδω συζηταμε για την περιπτωση οπου εχει ληξει η εγγυηση του κατασκευαστη.

12 λεπτά πριν, Ather είπε

Μιλαμε δλδ για προιοντα οπως ενα Iphone?

Με την αστοχια υλικου δε μας καλυπτει η εγγυηση της Ε.Ε;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Ather είπε

Πείτε στην apple ότι δεν υπάρχει νόμος και να σβήσει τα δύο χρόνια που γράφει στη σελίδα της, την έπιασαν κορόιδο. Τέτοια κόλπα κάνει και το Ελληνικό δημόσιο. Λέγεται ερμηνευτικό τέχνασμα. Ο πωλητής δε θα στο φτιάξει. Δεν παρέχει αυτός την εγγύηση, απλά θα προωθήσει το προϊόν στη μαμά εταιρία, αλλά είπαμε εδώ είναι ελληναριό.

Δεν την επιασαν κοροιδιο την apple, παλιοτερα εγραφε τις προυποθεσεις σχετικα με Νομοθεσία περί καταναλωτών της ΕΕ(δεν ειναι τυχαιο οτι δεν γραφει την λεξη εγγυηση στα 2 ετη):

Image%25202014-03-26%2520at%25208.08.36%

Image%25202014-03-26%2520at%25208.07.25%

Τωρα πια η apple εχει link που σε παραπεμπει στην σελιδα της ΕΕ, κατα την οποια ισχυουν τα ακολουθα:

Ευρωπαική Οδηγια:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML

Αναφορά σε κείμενο

Άρθρο 3

Δικαιώματα του καταναλωτή

1. Ο πωλητής ευθύνεται έναντι του καταναλωτή για κάθε έλλειψη συμμόρφωσης που υπάρχει κατά την παράδοση του αγαθού.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

 

Αναφορά σε κείμενο
  • Μετά την πάροδο των 6 μηνών, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στην κακή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.
Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Ορίστε και η απάντηση από το 1520. τώρα μου απαντησαν

 

Αγαπητέ Κύριε, 
Σύμφωνα με το ενωσιακό δίκαιο σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ κι αν έχετε αγοράσει προϊόντα, έχετε δύο χρόνια στη διάθεσή σας για να ζητήσετε την επισκευή ή την αντικατάστασή τους εφόσον αποδειχθούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στις υποσχέσεις της διαφήμισης. Εάν το προϊόν είναι αδύνατον να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα ή χωρίς προβλήματα, μπορείτε να ζητήσετε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας ή να σας κάνουν έκπτωση. 
Η διετής εγγύηση αρχίζει να ισχύει αμέσως μόλις γίνει η παράδοση των προϊόντων, ενώ εσείς πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για τυχόν ελάττωμα μέσα σε δύο μήνες από τη στιγμή που θα τα ανακαλύψετε. 
Η ευθύνη βαρύνει πάντα τον πωλητή ενώ σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δικαιούστε να ζητήσετε αποζημίωση από τον κατασκευαστή.
Η νόμιμη εγγύηση ισχύει για δύο χρόνια σε όλη την ΕΕ, υπό ορισμένες όμως προϋποθέσεις. 
Κάθε αγορά καταναλωτικού προϊόντος που γίνεται από έναν οποιονδήποτε πολίτη όχι στο πλαίσιο των συνηθισμένων επαγγελματικών του δραστηριοτήτων (π.χ. δεν θεωρείται καταναλωτικό προϊόν το πινέλο που αγοράζει ελαιοχρωματιστής για να το χρησιμοποιήσει στη δουλειά του) και εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης προστατεύεται βάσει της ευρωπαϊκής Οδηγίας 1999/44/ΕΚ τόσο απέναντι στον πωλητή όσο και απέναντι στον προμηθευτή του προϊόντος για ελαττώματα και βλάβες που μπορεί να προκύψουν. 
Έτσι, ο Έλληνας πωλητής ευθύνεται κατ αρχήν αντικειμενικά και υποχρεωτικά εκ του νόμου (νόμιμη εγγύηση) έναντι του καταναλωτή για χρονικό διάστημα δύο ετών για οποιοδήποτε ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας είχε το πράγμα κατά το χρόνο παραλαβής του προϊόντος από τον καταναλωτή βάσει του Αστικού Κώδικα και του Ν. 3043/2002 που μετέφερε στο ελληνικό δίκαιο το άρθρο 5 της ανωτέρω ευρωπαϊκής οδηγίας. 

Η νόμιμη εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που ενδεχομένως υπήρχαν κατά τη στιγμή της αγοράς και εμφανίστηκαν μέσα στην επόμενη διετία. Ωστόσο, η επίμαχη περίοδος στην περίπτωση αυτή είναι οι έξι μήνες μετά την αγορά: 
• Κάθε ελάττωμα που εμφανίζεται εντός εξαμήνου θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης. Τότε ο πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το τηλέφωνό σας δωρεάν (ή να σας επιστρέψει τα χρήματα, αν είναι αδύνατη η επισκευή ή αντικατάστασή του). 
• Έξι μήνες μετά, μπορείτε επίσης να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέσα στη διετή περίοδο της εγγύησης. Αν όμως ο πωλητής αμφισβητήσει τους ισχυρισμούς σας, πρέπει εσείς να μπορείτε να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης και δεν δημιουργήθηκαν μετά την παραλαβή του προϊόντος. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα. 
Γενικώς υπάρχουν δύο είδη εγγύησης προϊόντος που μπορείτε να επικαλεστείτε: τη νόμιμη ή την εμπορική εγγύηση; 
Η νόμιμη εγγύηση δεσμεύει τον πωλητή, ισχύει για δύο χρόνια και καλύπτει προϊόντα που έχουν αγοραστεί σε χώρα της ΕΕ. 
Ο πωλητής ή ο κατασκευαστής μπορούν επίσης να σας χορηγήσουν εμπορική εγγύηση οι γενικοί και ειδικοί όροι της οποίας περιλαμβάνονται στη σύμβαση. Οι όροι της εμπορικής εγγύησης του κατασκευαστή ίσως να σας συμφέρουν περισσότερο από τους όρους της νόμιμης εγγύησης. Η εμπορική εγγύηση δεν αντικαθιστά τη διετή νόμιμη εγγύηση. Αν σας δοθεί μονοετής εμπορική εγγύηση όταν αγοράζετε το προϊόν, μπορείτε να κάνετε χρήση της διετούς νόμιμης εγγύησης για να απαιτήσετε αποκατάσταση της ζημίας από τον πωλητή μετά την παρέλευση ενός έτους, αλλά εντός της διετίας από την αγορά βάσει της νόμιμης εγγύησης´

 

  • Like 1
  • Thanks 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, talibanakos είπε

Μιλαμε δλδ για προιοντα οπως ενα Iphone?

Με την αστοχια υλικου δε μας καλυπτει η εγγυηση της Ε.Ε;

Οχι, για προιοντα με 1 χρονο εγγυηση κατασκευαστη(η λεγομενη εμπορικη εγγυηση), η νομοθεσία περί καταναλωτών της ΕΕ/δικαιωματα του καταναλωτη για 2 χρονια για ελαττωματα που υπηρχαν ΚΑΤΑ την παραδοση(η λεγομενη νομιμη εγγυηση) δεν καλυπτει τυχαια αστοχια υλικου που θα συμβει στο 2ο χρονο.

Εξηγηση απο την Αγγλικη Βουλη για να μην συγχεονται αυτα τα 2:

https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CCgQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.parliament.uk%2Fbriefing-papers%2Fsn02239.pdf&ei=0_YWVYKAMMipygP5toCICQ&usg=AFQjCNG_wpTYiE0KKJS_64P81DqmWp_mzg&sig2=RCV73cHiDEu7CMEF_VqBGA&bvm=bv.89381419,d.bGQ&cad=rja

2 Is there an EU-wide two year consumer guarantee?

Many people are mistaken in thinking that the purpose of Directive 1999/44/EC, ‘On certain aspects of the sale of consumer goods and associated guarantees, is to give consumers a minimum two years guarantee for all goods. In fact, this EU Directive, implemented in the UK by the Sale and Supply of Goods to Consumers Regulations 2002, has added little to already existing UK consumer protection law under the SGA 1979.

 

Under this Directive, all Member States have to ensure that “a retailer could be held liable for all 'non-conformities' (i.e. defects) which manifest in the good within two years from delivery”. However, this requirement is not a two-year legal guarantee (although, rather confusingly, the Directive’s title describes it as such); goods are not legally required to last for two years. It simply provides that consumer goods must conform to the sales contract at the time of delivery. If a consumer can show that the goods did not do so, they will be entitled to repair or replacement of the goods free of charge. If this would be disproportionate or unreasonable to expect from the retailer, the consumer will be entitled to a reduction in price or a refund. These consumer rights are available for up to two years following purchase. If the defect becomes apparent within the first six months of purchase, it will be presumed to have existed at the time of delivery, otherwise this will be for the consumer to prove.

 

Ομως αυτο δεν σημαινει πως δεν πρεπει να το κυνηγαμε, γιατι πολλες φορες οι εταιρειες υποχωρουν για να μην τους βγει κακο ονομα.

-----------------------------------------------

Επιβεβαιωσαν αυτο που λεμε τοση ωρα:

9 λεπτά πριν, grgnik είπε

Η νόμιμη εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που ενδεχομένως υπήρχαν κατά τη στιγμή της αγοράς και εμφανίστηκαν μέσα στην επόμενη διετία. Ωστόσο, η επίμαχη περίοδος στην περίπτωση αυτή είναι οι έξι μήνες μετά την αγορά: 
• Κάθε ελάττωμα που εμφανίζεται εντός εξαμήνου θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης. Τότε ο πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το τηλέφωνό σας δωρεάν (ή να σας επιστρέψει τα χρήματα, αν είναι αδύνατη η επισκευή ή αντικατάστασή του). 
• Έξι μήνες μετά, μπορείτε επίσης να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέσα στη διετή περίοδο της εγγύησης. Αν όμως ο πωλητής αμφισβητήσει τους ισχυρισμούς σας, πρέπει εσείς να μπορείτε να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης και δεν δημιουργήθηκαν μετά την παραλαβή του προϊόντος. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα. 
Γενικώς υπάρχουν δύο είδη εγγύησης προϊόντος που μπορείτε να επικαλεστείτε: τη νόμιμη ή την εμπορική εγγύηση; 
Η νόμιμη εγγύηση δεσμεύει τον πωλητή, ισχύει για δύο χρόνια και καλύπτει προϊόντα που έχουν αγοραστεί σε χώρα της ΕΕ. 

 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

@haHa

Έξι μήνες μετά, μπορείτε επίσης να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέσα στη διετή περίοδο της εγγύησης. Αν όμως ο πωλητής αμφισβητήσει τους ισχυρισμούς σας, πρέπει εσείς να μπορείτε να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης και δεν δημιουργήθηκαν μετά την παραλαβή του προϊόντος. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα. 

Είναι που η εγγύηση δεν είναι διετής έτσι; Ή ότι ο πωλητής δεν έχει ευθύνη μήπως; Ο πωλητής μπορεί να το αμφισβητήσει, σε κάθε περίπτωση, πχ πας ένα θαλασσοπλυμένο  iphone δε θα ασχοληθεί. Α και στο πινακάκι για την Apple εκεί που λέει "Πρόγραμμα Προστασίας AppleCare" δεν είναι τυχαίο που δε γράφει τη λέξη εγγύηση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Ather είπε

@haHa

Έξι μήνες μετά, μπορείτε επίσης να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέσα στη διετή περίοδο της εγγύησης. Αν όμως ο πωλητής αμφισβητήσει τους ισχυρισμούς σας, πρέπει εσείς να μπορείτε να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης και δεν δημιουργήθηκαν μετά την παραλαβή του προϊόντος. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα. 

Είναι που η εγγύηση δεν είναι διετής έτσι; Ή ότι ο πωλητής δεν έχει ευθύνη μήπως; Ο πωλητής μπορεί να το αμφισβητήσει, σε κάθε περίπτωση, πχ πας ένα θαλασσοπλυμένο  iphone δε θα ασχοληθεί. Α και στο πινακάκι για την Apple εκεί που λέει "Πρόγραμμα Προστασίας AppleCare" δεν είναι τυχαίο που δε γράφει τη λέξη εγγύηση.

Μολις επιβεβαιωσες αυτα που λεμε τοση ωρα:

οτι μπορει στο 2ο χρονο να σε καλυψει η νομιμη εγγυηση που πηγαζει απο τα δικαιωματα του καταναλωτη λογω νομοθεσιας ΕΕ υπο καποιες προυποθεσεις.
Ποιες προυποθεσεις ειναι αυτες; Πρεπει να θεωρηθει υπευθυνος ο πωλητης για ελαττωμα που υπηρχε ΚΑΤΑ την παραδοση.

Αν ομως το αρνηθει ο πωλητης, τοτε μετα τους 6 μηνες "πρέπει εσείς να μπορείτε να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης και δεν δημιουργήθηκαν μετά την παραλαβή του προϊόντος. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα.".

Αναφορά σε κείμενο

Η νόμιμη εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που ενδεχομένως υπήρχαν κατά τη στιγμή της αγοράς και εμφανίστηκαν μέσα στην επόμενη διετία. Ωστόσο, η επίμαχη περίοδος στην περίπτωση αυτή είναι οι έξι μήνες μετά την αγορά: 
• Κάθε ελάττωμα που εμφανίζεται εντός εξαμήνου θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης. Τότε ο πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το τηλέφωνό σας δωρεάν (ή να σας επιστρέψει τα χρήματα, αν είναι αδύνατη η επισκευή ή αντικατάστασή του). 
• Έξι μήνες μετά, μπορείτε επίσης να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέσα στη διετή περίοδο της εγγύησης. Αν όμως ο πωλητής αμφισβητήσει τους ισχυρισμούς σας, πρέπει εσείς να μπορείτε να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης και δεν δημιουργήθηκαν μετά την παραλαβή του προϊόντος. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα. 
Γενικώς υπάρχουν δύο είδη εγγύησης προϊόντος που μπορείτε να επικαλεστείτε: τη νόμιμη ή την εμπορική εγγύηση; 
Η νόμιμη εγγύηση δεσμεύει τον πωλητή, ισχύει για δύο χρόνια και καλύπτει προϊόντα που έχουν αγοραστεί σε χώρα της ΕΕ. 

 

Αν λοιπον ο πωλητης δεχτει οτι το ελαττωμα υπηρχε κατα την παραδοση, τοτε ολα καλα. Αν δεν το δεχτει, τοτε ο αγοραστης πρεπει να αποδειξει οτι υπηρχε κατα την παραδοση.


Εδω συζηταμε για την θεωρτικη περιπτωση που ο πωλητης δεν δεχεται οτι το ελαττωμα υπηρχε κατα την παραδοση ωστε να τιμησει την νομιμη εγγυηση(οχι την εμπορικη που ειναι απο τον κατασκευαστη). 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Ather είπε

@haHa

Έξι μήνες μετά, μπορείτε επίσης να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέσα στη διετή περίοδο της εγγύησης. Αν όμως ο πωλητής αμφισβητήσει τους ισχυρισμούς σας, πρέπει εσείς να μπορείτε να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης και δεν δημιουργήθηκαν μετά την παραλαβή του προϊόντος. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα. 

Είναι που η εγγύηση δεν είναι διετής έτσι; Ή ότι ο πωλητής δεν έχει ευθύνη μήπως; Ο πωλητής μπορεί να το αμφισβητήσει, σε κάθε περίπτωση, πχ πας ένα θαλασσοπλυμένο  iphone δε θα ασχοληθεί. Α και στο πινακάκι για την Apple εκεί που λέει "Πρόγραμμα Προστασίας AppleCare" δεν είναι τυχαίο που δε γράφει τη λέξη εγγύηση.

ο πωλητης μπορει να αμφισβητησει οτι θελει. Γιατι δε δουλευει το PS4 μου κυριε πωλητη μου? γιατι του ριξες 400V ρευμα και το καψες, βρες τα με τη δεη. Το θεμα ειναι, στον πραγματικο κοσμο, οι περισσοτεροι πωλητες δε γουσταρουν το bad press και τις καταγγελιες οποτε σε εξυπηρετουν, αλλα αν στηλωσει τα ποδια τραβα εσυ βρες εμπειρογνωμονα να σου πιστοποιησει κατασκευαστικο σφαλμα, πληρωσε τον, τρεχε σε διαιτησια κλπ.

 

σε καθε περιπτωση, το ρεζουμε ειναι μετα τη ληξη της εγγυησης του κατασκευαστη, οποια κι αν ειναι αυτη, παρε-δωσε για εγγυηση εχεις ΜΟΝΟ με τον πωλητη, και δεν ειναι αυτοματη διαδικασια α σας χαλασε η τηλεοραση, α παρτε αλλη κι αλλη μια δωρο απο εμας. Μετα το εξαμηνο, εχει το δικαιωμα και ο πωλητης να αμφισβητησει το αν και το κατα ποσο ειναι υπευθυνος, αυτο λεει ο νομος και η οδηγια της ΕΕ.

Επεξ/σία από fredd0
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Ather είπε

Εδώ συζητάμε ότι ο πωλητής του είπε για ένα χρόνο και όχι για διετή εγγύηση.

Ναι, γιατι ο πωλητης αναφερθηκε στην εμπορικη εγγυηση(την εγγυηση του κατασκευαστη), μιας και ο αγοραστης δεν βλεπω να ισχυριστηκε πουθενα οτι το προβλημα υπηρχε κατα την παραδοση.
Αν ο αγοραστης ισχυριστει οτι το προβλημα υπηρχε κατα την παραδοση, τοτε θα πρεπει να το αποδειξει(αφου εχουν περασει 6 μηνες απο την αγορα), οπως γραφει:
α) η ευρωπαικη οδηγια
β) η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στην απαντηση της
γ) η ελληνικη νομοθεσια

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ather είπε

Εδώ συζητάμε ότι ο πωλητής του είπε για ένα χρόνο και όχι για διετή εγγύηση.

δεν ειδα να ειπε κατι τετοιο ο TS, καποιος αλλος ειπε οτι οι κονσολες (οπως και τα apple προιοντα και πολλα αλλα) εχουν 1 ετος εγγυηση κατασκευαστη. Αλλο αυτο.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, fredd0 είπε

δεν ειδα να ειπε κατι τετοιο ο TS, καποιος αλλος ειπε οτι οι κονσολες (οπως και τα apple προιοντα και πολλα αλλα) εχουν 1 ετος εγγυηση κατασκευαστη. Αλλο αυτο.

Διαβασε παλι το πρωτο ποστ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...